Jawel maar ALLES ging door je microfoon, ook je achtergrondmuziek. Je was niet te verstaan, wel te horen.quote:
oh ik probeerde het effect vocals uit van virtual dj, dat kan dus nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel maar ALLES ging door je microfoon, ook je achtergrondmuziek. Je was niet te verstaan, wel te horen.
Klonk heel slechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef Paul het volgende:
[..]
oh ik probeerde het effect vocals uit van virtual dj, dat kan dus niet
Het blijft amateurradio, da's toch juist de helft van de funquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht dat dit beter zou gaan, heb blijft kloten
Jaja, maar ik wil wel dat mensen mij kunnen horen als ik wat zegquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het blijft amateurradio, da's toch juist de helft van de fun
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaja, maar ik wil wel dat mensen mij kunnen horen als ik wat zeg
ja inderdaad... theetje erbijquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel lekker rustig, ik word lekker rustig wakker, bakje koffie ga ik zo zetten. Perfect.
Ik hoorde ook al watquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
We horen Paul wel weer door zijn nummers heenpraten, net als gisteren.
Paul: je mic mute functie werkt niet
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef MultiBanaan het volgende:
Heeft iemand dat kappergesprek van Dhaha?
Gisteren idd ook allemaal gelach op de achtergrondquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
We horen Paul wel weer door zijn nummers heenpraten, net als gisteren.
Paul: je mic mute functie werkt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |