Quotum ophogenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou nee maar gisteren werkte ik wat langer door dan gepland, en dan buiten de uren die ik geregistreerd had, omdat ik mn linkjes-binnen-gewerkte-uren-quotum wou ophogenDaar moet ik geen gewoonte van maken iig
![]()
Oe Vik ik zie iets gaafs op die site!*boomkark* <--- haha ik wou *bookmark* typen en dit kwam eruit, ik vind het een mooi woord
In principe niet, maar omdat dit de eerste keer is dat ze met iemand werken die ze thuis laten werken vanuit het buitenland en die dus niet meer op kantoor komt, vind ik dat ik goed moet presteren zodat ze zien dat het een goed idee wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Quotum ophogenwordt je naar dat quotum beoordeeld/betaald?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik had ook een kutdag. Maar nu heb ik besloten dat de rest gewoon fijn wordt![]()
O: bakje brinta
T: boterham hummus
L: bruin pistoletje filet americain met garnering
T: vijf napoleon snoepjes
T: magere kwark met jam en muesli
D: pasta met saus, groente, tonijn en kaas
T: 2 kiwi's
Ja, stomme snoepjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's the spirit! Desalniettemin een koesje voor alle kutdag-hebbenden
![]()
![]()
Mooi lijstje, zo op de snoepjes na!![]()
Ook een lijstje!
O: twee sneetjes met shoarma rollade
L: twee sneetjes met leidse kaas
T: beker melk
D: tagliatelle pesto met courgette, tuinerwtjes en parmezaan
S: zumba
T: bak boerenyoghurt met óf banaan/perzik, óf zomerfruit uit de diepvries
*tevree*
Ik lunch heel laatquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, stomme snoepjes![]()
En mooi lijstje, maar hoe houd je het tussen lunch en diner vol op alleen een glas melk?
Puff, lekker hoor! Iscones!
Ow mooi indiaantje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg Uniekzels, waar is je L morgen? Voor jouw doen nie zoveel, al is dit ook afhankelijk van de hoeveelheid bierEn wie heeft er een baby?
Supervetquote:
Klopt. Ik las op een forum dat je hem het beste vooraan je schoen kon doen. Belangrijkste is natuurlijk dat je hem wel altijd op dezelfde plek bevestigtquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik had net wat getypt maar toen was alles weg. Ik wilde zeggen over de nike sensor: die zit in de speciale schoenen niet bij de teen, maar juist in het midden van de voet. En in de zool, maar dat kan je niet nadoen.
Thanks!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben in je nieuwe huisje, Jag!
Ramen open, salie branden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Thanks!
Het ruikt hier gek....
Vervelend is dat he! Gaat wel weg als je er een paar dagen zitquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Thanks!
Het ruikt hier gek....
Net een nieuwe baan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
D. is sushi met een extra stukje kip geworden. Beter dan bloemkoolsoep![]()
Het de hele dag op mijn kont zitten begint nu wel merkbaar te worden. Spieren zijn lang niet zo strak meer als een week of 3 geleden. En ik heb ook geen zin om te sportenof überhaupt in beweging.
Sorryquote:
Die blauwgroene van h&m vind ik leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Ewelina het volgende:
Weet niet of er wat voor jullie bijzit? [TK]: Dameskleding
Vond zelf die laatste zwarte jurk wel leuk voor PF.
De laatste pas je zeker weten. Die rekt mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind een aantal jurkjes heel leuk, maar helaas allemaal niet in mijn maat.
Run op de H&M jurkjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Ewelina het volgende:
Weet niet of er wat voor jullie bijzit? [TK]: Dameskleding
Vond zelf die laatste zwarte jurk wel leuk voor PF.
Ja, die vind ik daar weer niet zo leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De laatste pas je zeker weten. Die rekt mee.
Haha, jaquote:
Dat vind ik persoonlijk wel de mooiste van allemaal. Hij lijkt alleen zo lelijk op de fotoquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, die vind ik daar weer niet zo leuk..
Als ie mouwen had gehad, had ik m mooier gevonden denk ik... nu maakt ie snel propperig ben ik bangquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel de mooiste van allemaal. Hij lijkt alleen zo lelijk op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |