En hij stuurt zelfs een mailtje 's ochtends als er veel vertraging is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij geeft ook flitsers op je route aan![]()
Die dus invullen en serieus een nieuwe zak koekjes eisen. Kun je hun terugfokken met bijdehand gedoe. T lijkt me een vrij normale opmerking om te maken als ie je koekjes omkieptquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef Muridae het volgende:
Hebben ze alle kruimels opgeruimd met een kruimeldief en jou een nieuwe zak koekjes gegeven ?
Zo nee :
http://www.politie.nl/Zaa(...)eek_tcm16-220277.pdf
Ik denk dat het gewoon moet, het lijkt me niet als je iets bij je hebt dat je ze toestemming gaat geven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef jap85 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je niet aan zo'n 'onderzoek' wilt meewerken?
Ik denk dat ze je auto dan in beslag nemen ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef jap85 het volgende:
Dan maken ze er geen verzoek maar een bevel van. Dit is gewoon een slechte poging om beleefd te zijn van zequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef jap85 het volgende:
Ze hebben de stoel schoongemaakt met een stoffer en blik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:22 schreef tdrone het volgende:
hoe is het verhaal eigenlijk afgelopen TS?
Ze zochten drugs, geen kankergezwellenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou gelijk zeggen niet meer mee te willen werken aan hun kankeronderzoekje.
(...)
Het zal wel met privacy te maken hebben denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef destrovel het volgende:
[..]
Dan maken ze er geen verzoek maar een bevel van. Dit is gewoon een slechte poging om beleefd te zijn van ze
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze hebben de stoel schoongemaakt met een stoffer en blik.
Toen vond ik het eigenlijk wel prima.
Mijn drugs en wapens hebben ze niet gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef DroogDok het volgende:
Hoe kwam je erbij dat screenshot te maken?Voor als mijn baas zou gaan mauwen dat ik 2 uur te laat zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, aangezien TS het over een onderzoek heeft ipv een controle.. Zolang ze dat soort onderzoeken maar niet op vrijdag/zaterdag avonden houden richting Amsterdam danquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef destrovel het volgende:
[..]
Dan maken ze er geen verzoek maar een bevel van. Dit is gewoon een slechte poging om beleefd te zijn van ze
Scherp, koekje van eigen deegquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef kadoter het volgende:
Trouwens best goed idee om ze koekjes aan te bieden, ze bakken er zelf namelijk niets van.
Van mij om zoiets te zeggen tegen de agentquote:
En heb je nieuwe koekjes gekregen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze hebben de stoel schoongemaakt met een stoffer en blik.
Toen vond ik het eigenlijk wel prima.
Mijn drugs en wapens hebben ze niet gevonden.
Nee, van de agent naturlich. Jij werkt vriendelijk mee (hulde), maakt hij je koekjes stuk, maakt een bende van je auto en dan krijg je nog een grote bek ook. Was er in dit stuk geen good cop?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Van mij om zoiets te zeggen tegen de agent?
Maar ik vind het ook niet zo erg om een klacht in te dienen ofzo hoor.
Iemand uit mijn voetbalteam werkt bij dat korps, ik ga hem er uiteraard wel mee fokken
Nee die andere 2 agenten waren inmiddels al weg, dus hij was de enige.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, van de agent naturlich. Jij werkt vriendelijk mee (hulde), maakt hij je koekjes stuk, maakt een bende van je auto en dan krijg je nog een grote bek ook. Was er in dit stuk geen good cop?
Jij hebt een petje in je UIquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
TS rijdt in een afgeragde BMW 3 serie uit de jaren 90 incluis BlackBerry ende iPhone aan beide oren en daarom zien ze hem aan voor een dealer.
Je had ze kkhard moeten schreeuwen G.
Petjes voor het leven man.quote:
Er bestaat toch iets dat portretrecht heetquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef THEFXR het volgende:
waarom niet gefilmd? daar kunnen agenten nl niet tegen.
Geldt alleen voor publicatie, filmen mag altijd. Heb je nou een vergoeding voor die koekjes geeist of hoe zit het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er bestaat toch iets dat portretrecht heet?
Nee man, was toch gratis uit een kerstpakket en zoveel zat er niet meer in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Geldt alleen voor publicatie, filmen mag altijd. Heb je nou een vergoeding voor die koekjes geeist of hoe zit het?
die kerel heeft mij ook al een keer benaderd voor in de uitzending, maar ik zag die PM pas na 3 dagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Timur van 3FM !
Plaats hier even een reactie dan als jij echt mijn voicemail ingesproken hebt om over dit bericht in je uitzending te komen.
Ik geloof het namelijk niet, ik denk dat het een van de FOK!kers van Radio ONZIN in
Ja ik was wel eens eerder in zijn showquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:41 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die kerel heeft mij ook al een keer benaderd voor in de uitzending, maar ik zag die PM pas na 3 dagen![]()
en dat was nog voor de tijd van Radio ONZ
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:13 schreef Salatrel het volgende:
ja ik werd laatst ook staandehouden op de A16 dus ik doe het raampje aan de passagierskant naar beneden zodat ik oom agent te woord kan staan.
vraagt die wijsneus naar mijn vliegbrevet... dus ik overhandig met een glimlach mijn vliegbrevet. vraagt ie of ik soms de leukste thuis ben?? hij vraagt toch naar mijn vliegbrevet?
Inderdaad, en als ze dan protesteren zeg je gewoon "ik film alleen uw werk".quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef THEFXR het volgende:
waarom niet gefilmd? daar kunnen agenten nl niet tegen.
Als dat werkelijk zo gegaan is, wat ik zeer sterk in twijfel trek, zou ik een klacht indienen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanmorgen moest ik vanuit Huis (Hoorn) naar mijn werk in Zaandam
Hier onder zie je een grafische afbeelding voor een verbeterde visualisatie:
[ afbeelding ]
Op mijn telefoon keek ik even naar de verkeersinformatie en zag het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat stuk dus gewoon meer dan een uur vertraging door file
Ik wilde niet een uur in de file staan, dus besloot via Volendam naar Zaandam te rijden.
Toen ik net van de afslag af was kwam er een motoragent voor me rijden die me gebaarde hem te volgen.
Op dat moment lichte zijn ledlamp bordje ook op, waarop stond: politie - volgen.
Dus ik achter hem aanrijden, kom ik op een groot industrieterrein terecht.
Vervolgens moet ik een loods binnen rijden waar zo'n 50+ agenten staan.
Een van de agenten vroeg aan mij of ik wilde meewerken aan een preventief onderzoek tegen drugs, wapens en nog iets wat ik niet onthouden had, kortom; of ze mijn auto even doorzoeken mochten.
Natuurlijk mag dat van mij, want ik vind het goed dat de politie haar tijd aan dit soort zaken besteedt![]()
Eerst keken ze overal in mijn auto met 3 agenten, vervolgens kwam er een drugshond aan
Dus dat beest begint te snuffelen en merkt plotseling de zak met koekjes op die op de bijrijders stoel ligt !
Dus die hond begint met zijn natte neus aan mij koekjes te ruiken![]()
De agent van de hondenbegeleiding dacht blijkbaar dat er iets verdachts in het zakje met koekjes lag.
Volgens mij vinden honden koekjes gewoon lekker, maar ik heb niks met dieren dus ik zal het wel mis hebben.
Vervolgens pakt die agent de zak met koekjes en kiepert hem zo leeg op de passagiers stoel![]()
?!
Dus ik zat met zo'n ' wtf-gezicht >' waardoor ik er iets uit floepte.
Ik vroeg aan de agent: "Agent, wilt u misschien een koekje ? ik heb alleen niet genoeg voor de rest van het korps"
Toen zei die eikel letterlijk dat ik m'n smoel moest houden, niet zo bijdehand moest doen en moest meewerken aan het onderzoek!
Nja dat was dus mijn klacht, ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik gekrenkt ben!
Ja, en daar heeft de agent in kwestie toestemming gegeven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, en als ze dan protesteren zeg je gewoon "ik film alleen uw werk".
Doen ze bij wegmisbruikers ook altijd.
Mja, ik weet je leeftijd niet, maar ik zou zijn bejegening "je moet gewoon je smoel houden" absoluut niet accepteren. Mits het zo gegaan is zoals jij schreef uiteraard.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ach waarom zou ik een klacht indienen ?
Het is waarschijnlijk zo'n bromsnor met een niet al te interessant leven.
Dat reageert hij af op mensen zoals ik.
Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen
Als hij nou echt iets kapot had gemaakt was het anders geweest ja.
Dan proberen ze ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Typisch voorbeeld: de politie moet iets zinnigs gaan doen. Boeven vangen.
22.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef Flounder het volgende:
[..]
Mja, ik weet je leeftijd niet, maar ik zou zijn bejegening "je moet gewoon je smoel houden" absoluut niet accepteren. Mits het zo gegaan is zoals jij schreef uiteraard.
Haha je zei ranstad. En het is gewoon Randstadquote:
hard voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef amenth het volgende:
Haha ik kreeg een keer een boete op kerst toen ik geen lamp op mn fiets had toen zei ik dat die zn jaarquotom nog even snel moest halen zeker.. ik moest bijna mee naar het bureau
Is het weer zover?quote:
hahah.quote:
Dan ken jij politieagenten dus nog niet....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef Capi het volgende:
Ik zou gewoon tegen die agent zeggen dat ie op een normale toon mag gaan praten, hij gaat je heus niet arresteren omdat je niet bent gediend van z'n stoere taal.
Als jurist zijnde heb ik er echter veel mee te maken gehad, ik stel ook klachten op voor mensen die onheus zijn bejegend door agentenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:32 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Dan ken jij politieagenten dus nog niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |