Niet?quote:
Van die schoollijm op je handen gieten en dan onder de kraan houden krijg je zo'n doorzichtig stuk opgedroogde lijm wat nog wel zacht is. Kun je vormen van maken ed. Doen de kinderen nu nog als ze de kans krijgen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Wel zakken smurfensnot op de basisschool, thuis stiekem maken van alles wat dr op de badkamer stond en ze dan in je tas proppen en vergeten en dan gingen ze stuk en zo
Ja ik ook maar niet in mn parker want daar moeten parkervullingen inquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef Nonneke het volgende:
De balletjes spaarde ik ook op de basisschool (samen met lijmballetjes![]()
)
Wij deden altijd 2 kleine inktpatroontjes in een pen, dat paste precies
Misschien passen er nu twee van die kleintjes inquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook maar niet in mn parker want daar moeten parkervullingen in
En mn moeder maar schreeuwen altijd he.quote:
Nee dat stonkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Smurfensnot idd van afwasmiddel.
*proest*quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En mn moeder maar schreeuwen altijd he.
HOE KAN DIE WASVERZACHTER NU WEER OP ZIJN????????
WAAR IS ALLE DOUCHEGEL GEBLEVEN?????????????
IK HAD NET NIEUW WASMIDDEL GEKOCHT, DAT KAN NOOIT OP ZIJN, WIE ZUIPT HET STIEKEM????????
En dan een week later:quote:
Maar dreft stinkt toch, het moest juist heerlijk ruiken en mooi blauw of paars zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij maakte het altijd van dreft afwasmiddel.
Als ik in bad ging mikte ik wel alles wat op de badrand stond erin.
Oh he he, ze hebben eindelijk een echte artiest gevonden.quote:
Dit weekend toch ook een echtequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh he he, ze hebben eindelijk een echte artiest gevonden.
Ok op Duffy en Ilse na
Kweetnie wie, en nee ik weet t nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit weekend toch ook een echte![]()
En heb je gelezen hoe het met stemmen gaat, ik vind het echt met de dag debieler worden
Hoi AHquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef Pagan het volgende:
pics staan op de bekende camera die gaan we straks legen
zal nu eerst even binnen 15 minuten nog 2 bomen naar beneden raggen
grtjes asfalthooligan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |