Nou, ik ben laatst eens gaan zoeken op internet. Valt me tegen: 6 euro de kilo. Weet niet wat die prorail kabels wegen per meter, maar lijkt me een hoop werk voor een paar rotcenten. D'r zijn volgens mij voldoende makkelijker en veiliger manieren om wat geld op te halenquote:
Zo, ik zal eens even mn bed uit komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:54 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij hadden we dat afgesproken ja. Ik zit nu in de 1728 ter hoogte van Rijssen en ben als het goed is om 10.09u in Utrecht.
Volgens OBIS komen we om 8.57u in Deventer en daarna om 7.57u in Apeldoorn..
Proost hoor Socios! Ben je al wakker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef dennistd het volgende:
Socios, waar ben je???
Wij zijn al onderweg naar Rotterdam.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef dennistd het volgende:
Socios, waar ben je???
Wij zijn al onderweg naar Rotterdam.
Haha, rustig aan, net wakker, ik sluit aan in de Pimpel te Deventer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Proost hoor Socios! Ben je al wakker?
Zij zitten in ICE 125.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef greavy het volgende:
ICE 226 reed met een gewoon ICE-stel. ICE 123 werd door 3x V gereden
het is al ff stil.. Misschien ligt ie te slapen in een inmiddels afgerandeerde treinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Socios schiet je op? We zijn er bijna![]()
Is greavy nog in leven?
quote:
Ik denk dat je de verstrekking van reisinformatie bedoelt? Ik vind het een slecht plan, omdat het NS een voordeel geeft t.o.v. mogelijke concurrenten zoals Arriva en Veolia.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Ascendancy het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het plan van de NS op de TRDL weer over te nemen?
Check m'n blog gewoon.. Nu uit Deventer vertrokken en volgens schema opweg naar Amersfoort.quote:
Ik vind dat NS, Arriva, Veolia, Syntus en Conexxion op hun eigen traject voor de reisinformatie moeten zorgen. Als er dan in de toekomst niets wordt omgeroepen op de stations kan niet meer gewezen worden naar ProRail.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verstrekking van reisinformatie bedoelt? Ik vind het een slecht plan, omdat het NS een voordeel geeft t.o.v. mogelijke concurrenten zoals Arriva en Veolia.
Hou je lip man, wij zijn ook onderweg. Denk je dat ik die blog van je ga bookmarken op mn telefoon of zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Check m'n blog gewoon.. Nu uit Deventer vertrokken en volgens schema opweg naar Amersfoort.
Ah leuk. En wat dan als er op Geldermalsen voor een NS trein en een arriva trein tegelijkertijd moet worden omgeroepen? Ze vertrekken immers allemaal tegelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:28 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ik vind dat NS, Arriva, Veolia, Syntus en Conexxion op hun eigen traject voor de reisinformatie moeten zorgen. Als er dan in de toekomst niets wordt omgeroepen op de stations kan niet meer gewezen worden naar ProRail.
Daar wordt het inderdaad lastig, Maar op een station waar maar 1 vervoerder komt, Nijmegen Heyendaal bijvoorbeeld zou het door Veolia zelf verzorgt moeten worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ah leuk. En wat dan als er op Geldermalsen voor een NS trein en een arriva trein tegelijkertijd moet worden omgeroepen? Ze vertrekken immers allemaal tegelijk.
En de treindienstleiding bij NS is natuurlijk helemaal treurig
Dan wordt synthus(/arriva) rond Arnhem natuurlijk keihard genaaid op het gedeelde baanvak![]()
Het huidige systeem vereist een aparte spoorbeheerder, omdat anders 1 partij de rest keihard naait of overal voor iedere vervoerder afzonderlijk spoor moet komen te liggen.
Toch opmerkelijk dat niemand iets gemerkt heeft.quote:Dode Duiven slachtoffer treinongeval
DUIVEN - De man die vrijdagmorgen dood werd aangetroffen langs het spoor bij Duiven is het slachtoffer van een treinongeval. Dat bevestigt een woordvoerder van de Spoorwegpolitie. Het betreft een 27-jarige inwoner van Arnhem die om het leven kwam nabij de spoorwegovergang in de Vergertlaan in Duiven.Onduidelijk blijft wanneer het ongeval zich heeft voorgedaan.
Zie ook:
"Het moet gebeurt zijn tussen donderdag middernacht en vrijdagochtend half elf, toen de vondst van het lichaam werd gemeld," zegt de woordvoerder.
Onderzoek heeft volgens de woordvoerder uitgewezen dat de man door de klap van een passerende trein om het leven is gekomen. Inmiddels zijn alle machinisten gehoord die tussen donderdag middernacht en vrijdagochtend 10.30 uur een trein bestuurden op het traject Arnhem-Zevenaar. Dat onderzoek heeft nog niets opgeleverd.
Een spoortunnel van 1,5 miljard omdat het veiliger isquote:Zwijndrecht bepleit opnieuw ondertunneling
Burgemeester Antoin Scholten van Zwijndrecht pleit opnieuw voor het ondertunnelen van ruim 10 kilometer spoorterrein in het bewoonde gebied van Zwijndrecht en Dordrecht. Dat zou 1,5 miljard euro kosten.
Dat stelde Scholten zaterdag nog eens opnieuw naar aanleiding van de brand vrijdag en zaterdag op rangeerterrein Kijfhoek. Hij zei al eerder te hebben gelobbyd in de Tweede Kamer voor ondertunneling van dat gebied, mede omdat daar veel treinen met gevaarlijke stoffen langskomen. Tot nu toe is die lobby niet gelukt.
Let ff op wil je, als t goed is kan je tussen Zl en Lw ACTS met containertrein ri Zwolle tegenkomenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk snel. zit nu zelf in het treindeel naar Leeuwarden. Dennis zal wel verderop in dezelfde trein zitten
Ik vrees dat je dan toch wat nieuws moet gaan bedenken. Anders is het niet bijzonder meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef greavy het volgende:
Whaha. De volgende keer kom ik ook mee.
En wij hebben al besloten om nog een keer zo'n rit te maken voor het goede doel!
Boeie. Het is toch donkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:29 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Let ff op wil je, als t goed is kan je tussen Zl en Lw ACTS met containertrein ri Zwolle tegenkomen
Treinsurfen voor het goede doel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan toch wat nieuws moet gaan bedenken. Anders is het niet bijzonder meer.
ja, ik zat in het 2e groningerstel, lekker onverbouwd. Zit nu in de 4036 naar huis (nouja, eigenlijk Enschede....)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk snel. zit nu zelf in het treindeel naar Leeuwarden. Dennis zal wel verderop in dezelfde trein zitten
Mag ook wel. Afsteken voor het goede doel kan nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef greavy het volgende:
Whaha. De volgende keer kom ik ook mee.
En wij hebben al besloten om nog een keer zo'n rit te maken voor het goede doel!
Ah, dat is wel leuk. zit zelf on de 4057, volgens de cijfers boven de deurquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja, ik zat in het 2e groningerstel, lekker onverbouwd. Zit nu in de 4036 naar huis (nouja, eigenlijk Enschede....)
Ja het moet duidelijk over.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag ook wel. Afsteken voor het goede doel kan niet
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Lemjur het volgende:
trein met vriendin erin net aan gemist.
Zeker! En dubbel zo lang.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja het moet duidelijk over.
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |