Okéquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Goodbye voel je om mij niet rot hoor, ik moest er om lachen
Die is te mooi om niet mee te nemen naar het nieuwe topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snapte er soms niets van, omdat ook op dagen dat ik hier amper mee deed ik hoge postaantallen had. Maar die van achter de schermen in PR enzo tellen ook gewoon mee.
Ik word Tong80
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef senesta het volgende:
Oh en die TT heb ik gedaan, gewoon voor de zekerheid even. Kon het niet laten
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef senesta het volgende:
Oh en die TT heb ik gedaan, gewoon voor de zekerheid even. Kon het niet laten
Jaaaaaaaah?quote:
Hey, wat doe jij hierquote:
Is je vlop nog dicht?quote:
Natuuuuuurlijkquote:
En in verhouding? Of zitten jullie al net zo lang op FOK!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb Tong80 zijn postcount even bekeken en ik ben gerust gesteld
Daar ben ik nog langgggggggggg niet. Pfieuw!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
En in verhouding? Of zitten jullie al net zo lang op FOK!?
Geen idee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
En in verhouding? Of zitten jullie al net zo lang op FOK!?
Braaf Baafquote:
Of kijk gewoon even op forum.fok.nlquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
"Over 2 weken volgt de láng verwachte ontknoping van The Bachelor!"
Zeggen ze net.
Uhuh!
Wees blij. Hij spoort volgens mij écht niet. Als je zoveel aandacht nodig hebt, dan moet er iets mis zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb Tong80 zijn postcount even bekeken en ik ben gerust gesteld
Daar ben ik nog langgggggggggg niet. Pfieuw!
Wel nee joh, z'n humor is niet altijd grappig en na een tijdje vrij voorspelbaar, maar hij loopt al jaaaaaaren meer en vloekt en tiert en scheld nooit. Tong is gewoon Tong. Hoort bij meubilairquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees blij. Hij spoort volgens mij écht niet. Als je zoveel aandacht nodig hebt, dan moet er iets mis zijn
Ik heb ook 64 posts per dag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Moet je eens bij lui als Fiets en Benny kijken, das pas sick
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh fiets valt wel mee, Benny staat ook op gemiddeld 120 per dag ofzo
Ow gelukkigquote:
Tsja... wij hebben hier recent de bank ook nog vervangen. Need I say more?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Wel nee joh, z'n humor is niet altijd grappig en na een tijdje vrij voorspelbaar, maar hij loopt al jaaaaaaren meer en vloekt en tiert en scheld nooit. Tong is gewoon Tong. Hoort bij meubilair
Net zoals Greys bijna
Nee hij is heel voorspelbaar en valt ondertussen heel erg in herhaling. Maar liever dat dan sommige van die newbies die 'kanker dit, kanker dat'-topics openen 'voor de lol'quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... wij hebben hier recent de bank ook nog vervangen. Need I say more?
Ik vind hem écht heel irritant. Maar da's verder ook niet boeiend
Nog 80.000 te gaanquote:
Echt? Oh nee, ik heb geen moeite met hem, nooit gehad ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... wij hebben hier recent de bank ook nog vervangen. Need I say more?
Ik vind hem écht heel irritant. Maar da's verder ook niet boeiend
Ik vind hem toch zo mooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Geef Boor een kartonnen doos en hij is blij
Randjes kluiven
[ afbeelding ]
Ik duik er zo in. Trusten!
Woei, wat een gevaarlijkerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Geef Boor een kartonnen doos en hij is blij
Randjes kluiven
[ afbeelding ]
Ik duik er zo in. Trusten!
quote:@mamaloe Daar woon ik nét te ver vandaan.En ik weet ook niet of het wel zo lekker is als dat allemaal de grond in trekt
19 minutes ago via ÜberTwitter in reply to mamaloe
Oke, nu heeft het genoeg geregend, kraan uit alstublieft...
about 1 hour ago via ÜberTwitter
@tiessjj jep
about 3 hours ago via ÜberTwitter in reply to tiessjj
I'm at Station Zwolle (Stationsplein 16, Zwolle)4 others http://4sq.com/hiFkLE
about 5 hours ago via foursquare from Zwolle, Zwolle
quote:
Arme docentquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik zag net dat de deadline voor de CAD tekening, niet de 17e is maar de 24e
kan ik er nog meer detail in proppen
ik heb nu het minst gecompliceerde onderdeel bijna af, er moeten nog wat steunribbetjes in en klikvingersquote:
Het zal me eerlijk gezegd allemaal een worst wezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand nog wat gehoord op de pakket-PM's?
Nou ja het had leuk geweest als er een update kwam. Of anders een update waarom er geen update kwam ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het zal me eerlijk gezegd allemaal een worst wezenHij leeft nog, dus ik vind het wel prima allemaal.
Een klein beetje jammer is het welquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja het had leuk geweest als er een update kwam. Of anders een update waarom er geen update kwam ofzoIn ieder geval voor wie zijn SeSa was zeg maar
![]()
Maar ik ga m'n bed in
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het had leuk geweest als er een update kwam. Of anders een update waarom er geen update kwam ofzoIn ieder geval voor wie zijn SeSa was zeg maar
![]()
Maar ik ga m'n bed in
True, maar dat vind ik gewoon stom van hem. Vanuit hier is er genoeg moeite gedaan imho..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga m'n bed in
Nou ja, laat hem dan iig dat laten weten, als je ook kan twitteren...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een klein beetje jammer is het wel
Maar goed; JJH heeft blijkbaar andere dingen aan zijn hoofd. Het zij zo
'quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ik was de sesa van de postbode van JJH
ik ga anders morgen even bellen ja, maar denk dat ze er niet veel aan kunnen doen omdat er staat bij de T&T dat hij al bezorgd isquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, laat hem dan iig dat laten weten, als je ook kan twitteren...
Zwab, kun jij zelf niet achter dat pakje aanbellen (hoe kut ook, dat je na al het voorwerk nu nog meer werk eraan hebt), en dan hem naar Cat sturen ofzo?
Geen cadeaus?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik had een doos beplakt met pakpapier, daar in zat een doos die helemaal ingetaped was, met 50 meter ducttape, om die doos was ook een ketting gewikkeld met een hangslot
cat had de sleutel van dat slot
en dat was het
goed zo, gewoon negeren die hap, gewoon die trui aantrekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zn kotseritus wordt ook genegeerd.
Hij kotste in mn trui ja![]()
IK HAD DIE TRUI AANquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
goed zo, gewoon negeren die hap, gewoon die trui aantrekken
Je wil niet weten hoe snel die uit wasquote:
Nee dat deed ie net nog, toen we binnenkwamen na een fijne wandeling, zo een straal van een meter, dwars door de kamer, dat was puur recreatiefquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:10 schreef Barbaaf het volgende:
aggosh, dat doet hij niet voor de lol(zoals zeiken
)
Hij wil zijn brokjes met je delenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
De eerste keer net kotste ie een hele berg, en hij was vet aan het stressen, dus ik pak hem om hem gerust te stellen, hij stopt heel poepig zn kop in mn trui en kotst dr nog een flinke lading in
Heb ik al gepost in het vorige topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef ElisaB het volgende:
Hebben jullie deze gezien
Vlaams tv-programma ‘Basta’ neemt wraak op helpdesk Mobistar
Waren het maar brokjes, hij had pens op , en frieten, en hondensnacks, en dat kwam dr met klonters en bonken weer uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij wil zijn brokjes met je delen
Proostquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Waren het maar brokjes, hij had pens op , en frieten, en hondensnacks, en dat kwam dr met klonters en bonken weer uit
Nou, als de kots nog warm is, kom ik er niet aan heurquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Proost
Ik kan niet tegen kots, behalve van de katten
Alleen op mijn nuchtere maag vind ik warme (en daarmee geurende) kotshopen moeilijk te verwerken, maar zelfs dan ruim ik het liever direct opquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, als de kots nog warm is, kom ik er niet aan heur![]()
En als het puur brokjeskots is, eet T of L het meestal weer op
Even buiten gaan staan om af te koelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook geen warme kots aanraken maar das tricky als er IN je trui gekotst wordt
Ik ben er nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoor... ik meld me en iedereen loopt/rent weg.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoor... ik meld me en iedereen loopt/rent weg.
Maar ik ga eigenlijk nu slapenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik ga eigenlijk nu slapen
Slaap lekkerquote:
Op jou kan ik bouwenquote:
Jaaaaaaa en op jou ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
Gefeliciteerd Barbaaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik slapen![]()
BAM jonguhquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
baaf zelf ligt nu al dronken op de grond?
He he, ja je magquote:
Hij heeft het gehaald, hij leeft nogquote:
Ooh lekker, sjokolaquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij heeft het gehaald, hij leeft nog![]()
Die vlop gaat tegenvallen maar het gaat om het gebaar niet waar
Makkelijk juist: een uurtje op de Wallen; altijd goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis hele mannelijke macho chocolade, en genummerd, en met cacao percentages en zo, ik vond m wel stoer![]()
Ik vind kadootjes kopen voor mannen altijd zo moeilijk
Wat zielig. Komt er nog steeds iets uit dan??quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook graag gaan slapen maar Sjon kotst nog![]()
En hij bedacht net dat het leuk was om te kotsen op moeilijk te bereiken plekken, dus opruimen is een crime
Dan verzuipt iequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
ken je Sjon niet in een frettenbal stoppen ofzo?
Ja slijm en galquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zielig. Komt er nog steeds iets uit dan??
Oh als dat het zou zijn dan heb ik het er wel voor overquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
een kotsende Sjon, I can't help but feel dat er een exorcist is bezig geweest
Serieus, hij voelt zich op de momenten dat ie niet kotst prima, hij speelt en is druk en vrolijkquote:
Ja zo dus, maar dan wel kotsen met veel drama en stuipen en gekermquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
lalalalala *dartel* *huppel*![]()
BLEHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
wieeeeee woei tralalalala
Vanmorgen niet meer gespuugd, net wel gegeten, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:58 schreef Rewimo het volgende:
Baaf jarig? Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
En mogge allemaal
Sjon alweer beter?
Nee dan is het krijsen en kotsen de hele nachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:05 schreef Rewimo het volgende:
O heerlijkIk denk dat ik hem dan maar in de badkamer zou zetten of zo.
Maar dat werkt vast niet bij Sjon
Bwhehe ja, ik dacht vanmorgen even dat ik in Australië was wakker gewordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:06 schreef Muis006 het volgende:
Gefeliciteerd Baaf!
Op deze zonnige Januaridag
Australië vertoont aardige overeenkomsten met Limburg momenteel ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehe ja, ik dacht vanmorgen even dat ik in Australië was wakker geworden
Hé? Meen je dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef ElisaB het volgende:
Mijn kantoor staat blank (nou ja, het water rukt op en als ik het niet blijf weghalen, dan staat het strakjes blank)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef ElisaB het volgende:
Mijn kantoor staat blank (nou ja, het water rukt op en als ik het niet blijf weghalen, dan staat het strakjes blank)
Je ex-kantoor of heb je voor je nieuwe bezigheden ook een ruimte?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef ElisaB het volgende:
Sjit. Kun je geen zandzakken of zoiets neerleggen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef ElisaB het volgende:
We hebben heul geen zolderquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Kantoor op zolder beginnen lijkt me het handigst trouwens. En als de Beeb haar kuur nog heeft zet je die aan het dweilen beneden
Da's een goed idee; dat zal ze leren die grondwateroprukkersquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die vochtvreters die gister op je stoel lagen op de vloer gooien?
Maar die heeft ze vanavond nog nodig!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die vochtvreters die gister op je stoel lagen op de vloer gooien?
Of juist heul niet, omdat het hier toch zeiknat is en het niemand opvaltquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:03 schreef Muis006 het volgende:
Maar die heeft ze vanavond nog nodig!
Yups. Jezus Fuck, zeg maarquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's een goed idee; dat zal ze leren die grondwateroprukkers
We hebben het al eens eerder gehad. Toen stond er echt 7 cm. Goede manier om van je zooi af te komen; alles kon weg
Daar staat het alquote:
Ik help hopen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar staat het al
Ik ben maar begonnen te waterstofzuigen. Mijn gezond verstand zegt dat het - nu het gestopt is met regenen - zo wel weer zal zakken. Help me hopen
Oh, handig weer, je bent maar gewoon weer omgedraaid?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ik had maar 1 uurtje les vandaag en dat heb ik gemist omdat de trein ineens stil stond![]()
geen idee waarom trouwens, op de site van NS staat niets
Dat heeft geen zin he, de trein rijdt nog steeds dezelfde kant opquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, handig weer, je bent maar gewoon weer omgedraaid?
ja, maar toen zat ik nog steeds in een stilstaande treinquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, handig weer, je bent maar gewoon weer omgedraaid?
uhuh, heb de rit maar uitgezeten tot ht eindpunt, en daar gewacht tot er eentje terug gingquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Ergens in the middle of nowhere neem ik aan? Niet netjes bij een station of zo natuurlijk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin he, de trein rijdt nog steeds dezelfde kant op
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar toen zat ik nog steeds in een stilstaande trein
Klopt. Dus het is minder teleurstellend als je ook de illusie niet hebt dat je het wegkrijgt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wateroverlast is echt crap, en je krijgt het ook amper weg
als je vloerverwarming hebt, heb je gewoon een verwarmd bad!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Rewimo het volgende:
Pootjebaden in je eigen huis, weer eens wat anders!
Barometer's getting loooooooooooooooooooooowquote:
So low giiiiiiiiirlquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Barometer's getting loooooooooooooooooooooow
According to our sources...quote:
Wil je die arme Elies nou op straat zetten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Muis006 het volgende:
The street's the place to gooooooooooooooo
daar is het droger dan binnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je die arme Elies nou op straat zetten?
oh yesquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwahahaik vind dat echt zo'n liedje dat uren in je hoofd blijft rondspoken. Net zoals:
Die kende ik niet, maar iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwahahaik vind dat echt zo'n liedje dat uren in je hoofd blijft rondspoken. Net zoals:
Engels? Of Nederlands?quote:
Gewoon zeggen dat ie binnen 3 weken wel antwoord krijgt, want dat zijn mailtje nu onderop de stapel gaatquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, zouden jullie reageren op iemand die klant wil worden en belt dat ie "godverdomme al drie uur geleden een mail gestuurd heeft en NOG STEEDS geen antwoord van ons heeft"?
Jezus fuck zeg, ga lekker een ander vervelen
Ja en dan mailen dat we zn zaak niet doen, assholequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie binnen 3 weken wel antwoord krijgt, want dat zijn mailtje nu onderop de stapel gaat
Je bent bekend met de Wet van FOK!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft nog niet gekotst vandaag, maar ik klap nog niet in mn handen
Het is JFquote:
Ga roeienquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik wilde dit weekend een eind gaan fietsen, maar als het dit weer blijft ga ik wel op de hometrainer.
Oh joyquote:
Ik zou hem uitgebreid de boel laten toelichten (zodat hij er wel een uurtje of twee zoet mee is) en 'm dan verwijzen naar het Juridisch Loketquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, zouden jullie reageren op iemand die klant wil worden en belt dat ie "godverdomme al drie uur geleden een mail gestuurd heeft en NOG STEEDS geen antwoord van ons heeft"?
Jezus fuck zeg, ga lekker een ander vervelen
RESTECP man.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NEE IK BEN EEN HARDCORE SHIFT_DRUKKER
Oe, leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Oh joydan kom ik jou wel oppikken. Als de wind de goeie kant op staat kom ik wel even met de stroming mee
Oh dat deed ik gisteren met een of andere slecht NL sprekende meneer die zonder afspraak aan de deur stond, die kwam tot drie keer toe opnieuw terug om de weg te vragen , het is hier op de hoek 300 meter verderquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou hem uitgebreid de boel laten toelichten (zodat hij er wel een uurtje of twee zoet mee is) en 'm dan verwijzen naar het Juridisch Loket
Nee, Elies kan het grondwaterpeillek nog niet vindenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel balen. Is de lekkage al verholpen?
Ja, het begint ergens bij Maastrichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel balen. Is de lekkage al verholpen?
Dat je stofzuiger straks ineens smelt of zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
zeg, is dat grondwater bij jou niet ernstig chemisch nu, elies?
Geef ons godverdomme maar weer de schuldquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het begint ergens bij Maastricht
ja, als jullie nou eens wat minder lang douchen en de plee niet zo vaak doortrekken...quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geef ons godverdomme maar weer de schuld
JEZUS FUCK HOU ES OP MANquote:
Nee dat doet Elies zelf, dat was ik heul niet dat was die lesboquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, als jullie nou eens wat minder lang douchen en de plee niet zo vaak doortrekken...
Het is wel vrij oranjequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
zeg, is dat grondwater bij jou niet ernstig chemisch nu, elies?
Godallejezus wat zou je je de tering vervelen zonder mijquote:
Hoeveel heb je dr al van gedronken?quote:
Goed idee; beeb gaat gelijk ff naar Ikeaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:00 schreef Rewimo het volgende:
Als het over is zou ik een zeiltje onder je huis leggen, Elisa, dat lost het probleem wel op denk ik
Wat nou we, mevrouw de Duitserquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Limburg is nu zo nat, als we het een duwtje geven drijft het vanzelf weg
Zo, Adolf das wel de foutste naam die ik gehoord heb voor een bemind huisdierquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Adolf en Amigo komen helemaal los gisterenavond lag Adolf al beneden in een stoel te slapen (die is nog van mijn oma zijn eigenlijke vrouwtje geweest zou hij het herkennen?)En Amigo heeft gisteren heel lang beneden in de vensterbank gelegen en vanmorgen kwam hij al even bij me snuffelen. En zondag gaan ze weer naar huis.
Ik zou er eentje van de bouwmarkt nemen. Dan zit je niet met ontbrekende schroefjes en zo'n stom sleuteltjequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef ElisaB het volgende:
Goed idee; beeb gaat gelijk ff naar Ikea
Heb net ff mijn oranje tuinbroek uitgewassen. Zou dat het zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat doet Elies zelf, dat was ik heul niet dat was die lesbo
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Limburg is nu zo nat, als we het een duwtje geven drijft het vanzelf weg
Jezus Fuck, dat denk ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Godallejezus wat zou je je de tering vervelen zonder mij
Hee, wij grenzen ook aan jullie hè. Duwen we toch even meequote:
Boewhahahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou er eentje van de bouwmarkt nemen. Dan zit je niet met ontbrekende schroefjes en zo'n stom sleuteltje
Lesbohuishoudelijkefaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb net ff mijn oranje tuinbroek uitgewassen. Zou dat het zijn
[..]
[..]
Jezus Fuck, dat denk ik wel
Misschien kan ik wel een paar plasmatten van je lenenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Kijk even goed hoe Dexter dat doet Elies , dies keigoe met plastic zeiltjes
Dat beest moet inmiddels wel een identiteitscrisis hebben met al die namenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij heet eigenlijk Vlekkie mijn moeder noemt hem Dikkie maar de DA vond dat hij op Adolf H lijkt hij heeft ook zo'n snor. Dus zo nu en dan noemen we hem zo als ik hem roep is het wel Dikkie.
Oh ja, kom je ze halen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel een paar plasmatten van je lenen
Ik gok dat ie toch al niet luisterdequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat beest moet inmiddels wel een identiteitscrisis hebben met al die namen
Waarom? Jij zou naar haar toeroeien, kun je ze gelijk meenemen.quote:
Ja voor Sjonquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een emmertje grondwater voor je meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |