quote:
Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:Ik heb die droom ook regelmatig.
Laatst nog een mooie infographic over gevonden, al geloof ik zelf niet zo in deze droomverklaringen.
[
afbeelding ]
Ik droom zelden tot nooit over bovenstaande dingen. Enige "tandendroom" die ik af en toe heb, is dat een bepaalde tand uitvalt. Dat is dan ook meteen de tand waar ik overdag wel eens last van heb, dus dat zal de onderliggende reden wel zijn.
Vallen, nooit. Vliegen, nooit (ja, in een vliegtuig, die dan meestal op een snelweg landt of zo). Achternagezeten, ja, maar da's spannend en dan ga ik me verstoppen en alles, nooit zoiets als je vaak hoort/leest, dat je niet vooruit komt en dergelijke. De rest ook nooit. Hooguit dat ik op school ben en er niks van snap en uiteindelijk realiseer ik me dat ik allang van school af ben.
Mijn dromen staan nooit in dromenboeken

Overigens geloof ik niet dat iemand anders dan TS kan zeggen wat zijn droom betekent, omdat wij niet weten wat voor associaties hij heeft met tanden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."