Nou, ik ben laatst eens gaan zoeken op internet. Valt me tegen: 6 euro de kilo. Weet niet wat die prorail kabels wegen per meter, maar lijkt me een hoop werk voor een paar rotcenten. D'r zijn volgens mij voldoende makkelijker en veiliger manieren om wat geld op te halenquote:
Zo, ik zal eens even mn bed uit komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:54 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij hadden we dat afgesproken ja. Ik zit nu in de 1728 ter hoogte van Rijssen en ben als het goed is om 10.09u in Utrecht.
Volgens OBIS komen we om 8.57u in Deventer en daarna om 7.57u in Apeldoorn..
Proost hoor Socios! Ben je al wakker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef dennistd het volgende:
Socios, waar ben je???
Wij zijn al onderweg naar Rotterdam.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef dennistd het volgende:
Socios, waar ben je???
Wij zijn al onderweg naar Rotterdam.
Haha, rustig aan, net wakker, ik sluit aan in de Pimpel te Deventer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Proost hoor Socios! Ben je al wakker?
Zij zitten in ICE 125.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef greavy het volgende:
ICE 226 reed met een gewoon ICE-stel. ICE 123 werd door 3x V gereden
het is al ff stil.. Misschien ligt ie te slapen in een inmiddels afgerandeerde treinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Socios schiet je op? We zijn er bijna![]()
Is greavy nog in leven?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |