Ik hou je niet tegen hoor. Maar ik vind het gewoon niks. En bij vrienden op bezoek gaan en dan gamen is bij ons wel een beetje 'not-done' zeg maar...quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mag jij vinden, ik zal tot mijn dood blijven gamen op een klein schermpje (naast het gebruik van een normale console). Hoe kinderachtig jij het ook mag vinden, ik ben er in ieder geval overheen gegroeid om bij stil te staan hoe andere mensen over mij denken. Verder game ik ook op mijn iPhone wanneer ik niet in het openbaar ben, bijvoorbeeld als ik bij maten blijf pitten. En dan af en toe iPhone pakken wanneer we uit ge-biert/gestapt zijn of net wakker worden etc. (de kleine momenten).
Daarbij zijn jou aangevoerde argumenten achterhaald.
- Controller: Toegegeven, spellen waar fysieke knoppen normaal de standaard zijn, is op de iPhone wat minder goed te spelen zoals FIFA, echter went het wel (early adopter stijl). Verder moet je er bij stil staan dat veel games gebaseerd zijn op het touch principe, ook de wat betere games worden steeds meer geoptimaliseerd voor touch. (tijden en technologie verandert dus software/games ook)
- Geluid: Is zeker wel goed, dikke oordopjes/headphones en klaar is kees (of verwacht je nog steeds 8-bit geluiden?)
- Graphics: Helemaal prima bij de meeste games, nogmaals check --> http://toucharcade.com/category/ratings/5-stars/ dan pas weet je het waar je het over hebt.
- (online) multiplayer: Je bent echt niet meer op de hoogte he? Je kunt met de iPhone makkelijk tegen vrienden spelen of online tegen anderen.
Die 'geweldige Google-integratie' is inderdaad geweldig, maar het is niets meer dan een Exchange-account die default ingesteld staat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:45 schreef Bart het volgende:
Ik heb nu anderhalve maand een HTC Desire Z. Geniaal apparaat, zou niet meer zonder willen. Vooral de integratie met Gmail, Google Calendar, Google Maps en Google Contacts is echt verbazingwekkend, nooit verwacht dat dat zo handig zou zijn. Ook het fysieke toetsenbordje vind ik geweldig, dat is iets wat zowel de iPhone als de Desire HD moeten ontberen. Erg handig voor als je bijvoorbeeld veel op forums zit, of veel smst/mailt/pingt!
iPhone zal ongetwijfeld ook bijna alles kunnen wat een Android-phone ook kan. Maar het feit dat je dus een geweldige synchronisatie hebt met je online-gebeuren op Google, en het feit dat Android open source is, maakt het voor mij persoonlijk toch een simpele keuze om geen iPhone te nemen.
Dan moet je wel jailbreaken en jailbreaken wordt steeds lastiger.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb al 3 jaar een iPhone, eerst een iPhone en dan een iPhone 4. Ik wil niets meer anders
Vooral dat elke app gewoon gratis is (A) Lang leve TomTom van 80 euro voor.. niks
lol steeds lastiger?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan moet je wel jailbreaken en jailbreaken wordt steeds lastiger.
Welke versie van iOS heb je? iOS 4.2.1 is niet zo simpel untethered te jailbreaken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
lol steeds lastiger?
Ik ging van 2 uur lang command prompt naar een website en een keer naar rechts schuiven en klaar is kees (10 seconden).
Het kan dat je het niets vind, maar het is wel duidelijk dat je niet up to date bent wat betreft de huidige mogelijkheden van het ding.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen hoor. Maar ik vind het gewoon niks. En bij vrienden op bezoek gaan en dan gamen is bij ons wel een beetje 'not-done' zeg maar...
4.0.1. Werkt prima. Wat heb ik aan 4.2 johquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke versie van iOS heb je? iOS 4.2.1 is niet zo simpel untethered te jailbreaken.
Ja dan is het inderdaad heel erg simpel, maar daarom zeg ik ook het: het wordt steeds lastiger, want bij nieuwere versies is het niet zo simpel meer. Downgraden kan ook niet zomaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
4.0.1. Werkt prima. Wat heb ik aan 4.2 joh
Dat hoeft dus niet persé. Als ik het 3 jaar geleden heel moeilijk kon, en later makkelijk. Kan het voor de latere OS'en ook wel. Lekken blijven toch wel komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dan is het inderdaad heel erg simpel, maar daarom zeg ik ook het: het wordt steeds lastiger, want bij nieuwere versies is het niet zo simpel meer. Downgraden kan ook niet zomaar.
Uiteraard wel. Maar de één is eerder tevreden dan de ander. Ik game onderweg sowieso niet dus het zal me een worst wezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het kan dat je het niets vind, maar het is wel duidelijk dat je niet up to date bent wat betreft de huidige mogelijkheden van het ding.
Ik kon het niet laten, het zag er zó kansloos uit, ik móest hier gewoon postenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:19 schreef retorbrapi het volgende:
En dan heb je ook nog die leolinedance die er totaal clueless een beetje bijhangt en hier en daar wat roept over "fanboys" of "ome Steve". Het aapje kent blijkbaar niet zoveel trucjes, wel?
Oh jij werkt in een telefoonwinkel zeker dus het kan goed zijn dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:43 schreef TC03 het volgende:
Overigens, het zijn allemaal goede toestellen hoor, maar er komt nooit iemand een iPhone terugbrengen omdat hij een Desire HD of SGS wil, terwijl het andersom wel meer dan eens voorkomt.
Ook kan je kijken in V&A hoeveel mensen je ziet die hun DHD of SGS willen ruilen voor een iPhone 4 en dat vergelijken met het omgekeerde. Als je je alleen daarop zou baseren kom je erachter dat de iPhone 4 de beste keuze is.
Bedenk zelf maar in hoeverre je dat belangrijk vindt om mee te nemen in je keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |