Denk je dat die homo is dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens naar Arie Boomsma z'n Uit de Kast-programma kijken. (Nee, Arie zelf is nog steeds niet uit die kast gekomen).
Dat zegt op zich niets. Ken ook getrouwde mannen die er pas jaren later voor uitkwamen toch homo te zijn.quote:
Te bekende kop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
.... en gaat 's nachts naar een onverlichte parkeerplaats?
Welke parkeerplaats??? Vertel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
.... en gaat 's nachts naar een onverlichte parkeerplaats?
Zullen we hem bespringen?quote:
Ja, die tattoo op z'n rug herkent iedereen.quote:
Eerste hit op Google:quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Welke parkeerplaats??? Vertel!
Jaaaa, je zegt nu wel dat je dat hebt gegoogled, maar ondertussen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Eerste hit op Google:
http://www.parkingseks.nl
Ik zie Arie heul niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste hit op Google:
http://www.parkingseks.nl
Google Bookmarksquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, je zegt nu wel dat je dat hebt gegoogled, maar ondertussen!
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Steer kent die site!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trollquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Een rel! *tevreden kijkt en popcorn pakt.*
Waar, waar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Een rel! *tevreden kijkt en popcorn pakt.*
Ik dacht dat hij Christelijk wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Een partner vriendin maar hij wil niet trouwen.
Zijn er ook knappe trollen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Donkere parkeerplaats?
Daar vind je alleen lelijke trollen.
Lelijke trol buiten parkeerplaats meldt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Donkere parkeerplaats?
Daar vind je alleen lelijke trollen.
Kssssht, naar je parkeerplaats, hup!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Lelijke trol buiten parkeerplaats meldt.
Neuh, geen zin in sex.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kssssht, naar je parkeerplaats, hup!
Leuke film, New Kids Turboquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
Ah bij Moraalridders gaan ze het over New Kids hebben.
Ze hebben iemand uitgenodigd die die film platvloers vindt en over de grenzen heen gaatquote:
Ach, ik had Flodder in mijn jeugd en nu hebben ze New Kidsquote:
Nou nou, daar moet je wel een geleerde voor in huis halen jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze hebben iemand uitgenodigd die die film platvloers vindt en over de grenzen heen gaat.
Joh
Gezien je posts, zou ik de spiegel eens checkenquote:
Ah dat is het! Ik was te oud voor Flodder!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, ik had Flodder in mijn jeugd en nu hebben ze New Kids
Ik ben niet knap.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Gezien je posts, zou ik de spiegel eens checken
Schatjes?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ah dat is het! Ik was te oud voor Flodder!
Dat is de wens van hele scheepsladingen homosquote:
Heus? Ik vind hem een beetje...engquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is de wens van hele scheepsladingen homos
Swiebertje?quote:
hij heeft zo veel..kaakquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus? Ik vind hem een beetje...eng
quote:
Ja, duh, het is een leuke man! Waar vind je die nog?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vrouw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is wel weer mooie EO erger TV nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou nou, daar moet je wel een geleerde voor in huis halen ja![]()
Mijn grootste bezwaar is dat ik het gewoon niet erg grappig vind.
* Sunnythesun kijkt naast zichquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, duh, het is een leuke man! Waar vind je die nog?
Je hebt een punt.quote:
Misschien is het thuis wel een gewelddadig tiranquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, duh, het is een leuke man!
onderbeet toch juist?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ook veel kaak, overbeet heet dat.
Op NL2? Ik ben stomverbaasd over die "expert"quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is wel weer mooie EO erger TV nu.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op NL2? Ik ben stomverbaasd over die "expert"
Als je zoveel verdient misschien wel. Maar als je parttime werkt of een uitkering hebt, niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef freecell het volgende:
ROFL @ begin van dit topic, serieus, bijna onder mijn stoel
Maar uhm... 21,000 is de huursubsidiegrens voor een alleenstaande...
Dat is 1750,- per máánd....
Dan kan je toch ook prima zelf je huur betalen?
Bruto he? Niet netto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef freecell het volgende:
Dat heeft toch niets met dat bedrag te maken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Als je zoveel verdient misschien wel. Maar als je parttime werkt of een uitkering hebt, niet.
1750 bruto dan wel, en het is de bovengrens. En als je 600 euro aan huur moet betalen wordt het best krap.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef freecell het volgende:
Nee, toetsingsinkomenquote:
Ik neem ook aan dat jullie huur-, zorg- en kindertoeslag krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef freecell het volgende:
Ja, dan nog?
Wij hebben dat niet bruto en wij zijn met 4 en een kat
Ja, maar de grens voor kindertoeslag en zorgtoeslag ligt aardig wat hogerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat jullie huur-, zorg- en kindertoeslag krijgen.
Wow. Das mijn dubbele inkomen voor 4 mensen.....Ik heb iets minder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar de grens voor kindertoeslag en zorgtoeslag ligt aardig wat hoger
Zonder huurtoeslag en met 1750 reken-inkomen zouden we er ook wel komen
Je zal dan waarschijnlijk ook niet zo'n hoge huur betalen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef freecell het volgende:
Ja, maar de grens voor kindertoeslag en zorgtoeslag ligt aardig wat hoger
Zonder huurtoeslag en met 1750 reken-inkomen zouden we er ook wel komen
Slaap lekker en succes met de fiets.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten, morgen vroeg fiets naar de fietsenmaker sleuren.
terug van zwemmen.quote:
En wat is daar het nut vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef z80 het volgende:
een digitale camera is zeer gevoelig voor infrarood, dus zit er een filter ingebouwd.
door het filter te vervangen door een filter voor zichtbaar licht kun je infrarood foto's maken.
spelen. en zie foto hierboven.quote:
Beetje photoshoppen bereikt hetzelfde resultaat.quote:
Sushi is altijd heerlijkquote:
Of gewoon je calorieën tellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Sushibinnen kort mezelf maar eens toestaan wat meer rijst te eten voor een keertje
of gewoon flink veel sashimi maken natuurlijk
ja dat sowieso natuurlijk, maar met low carb kun je je niet ineens ongans eten aan witte lijstquote:
Dan kan je toch gewoon sushi eten, want het enige waarop je afvalt is minder energie binnen krijgen dan je verbruikt.quote:
check edit..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon sushi eten, want het enige waarop je afvalt is minder energie binnen krijgen dan je verbruikt.
IMO het belangrijkste idee van low carben is zorgen dat je minder hongergevoel krijgt (door de verhouding eiwit en vet te vergroten tov koolhydraten) zodat je geen snackneigingen krijgt, en je teveel energie tot je neemt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja dat sowieso natuurlijk, maar met low carb kun je je niet ineens ongans eten aan witte lijst![]()
Heb vandaag crackertjes toegevoegd aan mijn voedingquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Als je je met iets meer koolhydraten goed voelt, prima.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vast naar boven.. zit officieel nog naar Inspector Linley te kijken maar heb helemaal niet opgeletLekker op tijd slapen dus, moet morgen ochtend nog tanken dus op tijd weg
Ik eet op 't moment juist meer koolhydraten om mijn hongergevoel wat aan te wakkerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
IMO het belangrijkste idee van low carben is zorgen dat je minder hongergevoel krijgt (door de verhouding eiwit en vet te vergroten tov koolhydraten) zodat je geen snackneigingen krijgt, en je teveel energie tot je neemt.
Het is dus meer een trucje voor jezelf dan dat het minder energie op zou leveren uit het voedsel an sich. Koolhydraten en eiwitten leveren beide ongeveer 4 kcal per gram. Doordat koolhydraten (met name de simpele) een enorme insulinepiek geven (en leptine etc. in actie komen), kan dat hongergevoel aanwakkeren. Eiwitten doen dat niet.
Als je je met iets meer koolhydraten goed voelt, prima.
Zo werkt het toch ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik eet op 't moment juist meer koolhydraten om mijn hongergevoel wat aan te wakkerenSo far weinig effect.
Discussie over huurtoeslagen.quote:
Helpt dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Zo werkt het toch ook niet
Kopje bouillon voor je gaat eten misschien?
Te laat. Is al bijna op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Isabeau het volgende:
En ik wil ook kibbelingIk had echt vies avondeten
wat had je dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker!
En ik wil ook kibbelingIk had echt vies avondeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrom heb je geen honger?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik eet op 't moment juist meer koolhydraten om mijn hongergevoel wat aan te wakkerenSo far weinig effect.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
wat had je dan?Ik had zelf vis klaargemaakt in een oven schotel, maar de vis niet ontdooit en dan blijkt er een laagje water rond de vis te zitten en dat was ook in de schotel terecht gekomen waardoor het 1 waterige bende met vieze vissmaak was gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
eerst laten ontdooienquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had zelf vis klaargemaakt in een oven schotel, maar de vis niet ontdooit en dan blijkt er een laagje water rond de vis te zitten en dat was ook in de schotel terecht gekomenw aardoro het 1 waterige bende met vieze vissmaak was geworden
quote:Zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When?
Ja, dat weet ik nu!quote:
Van misosoep krijg je juist trekquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
En IsaDie Sushi toko's server je eerst vieze miso soep (boullion!) zodat je minder sushi op kan, toch?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu!Te laat.
Als ik op mijn streefgewicht zitVoel me nu een olifantje.
Echtquote:
Geen zin in etenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Wrom heb je geen honger?
Pittig eten helpt ook
Je moet ook niet veel soep nemen en zeker niet een vullende soep of een soep met vet er in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Echt
Nee toch? Van soep word je juist vol. Al die all you can eat toko's serveren je altijd eerst een berg soep voordat je kan all you can eaten.
Het was echt viesquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Geen zin in etenIk denk nog een restje voezzelvergiftiging ofzo.
Ohhh Isa, ik heb helemaal de rillingen bij dat vis-water, brrrVolgende keer beter.
Oh, dat umami eetlustopwekkend is geloof ik wel (blijf die zak chips opvretenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Honger stillend voor het eten is een half uur voor het eten wat vets te eten, bijv blokje kaas of noten.
Eetlust opwekkend is iets met umami, zoals bouillon.
Ja okeequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet ook niet veel soep nemen en zeker niet een vullende soep of een soep met vet er in.
Een kopje bouillon
Ik heb toch ooit geleerd dat je patiënten die niet willen eten een kopje bouillon voor de maaltijd moet gevenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, dat umami eetlustopwekkend is geloof ik wel (blijf die zak chips opvreten) maar in combinatie met soep?
Soep voor je hoofdmaaltijd is juist een ideale manier om sneller verzadigd te zijn.
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb toch ooit geleerd dat je patiënten die niet willen eten een kopje bouillon voor de maaltijd moet geven
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wakker, ff gauw reageren. Huur Op Maat is experiment om voor iedereen woonruimte te kunnen geven. Ik verdien meer dan 21.625 dus geen toeslag, wel korting die dus onduidelijk is geformuleerd. En voor Steer (met zn liggingfetish): meeste app zijn overal in Alphen even duur behalve in de Planetenbuurt waar Marokkanenflats staan uit '65-'69. Verder slapen!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja
Ik heb geleerd bij De Lange Muur om mensen die all you can eat willen eten zoveel mogelijk soep te laten drinken.
Ik gaf aan Marsdiep, zat ik toch goed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wakker, ff gauw reageren. Huur Op Maat is experiment om voor iedereen woonruimte te kunnen geven. Ik verdien meer dan 21.625 dus geen toeslag, wel korting die dus onduidelijk is geformuleerd. En voor Steer (met zn liggingfetish): meeste app zijn overal in Alphen even duur behalve in de Planetenbuurt waar Marokkanenflats staan uit '65-'69. Verder slapen!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had zelf vis klaargemaakt in een oven schotel, maar de vis niet ontdooit en dan blijkt er een laagje water rond de vis te zitten en dat was ook in de schotel terecht gekomen waardoor het 1 waterige bende met vieze vissmaak was gewordenbrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grinnik. Ik weet wel wie er gelijk heeft danquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja
Ik heb geleerd bij De Lange Muur om mensen die all you can eat willen eten zoveel mogelijk soep te laten drinken.
We hebben geen Channel 4, maar ik zal eens kijken of ik ze kan binnenhengelen (...) via andere methode.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef DarkElf het volgende:
deel 2 van hugh's fish fight aan t kijkenwel een aanrader voor mensen die meer willen weten over visvangst/EU regels/lijnvangst en ook hoeveel vissen er verspild worden etc.
Ik ook. Isa. Die zei een beetje bouillon. Want boullion is heel licht, en het wekt trek op. De soep die je bij een all you can eat krijgt, is echt SOEP. Dikke, stevige zware soep. Dat stilt de eetlust.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Grinnik. Ik weet wel wie er gelijk heeft dan
Hey Leinquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ook. Isa. Die zei een beetje bouillon. Want boullion is heel licht, en het wekt trek op. De soep die je bij een all you can eat krijgt, is echt SOEP. Dikke, stevige zware soep. Dat stilt de eetlust.
Ik slaap weer rustig door danquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Discussie over huurtoeslagen.
Discussie over Arie Boomsma.
Da was ut wel.
Wat?quote:
http://www.google.nl/sear(...)oth+appetite&spell=1quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Type nou voor de lol eens in google: bouillon eetlust opwekkend
Maar goed, die mensen werken allemaal niet bij De Lange Muur
quote:Mother dynamics has furnished a variety of pure appetite suppressants in the kind of drinking water, broth
Zou het iets Nederlands zijn?quote:Five Appetite Control Foods That Suppress Cravings Without Adding ...
23 Nov 2010 ... That's right: you can feel full on 20 calories by drinking an entire quart of organic vegetable broth.
met een kilo zout zodat je ook flink drinkt bij het eten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook. Isa. Die zei een beetje bouillon. Want boullion is heel licht, en het wekt trek op. De soep die je bij een all you can eat krijgt, is echt SOEP. Dikke, stevige zware soep. Dat stilt de eetlust.
Ben je nu echt zo dom, Steerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)oth+appetite&spell=1
[..]
[..]
Zou het iets Nederlands zijn?
Ik zal het morgen proberen, goed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Type nou voor de lol eens in google: bouillon eetlust opwekkend
Maar goed, die mensen werken allemaal niet bij De Lange Muur
Ik zie dan overigens ook dat een glaasje wijn voor het eten de eetlust opwekt, CF
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom, SteerNee toch?
"an entire quart"
*zucht*
quote:
Ja, ben thuis. Ga nog even de handleiding van mijn nieuwe tandenborstel lezenquote:
Ik vind op bouillon eetlust stillend geen pasende hits.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
En Isa, als ik 'hitler roze olifant' intik, dan krijg ik uitsluitend artikels die hitler verbinden met roze olifanten.
Ja johquote:
Ik heb geen idee. Alleen mijn studieboeken en professors raadden het aan en als je dus op eetlust en bouillon zoekt dan krijg je ziekenhuiswebsites die het patiënten ook aanraden. En uit eigen ervaring weet ik dat ik meer trek in eten krijg als ik een half uurtje voor de maaltijd wat bouillon neem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
En ik typ in de *neutrale* query "broth appetite"
Zonder 'opwekkend' of 'increase' of iets dergelijks. Dan krijg ik gewoon de bovenstaande artikels terug. Dan vraag ik je: is het iets Engelstalig ofzo? Waarom word ik dan dom genoemd?
jezus Isa, jij begon met Googlequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Alleen mijn studieboeken en professors raadden het aan en als je dus op eetlust en bouillon zoekt dan krijg je ziekenhuiswebsites die het patiënten ook aanraden. En uit eigen ervaring weet ik dat ik meer trek in eten krijg als ik een half uurtje voor de maaltijd wat bouillon neem.
Maar goed, blijf jij maar kijken naar de tips op www.weightlossRus.com oid.
Flauw van je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
jezus Isa, jij begon met Google
Nouja, ik ga weer echt werk doen
Dat wordt het toch nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
Flauw van je.
ik had wel zin in een bitchfight tussen jou en Isa.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zojuist een heel grappig tshirt besteld voor het optreden, omdat we de kleuren vanavond hebben afgesproken
Ik vind het een erg gaaf shirt, maar als iedereen in die kleuren gaat wordt het wel wat sobertjes...quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zojuist een heel grappig tshirt besteld voor het optreden, omdat we de kleuren vanavond hebben afgesproken
ok, ik snap hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Het thema is 'PUUR' en we hebben als basis eigenlijk altijd zwart.
Nu kiezen we voor wit/grijs erbovenop en een beetje bling bling, en geloof me, sommigen pakken enorm uit, maar daar ben ik niet zo van
Dus mss dat ik er nog een kek zilver sjaaltje of glimmend zilveren ketting op doe
Door de belichting komt het wel goed
Ja doe ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:53 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik snap hetIk zou idd voor een glimmend sieraad gaan
Mooi zo.quote:
Ik heb toch een uurtje of 4 doorgeslapen, weer een record voor de laatste tijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNiet zo heel tof geslapen hier
Moe
Heel goed van jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb toch een uurtje of 4 doorgeslapen, weer een record voor de laatste tijd
Redelijk frips en fruitig weer op het werk.
FF, zet voor jezelf eens je vaste lasten incl. die woonlasten op papier. aan de andere kant de inkomsten die je per maand hebt. Wat je overhoudt moet je nog van eten en leven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen!
fijn dat het een mooie uitvaart was MeMo!
en onwijs stoer shirt Bluezz!
vanochtend voor ik wegging zeiden mn ouders; "je hebt teveel stress hierom en je gaat financieel in de problemen komen dus als ik jou was zou ik het afzeggen".
ik weet het niet; heb erg lopen piekeren want als ik dit app niet neem; een ander wordt toch niet goedkoper. als ik het niet neem kan ik voor hetzelfde salaris hier blijven werken maar zo kom ik niet verder. mn ouders adviseren eerst een andere baan te zoeken mocht ik geen loonsverhoging krijgen en dan een appartement zoeken.
wat adviseren jullie? vandaag komt woonmarkt met een verklaring en dan zeg ik na dat uitzoeken ineens; 'nee ik red het financieel niet meer na nagekeken te hebben'. lekker stom...
ik heb alle vaste lasten op papier gezet gisteren en kom tot de conclusie dat ik nog wel eten kan kopen maar meer ook niet. sowieso niks sparen dus als er iets gebeurt met bv wasmachine of mn auto dan heb ik geen geld om dat te repareren en dat kan niet vind ik. ik heb ook danssalaris (zwart) maar dat reken ik er niet bij. wil niet afhankelijk zijn van wat ik voor dansen krijg aangezien dat heel onregelmatig is en echt niet veel hoor want normaal 1x per week dansen of 1x in 2 weken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
FF, zet voor jezelf eens je vaste lasten incl. die woonlasten op papier. aan de andere kant de inkomsten die je per maand hebt. Wat je overhoudt moet je nog van eten en leven.
Alleen jij kan bepalen of dat voldoende ruimte is.
Natuurlijk zal je er in bestedingsruimte op achteruit gaan als je niet mee bij je ouders woont. Alleen jij kan bepalen hoeveel jij acceptabel vindt. Ik vond het niet erg er veel op achteruit te gaan, mijn vrijheid is mij veel waard.
Qua baan; mijn inziens zit je er al veel te lang er wordt je gebruikt als voetveeg door die eikel. Hij gaat je echt niet waarderen, hij doet dat na al die jaren nog steeds niet dus verwacht maar niet dat hij gaat veranderen. Dus, zet op een rijtje wat je leuk vindt en ga eens zoeken en praten.
Denk misschien eens na over een opleiding naast je baan als je denkt dat je misschien papieren of competenties mist.
Conclusie: alleen jij kan over je leven beslissen, jij maakt de keuzes dus jij moet er achter staan. Zonder spijt.
Heb jij de subsidies (huurtoeslag etc) er allemaal bij gerekend? Heb jij het in excel gezet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb alle vaste lasten op papier gezet gisteren en kom tot de conclusie dat ik nog wel eten kan kopen maar meer ook niet. sowieso niks sparen dus als er iets gebeurt met bv wasmachine of mn auto dan heb ik geen geld om dat te repareren en dat kan niet vind ik. ik heb ook danssalaris (zwart) maar dat reken ik er niet bij. wil niet afhankelijk zijn van wat ik voor dansen krijg aangezien dat heel onregelmatig is en echt niet veel hoor want normaal 1x per week dansen of 1x in 2 weken.
Hoe jij alles op jou schuift maakt het duidelijk dat hij jou niet waardeert. Maar dat is mijn mening. Een baas zou dat nooit bij mij moeten flikken want dan was ik per direct weg.quote:als baas mij niet waardeert dan ben ik er klaar mee. als ik vrij wil mag ik dat en andersom ben ik zo flexibel om te werken wanneer moet (telefoon van de zaak meenemen bv). dat vrij kunnen krijgen krijg ik niet bij iedere baan. ik kan bv dag van tevoren vragen of ik een halve dag mag opnemen de dag erna (let wel zelf op of er iemand anders is dan). met dansen is dat handig. baas is er niet dus ik ga em nu bellen want denk niet dat ie nog komt en dan weet ik wat er uitkomt. vandaag is dag van beslissingen.
Succes ff. En je vraag is heel normaal onthoudt datquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:50 schreef FutureFairytale het volgende:
net gebeld; hij komt over 20 min op de zaak. dan gaan we praten
ik shake haha
FFT, dat heb je echt wel bij meer bedrijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik vrij wil mag ik dat en andersom ben ik zo flexibel om te werken wanneer moet (telefoon van de zaak meenemen bv). dat vrij kunnen krijgen krijg ik niet bij iedere baan. ik kan bv dag van tevoren vragen of ik een halve dag mag opnemen de dag erna (let wel zelf op of er iemand anders is dan).
Wat D_H zegt, zet je inkomsten en verwachte uitgaven even op een rij voor jezelf zodat je wat overzicht hebt en laat je niet te snel afschrikken. Uiteraard ga je er in bestedingsruimte op achteruit, maar je wint er een hoop vrijheid en zelfstandigheid mee terug!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen!
vanochtend voor ik wegging zeiden mn ouders; "je hebt teveel stress hierom en je gaat financieel in de problemen komen dus als ik jou was zou ik het afzeggen".
ik weet het niet; heb erg lopen piekeren want als ik dit app niet neem; een ander wordt toch niet goedkoper. als ik het niet neem kan ik voor hetzelfde salaris hier blijven werken maar zo kom ik niet verder. mn ouders adviseren eerst een andere baan te zoeken mocht ik geen loonsverhoging krijgen en dan een appartement zoeken.
wat adviseren jullie?
geen excel maar hoeft niet, gewoon papier is goed. huurtoeslag krijg ik niet. nogmaals; ik hou niks over voor onverwachte uitgaven. dat zou ik dan van mn dansgeld moeten doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb jij de subsidies (huurtoeslag etc) er allemaal bij gerekend? Heb jij het in excel gezet?
[..]
Hoe jij alles op jou schuift maakt het duidelijk dat hij jou niet waardeert. Maar dat is mijn mening. Een baas zou dat nooit bij mij moeten flikken want dan was ik per direct weg.
je hebt ook niet zo goed geslapen he.. vnv vroeg naar je bed!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...we zijn op kantoor aanbeland. Helemaal fit voelen doe ik me niet geloof ik
Ik kon me ook moeilijk van de bank krijgen
Waarom krijg je geen huurtoeslag? Iedereen heeft onder een bepaalde inkomensgrens recht op huurtoeslag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen excel maar hoeft niet, gewoon papier is goed. huurtoeslag krijg ik niet. nogmaals; ik hou niks over voor onverwachte uitgaven. dat zou ik dan van mn dansgeld moeten doen.
baas geeft mij niet de schuld, het is er een beetje ingeslopen dat ik zelf maar overal voor zorgde als hij weg was ofzo.
quote:Bovendien mag uw inkomen niet te hoog zijn. Niet hoger dan ¤ 21.625 per jaar als u alleen bent, of ¤ 29.350 als u samenwoont.
dankje, ik ben hartstikke zenuwachtig. ik laat me niet afschepen met een reactie als; 'ik wil wel maar heb geen mogelijkheid' of 'van de overheid krijg ik ook niet meer'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Succes ff. En je vraag is heel normaal onthoudt datals hij raar reageert is dat weer een bewijs dat t een vreemde snuiter is en is iets anders zoeken een logische stap.
wel mooi dat je dat bij meer bedrijven hebt. mn vader is wel bang dat ik geen andere baan kan krijgen. opzich begrijpelijk want heb geen 3 opleidingen en de crisis enzo. maar met wat ik nu allemaal doe moet er denk ik wel wat te vinden zijn in de administratie/verkoop/inkoop. ben vroeger een keer afgewezen omdat ik hier te veel doe en ze bang waren dat ik het daar saai zou vinden en gauw weg zou gaan. maar ja, dat was 2 jaar geleden... (toen baas nog een driftkikker was)quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FFT, dat heb je echt wel bij meer bedrijvenIk heb dat hier ook. Als ik nu tegen mijn baas zeg van "joh, ik heb vanavond iets belangrijks en ik heb morgen een halve dag vrij nodig" dan is dat geen punt en idd wel er zelf opgelet dat iemand het over kan nemen. Neem dat desnoods mee in je sollicitatiegesprek als vraag over hoe flexibel ze zijn.
Als ik jou was, zou ik op zoek gaan naar een baantje waar ze je wel waarderen! Verder ben ik het met DH eens.
BTW, je bent goed bezigAls je het nu maar goed doorzet in alles. En als jij vind dat je het financieel niet aankunt kunnen wij niet beoordelen dan moet je het appartement niet nemen. Maar laat dat niet afhangen van die uitleg. Als zij nog niet heeft gebeld voor jij je beslissing hebt genomen, bel dan zelf en leg het direct neer. Ga je ook niet lopen verontschuldigen of wat dan ook. Jouw beslissing en zij hebben toch genoeg gegadigden.
Bij mijn ouders hadden wij in de buurt een nog werkende korenmolen. Die verkocht behoorlijk goed spul voor behoorlijk weinig geldquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb een molen in de buurt gevonden waar ze massa's ambachtelijk gemalen soorten bloem en meel enzo aanbieden dus daar ga ik zaterdag eens langsKan ik weer een voorraadje inslaan en weer verder bakken.
Ja, alleen mensen met 3 opleidingen komen tegenwoordig aan een baanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel mooi dat je dat bij meer bedrijven hebt. mn vader is wel bang dat ik geen andere baan kan krijgen. opzich begrijpelijk want heb geen 3 opleidingen en de crisis enzo. maar met wat ik nu allemaal doe moet er denk ik wel wat te vinden zijn in de administratie/verkoop/inkoop. ben vroeger een keer afgewezen omdat ik hier te veel doe en ze bang waren dat ik het daar saai zou vinden en gauw weg zou gaan. maar ja, dat was 2 jaar geleden... (toen baas nog een driftkikker was)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef ColdFeet het volgende:
Geez DH, wat een inhoudelijke post
Klopt overigens wel
ik sta nergens ingeschreven alleen in omgeving Alphen. dus kan ergens anders ook jaren wachten.. qua werk kan ik wel ergens anders kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
En FFT, er is meer op de wereld dan Alphen a/d Rijn heKijk desnoods ook eens in de buurt. Bijv. in Leiden, Den Haag, Rotterdam, Delft etc. Ook qua werk
Precies.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:20 schreef Den_Haag het volgende:
Wat Antraxx zegt. Als je met dat salaris niet rond komt moet je misschien eens je verdere vaste lasten onder de loep nemen. Met dat inkomen zit je rond de 1350 netto per maand.
Uitgaande van standaard verzekeringen en lidmaatschapgelden (tennis) (totaal kosten 900 euro) kom ik uit op een verder besteedbaar inkomen van 460 euro aan eten, kleding, stappen, sparen.
Je hebt toch een afgeronde MBO opleiding? Toerisme weliswaar maar goed wel afgerond. Kijk, als je zelf een opleiding erbij wilt gaan doen, zou je eens naar PD kunnen kijken (Praktijkdiploma Boekhouden). Da's echt administratief en maar een avondje in de week naar school.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel mooi dat je dat bij meer bedrijven hebt. mn vader is wel bang dat ik geen andere baan kan krijgen. opzich begrijpelijk want heb geen 3 opleidingen en de crisis enzo. maar met wat ik nu allemaal doe moet er denk ik wel wat te vinden zijn in de administratie/verkoop/inkoop. ben vroeger een keer afgewezen omdat ik hier te veel doe en ze bang waren dat ik het daar saai zou vinden en gauw weg zou gaan. maar ja, dat was 2 jaar geleden... (toen baas nog een driftkikker was)
Even deze langste DH post van de afgelopen 3 jaar quotenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
FF, zet voor jezelf eens je vaste lasten incl. die woonlasten op papier. aan de andere kant de inkomsten die je per maand hebt. Wat je overhoudt moet je nog van eten en leven.
Alleen jij kan bepalen of dat voldoende ruimte is.
Natuurlijk zal je er in bestedingsruimte op achteruit gaan als je niet mee bij je ouders woont. Alleen jij kan bepalen hoeveel jij acceptabel vindt. Ik vond het niet erg er veel op achteruit te gaan, mijn vrijheid is mij veel waard.
Qua baan; mijn inziens zit je er al veel te lang er wordt je gebruikt als voetveeg door die eikel. Hij gaat je echt niet waarderen, hij doet dat na al die jaren nog steeds niet dus verwacht maar niet dat hij gaat veranderen. Dus, zet op een rijtje wat je leuk vindt en ga eens zoeken en praten.
Denk misschien eens na over een opleiding naast je baan als je denkt dat je misschien papieren of competenties mist.
Conclusie: alleen jij kan over je leven beslissen, jij maakt de keuzes dus jij moet er achter staan. Zonder spijt.
ik kon t nét betalen toen ik op mezelf ging, das niet aan te raden maar goed, als je geen rare dingen doet kan het wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies.
En toen ik op mijn zelf ging kon ik ook niet sparen. Dat begint nu pas een beetje op gang te komen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
@Antraxx, wat zijn wij het eens vandaag zeg
In Delft werken ze met de woonpas. Dat heeft niks meer met inschrijven te maken maar met degene die het langst reageert op woningenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik sta nergens ingeschreven alleen in omgeving Alphen. dus kan ergens anders ook jaren wachten.. qua werk kan ik wel ergens anders kijken
Dat dus idd. Avondje in de week investeren om iets te bereiken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt toch een afgeronde MBO opleiding? Toerisme weliswaar maar goed wel afgerond. Kijk, als je zelf een opleiding erbij wilt gaan doen, zou je eens naar PD kunnen kijken (Praktijkdiploma Boekhouden). Da's echt administratief en maar een avondje in de week naar school.
Bedenk gewoon anders eens wat je ECHT wil gaan doenGa je daar op richten.
quote:
Ik heb mijn opvoeding meegehadquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik kon t nét betalen toen ik op mezelf ging, das niet aan te raden maar goed, als je geen rare dingen doet kan het wel.
ik begon met 1850quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Gebeurd vast wel vaker toch?
.
Ach, ik vind dat je met zo'n inkomen geen reden tot echt klagen heb. Ja, meer is altijd fijn. Absoluut.
Ik ben zelf begonnen met een salaris van 2100 euro bruto toen ik net afgestudeerd was. Daar hield ik om en nabij 1650 euro van over. Daar ging vanaf:
Huur: 600 euro
Zorgverz.: 100 euro
Gas/Water/Licht: 125 euro
Internet: 50 euro
Verzekeringen (WA, rechtsbijstand, inboedel etc): 45 euro
915 euro lichter dus. Houd je over: 735. Om van te sparen en te leven.
Geen huurtoeslag, wel zorgtoeslag.
Ik had een pakket waarbij Internet/TV/Telefoon in 1 zat, dus dat scheelt. Er zijn genoeg posten waarbij je een hele hoop op kunt besparen, mits je je eisen bijstelt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik begon met 1850
Internet was ik vergeten in mijn berekening, en de telefoon.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb mijn opvoeding meegehad. Als je iets wilt en je kunt het kopen moet je het doen, je leeft maar 1 keer.
Dat heeft een overvolle boekenkast tot gevolg.
Jouwes komt ook wel weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal mijn inkomen maar niet vermeldenMaar het was een stuk hoger geweest als ik die k opleiding had afgemaakt
Ik met 1750 GULDENquote:
Dat is 1450 euro per maand netto terwijl je in opleiding bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
Jouwes komt ook wel weerIk hoop voor je dat die opleiding tot mensen-in-slaap-weten-te-krijgen-deskundige wat wordt
Zat-ie niet te loeien buiten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef DarkElf het volgende:
oeps, ik had de zwarte kat buiten opgesloten in de regen en windzie ineens een bezorgd gezichtje voor de schuifpui langskomen
Die heb ik jaquote:
Als hij maar gewassen isquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zat-ie niet te loeien buiten?
[..]
Die heb ik jaHij is al bijna 35
Beterquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is 1450 euro per maand netto terwijl je in opleiding bentDa's heel wat meer dan ik nu heb
Vanmorgen nogquote:
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
BeterIk hoop echt dat dat doorgaat hoor
Verstandigquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik ga ook vragen of die opleiding ook in Hoogeveen wordt gegeven en dan ga ik daar ook solliciteren.
Ga dat dan eens doen mutsquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal mijn inkomen maar niet vermeldenMaar het was een stuk hoger geweest als ik die k opleiding had afgemaakt
Ik heb amper geld om van te leven nu, hoe doe ik dat dan met: collegegeld betalen, treinkosten betalen en niet kunnen werken want ik loop gratis en voor niks co-schappenquote:
Rijke kerel zoekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb amper geld om van te leven nu, hoe doe ik dat dan met: collegegeld betalen, treinkosten betalen en niet kunnen werken want ik loop gratis en voor niks co-schappen
Òh wat heerlijk, wij hebben ook zoietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb een molen in de buurt gevonden waar ze massa's ambachtelijk gemalen soorten bloem en meel enzo aanbieden dus daar ga ik zaterdag eens langsKan ik weer een voorraadje inslaan en weer verder bakken.
oh help tennis ja. tennis is 130 euro in de zomer + competitie van 40 euro. toernooien 10 tot 20 euro per toernooi. in de winter is tennissen 90 euro + competitie van 25 euro. dan nog tennisballen à 10 euro per blik en evt kleding... jemig....quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:20 schreef Den_Haag het volgende:
Wat Antraxx zegt. Als je met dat salaris niet rond komt moet je misschien eens je verdere vaste lasten onder de loep nemen. Met dat inkomen zit je rond de 1350 netto per maand.
Uitgaande van standaard verzekeringen en lidmaatschapgelden (tennis) (totaal kosten 900 euro) kom ik uit op een verder besteedbaar inkomen van 460 euro aan eten, kleding, stappen, sparen.
Keuzes, FFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh help tennis ja. tennis is 130 euro in de zomer + competitie van 40 euro. toernooien 10 tot 20 euro per toernooi. in de winter is tennissen 90 euro + competitie van 25 euro. dan nog tennisballen à 10 euro per blik en evt kleding... jemig....
Wat jammer dat dat zo'n dure hobby isquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
oh help tennis ja. tennis is 130 euro in de zomer + competitie van 40 euro. toernooien 10 tot 20 euro per toernooi. in de winter is tennissen 90 euro + competitie van 25 euro. dan nog tennisballen à 10 euro per blik en evt kleding... jemig....
echt raar want had al eens gezocht en kon niets vinden maar nu was ik wakkerder blijkbaar en op Tholen zit er eentje, das echt vlakbij!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Òh wat heerlijk, wij hebben ook zoiets
succes!!!quote:En het is een chaos, echt niet normaal
Maar ja, niet zeuren (alleen even hier) en weer verder met een glimlach op mijn zonnige gezicht
nou wat ik echt wil doen helpt ook niet. dat is produceren in mn studio maar heeft 1,5 jaar in de ijskast gestaan vanwege geen motivatie vanwege meds. en nu moet ik me er toe zetten om een cursus daarin te doen van 500 euro en dan weet ik nog niet of ik het red.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt toch een afgeronde MBO opleiding? Toerisme weliswaar maar goed wel afgerond. Kijk, als je zelf een opleiding erbij wilt gaan doen, zou je eens naar PD kunnen kijken (Praktijkdiploma Boekhouden). Da's echt administratief en maar een avondje in de week naar school.
Bedenk gewoon anders eens wat je ECHT wil gaan doenGa je daar op richten.
Maar je moet het eigenlijk nu wetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
baas gesproken; hij denkt er a.s. maandag over na
denk jij dat ik meer verdien dan datquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Gebeurd vast wel vaker toch?
.
Ach, ik vind dat je met zo'n inkomen geen reden tot echt klagen heb. Ja, meer is altijd fijn. Absoluut.
Ik ben zelf begonnen met een salaris van 2100 euro bruto toen ik net afgestudeerd was. Daar hield ik om en nabij 1650 euro van over. Daar ging vanaf:
Huur: 600 euro
Zorgverz.: 100 euro
Gas/Water/Licht: 125 euro
Internet: 50 euro
Verzekeringen (WA, rechtsbijstand, inboedel etc): 45 euro
915 euro lichter dus. Houd je over: 735. Om van te sparen en te leven.
Geen huurtoeslag, wel zorgtoeslag.
is dat 130 euro per maand?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verkapte ik-ga-je-maandag-een-mail-sturen-met-neequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je moet het eigenlijk nu weten
Toch fijn dat het geen nee is, maar dat hij er over nadenkt!
Laten we die man nou even het voordeel van de twijfel gevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:53 schreef Den_Haag het volgende:
verkapte ik-ga-je-maandag-een-mail-sturen-met-nee
absoluut ja!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterIk hoop echt dat dat doorgaat hoor
Nee hij zit hoger, Cairns/Gordonvale.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, zit je zoon in de buurt van Brisbane? Ik zat foto's te kijken online en wat een ellende daar zeg met dat water
Nee, maar hey, het was maar een voorbeeld hoe iedereen begonnen is. Als je het niet wilt horen, prima hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk jij dat ik meer verdien dan dat
ben altijd beetje realistisch. sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laten we die man nou even het voordeel van de twijfel geven
Alleen ben ik bang dat als het een loonsverhoging wordt het niet plots honderden euro's is maar een paar tientjes.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
verkapte ik-ga-je-maandag-een-mail-sturen-met-nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ja. niet tennissen... nou dat is mooi. tennis vanaf mn 12e en zo leuk vind ik een app ook niet. het is omdat het tijd wordt. ik word oud, mn ouders worden oud en ik kan niet wachten tot zij in het bejaardentehuis zitten en ik in ouderlijk huis blijf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat jammer dat dat zo'n dure hobby is
ja hele zielige verhalen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, zit je zoon in de buurt van Brisbane? Ik zat foto's te kijken online en wat een ellende daar zeg met dat water
ff, zag je mijn vraag nog.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja. niet tennissen... nou dat is mooi. tennis vanaf mn 12e en zo leuk vind ik een app ook niet. het is omdat het tijd wordt. ik word oud, mn ouders worden oud en ik kan niet wachten tot zij in het bejaardentehuis zitten en ik in ouderlijk huis blijf.
ja dat is balen want ik moet het nu weten. hij zou er naar kijken maar moest direct weg dus ik vroeg wanneer hij er naar zou kijken, toen zei hij maandag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je moet het eigenlijk nu weten
Toch fijn dat het geen nee is, maar dat hij er over nadenkt!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zat net ff bij mijn molending te kijken, maar dat zijn complete mixen incl. e-nummersmoet je ook geen mixen kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar gewoon zelf maken.
doe ik ook, zo weet ik precies wat er in mijn brood zit
Nou ja geen moeten natuurlijk, je kunt kan ik beter zeggen,das aardiger
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laten we die man nou even het voordeel van de twijfel geven
Alleen ben ik bang dat als het een loonsverhoging wordt het niet plots honderden euro's is maar een paar tientjes.
Ik zat net ff bij mijn molending te kijken, maar dat zijn complete mixen incl. e-nummersMaarten 't Hart had een boekje over voeding geschreven incl een hoofdstuk: Brood daar zit wat in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat dus letterlijk omdat er zoveel aan toegevoegd was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mijn zwager ging pas op z'n 34e uit huis, je hebt nog evenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ja. niet tennissen... nou dat is mooi. tennis vanaf mn 12e en zo leuk vind ik een app ook niet. het is omdat het tijd wordt. ik word oud, mn ouders worden oud en ik kan niet wachten tot zij in het bejaardentehuis zitten en ik in ouderlijk huis blijf.
Ik zat net ff bij mijn molending te kijken, maar dat zijn complete mixen incl. e-nummersJa goed he? Heeft onze molen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien denkt hij er over na dat je loon al 3 jaar hetzelfde is, maar dan nog, dat was al van de zotte natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ook gezegd dat de woonconsulentes scheel kijken toen ze zeiden dat ieder jaar mn korting opnieuw berekend wordt omdat mn loon ook anders wordt en dat ik toen zei dat het al 3 jaar hetzelfde iszou dat helpen?
Als je er zelf allemaal bent geweest komt zoiets veel dichter bij natuurlijk. Ik hoop maar dat het snel ophoudt voor de mensen daar. En ik zal vandaag niet over een beetje regen buiten klagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Bluezz het volgende:
Nee hij zit hoger, Cairns/Gordonvale.
Het zijn allemaal plekken waar wij ook geweest zijn in 2008Erg he?
tuurlijk wel gekkie maar ik dacht dat je dacht dat ik meer verdien dan datquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar hey, het was maar een voorbeeld hoe iedereen begonnen is. Als je het niet wilt horen, prima hoor.
Daarvoor had ik een studentenkamer waar ik van 600 euro moest leven. En dat ging ook prima.
ja inderdaad. alleen vandaag de beslissing of ik huis neem of niet. ben nu voor de zekerheid mn vaste lasten bij internetbankieren nog eens aan het checkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:57 schreef DarkElf het volgende:
nou FF goed dat je het gevraagd hebt en als je maandag nee hoort moet je je conslusies trekken. en zelfs als je maar een klein beetje verhoging krijgt eigenlijk
niet 130 abonneegeld per maand. 130 per zomerseizoen van tennis.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ff, zag je mijn vraag nog.
kan ik je excel-sheet updaten.
Nee, maar het enige dat ik weet is dat je meer verdient dan de huur toeslag grens. En van daaruit hebben DH en ik gewoon teruggerekend. Dat kan prima, maar het blijft een schatting.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk wel gekkie maar ik dacht dat je dacht dat ik meer verdien dan dat
ik ben begonnen met 1400 bruto.
geen inflatiecorrectie of verhoging?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb ook gezegd dat de woonconsulentes scheel kijken toen ze zeiden dat ieder jaar mn korting opnieuw berekend wordt omdat mn loon ook anders wordt en dat ik toen zei dat het al 3 jaar hetzelfde iszou dat helpen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
geen inflatiecorrectie of verhoging?
geef die baas eens een schop in zijn kloten
hoe lang is het zomerseizoen en hoe lang het winterseizoen? Maw...wat zijn jouw totale tenniskosten per jaar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet 130 abonneegeld per maand. 130 per zomerseizoen van tennis.
Alleen om het gebrek aan een inflatiecorrectie goed te maken moet je er nu al 5% bij krijgen (4,56% om precies te zijn). Als hij je waardeert doet hij er nog eens 5% bij. Totaal dus 10%.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet voor niets dat die netwerkconsulent ook al raar keek
Meer dan 1000 euro vaste lasten!?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef FutureFairytale het volgende:
vaste lasten per maand: EUR 1020,- (huur incl. korting, verzekeringen, telefoon (niet eens internet en tv erbij geteld).
dan ook nog eens benzine erbij; ongeveer 240 per maand zonder lange ritten gemaakt te hebben.
lenzen; 105 euro per ongeveer 7 maanden
anwb: 71.50 euro per jaar
tennis: 210 euro lidmaatschap per jaar
haha dit gaat echt niet... ik zit heel dicht bij ja aan, dat ik wil maar als ik dit op een rijtje zet.. dan moet ik van mn ouders lenen. dat gaat ook niet de goede kant op.
Je kan zo inhaken omdat je ook een huisje zoektquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Wat zijn jullie allemaal serieus bezig op de vroege morgen
das wel stom hequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen inflatiecorrectie of verhoging?
geef die baas eens een schop in zijn kloten
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan zo inhaken omdat je ook een huisje zoekt
600 huur, waar is die andere 400 uit opgebouwd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef FutureFairytale het volgende:
vaste lasten per maand: EUR 1020,- (huur incl. korting, verzekeringen, telefoon (niet eens internet en tv erbij geteld).
rij jij meer dan 2000km/maand?quote:dan ook nog eens benzine erbij; ongeveer 240 per maand zonder lange ritten gemaakt te hebben.
denk dat er nog wel wat te besparen valtquote:lenzen; 105 euro per ongeveer 7 maanden
anwb: 71.50 euro per jaar
tennis: 210 euro lidmaatschap per jaar
haha dit gaat echt niet... ik zit heel dicht bij ja aan, dat ik wil maar als ik dit op een rijtje zet.. dan moet ik van mn ouders lenen. dat gaat ook niet de goede kant op.
zomer: maart t/m septemberquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoe lang is het zomerseizoen en hoe lang het winterseizoen? Maw...wat zijn jouw totale tenniskosten per jaar?
stom?quote:
560 huur incl korting + 90 euro stookkosten (vorig stel had 120 voor 2 pers dus ik ga uit van 90)quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
600 huur, waar is die andere 400 uit opgebouwd?
[..]
rij jij meer dan 2000km/maand?
[..]
denk dat er nog wel wat te besparen valt
hoeveel ben je thuis en hoe warm wil je het hebben. 90 per maand stookkosten is heel veel. Ik had 60 en kreeg elk jaar terug. goed verwarmingsbeheer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
560 huur incl korting + 90 euro stookkosten (vorig stel had 120 voor 2 pers dus ik ga uit van 90)
is dit je autoverzekering? wat zit hier in, moet toch veel goedkoper kunnen. Aangezien je in een appartement zit hoef je alleen inboedelverzekering te hebben. Opstalverzekering van de verhuurder dekt de rest.quote:interpolis alles in een: 96,38
waarom zo'n uitgebreid pakket?quote:CZ: 120,60 euro
ok.quote:belasting auto: 26,-
wel heel duur. Wanneer kun je dit terug brengen naar een acceptabel niveau?quote:mobiel: 75,- (ja sorry duur abo)
het gaat erom wat je niet vergoed krijgt. Daar moeten we mee rekenen.quote:ik rij veel ja. en als ik moet dansen ook nog eens door het land. krijg ik wel terug maar niet direct
Inboedel + WAquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoeveel ben je thuis en hoe warm wil je het hebben. 90 per maand stookkosten is heel veel. Ik had 60 en kreeg elk jaar terug. goed verwarmingsbeheer.
[..]
is dit je autoverzekering? wat zit hier in, moet toch veel goedkoper kunnen. Aangezien je in een appartement zit hoef je alleen inboedelverzekering te hebben. Opstalverzekering van de verhuurder dekt de rest.
[..]
waarom zo'n uitgebreid pakket?
[..]
ok.
[..]
wel heel duur. Wanneer kun je dit terug brengen naar een acceptabel niveau?
[..]
het gaat erom wat je niet vergoed krijgt. Daar moeten we mee rekenen.
vader aan de tel; CZ wordt nog 10 euro duurder vanwege nieuwe jaar. is beter om niet teveel eigen risico's te nemen. auto is all risk en moet ik ook eigen risico nemen. dus als ik em weer ergens in rij moet ik duizenden euro's uitgeven voor een nwe auto. inboedelverzekering moet er ook nog bijkomenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoeveel ben je thuis en hoe warm wil je het hebben. 90 per maand stookkosten is heel veel. Ik had 60 en kreeg elk jaar terug. goed verwarmingsbeheer.
[..]
is dit je autoverzekering? wat zit hier in, moet toch veel goedkoper kunnen. Aangezien je in een appartement zit hoef je alleen inboedelverzekering te hebben. Opstalverzekering van de verhuurder dekt de rest.
[..]
waarom zo'n uitgebreid pakket?
[..]
ok.
[..]
wel heel duur. Wanneer kun je dit terug brengen naar een acceptabel niveau?
[..]
het gaat erom wat je niet vergoed krijgt. Daar moeten we mee rekenen.
Hoe oud is je auto? Ouder dan 8 jaar is het sowieso niet rendabel meer om all risk te nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vader aan de tel; CZ wordt nog 10 euro duurder vanwege nieuwe jaar. is beter om niet teveel eigen risico's te nemen. auto is all risk en moet ik ook eigen risico nemen. dus als ik em weer ergens in rij moet ik duizenden euro's uitgeven voor een nwe auto. inboedelverzekering moet er ook nog bijkomen+ servicepakket. tel; moeilijk aangezien veel besprekingen met agent, zij belt nog meer maar kan niet zeggen bel maar altijd want ik kan niet meer betalen
zonder dansoptredens is uitgerekend benzine nog steeds 220 per maand. wat moet ik dan; mezelf opsluiten?
7 jaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe oud is je auto? Ouder dan 8 jaar is het sowieso niet rendabel meer om all risk te nemen.
No offence, maar ik zou die all risk de deur uitgooien en gewoon op een WA gaan zitten. Eventueel WA+ als je vindt dat je verzekert moet zijn tegen ruitschade en diefstal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |