abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91278378
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef Teal het volgende:
Hoorde of laats iets over dromen (vind ik best wel interessant allemaal :) ).

Ging over verklaren wat, wat betekend en iemand vertelde daarbij dat haar tanden eruit vielen bij haar droom (die ze vaker had).

Nou droomde ik vannacht dat ik zo mijn kiezen eruit trok :{ (zonder pijn :D).

Nou ik niet meer weet wat dat betekende hoopte ik dat jullie weten waar ik dit heb gehoord / gelezen en wat dit betekent?

+ wat is jullie raarste droom?
als reactie op deze droom volgens mijn dromenboekuitleg betekent het verlies van tanden verlies van potentie wat heel tijdelijk kan zijn ( dus geen grap maar gewoon even opgezocht, klopt het??)

[ Bericht 2% gewijzigd door pinine op 14-01-2011 00:26:07 ]
pi_91280211
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef pinine het volgende:

[..]

als reactie op deze droom betekent het verlies van tanden verlies van potentie
Dus jij hebt het vaak gedroomd :')
Typefouten, ik maak ze met trots.
pi_91280620
Heb deze droom ook vaak gehad, toen ik tijdje niet naar de tandarts was geweest. Verklaring in een dromenenceclopedie was ook simpel: Waarschijnlijk is de staaat van uw gebit niet in orde.
pi_91281847
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Toefjes het volgende:
Heb deze droom ook vaak gehad, toen ik tijdje niet naar de tandarts was geweest. Verklaring in een dromenenceclopedie was ook simpel: Waarschijnlijk is de staaat van uw gebit niet in orde.
Kan niet, ik poets 2x per dag mijn tandjes :)
pi_91281917
Ik droomde laatst dat mijn vader zwanger was (??) Raar maar true.
Ik droomde 2 keer dat mijn moeder doodging.

Allebei niet echt positief.
pi_91283596
Ik droom wel eens dat ik zo hard op mijn tanden bijt en heen er weer beweeg dat mijn tanden in stukjes knappen. Dit komt denk ik omdat ik erg zuinig ben op mijn tanden en ik vroeger een keer op mijn tanden gevallen ben waarbij een heleboel stukje afbraken :P

Overigens heb ik niets met die droomonzin :')
pi_91287433
mensen die dromen onthouden :')
Uberhaupt dromen :')
Uberhaupt mensen :')
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_91288022
Onwijs herkenbaar :o

Ik heb ook (meerdere) malen dromen gehad dat ik zo mn tanden er uit trok...

Onwijs goed poetsen en flossen de dagen erna :')
pi_91292102
Dromen zijn vreemd en vrij complex.
Ik wil een lucide droom hebben.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91292612
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dromen zijn vreemd en vrij complex.
Ik wil een lucide droom hebben.
Moet je in je hoofd houden voordat je in slaap valt, dat gaat dromen, veel over nadenken dus. Helpt bij mij wel vaak :)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:56:34 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91297538
Ik droomde ooit vlak na mijn eindexamens dat er nog een VWO 7 was. :')
pi_91297873
Ik had een keer een droom waarin ik 100% zeker wist dat ik aan het dromen was :o

Allemaal coole dingen doen, beetje vliegen en zo, vet tof! :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 01:12:58 #38
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91298025
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had een keer een droom waarin ik 100% zeker wist dat ik aan het dromen was :o

Allemaal coole dingen doen, beetje vliegen en zo, vet tof! :D
Lucide dromen zijn tof ja O+ Ik droomde een keer dat ik een demoon was met allemaal magische krachten, dat ik kilometers ver kon zweven en razendsnel in bomen springen en zo.

En allemaal op bekend terrein, was echt gaaf. :7
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 01:24:09 #39
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_91298338
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb die droom ook regelmatig. :')

Laatst nog een mooie infographic over gevonden, al geloof ik zelf niet zo in deze droomverklaringen.

[ afbeelding ]
Ik droom zelden tot nooit over bovenstaande dingen. Enige "tandendroom" die ik af en toe heb, is dat een bepaalde tand uitvalt. Dat is dan ook meteen de tand waar ik overdag wel eens last van heb, dus dat zal de onderliggende reden wel zijn.

Vallen, nooit. Vliegen, nooit (ja, in een vliegtuig, die dan meestal op een snelweg landt of zo). Achternagezeten, ja, maar da's spannend en dan ga ik me verstoppen en alles, nooit zoiets als je vaak hoort/leest, dat je niet vooruit komt en dergelijke. De rest ook nooit. Hooguit dat ik op school ben en er niks van snap en uiteindelijk realiseer ik me dat ik allang van school af ben.

Mijn dromen staan nooit in dromenboeken ;(

Overigens geloof ik niet dat iemand anders dan TS kan zeggen wat zijn droom betekent, omdat wij niet weten wat voor associaties hij heeft met tanden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_91299016
Droom de laatste week altijd over exen. Word altijd wakker met een gevoel dat ik die persoon moet opbellen maar doe het niet.
rice rice baby tututututedudududum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')