Wat is er mis met een 5.5quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:05 schreef Equites het volgende:
Ik ging ook altijd voor cum laude, dan kwam ik meestal uit op een 6.5, das goed genoeg toch
Ligt er echt aan per periode. Merk ook dat ik er steeds minder tijd in hoef te steken om dezelfde resultaten te halen. Vorig jaar zat ik er gemiddeld zo'n 30 uur per week aan, inclusief hoorcolleges volgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:24 schreef VorkMesLepel het volgende:
JohnSpek,
Hoeveel uren per dag besteed je aan je studie?
Ik deed altijd 30 of 40 uur per week. Soms minder, soms ga je daar wat overheen, hangt af van de deadlines.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:27 schreef VorkMesLepel het volgende:
Wil iemand me vertellen hoeveel tijd jullie besteden aan jullie studie?
Op school liegt iedereen dat ze ''bijna niets doen''. Ik geloof er niets van!
Dat is denk ik toevallig het enige punt waar mijn leermethode afwijkt van andere studenten. Ik bereid mij altijd voor op hoorcolleges, practicums en dergelijke.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:30 schreef VorkMesLepel het volgende:
I seeBereid je je ook voor de lessen? Of doe je dat achteraf?
Natuurlijk wel. Gewoon zuipen met vrienden en sporten hoor. En weekenden wist ik zelfs grotendeels vrij te houden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:32 schreef VorkMesLepel het volgende:
I see. Hoe zag je studententijd er verder uit? Sportte je? Socializen? Uitgaan? Zelfontwikkeling? Of blijft daar geen tijd meer voor over?
Het is nog geen verleden tijd hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:32 schreef VorkMesLepel het volgende:
I see. Hoe zag je studententijd er verder uit? Sportte je? Socializen? Uitgaan? Zelfontwikkeling? Of blijft daar geen tijd meer voor over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |