Ik denk dat er eentje nu dood isquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef Nouk84 het volgende:
Trouwens Ang3l, ik moest laatst aan je denken![]()
Was in Trendhopper, want daar hebben ze een bank die ik wil. Bij die bank staat jouw salontafel2 homo's (overduidelijk!) kwamen aanlopen en één van de 2 zei: "Dat is hem!" Begint de andere kei-hard te lachen; "Nee, die is echt gruwelijk lelijk!" Ik denk dat ze er nog steeds niet uit zijn
Ik ben na een uur of 8 gestopt met de game, de combat (op console) vond ik vrijwel niet meer te doen. Toen maar geruild voor een ander spel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die wil ik nog in bed krijgen maar dat lukt niet als man
Eng he.quote:
Pics van je salontafelquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
En mijn salontafel is hel;emaal niet gruwelijk lelijk
Een lief donzig eitjequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eng he.
Zijn karakter is gewoon heel zachtaardig. Gaat ie later vast nog wel problemen mee krijgen ben ik bang
Af!quote:
Hup, naar bed jij Q en snel een beetjequote:
Wel buzzen dan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om dat nog een keer te houden dan.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Af!
Is way too young for you!!
quote:
Ja, dat was ook niet mijn mening! Als zou ik 'm ook niet kiezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
En mijn salontafel is hel;emaal niet gruwelijk lelijk
Ik hoor al sinds maandag ook leuke koosnaampjes over en weer gaan tussen Ez en Y.quote:
Och, ben van nature blond he, ik heb dus al een excuus mocht dat nodig zijnquote:
Ja en als je dan als blondje wint met een huge voorsprong word je beticht van valsspelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, ben van nature blond he, ik heb dus al een excuus mocht dat nodig zijn
You like losing?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om dat nog een keer te houden dan.
Ik kan altijd nog proberen af te leiden met mijn boobs hequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als je dan als blondje wint met een huge voorsprong word je beticht van valsspelen
Mjah dat doe ik alleen als ik ga poolenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog proberen af te leiden met mijn boobs he
Probleem is dat ik vaak van vrouwen verliesquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog proberen af te leiden met mijn boobs he
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik vaak van vrouwen verlies
And now you know whyquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik vaak van vrouwen verlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |