De dag begon zo rustig....quote:Message from server:
Received Thursday, January 13, 2011 1:52:48 PM:
Warning, connection expired! You will be logged out in 5 minutes
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdam-stort-in.htmlquote:In Rotterdam is donderdag een muur van het oude IMAX-theater aan de Leuvehaven ingestort. Dat bevestigt de politie. Het gebouw is niet meer in gebruik, sinds oktober vorig jaar vinden er sloopwerkzaamheden in plaats.
Erg duur, slechte versafdeling. Dan kan je haast nog beter naar de blauwe super.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
LHO is de Plus een goede supermarkt? jij bent de kennert
Coentjequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef Breuls het volgende:
In other news: de Marathonweg wordt Coen Moulijnweg.
Jammer dat je zoiets pas krijgt als je dood bent.
Let me google that for youquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Is Zevenkamp een wijk van Rotterdam of een gehucht dat er aangegroeid is? Zeg maar het Den Haag - Voorburg idee.
Thank you munchkinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Let me google that for youhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Zevenkamp_(Rotterdam)
Ze poepen op het balkon?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef Isegrim het volgende:
Echt een wijk waar ik nog niet dood gevonden wil worden trouwens.Beheer er een stuk of wat appartementencomplexen, één en al ellende en overlast.
Het is juist eerder dat er helemaal niets gebeurt, dat er ook niets leuks te zien is en dat er ook niemand woont waar je wat aan hebt. Had ik al gezegd dat er niets gebeurd?quote:
Oh, dus daarom reed mijn tram niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdam-stort-in.html
Haha, dat je dat nog weet.quote:
Oh, geloof me, er gebeurt van alles.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is juist eerder dat er helemaal niets gebeurt, dat er ook niets leuks te zien is en dat er ook niemand woont waar je wat aan hebt. Had ik al gezegd dat er niets gebeurd?
Had ik je al eens verteld, dat ik een zeer goed geheugen hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haha, dat je dat nog weet.Volgens mij was dat niet in 7kamp.
Nee, gewoon veel tokkies die de buurt terroriseren.
Ik heb ook wel een goed geheugen, maar jij weet nog de debielste details over dingen die ik zeven jaar geleden op Fok gepost heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Had ik je al eens verteld, dat ik een zeer goed geheugen hebEentje waarvan mensen of bang van worden of zich zeer gevleid door voelen
Kon je wel gewoon op een normale manier naar je huis toe?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef junkiexp het volgende:
Hallo, ik was helaas op mijn werk dus heb niks kunnen zien![]()
Nu is alleen de dijk nog afgesloten en staan er een groepje agenten zicht te vervelen.
Je mag ook niet voor de GGD doorlopen, je moet achterlangs omlopen!
Ja dat mag nog net.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kon je wel gewoon op een normale manier naar je huis toe?
Het was wel stoffig in de hele binnenstad, had een smaak in mijn mond alsof ik aan het zagen was geweest ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |