Okéquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Goodbye voel je om mij niet rot hoor, ik moest er om lachen
Die is te mooi om niet mee te nemen naar het nieuwe topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snapte er soms niets van, omdat ook op dagen dat ik hier amper mee deed ik hoge postaantallen had. Maar die van achter de schermen in PR enzo tellen ook gewoon mee.
Ik word Tong80
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef senesta het volgende:
Oh en die TT heb ik gedaan, gewoon voor de zekerheid even. Kon het niet laten
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef senesta het volgende:
Oh en die TT heb ik gedaan, gewoon voor de zekerheid even. Kon het niet laten
Jaaaaaaaah?quote:
Hey, wat doe jij hierquote:
Is je vlop nog dicht?quote:
Natuuuuuurlijkquote:
En in verhouding? Of zitten jullie al net zo lang op FOK!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb Tong80 zijn postcount even bekeken en ik ben gerust gesteld
Daar ben ik nog langgggggggggg niet. Pfieuw!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
En in verhouding? Of zitten jullie al net zo lang op FOK!?
Geen idee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
En in verhouding? Of zitten jullie al net zo lang op FOK!?
Braaf Baafquote:
Of kijk gewoon even op forum.fok.nlquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
"Over 2 weken volgt de láng verwachte ontknoping van The Bachelor!"
Zeggen ze net.
Uhuh!
Wees blij. Hij spoort volgens mij écht niet. Als je zoveel aandacht nodig hebt, dan moet er iets mis zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb Tong80 zijn postcount even bekeken en ik ben gerust gesteld
Daar ben ik nog langgggggggggg niet. Pfieuw!
Wel nee joh, z'n humor is niet altijd grappig en na een tijdje vrij voorspelbaar, maar hij loopt al jaaaaaaren meer en vloekt en tiert en scheld nooit. Tong is gewoon Tong. Hoort bij meubilairquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees blij. Hij spoort volgens mij écht niet. Als je zoveel aandacht nodig hebt, dan moet er iets mis zijn
Ik heb ook 64 posts per dag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Moet je eens bij lui als Fiets en Benny kijken, das pas sick
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh fiets valt wel mee, Benny staat ook op gemiddeld 120 per dag ofzo
Ow gelukkigquote:
Tsja... wij hebben hier recent de bank ook nog vervangen. Need I say more?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Wel nee joh, z'n humor is niet altijd grappig en na een tijdje vrij voorspelbaar, maar hij loopt al jaaaaaaren meer en vloekt en tiert en scheld nooit. Tong is gewoon Tong. Hoort bij meubilair
Net zoals Greys bijna
Nee hij is heel voorspelbaar en valt ondertussen heel erg in herhaling. Maar liever dat dan sommige van die newbies die 'kanker dit, kanker dat'-topics openen 'voor de lol'quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... wij hebben hier recent de bank ook nog vervangen. Need I say more?
Ik vind hem écht heel irritant. Maar da's verder ook niet boeiend
Nog 80.000 te gaanquote:
Echt? Oh nee, ik heb geen moeite met hem, nooit gehad ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... wij hebben hier recent de bank ook nog vervangen. Need I say more?
Ik vind hem écht heel irritant. Maar da's verder ook niet boeiend
Ik vind hem toch zo mooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Geef Boor een kartonnen doos en hij is blij
Randjes kluiven
[ afbeelding ]
Ik duik er zo in. Trusten!
Woei, wat een gevaarlijkerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Geef Boor een kartonnen doos en hij is blij
Randjes kluiven
[ afbeelding ]
Ik duik er zo in. Trusten!
quote:@mamaloe Daar woon ik nét te ver vandaan.En ik weet ook niet of het wel zo lekker is als dat allemaal de grond in trekt
19 minutes ago via ÜberTwitter in reply to mamaloe
Oke, nu heeft het genoeg geregend, kraan uit alstublieft...
about 1 hour ago via ÜberTwitter
@tiessjj jep
about 3 hours ago via ÜberTwitter in reply to tiessjj
I'm at Station Zwolle (Stationsplein 16, Zwolle)4 others http://4sq.com/hiFkLE
about 5 hours ago via foursquare from Zwolle, Zwolle
quote:
Arme docentquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik zag net dat de deadline voor de CAD tekening, niet de 17e is maar de 24e
kan ik er nog meer detail in proppen
ik heb nu het minst gecompliceerde onderdeel bijna af, er moeten nog wat steunribbetjes in en klikvingersquote:
Het zal me eerlijk gezegd allemaal een worst wezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand nog wat gehoord op de pakket-PM's?
Nou ja het had leuk geweest als er een update kwam. Of anders een update waarom er geen update kwam ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het zal me eerlijk gezegd allemaal een worst wezenHij leeft nog, dus ik vind het wel prima allemaal.
Een klein beetje jammer is het welquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja het had leuk geweest als er een update kwam. Of anders een update waarom er geen update kwam ofzoIn ieder geval voor wie zijn SeSa was zeg maar
![]()
Maar ik ga m'n bed in
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het had leuk geweest als er een update kwam. Of anders een update waarom er geen update kwam ofzoIn ieder geval voor wie zijn SeSa was zeg maar
![]()
Maar ik ga m'n bed in
True, maar dat vind ik gewoon stom van hem. Vanuit hier is er genoeg moeite gedaan imho..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga m'n bed in
Nou ja, laat hem dan iig dat laten weten, als je ook kan twitteren...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een klein beetje jammer is het wel
Maar goed; JJH heeft blijkbaar andere dingen aan zijn hoofd. Het zij zo
'quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ik was de sesa van de postbode van JJH
ik ga anders morgen even bellen ja, maar denk dat ze er niet veel aan kunnen doen omdat er staat bij de T&T dat hij al bezorgd isquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, laat hem dan iig dat laten weten, als je ook kan twitteren...
Zwab, kun jij zelf niet achter dat pakje aanbellen (hoe kut ook, dat je na al het voorwerk nu nog meer werk eraan hebt), en dan hem naar Cat sturen ofzo?
Geen cadeaus?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik had een doos beplakt met pakpapier, daar in zat een doos die helemaal ingetaped was, met 50 meter ducttape, om die doos was ook een ketting gewikkeld met een hangslot
cat had de sleutel van dat slot
en dat was het
goed zo, gewoon negeren die hap, gewoon die trui aantrekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zn kotseritus wordt ook genegeerd.
Hij kotste in mn trui ja![]()
IK HAD DIE TRUI AANquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
goed zo, gewoon negeren die hap, gewoon die trui aantrekken
Je wil niet weten hoe snel die uit wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |