Valt wel mee, zeker als je wat minder boobies dan ik hebt en wat langer bent (en dat ben je al snelquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ie mouwen had gehad, had ik m mooier gevonden denk ik... nu maakt ie snel propperig ben ik bang.
Niets, het is een zomerjurk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen decolleté. Maar wat draag je erover dan?
Met col? Ik geloof niet dat het mijn jurk gaat wordenquote:
Ja, met col. Ik was er instant verliefd op toen ik hem aanhad. Hij is heel flatterend. Maar zonder col was ie wel beter geweest denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met col? Ik geloof niet dat het mijn jurk gaat worden![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor jurkje zou mij dan staan?
Vrij breed van schouder, geen tiet, een buikje en kleine heup en dunne benen.
bastognekoeken zijn wel lekker...heel erg lekker zelfs!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, koekjes ergens weg stoppen en afleiding zoeken en bedenken dat die koekjes heul niet zo lekker zijn...
Als je goed proeft niet... dan is het basterdsuiker, roomboter en kaneel, niet veel meer...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bastognekoeken zijn wel lekker...heel erg lekker zelfs!
Ja! Heerlijk! Echt! Kletskoppen vind ik ook zo lekker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je goed proeft niet... dan is het basterdsuiker, roomboter en kaneel, niet veel meer...
Ik heb een betere voor je!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je goed proeft niet... dan is het basterdsuiker, roomboter en kaneel, niet veel meer...
Ewelina... echt??? Proest
Ja héquote:
Ik heb een aantal jurkjes die jou heel mooi zouden staan. Maar die staan mij ook heel mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor jurkje zou mij dan staan?
Vrij breed van schouder, geen tiet, een buikje en kleine heup en dunne benen.
Proost!quote:
Uniek heeft mooie slanke benen, zal goed staan hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Nee joh, dan steken d'r dunne beentjes er toch als stokjes onder uit?
Ahhh die is wel mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een betere voor je!
[ afbeelding ]
Geeft je meer tiet, creeërt meer rondingen en lekker kort zodat je je faboulous legs kunt showen.
zie, en dat zijn allemaal dingen die individueel al lekker zijn, en samen helemaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ewelina... echt??? Proest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |