waarom?quote:Op woensdag 29 december 2010 03:46 schreef ABombali het volgende:
Ik liep als allochtoon door een wijk waar alleen Nederlanders wonen, werd ik aangehouden
Dat snap ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:46 schreef ABombali het volgende:
Ik liep als allochtoon door een wijk waar alleen Nederlanders wonen, werd ik aangehouden
Exacte reden door politieagent gegeven: We werden gebeld door buurtbewoners die een verdacht persoon langs zagen lopen. Ik zeg...je bedoelt gewoon een allochtoon? Hij zegt ehhh ehhh mag ik je identiteitsbewijs zienquote:
Haha, zou ik jouw Hyves eens opzoeken en allemaal foto's hier op fok! zetten?quote:Op woensdag 29 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een debiel..
Is dat echt zo? Waar liep je ooit dan.. In 1 of ander gat ofzo?:|quote:Op woensdag 29 december 2010 03:50 schreef ABombali het volgende:
[..]
Exacte reden door politieagent gegeven: We werden gebeld door buurtbewoners die een verdacht persoon langs zagen lopen. Ik zeg...je bedoelt gewoon een allochtoon? Hij zegt ehhh ehhh mag ik je identiteitsbewijs zien
Ik zeg ja tuurlijk, hier, maar reden is gewoon dat ik allochtoon ben, en hier loop? Hij zegt: Wil je mee naar het bureau?
En toen zei hij dat ik snel weg moest gaan als ik er niks te zoeken had ...Normale gang van zaken?
Blijf jij je lekker met de Bijlmer en slotervaart bemoeien ipv met onze wijken. Heb je niets te zoeken daar. Jammer dat je niet 20 jaar de cel in bent gegaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:50 schreef ABombali het volgende:
[..]
Exacte reden door politieagent gegeven: We werden gebeld door buurtbewoners die een verdacht persoon langs zagen lopen. Ik zeg...je bedoelt gewoon een allochtoon? Hij zegt ehhh ehhh mag ik je identiteitsbewijs zien
Ik zeg ja tuurlijk, hier, maar reden is gewoon dat ik allochtoon ben, en hier loop? Hij zegt: Wil je mee naar het bureau?
En toen zei hij dat ik snel weg moest gaan als ik er niks te zoeken had ...Normale gang van zaken?
Primaquote:Op woensdag 29 december 2010 03:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, zou ik jouw Hyves eens opzoeken en allemaal foto's hier op fok! zetten?
Das waarquote:Op woensdag 29 december 2010 03:54 schreef zoz het volgende:
Klootzakken heb je overal!
Tussen de politie, docenten, pakketbezorgers, oliebollenverkopers, voetbalfans, dames met teveel make-up, ik, maatschappelijk werkers, doktors, vertegenwoordigers enz..
Haha. We spreken hier sowieso met een boer die waarschijnlijk nog nooit een buitenlander heeft gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 03:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Blijf jij je lekker met de Bijlmer en slotervaart bemoeien ipv met onze wijken. Heb je niets te zoeken daar. Jammer dat je niet 20 jaar de cel in bent gegaan.
Boeit me geen flikker dit verhaal. Hou 't eens lekker voor je.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:55 schreef captainkid het volgende:
Waarom ik een hekel heb aan de politie:
Als je ze nodig bent geven ze niet thuis; het wordt je zo moeilijk mogelijk gemaakt om aangifte te doen (eerst bellen, dan kilometers weg naar het bureau en dan nog vijf gesprekken) en dan krijg je nog te horen dat ze je niet kunnen (willen dus) helpen.
Tijdens het aangifte traject wordt het je alsnog zo moeilijk mogelijk gemaakt; betaald parkeren van max een uur terwijl zo'n gesprek langer kan duren; onbeschofte en ongeïnteresseerde agenten, bureaucratie en alles bij elkaar ben je zo drie jaar verder.
De politie is drukker bezig met de staatskas spekken dan criminelen oppakken.
Zie nieuwsbericht van laatst dat maar 1.5% van de overvallen en inbraken wordt opgelost.
(Lees dader de bak in)
Tegelijkertijd vind de politie het gewledig mij te pesten als ik zonder licht fiets, illegaal vuurwerk afsteek, een luidruchtig tuinfeestje heb (in het fucking weekend) wildplas (WTF) of met een biertje op straat loop.
Ik heb een bloedhekel aan de politie.
Gejat zeker hè, die Polo.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:57 schreef n3z het volgende:
5 keer in 1 jaar worden aangehouden met de auto omdat je een kleurtje hebt en in een polo rijdt.
shit happens.
Als allochtoon kan ik hier wel om lachen. Maar er zijn genoeg allochtonen die dat niet kunnen en gaan denken dat ze de blanke man/vrouw moet gaan haten. Zonde zeg ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Blijf jij je lekker met de Bijlmer en slotervaart bemoeien ipv met onze wijken. Heb je niets te zoeken daar. Jammer dat je niet 20 jaar de cel in bent gegaan.
Jij moet wel bij de politie zitten dan kan niet anders.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Boeit me geen flikker dit verhaal. Hou 't eens lekker voor je.
quote:Op woensdag 29 december 2010 03:59 schreef zoz het volgende:
[..]
Als allochtoon kan ik hier wel om lachen. Maar er zijn genoeg allochtonen die dat niet kunnen en dan denken dat ze de blanke man/vrouw moeten haten. Zonde zeg ik.
quote:Op woensdag 29 december 2010 03:59 schreef zoz het volgende:
[..]
Als allochtoon kan ik hier wel om lachen. Maar er zijn genoeg allochtonen die dat niet kunnen en gaan denken dat ze de blanke man/vrouw moet gaan haten. Zonde zeg ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |