Ik ga voor een 2.0 GTT (218pk standaard) van 1998 - 2000 met een bekende onderhoudshistorie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zijn meestal niet met fluwelen handschoentjes behandeld nee. Gelukkig kan een Impreza wel tegen een stootje, maar zonder bekende historie is het toch een gok.
Je zoekt geen 1.6 neem ik aan?
Hèhè autoweekfilmpje ook gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 02:29 schreef Xtreem het volgende:
Je moet er op letten dat er geen beton in de kofferbak ligt.
Ja, wat een figuurquote:
Blauwe GTT inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik ga voor een 2.0 GTT (218pk standaard) van 1998 - 2000 met een bekende onderhoudshistorie.
Geld voor benzine hoef ik me niet zorgen om te maken
Rainesz, jij hebt een blauwe GTT toch?
Ik heb al eens in een 2004 WRX turbo gereden, man wat een lach kreeg ik van die auto, ik was verkocht!
Helaas de auto niet aan mij...die was 16k
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet een sjonnie bak maken, er netjes in rijden, en niet meteen denken dat ze Schumacher zijn (en Verstappen blijken te zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Revolution-NL het volgende:
Je ziet steeds meer petjes en asociaal volk in deze auto's rijden.
het is ook een sport auto hé geen boodschappen priusquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Heb je genoeg geld voor de benzine? 1 op 9 schijnt nog zuinig te zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/video/2141/Klokje-rond-Subaru-Impreza
quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:29 schreef Xtreem het volgende:
Je moet er op letten dat er geen beton in de kofferbak ligt.
Als ze je kunnen bijhouden wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef lipje het volgende:
en je wordt standaard bij elke controle uit de rij gepikt
Valt wel mee hoor, heb ik in ieder geval nog geen last van gehad en ik rijd toch alweer wat jaren rond in een Impreza. Maar die van mij heeft dan ook geen hoge spoiler, misschien helpt dat ook wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef lipje het volgende:
en je wordt standaard bij elke controle uit de rij gepikt
Ik was niet van plan om veel verder te gaan dan een andere uitlaat, chippen en een luchtfiltertje, dan kom je volgens mij rond de 280pk uit met zo'n 390 koppel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:09 schreef Rainesz het volgende:
VBak blijft het wel doen zolang je niet ECUtekt of grote vermogens toename toepast
Boven de 300pk en 400nm koppel worden de tandwielen pas luciferstokjes
Hoe kan ik dat het makkelijkst zien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef FlowMaster het volgende:
Kijk goed naar de Cardanas, als die 4gaat is(dus met 4 bouten vast zit) die gaan vaak kapot.
Die 5gaats is beter;)
Niet dagelijks vol op zijn donder geven kan dat best wel lang goed gaan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om veel verder te gaan dan een andere uitlaat, chippen en een luchtfiltertje, dan kom je volgens mij rond de 280pk uit met zo'n 390 koppel.
Moet hij wel aan kunnen toch?
Voor eens in de zoveel tijd even lekker door trappen?
Ik zal dat ook zeker niet elke dag doen, gewoon 1 of 2x in 1 a 2 weken ofzo, even de frustratie uit je lichaam gooien door een 0 tot 160 time challenge op te zettenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Niet dagelijks vol op zijn donder geven kan dat best wel lang goed gaan!
Zeg dat wel, zat net achter de derde Impreza in twee dagen tijd. Wát een heerlijk geluidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Het is gewoon een heerlijke auto...alleen die boxer-roffel al
Vind het heerlijk als hij op de Turbo Timer uitroffelt in de garage,even 60sec achter je auto staan en genieten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zeg dat wel, zat net achter de derde Impreza in twee dagen tijd. Wát een heerlijk geluidZelfs als je er niet in zit
Oeh dat is 1 ding die er bij de mijne ook HEEL snel in komt!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Vind het heerlijk als hij op de Turbo Timer uitroffelt in de garage,even 60sec achter je auto staan en genieten.
Volgens mij staan meeste ingesteld tussen 1m en 1m30secquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Oeh dat is 1 ding die er bij de mijne ook HEEL snel in komt!
Een turbo timer!
Wat is een ideale tijd om hem nog te laten draaien?
Of is dat compleet afhankelijk van hoe lang de rit is geweest, en hoe je hebt gereden?
Erg betaalbaar en mooi modelquote:
Vind je dat niet zonde van je geld? Alleen een losse turbotimer? Je kan toch zelf ook wel ff 1 minuutje in de auto blijven zitten en je contactsleutel omdraaien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Oeh dat is 1 ding die er bij de mijne ook HEEL snel in komt!
Een turbo timer!
Wat is een ideale tijd om hem nog te laten draaien?
Of is dat compleet afhankelijk van hoe lang de rit is geweest, en hoe je hebt gereden?
Persoonlijk met weinig pk winst,is een boostcontroller ook "nutteloos".quote:Op maandag 17 januari 2011 00:18 schreef RiKe het volgende:
Oke nu komen we voor mij op onbekend terrein..
Aan wat voor systemen/merken moet ik dan denken?
En wat voor kosten (voor alleen de apparatuur)?
Dus als je een alarm systeem hebt wat het ondersteunt, kan je hem er vrij gemakkelijk bij plaatsen?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:18 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Persoonlijk met weinig pk winst,is een boostcontroller ook "nutteloos".
Maar beetje boost controller met Turbo Timer kost.
Rond de ¤500
Alleen een Turbo Timer kost tussen de ¤90 en ¤200.
Meeste alarm systemen hebben wel een optie tot Turbo Timer.
welk Alarm je moet hebben,en hoe duur heb je zelf in de hand.
Heb er zelf een Alarm van rond de ¤1000 inzitten.
Maar voor ¤150 heb je ook al alarm systemen met "Turbo Timer" (Bv Camco)
Die 1000¤ was excl inbouwquote:Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dus als je een alarm systeem hebt wat het ondersteunt, kan je hem er vrij gemakkelijk bij plaatsen?
Die 1000,-, is dat inclusief of exclusief inbouw?
In mijn huidige auto zit een alarm van 550,- incl inbouw (klasse 2)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/video/2141/Klokje-rond-Subaru-Impreza
"Hij stond te hoog, dus leg ik een paar betonblokken achterin"quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/video/2141/Klokje-rond-Subaru-Impreza
nice manquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:32 schreef RiKe het volgende:
Thnx voor de upload Rainesz!
En thnx voor de felicitatie JK
Dit zijn een aantal specs:
Speclist:
Motorisch aangepast met grotere turbo, grotere injectoren, etc etc.
370pk, 480Nm
Ecutek door Mark Verhoeven
Bilstein PSS9 onderstel, instelbaar in hoogte en hardheid.
Ferodo remblokken voor en achter.
Summit onderstel brace.
Whiteline stabilisatorstang.
Prodrive PFF7 velgen, 18 inch met Bridgestone S03 banden.
3 inch open uitlaat met metaalcatalysator, komt zonder gedoe door de APK, en is niet al te luid.
Ecutek Monitor in het dashboard (uitlezen van diverse sensorwaarden en parameters).
Meterset met olietemperatuur, oliedruk en turbodruk.
Getinte ramen vanaf de b stijl.
En natuurlijk alle standaard STI zaken als de 6 bak, Brembo remmen, ABS, climatecontrol etc etc.
Wie wat verder heeft gedaan kan ik zo niet zeggen, maar dat is na te kijken op de bonnen als ik ze heb, er zit van alles een bon bij, tot aan de ruitenwisser bladen aan toe
Aanstaande zaterdag (of in ieder geval de dag dat ik hem heb) volgt er direct een kleine fotoshoot dus er zullen zeker nieuwe foto's volgen!
Dat vind ik ook zuinig...quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
1 op 9 schijnt nog zuinig te zijn
Wel netjes uitlaten op de Ring!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:32 schreef RiKe het volgende:Aanstaande zaterdag (of in ieder geval de dag dat ik hem heb) volgt er direct een kleine fotoshoot dus er zullen zeker nieuwe foto's volgen!
Ik heb inderdaad een slaap stoornis nu...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
nice man![]()
...en dan nu niet kunnen slapen totdat je hem hebt
...tenminste, ik moest toen een week wachten en dat was echt een hele laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange week
Dat komt zeker wel goed, maar eerst even de auto leren kennenquote:
1 op 9, dat doe ik ook met mijn non-turbo 2liter Subaruquote:
Zijn die turbo's nog best zuinig tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
1 op 9, dat doe ik ook met mijn non-turbo 2liter Subaru
Tof manquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef RiKe het volgende:
Vandaag het verlossende telefoontje gekregen, ik kan hem morgen ophalen!
Een exact bedrag zeg ik liever niet, maar je koopt er net geen 2 basis versies van een Citroën C1 voor ;-)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef neo2000 het volgende:
Nette auto.![]()
Wat heb je er ongeveer voor neergelegd als ik vragen mag?
Aangezien dit er 1000 keer beter uit ziet een goeie deal denk ik zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een exact bedrag zeg ik liever niet, maar je koopt er net geen 2 basis versies van een Citroën C1 voor ;-)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef roeleke92 het volgende:
je hebt hem al gekocht neem ik aan maar voor mensen die hier vragen over hebben
viscous koppeling daar moet je ook opletten bij subaru dat is een onderdeel wat nogal duur is in aanschaf en reparatie zelf is lastig zonder hefbrug en goed gereedschap.
Het testen van de viscous koppeling
Ga met de auto naar een afgelegen terrein waar je volledig kan draaien en je stuur volledig om kan gooien en rij minimaal 1 ronde en trap dan de koppeling in.
Remt je auto zo hard af net alsof je op de rem trapt KOOP DE AUTO NIET
Het is zo'n rot werk om het te vervangen en kosten worden te veel dus let goed op met de koop
Mvg, Roel
Die auto staat inmiddels met 324.000 km te koop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Hij stond te hoog, dus leg ik een paar betonblokken achterin"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |