Jawel maar ALLES ging door je microfoon, ook je achtergrondmuziek. Je was niet te verstaan, wel te horen.quote:
oh ik probeerde het effect vocals uit van virtual dj, dat kan dus nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel maar ALLES ging door je microfoon, ook je achtergrondmuziek. Je was niet te verstaan, wel te horen.
Klonk heel slechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef Paul het volgende:
[..]
oh ik probeerde het effect vocals uit van virtual dj, dat kan dus niet
Het blijft amateurradio, da's toch juist de helft van de funquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht dat dit beter zou gaan, heb blijft kloten
Jaja, maar ik wil wel dat mensen mij kunnen horen als ik wat zegquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het blijft amateurradio, da's toch juist de helft van de fun
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaja, maar ik wil wel dat mensen mij kunnen horen als ik wat zeg
ja inderdaad... theetje erbijquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel lekker rustig, ik word lekker rustig wakker, bakje koffie ga ik zo zetten. Perfect.
Ik hoorde ook al watquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
We horen Paul wel weer door zijn nummers heenpraten, net als gisteren.
Paul: je mic mute functie werkt niet
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef MultiBanaan het volgende:
Heeft iemand dat kappergesprek van Dhaha?
Gisteren idd ook allemaal gelach op de achtergrondquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
Koffie is mijn 2e hobby. Ik brand het zelf, maal het zelf en zet het zelf. Cappuccino wordt het zometeenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad... theetje erbij
wtf hoe kan dat nouquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
Als niemand dat laatste half uur claimt welquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef iBenny het volgende:
koelkast, jij draait straks anderhalf uur?
Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Koffie is mijn 2e hobby. Ik brand het zelf, maal het zelf en zet het zelf. Cappuccino wordt het zometeen![]()
Gezien ik maar 2 koppen koffie per dag drink mag dat best
Bij wat ik doe is Nespresso bocht, maar Nespresso is wel een van de betere zetsystemen met pods/pads.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie
We hebben nu wel nespresso, waarvan ik 1 smaakje heb geproefd en op zich vond ik dat wel gaan
Ja, 's nachts is er nog 2x gebeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef Swomp het volgende:
is gister voor de 3e keer nog die pizza turk gebeld?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ja, 's nachts is ie nog 2x uitgezonden
Doneren voor een mic!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
Allemaal sparen voor een goeie mic voor Paul
Nee, hij is maar 2x gebeld, wel 3x uitgezonden. Na HEEL ! veel moeite heeft Paul hem ook uitgezondenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ja, 's nachts is er nog 2x gebeld
HOE?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Je kan gewoon je mic muten in VirtualDJ toch ?
http://onzradiomirror.kexx.net:80/quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef Swomp het volgende:
wordt die stream nog via duitsland geregeld.... want dit is kut hier op school
Weet ik veel, dat moet ergens bij Keyboard Shortcuts kunnen, push to talk of hoe dat ook maar heetquote:
Wil iedereen dat proberen? Dat gaat via Duitsland en over poort 80.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://onzradiomirror.kexx.net:80/
of
http://onzradiomirror.kexx.net:80/listen.pls
openen met een mediaspeler. Wil je het proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |