Hoi,
Ik zou mijn Milestone willen ruilen tegen een gelijkwaardig mobiel, eventueel met bijbetaling (van mijn kant dus, ik wil niet downgraden). Deze heb ik altijd in mijn hoesje gedragen. Ben er zeer tevreden over, maar ik mis HTC Sense toch behoorlijk.
Als een echt tweaker-phone is deze geroot en draait en snelle Froyo-rom, natuurlijk terug te zetten naar de slome officiele firmware als je dat wilt

. Verder is alles waarschijnlijk bekend over dit mobiel. Er zijn wat gebruikssporen, waarvan de grootste het ontbreken van lak op de camera-knop is, maar dit valt niet echt op, de achterkant is zowat in nieuwstaat en het scherm is vrijwel krasvrij (guerilla glass!), hier en daar wat schuurtjes op de cover, nergens barsten of krassen.
Wat zit erbij? 2 extra accu`s, een USB-lader, en een aparte lader om een losse accu in te laden.
Met fotootjes moet ik helaas wachten tot morgen, dan is de camera weer tot mijn beschikking.
Laat het maar weten, ik doel vooral op een HD2, een Desire (bij een Desire betaal ik bij!) etc. Ik zal over alles nadenken.
Kom nou dus alsjeblieft niet aankakken met een Wildfire of iets in die trend, ik wil echt een mid/high-end device.
Groeten.