Ik ga voor een 2.0 GTT (218pk standaard) van 1998 - 2000 met een bekende onderhoudshistorie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zijn meestal niet met fluwelen handschoentjes behandeld nee. Gelukkig kan een Impreza wel tegen een stootje, maar zonder bekende historie is het toch een gok.
Je zoekt geen 1.6 neem ik aan?
Hèhè autoweekfilmpje ook gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 02:29 schreef Xtreem het volgende:
Je moet er op letten dat er geen beton in de kofferbak ligt.
Ja, wat een figuurquote:
Blauwe GTT inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik ga voor een 2.0 GTT (218pk standaard) van 1998 - 2000 met een bekende onderhoudshistorie.
Geld voor benzine hoef ik me niet zorgen om te maken
Rainesz, jij hebt een blauwe GTT toch?
Ik heb al eens in een 2004 WRX turbo gereden, man wat een lach kreeg ik van die auto, ik was verkocht!
Helaas de auto niet aan mij...die was 16k
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet een sjonnie bak maken, er netjes in rijden, en niet meteen denken dat ze Schumacher zijn (en Verstappen blijken te zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Revolution-NL het volgende:
Je ziet steeds meer petjes en asociaal volk in deze auto's rijden.
het is ook een sport auto hé geen boodschappen priusquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Heb je genoeg geld voor de benzine? 1 op 9 schijnt nog zuinig te zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/video/2141/Klokje-rond-Subaru-Impreza
quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:29 schreef Xtreem het volgende:
Je moet er op letten dat er geen beton in de kofferbak ligt.
Als ze je kunnen bijhouden wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef lipje het volgende:
en je wordt standaard bij elke controle uit de rij gepikt
Valt wel mee hoor, heb ik in ieder geval nog geen last van gehad en ik rijd toch alweer wat jaren rond in een Impreza. Maar die van mij heeft dan ook geen hoge spoiler, misschien helpt dat ook wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef lipje het volgende:
en je wordt standaard bij elke controle uit de rij gepikt
Ik was niet van plan om veel verder te gaan dan een andere uitlaat, chippen en een luchtfiltertje, dan kom je volgens mij rond de 280pk uit met zo'n 390 koppel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:09 schreef Rainesz het volgende:
VBak blijft het wel doen zolang je niet ECUtekt of grote vermogens toename toepast
Boven de 300pk en 400nm koppel worden de tandwielen pas luciferstokjes
Hoe kan ik dat het makkelijkst zien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef FlowMaster het volgende:
Kijk goed naar de Cardanas, als die 4gaat is(dus met 4 bouten vast zit) die gaan vaak kapot.
Die 5gaats is beter;)
Niet dagelijks vol op zijn donder geven kan dat best wel lang goed gaan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om veel verder te gaan dan een andere uitlaat, chippen en een luchtfiltertje, dan kom je volgens mij rond de 280pk uit met zo'n 390 koppel.
Moet hij wel aan kunnen toch?
Voor eens in de zoveel tijd even lekker door trappen?
Ik zal dat ook zeker niet elke dag doen, gewoon 1 of 2x in 1 a 2 weken ofzo, even de frustratie uit je lichaam gooien door een 0 tot 160 time challenge op te zettenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Niet dagelijks vol op zijn donder geven kan dat best wel lang goed gaan!
Zeg dat wel, zat net achter de derde Impreza in twee dagen tijd. Wát een heerlijk geluidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Het is gewoon een heerlijke auto...alleen die boxer-roffel al
Vind het heerlijk als hij op de Turbo Timer uitroffelt in de garage,even 60sec achter je auto staan en genieten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zeg dat wel, zat net achter de derde Impreza in twee dagen tijd. Wát een heerlijk geluidZelfs als je er niet in zit
Oeh dat is 1 ding die er bij de mijne ook HEEL snel in komt!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Vind het heerlijk als hij op de Turbo Timer uitroffelt in de garage,even 60sec achter je auto staan en genieten.
Volgens mij staan meeste ingesteld tussen 1m en 1m30secquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Oeh dat is 1 ding die er bij de mijne ook HEEL snel in komt!
Een turbo timer!
Wat is een ideale tijd om hem nog te laten draaien?
Of is dat compleet afhankelijk van hoe lang de rit is geweest, en hoe je hebt gereden?
Erg betaalbaar en mooi modelquote:
Vind je dat niet zonde van je geld? Alleen een losse turbotimer? Je kan toch zelf ook wel ff 1 minuutje in de auto blijven zitten en je contactsleutel omdraaien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Oeh dat is 1 ding die er bij de mijne ook HEEL snel in komt!
Een turbo timer!
Wat is een ideale tijd om hem nog te laten draaien?
Of is dat compleet afhankelijk van hoe lang de rit is geweest, en hoe je hebt gereden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |