Oeh hoe doe je dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Swietje het volgende:
Hallo.
Ik heb het héél naar m'n zin met m'n huiswerk vandaag. Fijn en een beetje eng ook hoor.
Jouw verjaardagscadeautje:quote:
Weet ik niet. Ik heb wat taken uit handen gegeven dus de stress is minder dus dan is het leven gelijk een stuk leuker en m'n huiswerk is interessant.quote:
Leuk voor op de wc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jouw verjaardagscadeautje:
[ afbeelding ]
Het was een technisch meesterwerk, de eerste non-stop rit van een stoomlocomotief van London naar Edingburgh. De wereldpremiere van de hangklok Flying Scotsman, ter ere van het 80-jarig jubileum van deze beroemde trein. Met de hand ingekleurd en met authentieke details vervaardigd De met de hand vervaardigde hangklok laat het glansrijke tijdperk van de stoomlocomotieven weer opleven. Het nostalgische station met zijn liefdevolle driedimensionale details werd met de hand ingekleurd en de conducteur kondigt elk heel uur de rijdende trein aan. Deze waarlijk unieke hangklok is exclusief bij de Bradford Exchange verkrijgbaar. Reserveert U daarom het beste vandaag nog Uw exemplaar van de klok Spoorweg Romantiek en geniet U van deze herinnering aan een goede oude tijd! Ter gelegenheid van het 80-jarige jubileum van de eerste non-stop rit van de Flying Scotsman van
London naar Edinburgh. Met 1-HEEL-JAAR-Teruggeef-garantie Grootte: ca. 57 cm (met slinger) Werkt op 1AA- en 2 D batterijen
(Batterijen niet inbegrepen.)
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Swietje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb wat taken uit handen gegeven dus de stress is minder dus dan is het leven gelijk een stuk leuker en m'n huiswerk is interessant.
Goed voer bevordert het concentratievermogen. Al helpt cola bij mij ook erg goed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is wel fijnmag vanaf nu gaan leren voor mijn tentamen maandag zo'n 100 arresten kennen bummer..
Denk dat ik er maar een zak chipseen bak fruit naast leg
Geen idee. Ik heb ooit een infectie opgelopen door zeewater in Thailand (klein plekje wat maar niet wilde helen) en toen ik met calendula ging smeren was het zo over en niks te zien! Geen idee of het helpt en/of handig is voor waterpokken..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen een litteken te voorkomen als je een waterpokje hebt opengekrabt(op mijn wang)
Hoiquote:
Inderdaad en bij apotheek hebben ze speciaal spul ervoor wit tubetje met een blauw vlakje (ligt ergens in huis hier maar waar?)quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Calendula is goed spul. En anders moet je bij mij even mijn arsenaal aan littekenvoorkomende troep komen halen.
Calendula van Vogel? En misschien kom ik hier nog op terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Calendula is goed spul. En anders moet je bij mij even mijn arsenaal aan littekenvoorkomende troep komen halen.
Ach, ik heb ook Dermalogica gebruiktquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Tink! http://www.biodermal.nl/o(...)kens/litteken-creme/
Deze!En hij ruikt lekker
.
Edit: hij is wel tiefusduur.
Wat voor opleiding doe je? Klinkt saaaai....quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is wel fijnmag vanaf nu gaan leren voor mijn tentamen maandag zo'n 100 arresten kennen bummer..
Denk dat ik er maar een zak chips naast leg
Arbeidsrechtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je? Klinkt saaaai....
Dat vond ik echt onmogelijk saai (twee jaar rechten gedaan..pff..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Arbeidsrechten valt enorm mee maar dat stampen heb ik nooit gekund
Spannend!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:
Merel, wat als collega2 baalt dat hij nog niets van lievelingscollega heeft gehoord? Of is als eerste sms-en een teken in sms-land?
Morgen sollicitatiegesprek en ik hoop dat ik op tijd ga komen! Ik heb het gesprek om 11:00 en in 2011 ben ik zelden voor 11:00 opgestaanIk ben wel weer klaar voor een opdracht en een ritme.
Maar het is zijn beurt! Ach, ik weet ook niet wat ik ermee wil. Maar ik sta er wel voor open om dat te onderzoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:
Merel, wat als collega2 baalt dat hij nog niets van lievelingscollega heeft gehoord? Of is als eerste sms-en een teken in sms-land?
Omdat iedereen vond dat ik een echt talen-meisje was en niemand me ooit op het idee heeft gebracht om verder te kijken dan m'n neus lang was. Ik heb nooit iets anders dan een talenstudie overwogen en dat is best zonde. Heb geen spijt van m'n studie hoor, maar als ik had geweten hoe veel leuks er nog meer te doen was...quote:
Ochquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Goodbye het volgende:
Arbeidsrecht is vooral leuk in de praktijk, om het toe te passen zeg maar!
Nouja, als P&A studerende mag ik dat best zeggen toch?quote:
Dat kan nog een leuk onderzoek worden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar het is zijn beurt! Ach, ik weet ook niet wat ik ermee wil. Maar ik sta er wel voor open om dat te onderzoeken![]()
Succes met je sollicitatie! Is voor detachering toch? Eigenlijk is dat wel handig, dat je daarvan zo veel sollicitatie-ervaring krijgt
Compeeeeed! Je kunt ook de lipblaasjesvariant nemen, die zijn kleiner.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen een litteken te voorkomen als je een waterpokje hebt opengekrabt(op mijn wang)
Oh dan haalde ik dingen door de warquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:35 schreef anna82 het volgende:
Nee, dit is voor een 'echte' baanIk vind het best spannend!
'Door elkaar' of 'in de war'quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dan haalde ik dingen door de warSucces!
Muziek waar ik blij van word (en jij niet, denk ik, het is nogal zweverige muziekquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hey Vik, met welke muziekjes loop jij hard? Evy is gewoon echt saai geworden en we gaan maar weer 's beginnen, ik ga me opgeven voor de Marikenloop en dan gaan
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh, gewoon zelf en dan met een schema! Ik dacht dat je ook een muziekjesdownload had met 'n stem of piepjes tussendoor ofzo
Het kost maar 30 euroquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh.. interesting! Nou ja, ik ga iig niet veel geld uit geven aan zoiets, maar kan best wel zelf wat muziek meenemen.. heb nog wel wat op m'n laptop staan
Wat doet die nike + dan precies? misschien wil ik er wel zo een! ik loop nu met eigen muziek + hartslagmeterm maar die valt vaak stukken uit dus weet ik de tijd nog steeds niet...quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het kost maar 30 euro(+ nog een tientje extra om de sensor aan je schoen te koppelen als je geen Nike+ schoenen hebt)
Zolang ik geen duurlopen loop, heb ik én een iPod én een mobieltje bij me als stopwatch. Heel irritant is dat, steeds op m'n mobieltje kijken. Zeker omdat ik bij de kortere stukken zo lekker aan het lopen ben dat ik de tijd helemaal vergeet. Zat er deze week twee keer bijna een minuut overheen.
Je moet wel een touch of een nano hebben voor de Nike+ (anders wordt het nog een duur grapjequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat doet die nike + dan precies? misschien wil ik er wel zo een! ik loop nu met eigen muziek + hartslagmeterm maar die valt vaak stukken uit dus weet ik de tijd nog steeds niet...
Ja dat, of Personeelszaken... Maar alles mot tegenwoordig in het Engels he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Dat HRM, heette dat vroeger Personeel & Arbeid?
Okquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja dat, of Personeelszaken... Maar alles mot tegenwoordig in het Engels he.
Human Resource Management dus.
Ik wil het! Ik wil het!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet wel een touch of een nano hebben voor de Nike+ (anders wordt het nog een duur grapje). Voor smartphones zijn andere mogelijkheden
.
Maar er zit dus een sensor in je schoen die bijhoudt wat je doet. Na het lopen kun je dan een grafiekje zien met de afgelegde afstand, de gelopen tijd, pace... Ik vind de informatie die de Nike+-site geeft zelf niet gedetailleerd genoeg, dus ik laad mijn data in een ander progje. Dan kun je beter aflezen wat je topsnelheid was en ook wat je snelheid was in km/h (het schijnt standaard te zijn om de pace te weergeven: hoeveel mins je hebt gelopen per km, heel irritant!)
Verder kun je verschillende work outs starten: basic, op tijd, op afstand, er is een stem die zegt hoe ver je nog moet etc, je kunt een powersong inschakelen en als je iets heel goeds presteert, dan krijg je een schouderklopje van Lance Armstrong.
Ik heb er nog slapeloze nachten van en ik spreek het voor geen meter. Schrijven ook niet...quote:
Bij de Mediamarkt koop je het (en anders bij de Apple Store). En daarnaast moet je dus een Runaway hebben (dat is een houdertje voor de sensor, dan kun je hem aan je veters bevestigen, kost 9,99, ook bij de MM).quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik wil het! Ik wil het!
welk programma heb jij dan?
En ik heb een nano, maar geen nike schoenen.
Waar koop ik het? apple store?
*ik moet toch naar de stad en wil het gelijk kopen en dan ga ik eind vn middag lopen
Ah zo. Je bedoelde meer de opleiding ipv de afdeling. Volgens mij is er tegenwoordig wel werk in te vinden jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok. Mijn buurmeisje heeft dat destijds (15 jr geleden ofzo?) ook gestudeerd en die kon maar niet aan de bak komen, dus die werkt nu al jaren bij de Gamma. En ze was niet de enige. Nu lijkt dat behoorlijk mee te vallen
.
geweldig!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt koop je het (en anders bij de Apple Store). En daarnaast moet je dus een Runaway hebben (dat is een houdertje voor de sensor, dan kun je hem aan je veters bevestigen, kost 9,99, ook bij de MM).
Wel even kalibreren voor je echt gaat lopen!
Als je dat ander progje wilt voor gedetailleerdere info, geef dan even een gil, dan geef ik een linkje.
Oh ja, wat ook heel leuk is: je kunt je registreren op de site van Nike+. Daar kun je je data uploaden, maar je kunt ook doelen stellen: bijv voor een bepaalde datum zo vaak lopen met een snelheid van X km/h. En er zijn ook challenges waar je aan mee kunt doen.
Idem dito. Ik haat wiskunde, maar statistiek vind ik tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
geweldig!
Je hebt talenmensen en wiskunde mensen en ik ben zeer-taal-mens, maar van dit soort dingetjes met cijfertjes, statistieken en grafiekjes word ik echt helemaal ganz-geil![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
zolang ik 't zelf niet uit hoef te rekenen houd ik ook van cijfertjes
Dat is wel spannend ja!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik moet bij mijn nieuwe baan direct een hele behandeling in 't engels gaan doen
Ik spreek best een woordje, maar dit lijkt me wel pittig hoor...
Geen Engels, geen cijfertjes...quote:
slapen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die je wél leuk vindt?.
Wauw! Dat wil wel wat zeggen, van en native speaker!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel spannend ja!
Voor mijn baan communiceer ik ook veel in het Engels, voornamelijk per mail. Dan kan je alles nog even opzoeken/overdenken als het nodig is. Telefonisch vind ik lastiger, maar het gaat steeds beter. En ik heb zelfs eens een complimentje gehad van mijn native speaker-collega.
Ja, alle andere talen onder andere. Maar Engels en Wiskunde zijn mijn middelbare school trauma's.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die je wél leuk vindt?.
als ik een tijd in Zweden ben dan droom ik zelfs in het engels, aangezien dan vaak het forum en contact met m'n ouders het enige is wat ik in het Nederlands doe...quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel spannend ja!
Voor mijn baan communiceer ik ook veel in het Engels, voornamelijk per mail. Dan kan je alles nog even opzoeken/overdenken als het nodig is. Telefonisch vind ik lastiger, maar het gaat steeds beter. En ik heb zelfs eens een complimentje gehad van mijn native-speaker-collega.
Niet zweeds?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als ik een tijd in Zweden ben dan droom ik zelfs in het engels, aangezien dan vaak het forum en contact met m'n ouders het enige is wat ik in het Nederlands doe...
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wauw! Dat wil wel wat zeggen, van en native speaker!
Ik ben een soort van copy-cat met engels: ik pas me aan, aan het accent van wat ik hoor. In australie sprak ik op een gegeven moment met zo'n accent dat me in het begin werd gevraagd of ik nou uit UK, USA of australie kwam en later wilde werd ik bijna geweigerd bij een hostel omdat ze alleen voor toeristen waren en niet voor locals![]()
Maar nu hoor ik alleen nl om me heen dus nu zal ik wel een suf nl-engels accent hebben
Jij hoort al naar de Mediamarkt te zijn, hop hopquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wauw! Dat wil wel wat zeggen, van en native speaker!
Ik ben een soort van copy-cat met engels: ik pas me aan, aan het accent van wat ik hoor. In australie sprak ik op een gegeven moment met zo'n accent dat me in het begin werd gevraagd of ik nou uit UK, USA of australie kwam en later wilde werd ik bijna geweigerd bij een hostel omdat ze alleen voor toeristen waren en niet voor locals![]()
Maar nu hoor ik alleen nl om me heen dus nu zal ik wel een suf nl-engels accent hebben
Doen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik moet nu echt m'n werkmail uitzetten..
Graag gedaan muisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik wilde even Ewelina komen bedanken vanwege het jurkje van Zara dat ze gisteren postte - ik ben eens op de site gaan kijken en heb een leuk ander jurkje gescoord
Dus dankjewel!
Ja super!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Graag gedaan muisjeAlles goed verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou hopelijk ook alles goed?
heb je nog screenshots of kan je in google cache kijken? Zo ja, dan zou ik het er wel opzetten en vermelden dat de site inmiddels uit de lucht is maar dat je desgewenst nog wel info kan geven ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje:
ik heb ruim een jaar geleden wat dingen geschreven voor een website, maar die website bestaat niet meer. Toch op mijn cv zetten? (het staat een beetje knullig als een potentiële werkgever naar die site gaat en er staat niks op, maar anderzijds: ik heb er wel voor geschreven en destijds stond er veel meer op)
Je kan toch zeggen dat je voor wijlen website huppeldepup hebt geschreven. (of onder toevoeging van een iets minder grappig-willen-wezende term voor niet meer bestaand?)quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje:
ik heb ruim een jaar geleden wat dingen geschreven voor een website, maar die website bestaat niet meer. Toch op mijn cv zetten? (het staat een beetje knullig als een potentiële werkgever naar die site gaat en er staat niks op, maar anderzijds: ik heb er wel voor geschreven en destijds stond er veel meer op)
Jij ook Cootje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je voor wijlen website huppeldepup hebt geschreven. (of onder toevoeging van een iets minder grappig-willen-wezende term voor niet meer bestaand?)
Hee, muizekeutel, nog de beste wensen, meisje!!
Ik heb de artikelen zelf ook nog op een usb-stick staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
heb je nog screenshots of kan je in google cache kijken? Zo ja, dan zou ik het er wel opzetten en vermelden dat de site inmiddels uit de lucht is maar dat je desgewenst nog wel info kan geven ofzo.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja super!Hee MuizelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou hopelijk ook alles goed?![]()
Wat fijn dat het zo goed met je gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja super!Druk druk druk. En chagrijnig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou hopelijk ook alles goed?
Maar fijn nieuws!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ach, ik vind dat je iemand het hele jaar door wel het beste mag wensen!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij ook Cootje!Het mag nog twee dagen gezegd worden toch?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hee Muizel![]()
Wat fijn dat het zo goed met je gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah joh, ze beweegt tenminste. Dat kan je van het gros van de Nederlanders niet zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er de zin van is.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ah joh, ze beweegt tenminste. Dat kan je van het gros van de Nederlanders niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:37 schreef V1z0R het volgende:
Zo met spoilers lukt het je ook wel redelijk hoor
Ik ben geen Muis van weinig woorden nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:37 schreef V1z0R het volgende:
Zo met spoilers lukt het je ook wel redelijk hoor
^^quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:39 schreef Phaidra het volgende:
Als er iemand is die topics mag kapen, is het Muis. Zo.![]()
En dat natuurlijk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai Muis! Lekker dat het weer de goeie kant op gaat!Succes met de verdere loodjes!
Dat vraag ik me nou ook altijd af...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Perruche het volgende:
waar zoek je op dat je zo'n plaatje krijgt
Muis?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook altijd af...
Ik ook nietquote:
quote:
Whoeoeoeoehquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat een fijn nieuws Muis, dat de scan goed was!
[quote]
Ik heb het loop -dingetje!!!
http://runningtracker.tuxfamily.org/blog/quote:Viking..... mag ik 't progammaatje er bij?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Perruche het volgende:
waar zoek je op dat je zo'n plaatje krijgt
Stuk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
motor heen, bus terug
dat had anders gemogen...morgen maar met de auto naar 't werk dan
thanks!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whoeoeoeoeh.
Tip: wel altijd de sensor precies op de juiste plek bevestigen (zo dicht mogelijk bij de tenen schijnt het beste te werken)
Tip2: er zit een aan/uit-knopje op, vergeet hem niet uit te zetten, anders is de batterij wel erg snel leeg.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
[..]
http://runningtracker.tuxfamily.org/blog/.
Voorlamp, achterlamp en dashboardverlichting zijn stuk gegaan.quote:
Knopje aan de onderkant ja. Even 3 secs ingedrukt worden en dan zou je een geluidje moeten horen (wat ik niet hoor), maar als je de sensor beweegt en de iPod kan hem niet vinden, dan kun je ervan uit gaan dat 'ie uit staatquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
thanks!
Is het een heel klein rond knopje op de sensor die op mijn schoen zit, dat aan/uit ding?
Voordat je gaat lopen even een stuk uitzoeken waarvan je weet wat de afstand is (ik doe dat zelf altijd hier). Dus dan kies je bijv een stuk van 800 meter. Vervolgens stel je Nike+ in op 0,8 en dan ga je lopen en als je het eindpunt bereikt hebt, kijk je op je iPod of hij evenveel aangeeft als hij zou moeten aangeven. En wat je moet doen als dat niet zo is, weet ik nietquote:Moet je bij het kalibreren eerst een bepaalde afstand meten, voordat je dat kan lopen/doen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
D: risotto met spinazie en champignons
Mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
Autoprobleem lijkt voorlopig veel minder erg dan gevreesd
kwintet lukt ook niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om een kwartet te maken hoor.
ik heb hem al gezienquote:
Die scene hebben al duizenden mannen gezien Vikquote:
^^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: havermout![]()
T: vergeten
L; 2 boterhammen pindakaas
T: plakje cake
D: tapas!
Voel je je alweer wat beter Tink?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe
o. preischotel met gehakt
t. banaan + glas vlierbessensap
l. bloemkool + aardappeltje + kip met bacon uit de oven
t. taart denk ik
d. bloemkoolsoep?
Foute diagnose mijnerzijdsquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voel je je alweer wat beter Tink?
@ Loveli: Wat is er mis met de auto dat je je sex appeal in de strijd moet gooien om het gefixt te krijgen ?![]()
jullie zeiden niks tegen elkaar?quote:
Als je het fout hebt en het daardoor meevalt, dan lijkt het me niet zo'n probleem dat je 't fout hadquote:
Hehe, ik drukte op invoeren ipv het smiley-dingetje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jullie zeiden niks tegen elkaar?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Vaag Anna! Wat ga je doen?.
En ik snap de post van Maria niet? Geen links?
Ik heb vier kilo sinaasappelen ingeslagen(1+1 gratis bij de AH).
Zometeen even twee opeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Wat is dat nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
1 + 1 = 4quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Vaag Anna! Wat ga je doen?.
En ik snap de post van Maria niet? Geen links?
Ik heb vier kilo sinaasappelen ingeslagen(1+1 gratis bij de AH).
Zometeen even twee opeten.
Jammerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezien je PI ga ik hier niet serieus op in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nou nee maar gisteren werkte ik wat langer door dan gepland, en dan buiten de uren die ik geregistreerd had, omdat ik mn linkjes-binnen-gewerkte-uren-quotum wou ophogenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:54 schreef Ml-etje het volgende:
Ah dan kan je idd dag en nacht doorwerken als je wilt Maria en als ik het zo lees doe je dat soms ook?
Er staan vooral voor NT2-vacatures op en vacatures in het buitenland (docent Nederlands aan de universiteit van Sorbonne ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou nee maar gisteren werkte ik wat langer door dan gepland, en dan buiten de uren die ik geregistreerd had, omdat ik mn linkjes-binnen-gewerkte-uren-quotum wou ophogenDaar moet ik geen gewoonte van maken iig
![]()
Oe Vik ik zie iets gaafs op die site!*boomkark* <--- haha ik wou *bookmark* typen en dit kwam eruit, ik vind het een mooi woord
Quotum ophogenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou nee maar gisteren werkte ik wat langer door dan gepland, en dan buiten de uren die ik geregistreerd had, omdat ik mn linkjes-binnen-gewerkte-uren-quotum wou ophogenDaar moet ik geen gewoonte van maken iig
![]()
Oe Vik ik zie iets gaafs op die site!*boomkark* <--- haha ik wou *bookmark* typen en dit kwam eruit, ik vind het een mooi woord
In principe niet, maar omdat dit de eerste keer is dat ze met iemand werken die ze thuis laten werken vanuit het buitenland en die dus niet meer op kantoor komt, vind ik dat ik goed moet presteren zodat ze zien dat het een goed idee wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Quotum ophogenwordt je naar dat quotum beoordeeld/betaald?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik had ook een kutdag. Maar nu heb ik besloten dat de rest gewoon fijn wordt![]()
O: bakje brinta
T: boterham hummus
L: bruin pistoletje filet americain met garnering
T: vijf napoleon snoepjes
T: magere kwark met jam en muesli
D: pasta met saus, groente, tonijn en kaas
T: 2 kiwi's
Ja, stomme snoepjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's the spirit! Desalniettemin een koesje voor alle kutdag-hebbenden
![]()
![]()
Mooi lijstje, zo op de snoepjes na!![]()
Ook een lijstje!
O: twee sneetjes met shoarma rollade
L: twee sneetjes met leidse kaas
T: beker melk
D: tagliatelle pesto met courgette, tuinerwtjes en parmezaan
S: zumba
T: bak boerenyoghurt met óf banaan/perzik, óf zomerfruit uit de diepvries
*tevree*
Ik lunch heel laatquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, stomme snoepjes![]()
En mooi lijstje, maar hoe houd je het tussen lunch en diner vol op alleen een glas melk?
Puff, lekker hoor! Iscones!
Ow mooi indiaantje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg Uniekzels, waar is je L morgen? Voor jouw doen nie zoveel, al is dit ook afhankelijk van de hoeveelheid bierEn wie heeft er een baby?
Supervetquote:
Klopt. Ik las op een forum dat je hem het beste vooraan je schoen kon doen. Belangrijkste is natuurlijk dat je hem wel altijd op dezelfde plek bevestigtquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik had net wat getypt maar toen was alles weg. Ik wilde zeggen over de nike sensor: die zit in de speciale schoenen niet bij de teen, maar juist in het midden van de voet. En in de zool, maar dat kan je niet nadoen.
Thanks!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben in je nieuwe huisje, Jag!
Ramen open, salie branden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Thanks!
Het ruikt hier gek....
Vervelend is dat he! Gaat wel weg als je er een paar dagen zitquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Thanks!
Het ruikt hier gek....
Net een nieuwe baan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
D. is sushi met een extra stukje kip geworden. Beter dan bloemkoolsoep![]()
Het de hele dag op mijn kont zitten begint nu wel merkbaar te worden. Spieren zijn lang niet zo strak meer als een week of 3 geleden. En ik heb ook geen zin om te sportenof überhaupt in beweging.
Sorryquote:
Die blauwgroene van h&m vind ik leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Ewelina het volgende:
Weet niet of er wat voor jullie bijzit? [TK]: Dameskleding
Vond zelf die laatste zwarte jurk wel leuk voor PF.
De laatste pas je zeker weten. Die rekt mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind een aantal jurkjes heel leuk, maar helaas allemaal niet in mijn maat.
Run op de H&M jurkjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Ewelina het volgende:
Weet niet of er wat voor jullie bijzit? [TK]: Dameskleding
Vond zelf die laatste zwarte jurk wel leuk voor PF.
Ja, die vind ik daar weer niet zo leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De laatste pas je zeker weten. Die rekt mee.
Haha, jaquote:
Dat vind ik persoonlijk wel de mooiste van allemaal. Hij lijkt alleen zo lelijk op de fotoquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, die vind ik daar weer niet zo leuk..
Als ie mouwen had gehad, had ik m mooier gevonden denk ik... nu maakt ie snel propperig ben ik bangquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel de mooiste van allemaal. Hij lijkt alleen zo lelijk op de foto
Valt wel mee, zeker als je wat minder boobies dan ik hebt en wat langer bent (en dat ben je al snelquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ie mouwen had gehad, had ik m mooier gevonden denk ik... nu maakt ie snel propperig ben ik bang.
Niets, het is een zomerjurk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen decolleté. Maar wat draag je erover dan?
Met col? Ik geloof niet dat het mijn jurk gaat wordenquote:
Ja, met col. Ik was er instant verliefd op toen ik hem aanhad. Hij is heel flatterend. Maar zonder col was ie wel beter geweest denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met col? Ik geloof niet dat het mijn jurk gaat worden![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor jurkje zou mij dan staan?
Vrij breed van schouder, geen tiet, een buikje en kleine heup en dunne benen.
bastognekoeken zijn wel lekker...heel erg lekker zelfs!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, koekjes ergens weg stoppen en afleiding zoeken en bedenken dat die koekjes heul niet zo lekker zijn...
Als je goed proeft niet... dan is het basterdsuiker, roomboter en kaneel, niet veel meer...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bastognekoeken zijn wel lekker...heel erg lekker zelfs!
Ja! Heerlijk! Echt! Kletskoppen vind ik ook zo lekker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je goed proeft niet... dan is het basterdsuiker, roomboter en kaneel, niet veel meer...
Ik heb een betere voor je!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je goed proeft niet... dan is het basterdsuiker, roomboter en kaneel, niet veel meer...
Ewelina... echt??? Proest
Ja héquote:
Ik heb een aantal jurkjes die jou heel mooi zouden staan. Maar die staan mij ook heel mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor jurkje zou mij dan staan?
Vrij breed van schouder, geen tiet, een buikje en kleine heup en dunne benen.
Proost!quote:
Uniek heeft mooie slanke benen, zal goed staan hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Swietje het volgende:
Nee joh, dan steken d'r dunne beentjes er toch als stokjes onder uit?
Ahhh die is wel mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een betere voor je!
[ afbeelding ]
Geeft je meer tiet, creeërt meer rondingen en lekker kort zodat je je faboulous legs kunt showen.
zie, en dat zijn allemaal dingen die individueel al lekker zijn, en samen helemaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ewelina... echt??? Proest
Ik ben helemaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Swietje het volgende:
Die jurkjes die Tink post zijn leuk!Vooral die eerste
Jij kan alles aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik wil ook wel kledingadvies! Tink en Ewelina, wat voor jurkjes zouden jullie mij aanraden?
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, al doe je een juttezak, dan nog
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij kan alles aanVolgens mij is jouw lichaam perfect in balans.
Die kokerjurk van mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik wil ook wel kledingadvies! Tink en Ewelina, wat voor jurkjes zouden jullie mij aanraden?
Ik heb er zo één als die bovenste!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kokerjurk van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste twee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Deze zouden uniek wel staan
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die onderste!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Ewelina het volgende:
Nog meer modellen om een buikje te verhullen. Vooral geschikt voor girls with boobs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, gevonden met google. Als ik hem vind, koop ik hem meteen.quote:
Met een zwarte panty 100 den en laarzen kan dat prima toch? Ga je voor blote benen/panty en pumps, dan mag er wel wat meer lengte zijn, vind ik ook ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ongelooflijke tuthola dat ik ben vind ik al jouw jurkjes veel te kort Ewelina
Die 3 jurken boven je. Of een wikkeljurk. Tot op de knie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Chicolate het volgende:
En wat zouden jullie mij aanraden?Redelijke voorgevel en taille, maar oversized heupen en bovenbenen (vooral die bovenbenen). Met mn armen/schouders is niets mis denk ik?
klinkt een beetje als mijn figuurquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Chicolate het volgende:
En wat zouden jullie mij aanraden?Redelijke voorgevel en taille, maar oversized heupen en bovenbenen (vooral die bovenbenen). Met mn armen/schouders is niets mis denk ik?
Ze lijken altijd zo kort.Dit heb ik volgens mij al eerder gezegdquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen idee, gevonden met google. Als ik hem vind, koop ik hem meteen.
Meeste jurkjes komen overigens tot op de knie of net erboven. Heel korte jurkjes staan bij mij ordinair, al kan ik ze qua been wel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |