quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zit toch wel een beetje verschil in vind ik.
Jullie weten dat je net zo goed met 4 man op 1 console kan spelen? samen, sociaal enzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja het is wel een spelletje spelen, maar het is anders wanneer je in een groep een spel speelt(bordspel) dan wanneer het digitaal verloopt.
En gamen is niks mee hoor, deed ik zelf ook vaak, alleen het moet niet het overheersende worden in je leven
Soms moet je afspraken iets oprekken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is het ook wel, maar ja, we hadden een tijd afgesproken en afspraak is afspraak![]()
Dat zei ik Kluts. Buzz en zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat je net zo goed met 4 man op 1 console kan spelen? samen, sociaal enzo?
Dus even chillen volgende week?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de kaarten, nooit 1 potje gespeeld
[..]
zgan dus
Welk einde had jij ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is gewoon al leuk om naar te kijken als iemand anders speelt.
Laatst dus mijn 21 jarige shampooscharrel.
Kreeg echt een heel ander einde dan ik
Prachtig spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Haha ik moet wel, voor je het weet is het een grote anarchie!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms moet je afspraken iets oprekken.
Strenge mama hoor
dat wel..maar gevoelsmatig zit er bij toch ietwat veschil in, hoewel beide erg leuk kunnen zijn, maar het hangt ook af van met wie, want wij kregen vaak een mw. op bezoek met haar zoon en ik ging dan met haar zoon achter de nintendo zitten mario party spelen, en daar was echt niks aan, want het was iemand die zei geen woord, niet eens om te plagen als je verloorquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat je net zo goed met 4 man op 1 console kan spelen? samen, sociaal enzo?
Nu durf ik sowieso al niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden zo slecht denk ik
Ik denk dat ik daar wel tijd voor heb volgende week, zal die map even zoeken voor em!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus even chillen volgende week?
Volgens mij zou ik in dat soort dingen veel te soft zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ik moet wel, voor je het weet is het een grote anarchie!
Je bent de bestequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar wel tijd voor heb volgende week, zal die map even zoeken voor em!
Ik ben er te soft inquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik in dat soort dingen veel te soft zijn
Zijn toch verschillende versies van? Als je een andere hebt ken ik de vragen nog niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu durf ik sowieso al niet meer
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welk einde had jij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Huh? waarom zou je anders samen gamen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef cafpow het volgende:
het was iemand die zei geen woord, niet eens om te plagen als je verloor
Ik weet het niet, was wel altijd heel soft voor de nichtjes van ex.quote:
Oh ik ben soms ontzettend streng, maar af en toe ook een grote push-over... Ligt er maar net aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik in dat soort dingen veel te soft zijn
Dat dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Huh? waarom zou je anders samen gamen?
Ja je wil toch aftroeven en inwrijven?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik wel iets moest zijn te vinden om te vermaken, had toen geen computer en bij mij werden sociale normen een beetje overdreven, ma vondt het anti-sociaal als ik naar mijn kamer ging en die jongen daar maar liet zitten bovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hamer niet zo op tijden. Maar is bij mijn koter ook niet nodig. Vaak roep ik naar boven dat het bedtijd is en dan krijg ik als antwoord: je maakt me wakker, ik lig er al in hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, was wel altijd heel soft voor de nichtjes van ex.
Daardoor was ik wel de leuke ome Roy
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry, kan je dat nog 1 keer herhalen?
Vergeet de overdreven victorydance nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je wil toch aftroeven en inwrijven?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hamer niet zo op tijden. Maar is bij mijn koter ook niet nodig. Vaak roep ik naar boven dat het bedtijd is en dan krijg ik als antwoord: je maakt me wakker, ik lig er al in hoor!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
of meerdere keren de herhaling laten afspelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet de overdreven victorydance niet
En de "Who da man? WHO DA MAAAAN??!!!"quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja helemaal als die ander hem niet weg kan drukkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
of meerdere keren de herhaling laten afspelen
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik zat een keer bij de buren. Zeg tegen het kind. Om 9 uur moet je naar bed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij een heelrijk joch volgens mij
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de "Who da man? WHO DA MAAAAN??!!!"
en net zegt iemand nog dat alle mensen anders zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja helemaal als die ander hem niet weg kan drukken
De reden dat ik altijd met controller 1 wil spelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
IN YUR FACE DUDE!! IN YUR FACE!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de "Who da man? WHO DA MAAAAN??!!!"
Heerlijk en zelf wel snel wegdrukken als de ander wint natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja helemaal als die ander hem niet weg kan drukken
quote:
Vast welquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
Is er al eens een Fok Gamers Meet geweest?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat een keer bij de buren. Zeg tegen het kind. Om 9 uur moet je naar bed.
Kom ik om half 10 thuis lag er een briefje op tafel: sorry mama ik was de tijd vergeten ik ben om 21:10 naar bed gegaan
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Dragon Age leuk want daar kan je gewoon keiharde gay buttsex met een elf hebben
Streng.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
Bij mijn zoon zit die neiging tot anarchisme er zo in, dat ik wel streng moet zijn soms
Tegen jou ben ik streng op een heel andere manier schatjequote:
quote:
Neat!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik streng op een heel andere manier schatje
aha, een crashdieet.... pas op Qquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik streng op een heel andere manier schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |