abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:41:30 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91235100

Slank # 1300 - Met één doperwt en heel veel bier het jubileum in!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:42:45 #2
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_91235214
O+

GM EMD F7 O+
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:45:28 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91235443
Hoi.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91235448
*O* goedenavond :P
Ja doei.
pi_91235485
Hallo.

Ik heb het héél naar m'n zin met m'n huiswerk vandaag. Fijn en een beetje eng ook hoor. O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91235666
Ik lig in een deuk door die autocorrectsite _O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91235715
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Swietje het volgende:
Hallo.

Ik heb het héél naar m'n zin met m'n huiswerk vandaag. Fijn en een beetje eng ook hoor. O+
Oeh hoe doe je dat?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:49:46 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91235832
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Duvel het volgende:
O+

GM EMD F7 O+
Jouw verjaardagscadeautje:

Het was een technisch meesterwerk, de eerste non-stop rit van een stoomlocomotief van London naar Edingburgh. De wereldpremiere van de hangklok Flying Scotsman, ter ere van het 80-jarig jubileum van deze beroemde trein. Met de hand ingekleurd en met authentieke details vervaardigd De met de hand vervaardigde hangklok laat het glansrijke tijdperk van de stoomlocomotieven weer opleven. Het nostalgische station met zijn liefdevolle driedimensionale details werd met de hand ingekleurd en de conducteur kondigt elk heel uur de rijdende trein aan. Deze waarlijk unieke hangklok is exclusief bij de Bradford Exchange verkrijgbaar. Reserveert U daarom het beste vandaag nog Uw exemplaar van de klok Spoorweg Romantiek en geniet U van deze herinnering aan een goede oude tijd! Ter gelegenheid van het 80-jarige jubileum van de eerste non-stop rit van de Flying Scotsman van
London naar Edinburgh. Met 1-HEEL-JAAR-Teruggeef-garantie Grootte: ca. 57 cm (met slinger) Werkt op 1AA- en 2 D batterijen
(Batterijen niet inbegrepen.)
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91235878
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh hoe doe je dat?
Weet ik niet. Ik heb wat taken uit handen gegeven dus de stress is minder dus dan is het leven gelijk een stuk leuker en m'n huiswerk is interessant. :o
pi_91236043
Toevoegen aan mn lijstje :(
Kwart zak strooigoed dat ik gratis meekreeg bij de blokjes
Boterham oude kaas
Kop chocomel
Op de pepernoten na niet eens meer dan ik normaal eet, maar zo allemaal in de avond voelt het wel echt als vreterij!
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:54:00 #11
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_91236177
quote:
6s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jouw verjaardagscadeautje:

[ afbeelding ]

Het was een technisch meesterwerk, de eerste non-stop rit van een stoomlocomotief van London naar Edingburgh. De wereldpremiere van de hangklok Flying Scotsman, ter ere van het 80-jarig jubileum van deze beroemde trein. Met de hand ingekleurd en met authentieke details vervaardigd De met de hand vervaardigde hangklok laat het glansrijke tijdperk van de stoomlocomotieven weer opleven. Het nostalgische station met zijn liefdevolle driedimensionale details werd met de hand ingekleurd en de conducteur kondigt elk heel uur de rijdende trein aan. Deze waarlijk unieke hangklok is exclusief bij de Bradford Exchange verkrijgbaar. Reserveert U daarom het beste vandaag nog Uw exemplaar van de klok Spoorweg Romantiek en geniet U van deze herinnering aan een goede oude tijd! Ter gelegenheid van het 80-jarige jubileum van de eerste non-stop rit van de Flying Scotsman van
London naar Edinburgh. Met 1-HEEL-JAAR-Teruggeef-garantie Grootte: ca. 57 cm (met slinger) Werkt op 1AA- en 2 D batterijen
(Batterijen niet inbegrepen.)

Leuk voor op de wc.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_91236345
Hoi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_91236406
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Swietje het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik heb wat taken uit handen gegeven dus de stress is minder dus dan is het leven gelijk een stuk leuker en m'n huiswerk is interessant. :o
Dat is wel fijn :Y mag vanaf nu gaan leren voor mijn tentamen maandag zo'n 100 arresten kennen bummer..
Denk dat ik er maar een zak chips naast leg :@
pi_91236488
Bah, ik voel me zo alleen altijd als ik net afscheid heb genomen van de Duutser. Nu morgen ook nog naar Zweden, heb ik helemaal geen zin in. Bah bah bah.

[/klaagpost]
pi_91236607
knuf voor Jagar :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:03:30 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91236998
Met een treintje voor Duvel O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:05:23 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91237160
Weet iemand wat ik moet doen een litteken te voorkomen als je een waterpokje hebt opengekrabt :{ (op mijn wang)
pi_91237165
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is wel fijn :Y mag vanaf nu gaan leren voor mijn tentamen maandag zo'n 100 arresten kennen bummer..
Denk dat ik er maar een zak chipseen bak fruit naast leg :@
Goed voer bevordert het concentratievermogen. Al helpt cola bij mij ook erg goed.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:06:05 #19
331 Merel
Be here now.
pi_91237223
Ja hoi 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91237409
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen een litteken te voorkomen als je een waterpokje hebt opengekrabt :{ (op mijn wang)
Geen idee. Ik heb ooit een infectie opgelopen door zeewater in Thailand (klein plekje wat maar niet wilde helen) en toen ik met calendula ging smeren was het zo over en niks te zien! Geen idee of het helpt en/of handig is voor waterpokken..
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91237445
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:06 schreef Merel het volgende:
Ja hoi 8-)
Hoi 8-)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:09:23 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91237505
Calendula is goed spul. En anders moet je bij mij even mijn arsenaal aan littekenvoorkomende troep komen halen :').
pi_91237595
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Calendula is goed spul. En anders moet je bij mij even mijn arsenaal aan littekenvoorkomende troep komen halen :').
Inderdaad en bij apotheek hebben ze speciaal spul ervoor wit tubetje met een blauw vlakje (ligt ergens in huis hier maar waar?)
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:10:34 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91237608
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Calendula van Vogel? En misschien kom ik hier nog op terug :{ Die waterpokken overleef ik wel, maar littekens in mijn gezicht vind ik zo erg ;(
Zodra het blaasje weg is en het korstje is ingedroogd ga ik smeren.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:11:24 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91237671
Calendula is calendula, maakt niet zoveel uit welk merk. Ik heb meestal die van VSM.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:12:11 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91237734
En ik heb ook nog een tubetje wondgenezingsbevorderende creme, maar die is bijna op. Weet alleen ff niet meer van welk merk. Maar dat is ook wel goed spul.
pi_91237828
Ah, toch niet zo'n rare tip dus.

Heb jij nou voor de tweede keer waterpokken, Tink?
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:14:39 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91237924
Ow Tink! http://www.biodermal.nl/o(...)kens/litteken-creme/

Deze! :Y En hij ruikt lekker :').

Edit: hij is wel tiefusduur.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:17:06 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91238149
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Tink! http://www.biodermal.nl/o(...)kens/litteken-creme/

Deze! :Y En hij ruikt lekker :').

Edit: hij is wel tiefusduur.
Ach, ik heb ook Dermalogica gebruikt :') Over afzetters gesproken.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:17:58 #30
331 Merel
Be here now.
pi_91238214
Dat spul van Biodermal heeft bij mij niks geholpen qua littekens. Maar ik maak dan ook sowieso niet zulke hele mooie littekens, dus misschien ben ik wel niet zo representief wat dat betreft.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91238760
Oh my.... vriendin waarmee ik zou gaan sporten en die mij alles liet uitzoeken en overal Leuk! bij riep en niets meer liet horen wil nu ineens gaan sporten _O-
Gelukkig kwam ze weer met een vaag plan :+
pi_91238986
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Denk dat ik er maar een zak chips naast leg :@
Wat voor opleiding doe je? Klinkt saaaai.... :Z
pi_91239127
mijn moeder heeft voor haar knie littekenolie van erika (of erica) gebruikt, en dat litteken is zo mooi geworden! Goed nieuws trouwens, ze mag haar knie 100% belasten, en hoeft nog maar met 1 kruk te lopen! Goed, komt ze niet verder dan een rondje om het huis (of beter het blok,want rond het huis kun je niet), maar toch!

Wel gek om de Duutser z'n huis te gaan slapen zonder hem! Gelukkig ruikt het kussen nog naar hem... O+ Weltrusten allemaal!
pi_91239478
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Swietje het volgende:

[..]

Wat voor opleiding doe je? Klinkt saaaai.... :Z
Arbeidsrecht ;) en valt enorm mee maar dat stampen heb ik nooit gekund :')
pi_91240056
Mijn sportplannen zijn in het water gevallen. Schoonpa had een onderzoek (niks ernstigs) en dochterlief is met hem mee gegaan, alleen schoonpa moest blijven overnachten en mijn schoonzus is dus bij ons komen logeren O+

Beetje bijkletsen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91240242
Merel, wat als collega2 baalt dat hij nog niets van lievelingscollega heeft gehoord? Of is als eerste sms-en een teken in sms-land? ;)

Morgen sollicitatiegesprek en ik hoop dat ik op tijd ga komen! Ik heb het gesprek om 11:00 en in 2011 ben ik zelden voor 11:00 opgestaan :') Ik ben wel weer klaar voor een opdracht en een ritme.
pi_91241772
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Arbeidsrecht ;) en valt enorm mee maar dat stampen heb ik nooit gekund :')
Dat vond ik echt onmogelijk saai (twee jaar rechten gedaan..pff.. :O)
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:09:58 #38
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91242023
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:
Merel, wat als collega2 baalt dat hij nog niets van lievelingscollega heeft gehoord? Of is als eerste sms-en een teken in sms-land? ;)

Morgen sollicitatiegesprek en ik hoop dat ik op tijd ga komen! Ik heb het gesprek om 11:00 en in 2011 ben ik zelden voor 11:00 opgestaan :') Ik ben wel weer klaar voor een opdracht en een ritme.
Spannend!
Ik heb morgen ook een sollicitatiegesprek.
Maar ik kan rustig zonder wekker gaan slapen, mijn afspraak is pas om 13.00 uur :)
Succes voor ons allebei morgen! *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:14:01 #39
331 Merel
Be here now.
pi_91242265
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:

Maar het is zijn beurt! Ach, ik weet ook niet wat ik ermee wil. Maar ik sta er wel voor open om dat te onderzoeken ;)

Succes met je sollicitatie! Is voor detachering toch? Eigenlijk is dat wel handig, dat je daarvan zo veel sollicitatie-ervaring krijgt :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:15:40 #40
331 Merel
Be here now.
pi_91242366
En dan ook succes voor Mazaru!

Arbeidsrecht vind ik juist leuk. Rechten sowieso. Soms vraag ik me af waarom ik dat niet gaan studeren. Of fiscaal recht. Wie had dat ooit achter mij gezocht :D
pi_91242403
Ja, waarom niet?

Ik vond het saai. -O-
pi_91242442
Arbeidsrecht is vooral leuk in de praktijk, om het toe te passen zeg maar! :Y
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:18:52 #43
331 Merel
Be here now.
pi_91242544
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 23:16 schreef Swietje het volgende:
Ja, waarom niet?

Omdat iedereen vond dat ik een echt talen-meisje was en niemand me ooit op het idee heeft gebracht om verder te kijken dan m'n neus lang was. Ik heb nooit iets anders dan een talenstudie overwogen en dat is best zonde. Heb geen spijt van m'n studie hoor, maar als ik had geweten hoe veel leuks er nog meer te doen was...

Nu bedtijd!
pi_91242589
Slaap lekker Merel.

De eerste 2 jaar van m'n HBO studie rechten kregen we helemaal geen praktijk dingen dus ik vond het zo saai dat ik het er geen maand langer meer uithield.. :')
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:26:30 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91242986
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Goodbye het volgende:
Arbeidsrecht is vooral leuk in de praktijk, om het toe te passen zeg maar! :Y
Och :')
pi_91243047
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:') :*
Ja doei.
pi_91243254
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nouja, als P&A studerende mag ik dat best zeggen toch? :o :) Ik vind zulke zaken interessant, neemt niet weg dat het voor betrokkenen niet leuk is.
pi_91243451
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar het is zijn beurt! Ach, ik weet ook niet wat ik ermee wil. Maar ik sta er wel voor open om dat te onderzoeken ;)

Succes met je sollicitatie! Is voor detachering toch? Eigenlijk is dat wel handig, dat je daarvan zo veel sollicitatie-ervaring krijgt :)
Dat kan nog een leuk onderzoek worden! :D

Nee, dit is voor een 'echte' baan :) Ik vind het best spannend!
  Vis een optie? woensdag 12 januari 2011 @ 23:50:54 #49
70532 loveli
N
pi_91244224
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Compeeeeed! Je kunt ook de lipblaasjesvariant nemen, die zijn kleiner.

En opengekrabD. Maar je bent ziek, dus hoef je niet te kunnen spellen ;)
crap in = crap out
pi_91244998
Hoi. Morgen een deadline, ik ga dat ding nooit afkrijgen (gelukkig is de harde deadline 18e pas) en ik had al willen slapen. Dr komt echt niets terecht van al mijn plannen op deze manier :').

Wel bijgelezen, geen puf meer om te reageren. Sorry.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91250739
ik doe het licht maar eens aan....Goeiemorgen. Straks onderweg naar Zweden, eerst nog eventjes werken...
pi_91250804
Mogguh :W Mijn rit naar het werk heeft zich verslapen, dat smste ie nét toen ik klaar was met alles. Nouja, nu wel fatsoenlijk kunnen ontbijten in plaats van pas op het werk..

O: brinta
T: banaan, 2 mariabiscuitjes
L: 2 boterhammen hummus
T: 2 mandarijntjes, yoghurt met muesli
D: volkoren pasta met saus, groente en tonijn. Oh, en kaas :9
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:03:40 #53
331 Merel
Be here now.
pi_91250972
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:35 schreef anna82 het volgende:

Nee, dit is voor een 'echte' baan :) Ik vind het best spannend!
Oh dan haalde ik dingen door de war :@ Succes!

Nynke, goede reis naar Zweden! :)

Ik ga maar weer eens werken... Lijstje voor vandaag wordt sowieso slecht, want ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken. In een cocktailbar :P
pi_91251055
Goedemorgen :)
Planning voor vandaag is opruimen, evy les 3 lopen, lemon curd maken en scones oefenen en dan komt vriendje ze vanavond opeten :)
pi_91251059
Goeie reis jagar
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:22:46 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251171
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:03 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh dan haalde ik dingen door de war :@ Succes!
'Door elkaar' of 'in de war' :P.

Goeiemorgen :W. Ik slaap elke keer door het vertrek van Nachtwacht heen. Dan denk ik dat ik vanaf 5 uur wakker heb gelegen en dat het dus nog niet 7 uur kan zijn, want ik heb hem nog niet gespot, is het al 8 uur :'). Hij is echt goed in sneaky doen ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_91251192
Hey Vik, met welke muziekjes loop jij hard? Evy is gewoon echt saai geworden en we gaan maar weer 's beginnen, ik ga me opgeven voor de Marikenloop en dan gaan :+
Ja doei.
pi_91251219
Goeiemorgen. Ofzo :').

Fijne reis jagar.
pi_91251222
oh, en goede reis naar Zweden Jagar! :*
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:29:58 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251267
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hey Vik, met welke muziekjes loop jij hard? Evy is gewoon echt saai geworden en we gaan maar weer 's beginnen, ik ga me opgeven voor de Marikenloop en dan gaan :+
Muziek waar ik blij van word (en jij niet, denk ik, het is nogal zweverige muziek ;)).

Maar ik ga nu ook wat meer powersongs in m'n playlist zetten: The Prodigy (Firestarter!), Rammstein, KMDFM (Son of a gun) en verder moet ik nog even mijn mp3-speler bij langs lopen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91251279
oh, gewoon zelf en dan met een schema! Ik dacht dat je ook een muziekjesdownload had met 'n stem of piepjes tussendoor ofzo :+
Ja doei.
pi_91251351
Evy is wel suf qua muziek ja -O-
Als ik weer fatsoenlijk kan rennen ga ik weer fijn de elektro uit de kast halen, dat vind ik het best lopen :)
pi_91251382
Ik wil slank naar de UK :+ zodat ik qua uiterlijk iig niet Brits lijk :+ dus hatseflats!

Vrijdag en zondag weer spinnen en zaterdag en vanavond als het wat droger is (komt nu écht met BAKKEN uit de lucht) hardlopen. Moet gewoon ook even m'n hoofd leegmaken, en dat gaat 't beste met sporten O+
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:38:40 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251419
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh, gewoon zelf en dan met een schema! Ik dacht dat je ook een muziekjesdownload had met 'n stem of piepjes tussendoor ofzo :+
Nee :P.

Voor mijn loopplezier is het heel belangrijk dat ik muziek op heb waar ik me niet aan erger ;).
En Nike+ geeft ook de nodige informatie: een vrouw zegt wanneer ik halverwege ben en wanneer ik klaar ben :+. Dus ik heb Evy heul niet nodig.
Niet meer actief op Fok!
pi_91251434
Oeh.. interesting! Nou ja, ik ga iig niet veel geld uit geven aan zoiets, maar kan best wel zelf wat muziek meenemen.. heb nog wel wat op m'n laptop staan :9
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:41:50 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251479
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh.. interesting! Nou ja, ik ga iig niet veel geld uit geven aan zoiets, maar kan best wel zelf wat muziek meenemen.. heb nog wel wat op m'n laptop staan :9
Het kost maar 30 euro :P (+ nog een tientje extra om de sensor aan je schoen te koppelen als je geen Nike+ schoenen hebt)

Zolang ik geen duurlopen loop, heb ik én een iPod én een mobieltje bij me als stopwatch :'). Heel irritant is dat, steeds op m'n mobieltje kijken. Zeker omdat ik bij de kortere stukken zo lekker aan het lopen ben dat ik de tijd helemaal vergeet. Zat er deze week twee keer bijna een minuut overheen.
Niet meer actief op Fok!
pi_91251534
ik vind het actief bijhouden van tijd ook echt kut :') denk dat ik daarom gewoon op afstand ga lopen :@
m'n conditie is nog goed genoeg om te zeggen: ik ga nu 3km lopen (even van te voren op google maps kijken waar ik dan moet starten en zulks) en daarna nog een keer 3km... da's gewoon een stuk fijner :+
Ja doei.
pi_91251725
Goedemorgen moppiessssssss :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:00:32 #69
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_91251869
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het kost maar 30 euro :P (+ nog een tientje extra om de sensor aan je schoen te koppelen als je geen Nike+ schoenen hebt)

Zolang ik geen duurlopen loop, heb ik én een iPod én een mobieltje bij me als stopwatch :'). Heel irritant is dat, steeds op m'n mobieltje kijken. Zeker omdat ik bij de kortere stukken zo lekker aan het lopen ben dat ik de tijd helemaal vergeet. Zat er deze week twee keer bijna een minuut overheen.
Wat doet die nike + dan precies? misschien wil ik er wel zo een! ik loop nu met eigen muziek + hartslagmeterm maar die valt vaak stukken uit dus weet ik de tijd nog steeds niet...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:02:48 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251915
Dat HRM, heette dat vroeger Personeel & Arbeid?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:06:47 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251994
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat doet die nike + dan precies? misschien wil ik er wel zo een! ik loop nu met eigen muziek + hartslagmeterm maar die valt vaak stukken uit dus weet ik de tijd nog steeds niet...
Je moet wel een touch of een nano hebben voor de Nike+ (anders wordt het nog een duur grapje :P). Voor smartphones zijn andere mogelijkheden :).

Maar er zit dus een sensor in je schoen die bijhoudt wat je doet. Na het lopen kun je dan een grafiekje zien met de afgelegde afstand, de gelopen tijd, pace... Ik vind de informatie die de Nike+-site geeft zelf niet gedetailleerd genoeg, dus ik laad mijn data in een ander progje. Dan kun je beter aflezen wat je topsnelheid was en ook wat je snelheid was in km/h (het schijnt standaard te zijn om de pace te weergeven: hoeveel mins je hebt gelopen per km, heel irritant!)

Verder kun je verschillende work outs starten: basic, op tijd, op afstand, er is een stem die zegt hoe ver je nog moet etc, je kunt een powersong inschakelen en als je iets heel goeds presteert, dan krijg je een schouderklopje van Lance Armstrong *).
Niet meer actief op Fok!
pi_91252044
quote:
5s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Dat HRM, heette dat vroeger Personeel & Arbeid?
Ja dat, of Personeelszaken... Maar alles mot tegenwoordig in het Engels he.
Human Resource Management dus.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91252065
Engels. ;(

Mijn doel van de dag: lunchen! ^O^
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:11:21 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91252071
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja dat, of Personeelszaken... Maar alles mot tegenwoordig in het Engels he.
Human Resource Management dus.
Ok :). Mijn buurmeisje heeft dat destijds (15 jr geleden ofzo?) ook gestudeerd en die kon maar niet aan de bak komen, dus die werkt nu al jaren bij de Gamma. En ze was niet de enige. Nu lijkt dat behoorlijk mee te vallen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91252072
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef Swietje het volgende:
Engels. ;(

o|O
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:13:57 #76
277802 _Calimero_
pi_91252130
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je moet wel een touch of een nano hebben voor de Nike+ (anders wordt het nog een duur grapje :P). Voor smartphones zijn andere mogelijkheden :).

Maar er zit dus een sensor in je schoen die bijhoudt wat je doet. Na het lopen kun je dan een grafiekje zien met de afgelegde afstand, de gelopen tijd, pace... Ik vind de informatie die de Nike+-site geeft zelf niet gedetailleerd genoeg, dus ik laad mijn data in een ander progje. Dan kun je beter aflezen wat je topsnelheid was en ook wat je snelheid was in km/h (het schijnt standaard te zijn om de pace te weergeven: hoeveel mins je hebt gelopen per km, heel irritant!)

Verder kun je verschillende work outs starten: basic, op tijd, op afstand, er is een stem die zegt hoe ver je nog moet etc, je kunt een powersong inschakelen en als je iets heel goeds presteert, dan krijg je een schouderklopje van Lance Armstrong *).
Ik wil het! Ik wil het!

welk programma heb jij dan?
En ik heb een nano, maar geen nike schoenen.

Waar koop ik het? apple store?

*ik moet toch naar de stad en wil het gelijk kopen en dan ga ik eind vn middag lopen *O*
pi_91252162
quote:
18s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

o|O
Ik heb er nog slapeloze nachten van en ik spreek het voor geen meter. Schrijven ook niet... -O-
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:15:52 #78
277802 _Calimero_
pi_91252173
Ik moet bij mijn nieuwe baan direct een hele behandeling in 't engels gaan doen :o
Ik spreek best een woordje, maar dit lijkt me wel pittig hoor...
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:17:11 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91252205
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik wil het! Ik wil het!

welk programma heb jij dan?
En ik heb een nano, maar geen nike schoenen.

Waar koop ik het? apple store?

*ik moet toch naar de stad en wil het gelijk kopen en dan ga ik eind vn middag lopen *O*
Bij de Mediamarkt koop je het (en anders bij de Apple Store). En daarnaast moet je dus een Runaway hebben (dat is een houdertje voor de sensor, dan kun je hem aan je veters bevestigen, kost 9,99, ook bij de MM).

Wel even kalibreren voor je echt gaat lopen!

Als je dat ander progje wilt voor gedetailleerdere info, geef dan even een gil, dan geef ik een linkje ;).

Oh ja, wat ook heel leuk is: je kunt je registreren op de site van Nike+. Daar kun je je data uploaden, maar je kunt ook doelen stellen: bijv voor een bepaalde datum zo vaak lopen met een snelheid van X km/h. En er zijn ook challenges waar je aan mee kunt doen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_91252217
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok :). Mijn buurmeisje heeft dat destijds (15 jr geleden ofzo?) ook gestudeerd en die kon maar niet aan de bak komen, dus die werkt nu al jaren bij de Gamma. En ze was niet de enige. Nu lijkt dat behoorlijk mee te vallen :).
Ah zo. Je bedoelde meer de opleiding ipv de afdeling. Volgens mij is er tegenwoordig wel werk in te vinden ja :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:19:17 #81
277802 _Calimero_
pi_91252262
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij de Mediamarkt koop je het (en anders bij de Apple Store). En daarnaast moet je dus een Runaway hebben (dat is een houdertje voor de sensor, dan kun je hem aan je veters bevestigen, kost 9,99, ook bij de MM).

Wel even kalibreren voor je echt gaat lopen!

Als je dat ander progje wilt voor gedetailleerdere info, geef dan even een gil, dan geef ik een linkje ;).

Oh ja, wat ook heel leuk is: je kunt je registreren op de site van Nike+. Daar kun je je data uploaden, maar je kunt ook doelen stellen: bijv voor een bepaalde datum zo vaak lopen met een snelheid van X km/h. En er zijn ook challenges waar je aan mee kunt doen :').
geweldig!

Je hebt talenmensen en wiskunde mensen en ik ben zeer-taal-mens, maar van dit soort dingetjes met cijfertjes, statistieken en grafiekjes word ik echt helemaal ganz-geil :@ :D
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:19:46 #82
277802 _Calimero_
pi_91252280
i'm off to de mediamarkt :7
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:20:03 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91252285
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:19 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

geweldig!

Je hebt talenmensen en wiskunde mensen en ik ben zeer-taal-mens, maar van dit soort dingetjes met cijfertjes, statistieken en grafiekjes word ik echt helemaal ganz-geil :@ :D
Idem dito. Ik haat wiskunde, maar statistiek vind ik tof :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_91252290
zolang ik 't zelf niet uit hoef te rekenen houd ik ook van cijfertjes O+
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:20:39 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91252298
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
zolang ik 't zelf niet uit hoef te rekenen houd ik ook van cijfertjes O+
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_91252318
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik moet bij mijn nieuwe baan direct een hele behandeling in 't engels gaan doen :o
Ik spreek best een woordje, maar dit lijkt me wel pittig hoor...
Dat is wel spannend ja!

Voor mijn baan communiceer ik ook veel in het Engels, voornamelijk per mail. Dan kan je alles nog even opzoeken/overdenken als het nodig is. Telefonisch vind ik lastiger, maar het gaat steeds beter. En ik heb zelfs eens een complimentje gehad van mijn native-speaker-collega :o .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91252335
Bleh. Cijfertjes. -O-
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:22:32 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91252348
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Swietje het volgende:
Bleh. Cijfertjes. -O-
Zijn er ook dingen die je wél leuk vindt? *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_91252371
Goedemorgen,

Succes vandaag Mazaru en fijne reis naar Zweden Nynke!

Ik kan nog niet zo goed zonder Evy, maar een schouderklopje van Lance lijkt mij zo veel toffer! *O*
pi_91252382
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Swietje het volgende:
Bleh. Cijfertjes. -O-
Geen Engels, geen cijfertjes... ;) . Wat is jouw expertise?

En succes met lunchen vandaag! Moeten we je een reminder sturen tegen die tijd?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91252384
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

slapen? :')
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:24:13 #92
277802 _Calimero_
pi_91252393
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat is wel spannend ja!

Voor mijn baan communiceer ik ook veel in het Engels, voornamelijk per mail. Dan kan je alles nog even opzoeken/overdenken als het nodig is. Telefonisch vind ik lastiger, maar het gaat steeds beter. En ik heb zelfs eens een complimentje gehad van mijn native speaker-collega :o .
Wauw! Dat wil wel wat zeggen, van en native speaker!

Ik ben een soort van copy-cat met engels: ik pas me aan, aan het accent van wat ik hoor. In australie sprak ik op een gegeven moment met zo'n accent dat me in het begin werd gevraagd of ik nou uit UK, USA of australie kwam en later wilde werd ik bijna geweigerd bij een hostel omdat ze alleen voor toeristen waren en niet voor locals :')

Maar nu hoor ik alleen nl om me heen dus nu zal ik wel een suf nl-engels accent hebben ;(
pi_91252408
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, alle andere talen onder andere. Maar Engels en Wiskunde zijn mijn middelbare school trauma's.
pi_91252416
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

slapen? :')
Ook. :6
pi_91252455
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat is wel spannend ja!

Voor mijn baan communiceer ik ook veel in het Engels, voornamelijk per mail. Dan kan je alles nog even opzoeken/overdenken als het nodig is. Telefonisch vind ik lastiger, maar het gaat steeds beter. En ik heb zelfs eens een complimentje gehad van mijn native-speaker-collega :o .
als ik een tijd in Zweden ben dan droom ik zelfs in het engels, aangezien dan vaak het forum en contact met m'n ouders het enige is wat ik in het Nederlands doe...
pi_91252475
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

als ik een tijd in Zweden ben dan droom ik zelfs in het engels, aangezien dan vaak het forum en contact met m'n ouders het enige is wat ik in het Nederlands doe...
Niet zweeds?
Ik vind het een aardige taal, het klinkt vertrouwd en lezend kan je redelijk de weg :P
pi_91252558
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik ben een soort van copy-cat met engels: ik pas me aan, aan het accent van wat ik hoor. In australie sprak ik op een gegeven moment met zo'n accent dat me in het begin werd gevraagd of ik nou uit UK, USA of australie kwam en later wilde werd ik bijna geweigerd bij een hostel omdat ze alleen voor toeristen waren en niet voor locals :')

Maar nu hoor ik alleen nl om me heen dus nu zal ik wel een suf nl-engels accent hebben ;(
Dat heb ik ook :D . In het Nederlands ook trouwens, als ik bij familie in limburg ben, krijg ik ook een zachte g.

Jagar, dat vind ik echt bijzonder, als je in een andere taal dan je moedertaal droomt. Dan beheers je een taal echt goed!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:31:25 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91252578
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jij hoort al naar de Mediamarkt te zijn, hop hop ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_91252583
Mogge! Studiedagje hier :)
Mijn collega spit mijn werk door ben ik achter om vervolgens mails met opmerkingen te sturen _O- :')

HR is tegenwordig aardig werk in te vinden :Y en arbeidsrecht is wat Gb zegt, leuk in de praktijk maar verder taaie kost helaas.
pi_91252596
morning!

lijstje gisteren:
O: 2x speltbrood met kaas
L: hele grote bol geitenkaas
T: zakje hamka's, kinderbueno
D: 2 kommen broccolisoep
pi_91252613
Ik droom ook weleens inhet engels, hou van talen, en ook van cijfertjes. Jeej.
Zie trouwens dat ik een boel PM's heb...!

edit :* voor XM. Kan nu niet reageren op PM dus dat komt later :)
pi_91252676
10 PMs? Ik geen één!
pi_91252692
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
10 PMs? Ik geen één!
van gisteren...
pi_91252754
Mijn humeur is zo zonnig omdat ik daarnet kletsnat geregend ben O+. En ze vroegen gister bij de kassa om mn id, ze dacht dat ik misschien onder de 16 zou zijn O+.

Hmmm nee leuke smileys erbij maakt het niet leuker. En mij niet vrolijker.
pi_91253016
Mogguh
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:23:17 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91254034
Ok, ik moet nu echt m'n werkmail uitzetten..
pi_91254154
quote:
18s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik moet nu echt m'n werkmail uitzetten..
Doen!
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:49:26 #108
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_91254944
Ik wilde even Ewelina komen bedanken vanwege het jurkje van Zara dat ze gisteren postte - ik ben eens op de site gaan kijken en heb een leuk ander jurkje gescoord :Y

Dus dankjewel!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:52:03 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91255035
Coco, du hast PM! :).

M'n brief is dus af en ik ben best tevreden, terwijl ik eerder nog überkritisch was. Een slecht humeur kan blijkbaar ook überkritisch maken dus :').

En nu ik toch bezig ben, ga ik meteen maar even verder met andere open solli's :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_91255044
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik wilde even Ewelina komen bedanken vanwege het jurkje van Zara dat ze gisteren postte - ik ben eens op de site gaan kijken en heb een leuk ander jurkje gescoord :Y

Dus dankjewel!
Graag gedaan muisje O+ Alles goed verder?
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:56:08 #111
148689 Muis006
pi_91255186
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Graag gedaan muisje O+ Alles goed verder?
Ja super!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou hopelijk ook alles goed?
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:00:33 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91255370
Even een vraagje:

ik heb ruim een jaar geleden wat dingen geschreven voor een website, maar die website bestaat niet meer. Toch op mijn cv zetten? (het staat een beetje knullig als een potentiële werkgever naar die site gaat en er staat niks op, maar anderzijds: ik heb er wel voor geschreven en destijds stond er veel meer op)
Niet meer actief op Fok!
pi_91255430
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje:

ik heb ruim een jaar geleden wat dingen geschreven voor een website, maar die website bestaat niet meer. Toch op mijn cv zetten? (het staat een beetje knullig als een potentiële werkgever naar die site gaat en er staat niks op, maar anderzijds: ik heb er wel voor geschreven en destijds stond er veel meer op)
heb je nog screenshots of kan je in google cache kijken? Zo ja, dan zou ik het er wel opzetten en vermelden dat de site inmiddels uit de lucht is maar dat je desgewenst nog wel info kan geven ofzo.
pi_91255443
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje:

Je kan toch zeggen dat je voor wijlen website huppeldepup hebt geschreven. (of onder toevoeging van een iets minder grappig-willen-wezende term voor niet meer bestaand?)

Hee, muizekeutel, nog de beste wensen, meisje!! :*
pi_91255518
Richting Zweden. Tot vanavond, allemaal! :W
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:06:11 #116
148689 Muis006
pi_91255567
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Je kan toch zeggen dat je voor wijlen website huppeldepup hebt geschreven. (of onder toevoeging van een iets minder grappig-willen-wezende term voor niet meer bestaand?)

Hee, muizekeutel, nog de beste wensen, meisje!! :*
Jij ook Cootje! :* Het mag nog twee dagen gezegd worden toch?
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:07:18 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91255611
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

heb je nog screenshots of kan je in google cache kijken? Zo ja, dan zou ik het er wel opzetten en vermelden dat de site inmiddels uit de lucht is maar dat je desgewenst nog wel info kan geven ofzo.
Ik heb de artikelen zelf ook nog op een usb-stick staan ;). Dus als ze ernaar vragen, kan ik ze wel laten zien :Y. Heb gewoon in cv gezet dat de site niet meer actief is (hij doet het nog wel, maar er staat niks meer op).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:17:21 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91255969
M'n zus heeft vanochtend gesport: woman in shape, in een warmte kabine met elastieken om je voeten en polsen oefeningen doen.

Wtf?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 13 januari 2011 @ 11:23:17 #119
70532 loveli
N
pi_91256157
Ieder z'n meug.
crap in = crap out
pi_91256183
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja super!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee Muizel :W

Wat fijn dat het zo goed met je gaat!
SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91256221
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja super!
SPOILER
Druk druk druk. En chagrijnig. ;(

Maar fijn nieuws! *O*
pi_91256267
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Jij ook Cootje! :* Het mag nog twee dagen gezegd worden toch?
Ach, ik vind dat je iemand het hele jaar door wel het beste mag wensen!!

/geitenwollensok
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:26:56 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91256284
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
Ieder z'n meug.
Ik vraag me af wat er de zin van is.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:28:05 #124
148689 Muis006
pi_91256316
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hee Muizel :W

Wat fijn dat het zo goed met je gaat!
SPOILER
SPOILER
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er de zin van is.
Ah joh, ze beweegt tenminste. Dat kan je van het gros van de Nederlanders niet zeggen :P
pi_91256414
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

Ah joh, ze beweegt tenminste. Dat kan je van het gros van de Nederlanders niet zeggen :P
SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:34:22 #126
148689 Muis006
pi_91256548
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:34:58 #127
148689 Muis006
pi_91256572
Oh en ik zet het in spoilers omdat ik niet wil binnenvallen en het topic wil kapen.
pi_91256653
Oh dan ga ik ook niet meer moeilijk doen. Veel succes met revalideren!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91256655
Zo met spoilers lukt het je ook wel redelijk hoor ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:37:31 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91256663
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:37 schreef V1z0R het volgende:
Idd :D :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91256664
Hoi Muis! Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! :)
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:37:52 #132
148689 Muis006
pi_91256676
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:37 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben geen Muis van weinig woorden nee.
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:39:05 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91256723
Ohai Muis! Lekker dat het weer de goeie kant op gaat! *O* Succes met de verdere loodjes!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91256735
Als er iemand is die topics mag kapen, is het Muis. Zo. :6
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 13 januari 2011 @ 11:41:11 #135
70532 loveli
N
pi_91256805
quote:
4s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:39 schreef Phaidra het volgende:
Als er iemand is die topics mag kapen, is het Muis. Zo. :6
^^
crap in = crap out
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:41:26 #136
148689 Muis006
pi_91256812
Ik wil het voortaan wel via PM doen hoor, als het V en V stoort.
pi_91256817
Wordt niets over gezegd, alleen dat haar poging tot niet kapen mislukt is! :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 13 januari 2011 @ 11:42:02 #138
70532 loveli
N
pi_91256835
Jurkje aan, laarzen aan, naar de garage :')
crap in = crap out
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:45:02 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91256947
* Viking84 zit gespannen op de feedback van coco op sollicitatiebrief te wachten :P.

Eerst maar even eten!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:46:32 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91257012

Haaarrrr!!
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:46:49 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91257027
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai Muis! Lekker dat het weer de goeie kant op gaat! *O* Succes met de verdere loodjes!
En dat natuurlijk!
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:49:14 #142
148689 Muis006
pi_91257167
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Haaarrrr!!
_O- Even opslaan.

Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat, wat er ook is, alles snel weer beter gaat :*
pi_91257225
:D waar zoek je op dat je zo'n plaatje krijgt :D
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:54:26 #144
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_91257414
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Perruche het volgende:
Dat vraag ik me nou ook altijd af...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:56:37 #145
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91257498
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat vraag ik me nou ook altijd af...
Muis? :+

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:14:46 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91258251
quote:
3s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef conleche het volgende:

Kan niet wachten!!
Ik ook niet :9~ :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91258301
Lijstje:

O: boterham filet american, halfvolle melk
T: stukje aardbeienvlaai :@
T: één evergreen crunchy koek
L: groentesoep met balletjes
T: twee mandarijntjes
D: pitabroodje met shoarma en rauwkost
T: verse sinaasappelsap
pi_91258431
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

Muis? :+

[ afbeelding ]
_O-
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:29:31 #150
277802 _Calimero_
pi_91258816
Wat een fijn nieuws Muis, dat de scan goed was!

Ik heb het loop -dingetje!!!

Viking..... mag ik 't progammaatje er bij? O-)
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:48:24 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91259557
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat een fijn nieuws Muis, dat de scan goed was!

[quote]
Ik heb het loop -dingetje!!!
Whoeoeoeoeh *O*.

Tip: wel altijd de sensor precies op de juiste plek bevestigen (zo dicht mogelijk bij de tenen schijnt het beste te werken)
Tip2: er zit een aan/uit-knopje op, vergeet hem niet uit te zetten, anders is de batterij wel erg snel leeg.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen :Y.

quote:
Viking..... mag ik 't progammaatje er bij? O-)
http://runningtracker.tuxfamily.org/blog/

:).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:48:38 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91259566
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Perruche het volgende:
8-)
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:49:07 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91259589
En nog een brief af :). Gaat lekker vandaag. Ga meteen maar door ook :') (dit zijn nog brieven die ik nog een keer af moest maken, vandaar ;))
Niet meer actief op Fok!
pi_91259837
De inhoud van je lijstje is niet je-van-het Swietje, maar de hoeveelheden beginnen de goede kant op te gaan! ^O^

XM's google-skills _O_
pi_91260195
motor heen, bus terug :')

dat had anders gemogen... -O- morgen maar met de auto naar 't werk dan :P
Ja doei.
pi_91260318
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
motor heen, bus terug :')

dat had anders gemogen... -O- morgen maar met de auto naar 't werk dan :P
Stuk?
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:13:37 #157
277802 _Calimero_
pi_91260741
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Whoeoeoeoeh *O*.

Tip: wel altijd de sensor precies op de juiste plek bevestigen (zo dicht mogelijk bij de tenen schijnt het beste te werken)
Tip2: er zit een aan/uit-knopje op, vergeet hem niet uit te zetten, anders is de batterij wel erg snel leeg.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen :Y.

[..]

http://runningtracker.tuxfamily.org/blog/

:).
thanks!

Is het een heel klein rond knopje op de sensor die op mijn schoen zit, dat aan/uit ding?

En hij zit aan mijn veters, wel zo ver mogelijk naar voren..

Moet je bij het kalibreren eerst een bepaalde afstand meten, voordat je dat kan lopen/doen?
pi_91260851
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Stuk?
Voorlamp, achterlamp en dashboardverlichting zijn stuk gegaan.
Zekering gesprongen, vervangen en nog geen 100 meter later was de zekering weer gesprongen, dus er zit 'ergens' iets mis. Dus nadat ik mezelf een nieuwe motorbroek heb gegeven de motor daar maar achtergelaten -O-
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:18:38 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91260903
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

thanks!

Is het een heel klein rond knopje op de sensor die op mijn schoen zit, dat aan/uit ding?
Knopje aan de onderkant ja. Even 3 secs ingedrukt worden en dan zou je een geluidje moeten horen (wat ik niet hoor), maar als je de sensor beweegt en de iPod kan hem niet vinden, dan kun je ervan uit gaan dat 'ie uit staat :).

quote:
Moet je bij het kalibreren eerst een bepaalde afstand meten, voordat je dat kan lopen/doen?
Voordat je gaat lopen even een stuk uitzoeken waarvan je weet wat de afstand is (ik doe dat zelf altijd hier). Dus dan kies je bijv een stuk van 800 meter. Vervolgens stel je Nike+ in op 0,8 en dan ga je lopen en als je het eindpunt bereikt hebt, kijk je op je iPod of hij evenveel aangeeft als hij zou moeten aangeven. En wat je moet doen als dat niet zo is, weet ik niet :'), want bij mij klopte het wel, maar dat staat vast ook in het boekje dat je erbij gekregen hebt :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91261114
8-) en ik heb net de trap genomen ín m'n motorpak met 2 zware tassen en een helm

vooral omdat ik geen zin had om met 'het enge nare vieze mannetje' in de lift te staan :')
Ja doei.
pi_91261306
Lemon curd op brood. Niet slankvriendelijk, maar :9 :9
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:40:34 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91261714
Mijn lijstje tot nu toe
o. preischotel met gehakt
t. banaan + glas vlierbessensap
l. bloemkool + aardappeltje + kip met bacon uit de oven
t. taart denk ik
d. bloemkoolsoep?
pi_91261746
Lijstje hier:

O: bak kwark
L: grote schaal couscoussalade met een schepje griekse yoghurt
T: banaantje
T: boterham met kipfilet
D: risotto met spinazie en champignons
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 13 januari 2011 @ 14:06:13 #164
70532 loveli
N
pi_91262778
Autoprobleem lijkt voorlopig veel minder erg dan gevreesd :)
crap in = crap out
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:13:38 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91263102
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

D: risotto met spinazie en champignons
:9.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:13:48 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91263112
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
Autoprobleem lijkt voorlopig veel minder erg dan gevreesd :)
Mooi :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:15:11 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91263171
Poeh, heb het gevoel alsof ik al een hele dag achter de rug heb.
Zometeen maar even naar de AH voor koelkastvulling, want ik heb geen fruit meer en dat kan natuurlijk niet :N.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 13 januari 2011 @ 14:15:36 #168
70532 loveli
N
pi_91263190
4 op rij - blok
crap in = crap out
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:16:24 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91263226
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
4 op rij - blok
Ik was niet van plan om een kwartet te maken hoor :6.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 13 januari 2011 @ 14:23:42 #170
70532 loveli
N
pi_91263542
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik was niet van plan om een kwartet te maken hoor :6.
kwintet lukt ook niet meer :6
crap in = crap out
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:24:10 #171
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91263560
quote:

Kan niet wachten!!
ik heb hem al gezien 8-)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_91263588
SOLO!

BAM!

:')
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:24:57 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91263595
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:24 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik heb hem al gezien 8-)
Ik gedeeltelijk O-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_91263649
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik gedeeltelijk O-) .
Die scene hebben al duizenden mannen gezien Vik ;)
pi_91264467
quote:

Kan niet wachten!!
^^

En ik wil Tron 2.0 zien / jeugdsentiment :o
pi_91264493
Gekste sollicitatiegesprek ooit:

SPOILER
Lijstje:
O: havermout :9
T: vergeten
L; 2 boterhammen pindakaas
T: plakje cake
D: tapas!
pi_91264588
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe
o. preischotel met gehakt
t. banaan + glas vlierbessensap
l. bloemkool + aardappeltje + kip met bacon uit de oven
t. taart denk ik
d. bloemkoolsoep?
Voel je je alweer wat beter Tink?

@ Loveli: Wat is er mis met de auto dat je je sex appeal in de strijd moet gooien om het gefixt te krijgen ? :? O-)
  Vis een optie? donderdag 13 januari 2011 @ 14:49:01 #178
70532 loveli
N
pi_91264620
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Voel je je alweer wat beter Tink?

@ Loveli: Wat is er mis met de auto dat je je sex appeal in de strijd moet gooien om het gefixt te krijgen ? :? O-)
Foute diagnose mijnerzijds ;)
crap in = crap out
pi_91264637
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef anna82 het volgende:
Gekste sollicitatiegesprek ooit:
jullie zeiden niks tegen elkaar? :P
pi_91264673
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
Foute diagnose mijnerzijds ;)
Als je het fout hebt en het daardoor meevalt, dan lijkt het me niet zo'n probleem dat je 't fout had ;)
pi_91264674
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jullie zeiden niks tegen elkaar? :P
Hehe, ik drukte op invoeren ipv het smiley-dingetje.
pi_91264737
Lijstje van vandaag:

O: havermoutpap
T: 100 gram kip
L: 100 gram ham + 25 gram roomkaas
T: 1/2 bak kwark+ 1/2 komkommer
D: 3 eitjes en 50 gram zalm (Lief is laat thuis en geen zin om uitgebreid te koken)
S: Fitness -> benen
T: 1/2 bak kwark, 25 gram noten
pi_91265468
wat voor functie was dat dan anna? vreemd hoor :P

Lijstje:

O: broodje kaas, peer
T: notenbar met cranberries
L: bolletje hamburger, wat frietjes en salade
T: yoghurtje
D: iets met veel groente :P denk een soort curry met kokosmelk, boontjes, wortel en champignon met rijst
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:08:56 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91265585
Apart anna! Vooral ook dat het een tijdelijke functie is en 'bel maar terug over 3 weken' :').

Lijstje:

O: bakje yoghurt met muesli
T: -
L: 2 bth, kaas, pindakaas
T: ?
D: eenvoudige pasta met tomatensaus en groentenmixprut.
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:19:47 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91266090
Anna, da's maf! :{

XM, T= nog 2 boterhammen!

Hier weer ans arbeit, gaat wel lekker! Moet alleen wel uitkijken, gisteren had ik (omdat ik aan het vertalen was voornamelijk) geen links, dus ik dacht: 'noeees, het gaat slecht!' :'( en ging veel te lang door met tussendoor even zien of ik niet een linkje kon vinden, totdat vriendje me zei dat het kwart voor tien was en genoeg genoeg was :')

Vandaag heb ik er wel weer een stel *O*
pi_91266485
Of nootjes XM! Nootjes zijn goed voor je en makkelijk te eten/knabbelen :Y
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:28:48 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91266505
Vaag Anna! Wat ga je doen? :).

En ik snap de post van Maria niet? Geen links?

Ik heb vier kilo sinaasappelen ingeslagen :9 (1+1 gratis bij de AH).
Zometeen even twee opeten :Y.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:30:38 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91266582
Toevallig heb ik een tekstbureau tussen mijn favorietenpagina's staan op Facebook en zij hebben nu een vacature - heel handig om daar op die manier aan te komen. Nu ben ik meer communicatie- en tekstbureaus met een Facebookpagina aan het zoeken :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:32:53 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91266701
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Viking84 het volgende:

SPOILER
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:36:19 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91266875
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

SPOILER
Wat is dat nou weer? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91266890
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Viking84 het volgende:

1 + 1 = 4 :?
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:37:16 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91266912
quote:
12s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

1 + 1 = 4 :?
Gezien je PI ga ik hier niet serieus op in :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91267023
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gezien je PI ga ik hier niet serieus op in :P.
Jammer :+ .
Ik zoek afleiding, geen zin om te werken. Ik moet een lange en onaardige mail gaan tikken heb er vandaag vanalles voor uit zitten zoeken, maar geen zin om aan het schrijven te beginnen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91267048
Maria wat is dat nu weer?
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:43:02 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91267174
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
L: drie boterhammen met oude kaas (eigenlijk één teveel, maar ja iets met ogen en maag)
T: twee sinaasappels
T: glaasje cola
T: paar Werther's Echte snoepjes
D: gnocchi met tomatenmeuk
T: appel

En ik heb last van m'n knie. Gisteren ook al. Hopelijk is het snel voorbij, want als ik niet kan lopen morgen, dan... dan... nou! :(.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:50:59 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91267573
Op taalunieversum.org staat een mogelijke leuke baan voor mensen met een talenstudie die vertaalwerkzaamheden willen doen. Kijk maar even ;).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:52:17 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91267625
SPOILER
pi_91267713
Ah dan kan je idd dag en nacht doorwerken als je wilt Maria en als ik het zo lees doe je dat soms ook? ;)
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:58:43 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91267923
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:54 schreef Ml-etje het volgende:
Ah dan kan je idd dag en nacht doorwerken als je wilt Maria en als ik het zo lees doe je dat soms ook? ;)
Nou nee maar gisteren werkte ik wat langer door dan gepland, en dan buiten de uren die ik geregistreerd had, omdat ik mn linkjes-binnen-gewerkte-uren-quotum wou ophogen :') Daar moet ik geen gewoonte van maken iig :+

Oe Vik ik zie iets gaafs op die site! :D *boomkark* <--- haha ik wou *bookmark* typen en dit kwam eruit, ik vind het een mooi woord O+
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:02:48 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91268099
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou nee maar gisteren werkte ik wat langer door dan gepland, en dan buiten de uren die ik geregistreerd had, omdat ik mn linkjes-binnen-gewerkte-uren-quotum wou ophogen :') Daar moet ik geen gewoonte van maken iig :+

Oe Vik ik zie iets gaafs op die site! :D *boomkark* <--- haha ik wou *bookmark* typen en dit kwam eruit, ik vind het een mooi woord O+
Er staan vooral voor NT2-vacatures op en vacatures in het buitenland (docent Nederlands aan de universiteit van Sorbonne ofzo :')), maar af en toe staat er iets bruikbaars tussen :Y. Doe er je voordeel mee ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_91268147
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Quotum ophogen :D wordt je naar dat quotum beoordeeld/betaald?
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:10:15 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91268464
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Quotum ophogen :D wordt je naar dat quotum beoordeeld/betaald?
In principe niet, maar omdat dit de eerste keer is dat ze met iemand werken die ze thuis laten werken vanuit het buitenland en die dus niet meer op kantoor komt, vind ik dat ik goed moet presteren zodat ze zien dat het een goed idee was :')
Al is er nu wel een soort beoordelingssysteem. Of nouja, iig een systeem waarbij er sprake is van beloning als je kick-ass veel/goede links hebt. Maar daar aim ik toch al niet op, want er zitten daar mensen die het al jaren doen en mijn 'markt' (NL websites) is wat kleiner :+
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:10:45 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91268492
}:| Ik heb zin om weer aan het werk te gaan }:| Volgende week allemaal leuke dingen en daar ben ik niet bij -O-
pi_91269305
wat een schijt dag op het werk...

naja lijstje dan maar

O: 300ML kwark + lijnzaad
T: niks
L: salade met veel rauwkost + avocado. Dressing van kwark + mayo. + 2 plakjes rauwe ham
T: 2 crackers met filet american
D: broccoli + boontjes + 2 tartaartjes
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:34:46 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91269752
Weekend *O*

Muisel O+

Lijst:
O: 200 kwark, 200 vla
T's: appel, peer, wortels, boterham ham, koffie met slagroom
L: 3 boterhammen ham, kom erwtensoep met spek en rookworst, beker melk
T: sinaasappel, blokje choco, vietnamese loempia, blokje kaas
D: Witlof ham/kaas uit de oven met mosterd
T: bakje cassave chips en cola - berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_91270657
Gadver wat een :r dag ik snap NIETS van wat ik aan het doen ben :')
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:55:01 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91270698
Nou, wat een baaldagen vandaag :*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:11:19 #208
277802 _Calimero_
pi_91271470
Ahw... :* voor de baaldagen..

ik had een sessie net voor mijn studie, en had 'm in tegenstelling tot normaal, enkel globaal voorbereid, maar uiteiindelijk ben ik helemaal niet aan het onderwerp toegekomen dat ik wilde doen, omdat er iets aan de hand bleek dat meer aandacht behoefde. I O+ mijn vak
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:12:27 #209
277802 _Calimero_
pi_91271533
Alleen heb ik nu een probleem:
Ik moet die sessie eigenlijk nog uitwerken, maar wil ook perse hardlopen met nieuwe gadget, én ik moet om 19,00 ergens zijn MET eten. Kan de tijd even vertraagd worden? :+
pi_91272010
Ik had ook een kutdag. Maar nu heb ik besloten dat de rest gewoon fijn wordt *O*

O: bakje brinta
T: boterham hummus
L: bruin pistoletje filet americain met garnering
T: vijf napoleon snoepjes
T: magere kwark met jam en muesli
D: pasta met saus, groente, tonijn en kaas
T: 2 kiwi's
pi_91272336
Ook rotdag hier. Ik heb bijna de hele dag besteed aan 1 mail schrijven met heeeeeel veel toegevoegde communicatie/bewijzen (en dat moest ik eerst nog verzamelen vanuit onze huge mailbox). En je zal zien dat er niets mee gedaan wordt. Maar je kan niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb :Y)

[/vaag verhaal].

Weekend, maar nu eerst mensavoer ;( .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:29:42 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91272449
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik had ook een kutdag. Maar nu heb ik besloten dat de rest gewoon fijn wordt *O*

O: bakje brinta
T: boterham hummus
L: bruin pistoletje filet americain met garnering
T: vijf napoleon snoepjes
T: magere kwark met jam en muesli
D: pasta met saus, groente, tonijn en kaas
T: 2 kiwi's

O+ That's the spirit! Desalniettemin een koesje voor alle kutdag-hebbenden :* :P

Mooi lijstje, zo op de snoepjes na! :9

Ook een lijstje!

O: twee sneetjes met shoarma rollade
L: twee sneetjes met leidse kaas
T: beker melk
D: tagliatelle pesto met courgette, tuinerwtjes en parmezaan
S: zumba
T: bak boerenyoghurt met óf banaan/perzik, óf zomerfruit uit de diepvries

:Y) *tevree*
pi_91273279
De scones zijn gelukt *O*
Nu staat er kip vindaloo op :9
pi_91273326
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+ That's the spirit! Desalniettemin een koesje voor alle kutdag-hebbenden :* :P

Mooi lijstje, zo op de snoepjes na! :9

Ook een lijstje!

