abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91245079
Ik wil binnenkort een Impreza kopen.

Dit model, zo origineel mogelijk!

Wat zijn goede punten waar ik op kan letten bij de aanschaf van deze auto?

Sjonnie comments niet nodig, iedereen heeft zo z'n smaak en mijn voorkeur is NIET de hoogste vleugel, maar een lage, subtiele bijv. :)
pi_91245253
Erg lelijke auto.
pi_91245276
Mooiste model ooit. 1998-2000?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91245292
Dat er een lompe subwoofer inzit zodat je die lompe basses kan doorpompen. :7
gr gr
pi_91245314
De nieuwe Golf O+
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_91245371
Naar wat ik heb gehoord zijn die auto's vaak flink afgetrapt. Daarentegen zijn ze mits origineel wel gaaf :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_91245586
Ze zijn meestal niet met fluwelen handschoentjes behandeld nee. Gelukkig kan een Impreza wel tegen een stootje, maar zonder bekende historie is het toch een gok.

Je zoekt geen 1.6 neem ik aan? :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91245738
Luister goed naar de motor of je geen raar getik hoort! Anders kun je al denken aan een motor revisie! Verders hoef je niet ergens speciaal op te letten. Zou hem persoonlijk van subaru club forum proberen te kopen. (op het forum rond neuzen) Vaak kun je Dan flink wat historie wel achterhalen en weet je in ieder geval een beetje hoe ermee gereden is. Veel succes ermee. Best buy van mij nog altijd geweest,stap iedere dag met grote glimlach in de auto.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_91246456
Heb je genoeg geld voor de benzine? 1 op 9 schijnt nog zuinig te zijn :')
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_91247074
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zijn meestal niet met fluwelen handschoentjes behandeld nee. Gelukkig kan een Impreza wel tegen een stootje, maar zonder bekende historie is het toch een gok.

Je zoekt geen 1.6 neem ik aan? :P
Ik ga voor een 2.0 GTT (218pk standaard) van 1998 - 2000 met een bekende onderhoudshistorie.

Geld voor benzine hoef ik me niet zorgen om te maken :)

Rainesz, jij hebt een blauwe GTT toch? :)

Ik heb al eens in een 2004 WRX turbo gereden, man wat een lach kreeg ik van die auto, ik was verkocht!
Helaas de auto niet aan mij...die was 16k ;(
  donderdag 13 januari 2011 @ 02:29:31 #11
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_91249118
Je moet er op letten dat er geen beton in de kofferbak ligt.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 13 januari 2011 @ 02:38:58 #12
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_91249197
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 02:29 schreef Xtreem het volgende:
Je moet er op letten dat er geen beton in de kofferbak ligt.
Hèhè autoweekfilmpje ook gezien :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 02:42:11 #13
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_91249235
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:38 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Hèhè autoweekfilmpje ook gezien :P
Ja, wat een figuur :X
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_91249516
Nader uitleg.. of een link..? :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 13 januari 2011 @ 03:12:44 #15
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_91249591
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 03:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Nader uitleg.. of een link..? :P
http://www.autoweek.nl/video/2141/Klokje-rond-Subaru-Impreza
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_91250843
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:56 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ik ga voor een 2.0 GTT (218pk standaard) van 1998 - 2000 met een bekende onderhoudshistorie.

Geld voor benzine hoef ik me niet zorgen om te maken :)

Rainesz, jij hebt een blauwe GTT toch? :)

Ik heb al eens in een 2004 WRX turbo gereden, man wat een lach kreeg ik van die auto, ik was verkocht!
Helaas de auto niet aan mij...die was 16k ;(
Blauwe GTT inderdaad.
Bij rustig rijgedrag is 1:10/11 best haalbaar vind het benzine verbruik dus best meevallen.
Alleen zodra je meer met je rechtervoet denkt gaat het verbruik ineens hard ;).

Denk wel even dat de onderhoud,wel etra aandacht vereist ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  donderdag 13 januari 2011 @ 07:55:31 #17
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_91250874
Bij zo'n auto zou ik zeker extra op de onderhoudshistorie letten. Ze hebben meestal flink op hun donder gekregen, maar bij nromaal onderhoud kunnen ze daar ook wel tegen.
Bonnetjes is the keyword.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_91259992
Je ziet steeds meer petjes en asociaal volk in deze auto's rijden :r.
pi_91294928
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Revolution-NL het volgende:
Je ziet steeds meer petjes en asociaal volk in deze auto's rijden :r.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet een sjonnie bak maken, er netjes in rijden, en niet meteen denken dat ze Schumacher zijn (en Verstappen blijken te zijn ;) )
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:42:47 #20
53151 T42
Pinball Wizard
pi_91306019
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Heb je genoeg geld voor de benzine? 1 op 9 schijnt nog zuinig te zijn :')
het is ook een sport auto hé geen boodschappen prius
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:52:55 #21
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_91306370
Het is geen Evo, maar ach, best een blits karretje.
pi_91308863
Ook wegwezen hier.

[ Bericht 96% gewijzigd door thumbnail op 15-01-2011 16:35:02 ]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:04:25 #24
322331 DoimuN
Nee, het boeit me niets!
pi_91314733
Naast de obvious dingen om op te letten zou ik deze auto zo standaard mogelijk kopen. Dat zegt eigenlijk nog niets maar geeft wel een beter gevoel dan wanneer je meteen bij thuiskomst de halfords raamband eraf mag pulken.
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Op naar de sterren en daar voorbij!
pi_91315439
@ Rainesz (moet het even zo doen, ben op werk)

Hoeveel km heeft die van jou gelopen?
Ik wil ook een beetje weten hoe "safe" het is als je er 1 koopt met wat meer km's...bijv 130k of 150k
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:43:21 #26
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_91316457
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:29 schreef Xtreem het volgende:
Je moet er op letten dat er geen beton in de kofferbak ligt.
_O_
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:10:00 #27
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_91320793
De motoren zijn erg goed, ik heb ook de 2.0, en die loopt als een zonnetje, zelfs met mijn rijstijl. Ik heb alleen geen turbo, dat is iets waar je op moet letten. En natuurlijk kijken naar de stuurkogelspeling, vering, koppeling etc.

Versnellingsbakken zijn niet echt best bij Subaru, en als ze afgeragd zijn is het handig om te kijken of hij nog wel soepel schakelt of niet. Ik moet 'm meestal in zijn 2 'trekken'.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_91328260
[quote]1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef thumbnail het volgende:

Verwijderd omdat TS er geen interesse in heeft.

[ Bericht 61% gewijzigd door thumbnail op 15-01-2011 16:34:28 ]
pi_91328480
Volgens mij is de versnellingsbak nog al een zwak punt bij die auto?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:46:52 #30
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_91328553
en je wordt standaard bij elke controle uit de rij gepikt :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_91329145
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef lipje het volgende:
en je wordt standaard bij elke controle uit de rij gepikt :')
Als ze je kunnen bijhouden wel ja. :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:58:19 #32
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_91336723
Dit type wil ik ook nog een keer, maar dan als station.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:00:47 #33
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_91336874
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef lipje het volgende:
en je wordt standaard bij elke controle uit de rij gepikt :')
Valt wel mee hoor, heb ik in ieder geval nog geen last van gehad en ik rijd toch alweer wat jaren rond in een Impreza. Maar die van mij heeft dan ook geen hoge spoiler, misschien helpt dat ook wel mee :P

Het is gewoon een heerlijke auto...alleen die boxer-roffel al O+
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_91355692
VBak blijft het wel doen zolang je niet ECUtekt of grote vermogens toename toepast ;)
Boven de 300pk en 400nm koppel worden de tandwielen pas luciferstokjes :')
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_91368904
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 02:09 schreef Rainesz het volgende:
VBak blijft het wel doen zolang je niet ECUtekt of grote vermogens toename toepast ;)
Boven de 300pk en 400nm koppel worden de tandwielen pas luciferstokjes :')
Ik was niet van plan om veel verder te gaan dan een andere uitlaat, chippen en een luchtfiltertje, dan kom je volgens mij rond de 280pk uit met zo'n 390 koppel.
Moet hij wel aan kunnen toch?
Voor eens in de zoveel tijd even lekker door trappen?
pi_91369721
Kijk goed naar de Cardanas, als die 4gaat is(dus met 4 bouten vast zit) die gaan vaak kapot.
Die 5gaats is beter;)
Loud Pipes, Saves Lifes
pi_91370794
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef FlowMaster het volgende:
Kijk goed naar de Cardanas, als die 4gaat is(dus met 4 bouten vast zit) die gaan vaak kapot.
Die 5gaats is beter;)
Hoe kan ik dat het makkelijkst zien?
Ik weet wel iets van auto's af, maar waar de aanhecht punten van een cardanas zitten weet ik weer net niet.
pi_91373441
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ik was niet van plan om veel verder te gaan dan een andere uitlaat, chippen en een luchtfiltertje, dan kom je volgens mij rond de 280pk uit met zo'n 390 koppel.
Moet hij wel aan kunnen toch?
Voor eens in de zoveel tijd even lekker door trappen?
Niet dagelijks vol op zijn donder geven kan dat best wel lang goed gaan!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_91374212
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:43 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Niet dagelijks vol op zijn donder geven kan dat best wel lang goed gaan!
Ik zal dat ook zeker niet elke dag doen, gewoon 1 of 2x in 1 a 2 weken ofzo, even de frustratie uit je lichaam gooien door een 0 tot 160 time challenge op te zetten ;)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:06:45 #40
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91374364
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:

Het is gewoon een heerlijke auto...alleen die boxer-roffel al O+
Zeg dat wel, zat net achter de derde Impreza in twee dagen tijd. Wát een heerlijk geluid :9~ Zelfs als je er niet in zit
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91375073
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Zeg dat wel, zat net achter de derde Impreza in twee dagen tijd. Wát een heerlijk geluid :9~ Zelfs als je er niet in zit
Vind het heerlijk als hij op de Turbo Timer uitroffelt in de garage,even 60sec achter je auto staan en genieten. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_91375550
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Vind het heerlijk als hij op de Turbo Timer uitroffelt in de garage,even 60sec achter je auto staan en genieten. ;)
Oeh dat is 1 ding die er bij de mijne ook HEEL snel in komt!
Een turbo timer!
Wat is een ideale tijd om hem nog te laten draaien?
Of is dat compleet afhankelijk van hoe lang de rit is geweest, en hoe je hebt gereden?
pi_91375820
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef RiKe het volgende:

[..]

Oeh dat is 1 ding die er bij de mijne ook HEEL snel in komt!
Een turbo timer!
Wat is een ideale tijd om hem nog te laten draaien?
Of is dat compleet afhankelijk van hoe lang de rit is geweest, en hoe je hebt gereden?
Volgens mij staan meeste ingesteld tussen 1m en 1m30sec ;)
Nooit echt bijgehouden maar denk dat mijne rond 1:10 ingesteld staat. Dit maakt verders niet uit hoe lang de rit ervoor dergelijke was!

het is in principe ook alleen nodig wanneer je echt even flink hebt lopen doorrijden.
Even de Turbo dan wat extra afkoel tijd geven. Even snel naar de de buurtsuper hoef je hem niet persé in te stellen. Maar in het begin zul je dit vast wel doen,al was het maar om even vanaf buitenaf te luisteren ;)

Als ik je een tip mag geven wat betreft uitlaat. Magnex _O_ heb deze zelf ook.
En ik vind dat de roffel er echt mooi laten uitspringen. Niet overdreven hard,maar gewoon lekker.
Kost wel wat,maar zijn geld zeker waard.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_91377226
Magnex he...

:9~

Kut...nu wordt het wachten heel lang ;(
pi_91377940
Volgens mij komt deze aardig in de buurt v/d mijne.
Ook eens een soundclip maken ;).

Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  FOK!fotograaf zondag 16 januari 2011 @ 00:41:41 #46
137066 fokkieslim
pi_91393773
erg gedateerd model.

[ Bericht 100% gewijzigd door fokkieslim op 16-01-2011 00:47:14 ]
  zondag 16 januari 2011 @ 00:48:46 #47
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91394135
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef fokkieslim het volgende:
erg gedateerd model.
Daar wordt-ie anders niks minder mooi van :Y)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91394173
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef fokkieslim het volgende:
erg gedateerd model.
Erg betaalbaar en mooi model ;)
De 2004 editie die ik het liefst heb...tjsa...ik heb niet even 14.000 euro in een sok liggen hoor!
pi_91403280
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef RiKe het volgende:

[..]

Oeh dat is 1 ding die er bij de mijne ook HEEL snel in komt!
Een turbo timer!
Wat is een ideale tijd om hem nog te laten draaien?
Of is dat compleet afhankelijk van hoe lang de rit is geweest, en hoe je hebt gereden?
Vind je dat niet zonde van je geld? Alleen een losse turbotimer? Je kan toch zelf ook wel ff 1 minuutje in de auto blijven zitten en je contactsleutel omdraaien?

Ik zou dan eerder gaan voor een boostcontroller met ingebouwde turbotimer, als het dan echt moet. Maar +/- 100EUR voor een kastje wat alleen je motor 1 tot 2 minuten langer laat draaien.... dat zou hem bij mij iig niet worden.
pi_91408179
Moet zeggen dat hij bij mij via het alarm loopt.
Alleen Turbo Timer is inderdaad beetje zonde van je geld ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')