O: twee sneetjes met shoarma rollade
L: twee sneetjes met leidse kaas
T: beker melk
D: tagliatelle pesto met courgette, tuinerwtjes en parmezaan
S: zumba
T: bak boerenyoghurt met óf banaan/perzik, óf zomerfruit uit de diepvries

:Y) *tevree*
Ja, stomme snoepjes :')

En mooi lijstje, maar hoe houd je het tussen lunch en diner vol op alleen een glas melk?

Puff, lekker hoor! I O+ scones!
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:56:04 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91273751
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, stomme snoepjes :')

En mooi lijstje, maar hoe houd je het tussen lunch en diner vol op alleen een glas melk?

Puff, lekker hoor! I O+ scones!
Ik lunch heel laat :')

Want mn ontbijt is ook laat :+

Kortom, mn ritme is nog prut :@ Maar daar wordt aan gewerkt :7

Scones! O+
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:59:30 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91273921
Had een planning voor morgen:

O/L: 2 boterahmmen ham, beker melk, beschuit kaas
S: 1.15 wandelen
T's: gekookt ei, appel, peer, sinaasappel, beschuit met muisjes, blokje choco
D: uit eten bij pizzaria: pizza dynamite :9
T's: bier
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:10:50 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91274398
:9 Mjam, mijn D is best wel lekker! Ditte! Alleen is had dan tagliatelle ipv penne en 1 hele courgette voor 2 personen ipv 4.

Oh en die parmezaan is wel een must denk ik, anders zou het meteen een stuk minder lekker zijn :+
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:12:17 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91274466
Zeg Uniekzels, waar is je L morgen? Voor jouw doen nie zoveel, al is dit ook afhankelijk van de hoeveelheid bier :P En wie heeft er een baby? :Y)
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:20:06 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91274791
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg Uniekzels, waar is je L morgen? Voor jouw doen nie zoveel, al is dit ook afhankelijk van de hoeveelheid bier :P En wie heeft er een baby? :Y)
Ow mooi indiaantje!
Morgen uitslapen *O*
Mijn baas heeft een baby en aangezien ik de enige vrouw ben, moet ik heen (het moge duidelijk zijn dat ik er niet op zit te wachten :') ) Scherp :D
Bier... uhmmm, flesje of 10?
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:20:55 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91274827
Lekkere D Maria! en tagliatelle is altijd goed, penne vind ik zo grof en niet fijn om te eten.
pi_91275056
Ik vind penne altijd lekker, zo hup met de lepel er in :7

Vanavond wordt het tagliatelle, echter :D
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:30:23 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91275183
Ooooh met die 10 bier moet het goed komen :D O+
Tevens zeg ik, geslachtsdiscriminatie! Laat die mannen met met de baby spelen dan :+

Ik vind tagliatelle ook lekker! Al lust ik ook penne en daar is tenminste een volkoren variant van :P Maar ik hou wel van de smoooth-heid van tagliatelle, plus het is een mooi woord :Y) Penne eet wel makkelijker inderdaad :P

En parmezaanse kaas O+
pi_91275212
Lijstje
O: dubbele boterham vlokken
L: één boterham met lemon curd, dubbele met paté
T: wortel, 1 scone om te proeven
D: kippepoot vindaloo met witte rijst
T: nog scones :9
pi_91275273
:9 pesto pasta :9
Lekker Maria!

Mijn Lijstje

O: bakje yoghurt citroensmaak
T: niks was pas om 10 uur uit bed
L: 2 dubbele boterhammen filet en 2 kleine boterhammetjes chocopasta O+
T: hamka's chips die ik niet lekker vond dus dat was 2 handjes
D: Lasagne die nu in de oven staat met champi's, paprika, 2 rode uien, 3 groene pepertjes en spinazie lasagne bladen overgoten met melk gemengd met een klein beetje knof en tomatenpuree.
Net wat parmezaanse kaas eroverheen geschaafd :9
T: nog geen idee maar ik moet leren dus het zal er wel komen,
pi_91275323
Vik, u heeft mail!
pi_91275404
ik zit Jamie's Food Revolution te kijken, maar OMG die kinderen kennen de meest basic groenten niet eens :X :o
pi_91275440
:W vanuit Zweden..Nu maar eerst naar het tankstation lopen om een pizza te kopen, want ik sterf van de honger! En omdat ik in een nieuw huisje ben, ook nietsi n huis...
pi_91275581
Ik had net wat getypt maar toen was alles weg. Ik wilde zeggen over de nike sensor: die zit in de speciale schoenen niet bij de teen, maar juist in het midden van de voet. En in de zool, maar dat kan je niet nadoen.

Ik eet bagger, ik wil vanavond heel graag sporten maar ik moet een opdracht voor vanavond afhebben dus dat zit er ook niet in. Echt balen -O-. En uberhaupt geen zin meer in die opdracht, al veel te hard aan gewerkt vandaag.
pi_91275608
Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben in je nieuwe huisje, Jag!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:48:11 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91275911
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vik, u heeft mail!
Supervet :D. Thanks! :*.
Ik heb even gekeken en ik kan wel wat met je commentaar :Y. Ga er morgen nog eens voor zitten en hem dan ook versturen.

*fingers crossed*
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:09:56 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91276877
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik had net wat getypt maar toen was alles weg. Ik wilde zeggen over de nike sensor: die zit in de speciale schoenen niet bij de teen, maar juist in het midden van de voet. En in de zool, maar dat kan je niet nadoen.
Klopt. Ik las op een forum dat je hem het beste vooraan je schoen kon doen. Belangrijkste is natuurlijk dat je hem wel altijd op dezelfde plek bevestigt :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91277046
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben in je nieuwe huisje, Jag!
Thanks!

Het ruikt hier gek....
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:19:33 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91277304
D. is sushi met een extra stukje kip geworden. Beter dan bloemkoolsoep :+

Het de hele dag op mijn kont zitten begint nu wel merkbaar te worden. Spieren zijn lang niet zo strak meer als een week of 3 geleden. En ik heb ook geen zin om te sporten :{ of überhaupt in beweging.
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:19:53 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91277324
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Thanks!

Het ruikt hier gek....
Ramen open, salie branden.
pi_91277622
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ramen open, salie branden.
tis -15 buiten..Morgen maar ofzo..
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:32:20 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91277966
Brr, koud ja jeager :X
Mijn man gaat waarschijnlijk over 4 weken naar zweden, een 3 daagse schaatstocht... Brrr :P
pi_91278087
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Thanks!

Het ruikt hier gek....
Vervelend is dat he! Gaat wel weg als je er een paar dagen zit :Y Mijn slaapkamer ruikt nu al meer naar mij dan naar lijm en verf :+ (en anders ff met de luchtverfrissert spuiten).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91279755
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
D. is sushi met een extra stukje kip geworden. Beter dan bloemkoolsoep :+

Het de hele dag op mijn kont zitten begint nu wel merkbaar te worden. Spieren zijn lang niet zo strak meer als een week of 3 geleden. En ik heb ook geen zin om te sporten :{ of überhaupt in beweging.
Net een nieuwe baan?

*O* wij gaan samen sporten volgende week donderdag O+
pi_91281369
Weet niet of er wat voor jullie bijzit? [TK]: Dameskleding
Vond zelf die laatste zwarte jurk wel leuk voor PF.
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:33:28 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91281435
Rustig hier. Saai :O .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:39:03 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91281819
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Net een nieuwe baan?

Nee. Ziek.
pi_91282012
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ziek.
Sorry :@ kan niet helemaal bijhouden.
Maar jij vroeg gisteravond om creme tegen littekenvorming realiseer ik me nu.
pi_91282281
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Ewelina het volgende:
Die blauwgroene van h&m vind ik leuk!
En die eerste zijn ook mooi, maar te groot.
pi_91282709
Ik vind een aantal jurkjes heel leuk, maar helaas allemaal niet in mijn maat.
pi_91282908
quote:
9s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind een aantal jurkjes heel leuk, maar helaas allemaal niet in mijn maat.
De laatste pas je zeker weten. Die rekt mee.
pi_91283055
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Ewelina het volgende:
Run op de H&M jurkjes _O-
pi_91283169
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De laatste pas je zeker weten. Die rekt mee.
Ja, die vind ik daar weer niet zo leuk. :+.
pi_91283748
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Run op de H&M jurkjes _O-
Haha, ja _O- Maar die zijn ook leuk. Heel simpel en ze zitten lekker. Maar ik heb ze eigenlijk nooit aan, zonde van de ruimte.
pi_91283790
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, die vind ik daar weer niet zo leuk. :+.
Dat vind ik persoonlijk wel de mooiste van allemaal. Hij lijkt alleen zo lelijk op de foto ;(
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:10:29 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91283834
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk wel de mooiste van allemaal. Hij lijkt alleen zo lelijk op de foto ;(
Als ie mouwen had gehad, had ik m mooier gevonden denk ik... nu maakt ie snel propperig ben ik bang :@.
pi_91283907
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als ie mouwen had gehad, had ik m mooier gevonden denk ik... nu maakt ie snel propperig ben ik bang :@.
Valt wel mee, zeker als je wat minder boobies dan ik hebt en wat langer bent (en dat ben je al snel ;) ) En ik heb gewoon brede schouders. Jurk is ook geschikt voor naar kantoor wegens geen decolleté.
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:12:12 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91283952
Ik heb geen decolleté :'). Maar wat draag je erover dan?
pi_91284066
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen decolleté :'). Maar wat draag je erover dan?
Niets, het is een zomerjurk.
pi_91284110
Omg, wat heerlijk. M'n vriendinnetje is online vanaf de andere kant van de wereld. O+.
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:16:15 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91284188
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niets, het is een zomerjurk.
Met col? Ik geloof niet dat het mijn jurk gaat worden _O- :D :*
pi_91284247
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Met col? Ik geloof niet dat het mijn jurk gaat worden _O- :D :*
Ja, met col. Ik was er instant verliefd op toen ik hem aanhad. Hij is heel flatterend. Maar zonder col was ie wel beter geweest denk ik :')

Alhoewel. Ik heb dat ding nooit aangehad buiten het pashokje :') _O-

Maar hey, ontwerpers ontwerpen ook dikke wintertruien met korte mouwen...
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:21:08 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91284476
Toevoegen aan lijstje
t. tosti met light mayo + 2 bastognekoeken en zin in meer
s. half uurtje wii bij gebrek aan bewegingsruimte
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:35:07 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91285452
Wat voor jurkje zou mij dan staan?
Vrij breed van schouder, geen tiet, een buikje en kleine heup en dunne benen. :?
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:38:09 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91285672
Tink, koekjes ergens weg stoppen en afleiding zoeken en bedenken dat die koekjes heul niet zo lekker zijn...
pi_91285724
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Vrij breed van schouder, geen tiet, een buikje en kleine heup en dunne benen. :?

[ Bericht 6% gewijzigd door Ewelina op 13-01-2011 21:47:58 ]
pi_91285755
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, koekjes ergens weg stoppen en afleiding zoeken en bedenken dat die koekjes heul niet zo lekker zijn...
bastognekoeken zijn wel lekker...heel erg lekker zelfs!
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:40:34 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91285842
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

bastognekoeken zijn wel lekker...heel erg lekker zelfs!
Als je goed proeft niet... dan is het basterdsuiker, roomboter en kaneel, niet veel meer...

Ewelina... echt??? Proest :D
pi_91286020
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die's mooi :Y O+
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:43:35 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91286080
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Als je goed proeft niet... dan is het basterdsuiker, roomboter en kaneel, niet veel meer...

Ja! Heerlijk! Echt! Kletskoppen vind ik ook zo lekker.
pi_91286102
quote:

[..]

Ik heb een betere voor je!

Geeft je meer tiet, creeërt meer rondingen en lekker kort zodat je je faboulous legs kunt showen.
pi_91286103
Nee joh, dan steken d'r dunne beentjes er toch als stokjes onder uit? :P
pi_91286126
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

die's mooi :Y O+
Ja hé O+ Wel 120,- ;(
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:44:38 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91286158
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een aantal jurkjes die jou heel mooi zouden staan. Maar die staan mij ook heel mooi :+ Ik zal eens even zoeken of ik er een online kan vinden.
pi_91286188
Biertje O+ want essay af! O+
Ja doei.
pi_91286207
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Biertje O+ want essay af! O+
Proost! O+
pi_91286239
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Nee joh, dan steken d'r dunne beentjes er toch als stokjes onder uit? :P
Uniek heeft mooie slanke benen, zal goed staan hoor :Y
pi_91286333
Jeeh voor essay af!
Dat eerste jurkje was ook lief hoor. Maar deze is mooier bij slanke dennen denk ik :)
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:47:39 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91286352
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een betere voor je!

[ afbeelding ]
Geeft je meer tiet, creeërt meer rondingen en lekker kort zodat je je faboulous legs kunt showen.
Ahhh die is wel mooi O+

en kletskoppen zijn heeeeeeeeeeeerlijk :9

Proost Mo!
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:50:13 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91286541
Deze zouden uniek wel staan
pi_91286736
quote:

[..]

zie, en dat zijn allemaal dingen die individueel al lekker zijn, en samen helemaal!
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:52:56 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91286755
Nah laat maar, het is allemaal zo.... vrouwelijk :D
Bedankt voor het nadenken trouwens want misschien probeer ik wel ...

Iedereen weer wat in een beter humeur?
XM hoop dat het met je gaat!
pi_91286831
Die jurkjes die Tink post zijn leuk! O+ Vooral die eerste O+
pi_91286929
Oh, ik wil ook wel kledingadvies! Tink en Ewelina, wat voor jurkjes zouden jullie mij aanraden?
pi_91286938
Ook leuk

donderdag 13 januari 2011 @ 21:55:32 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91286966
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Swietje het volgende:
Die jurkjes die Tink post zijn leuk! O+ Vooral die eerste O+
Ik ben helemaal O+ op de jurkjes van Vanilia. Meestal is de pasvorm heel mooi (vooral van soepelvallende modellen) en ze blijven ook lang in vorm zonder dat de stof lelijk wordt.
pi_91286996
mijn humeur is helaas nog steeds ruk ;(

duidelijk last van mijn hormonen :r
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:56:27 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91287043
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik wil ook wel kledingadvies! Tink en Ewelina, wat voor jurkjes zouden jullie mij aanraden?
Jij kan alles aan :P Volgens mij is jouw lichaam perfect in balans.
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:57:51 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91287150
Nou wil ik ook expert-jurkjes-advies, maar misschien ook niet want ik heb geen monehz! :+
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:58:05 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91287183
die laatste 2 zijn vreselijk lelijk :P Sorry Ewelina :D

Progje, what's the matter?

DaD, al doe je een juttezak, dan nog :9~
pi_91287264
@uniek, ach gewoon een algemene baaldag.. hopelijk is het leven morgen weer een stuk leuker :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:59:04 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91287268
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:

DaD, al doe je een juttezak, dan nog :9~
QFT :Y

:9
pi_91287299
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij kan alles aan :P Volgens mij is jouw lichaam perfect in balans.
:D. Dat waag ik te betwijfelen. :+. Maar thanks. :@.
pi_91287311
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die kokerjurk van mij ;)

donderdag 13 januari 2011 @ 21:59:36 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91287321

Nog een voor uniek. Met mooie laarzen eronder (goed modelletje om een buikje te verstoppen)
pi_91287345
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die kokerjurk van mij ;)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb er zo één als die bovenste!
pi_91287421
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Deze zouden uniek wel staan
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die eerste twee. :9~ Mooi! O+
pi_91287471
Nog meer modellen om een buikje te verhullen. Vooral geschikt voor girls with boobs.

pi_91287579
En wat zouden jullie mij aanraden? O+ Redelijke voorgevel en taille, maar oversized heupen en bovenbenen (vooral die bovenbenen). Met mn armen/schouders is niets mis denk ik?
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:02:58 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91287592
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Ewelina het volgende:
Nog meer modellen om een buikje te verhullen. Vooral geschikt voor girls with boobs.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die onderste! O+ Waarsdievan
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:03:10 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91287611
Ongelooflijke tuthola dat ik ben vind ik al jouw jurkjes veel te kort Ewelina :D
pi_91287702
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die onderste! O+ Waarsdievan
Geen idee, gevonden met google. Als ik hem vind, koop ik hem meteen.

Meeste jurkjes komen overigens tot op de knie of net erboven. Heel korte jurkjes staan bij mij ordinair, al kan ik ze qua been wel hebben.
pi_91287736
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ongelooflijke tuthola dat ik ben vind ik al jouw jurkjes veel te kort Ewelina :D
Met een zwarte panty 100 den en laarzen kan dat prima toch? Ga je voor blote benen/panty en pumps, dan mag er wel wat meer lengte zijn, vind ik ook ja.
pi_91287809
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Chicolate het volgende:
En wat zouden jullie mij aanraden? O+ Redelijke voorgevel en taille, maar oversized heupen en bovenbenen (vooral die bovenbenen). Met mn armen/schouders is niets mis denk ik?
Die 3 jurken boven je. Of een wikkeljurk. Tot op de knie.
pi_91287847
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Chicolate het volgende:
klinkt een beetje als mijn figuur :) en ik heb zoiets (maar dan in zwart) en staat mij erg goed

donderdag 13 januari 2011 @ 22:06:06 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91287868
Meeste van mijn jurkjes zijn tot op de knie geloof ik, maar heb ook dat tuniekjurkje wat ik een tijdje terug heb gepost (had ik bij New Look gekocht) en die is best kort, maar kan geloof ik best met een legging/maillot eronder en laarsjes! Al twijfel ik nog wel eens :') Maar gelukkig zie ik er niet snel te sexy uit ofzo. Ik heb gewoon niet zo'n machtig sexy uitstraling _O-
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:06:16 #301
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91287884
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Geen idee, gevonden met google. Als ik hem vind, koop ik hem meteen.

Meeste jurkjes komen overigens tot op de knie of net erboven. Heel korte jurkjes staan bij mij ordinair, al kan ik ze qua been wel hebben.
Ze lijken altijd zo kort.Dit heb ik volgens mij al eerder gezegd :P Ik ga altijd voor op de knie of net -maar dan ook net- eronder, zodat de zoom van de rok precies op het smalste deel van mijn been valt. Geeft zo'n mooie zandlopervorm O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')