Denk je dat die homo is dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens naar Arie Boomsma z'n Uit de Kast-programma kijken. (Nee, Arie zelf is nog steeds niet uit die kast gekomen).
Dat zegt op zich niets. Ken ook getrouwde mannen die er pas jaren later voor uitkwamen toch homo te zijn.quote:
Te bekende kop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
.... en gaat 's nachts naar een onverlichte parkeerplaats?
Welke parkeerplaats??? Vertel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
.... en gaat 's nachts naar een onverlichte parkeerplaats?
Zullen we hem bespringen?quote:
Ja, die tattoo op z'n rug herkent iedereen.quote:
Eerste hit op Google:quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Welke parkeerplaats??? Vertel!
Jaaaa, je zegt nu wel dat je dat hebt gegoogled, maar ondertussen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Eerste hit op Google:
http://www.parkingseks.nl
Ik zie Arie heul niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste hit op Google:
http://www.parkingseks.nl
Google Bookmarksquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, je zegt nu wel dat je dat hebt gegoogled, maar ondertussen!
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Steer kent die site!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trollquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Een rel! *tevreden kijkt en popcorn pakt.*
Waar, waar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Een rel! *tevreden kijkt en popcorn pakt.*
Ik dacht dat hij Christelijk wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Een partner vriendin maar hij wil niet trouwen.
Zijn er ook knappe trollen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Donkere parkeerplaats?
Daar vind je alleen lelijke trollen.
Lelijke trol buiten parkeerplaats meldt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Donkere parkeerplaats?
Daar vind je alleen lelijke trollen.
Kssssht, naar je parkeerplaats, hup!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Lelijke trol buiten parkeerplaats meldt.
Neuh, geen zin in sex.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kssssht, naar je parkeerplaats, hup!
Leuke film, New Kids Turboquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
Ah bij Moraalridders gaan ze het over New Kids hebben.
Ze hebben iemand uitgenodigd die die film platvloers vindt en over de grenzen heen gaatquote:
Ach, ik had Flodder in mijn jeugd en nu hebben ze New Kidsquote:
Nou nou, daar moet je wel een geleerde voor in huis halen jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze hebben iemand uitgenodigd die die film platvloers vindt en over de grenzen heen gaat.
Joh
Gezien je posts, zou ik de spiegel eens checkenquote:
Ah dat is het! Ik was te oud voor Flodder!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, ik had Flodder in mijn jeugd en nu hebben ze New Kids
Ik ben niet knap.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Gezien je posts, zou ik de spiegel eens checken
Schatjes?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ah dat is het! Ik was te oud voor Flodder!
Dat is de wens van hele scheepsladingen homosquote:
Heus? Ik vind hem een beetje...engquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is de wens van hele scheepsladingen homos
Swiebertje?quote:
hij heeft zo veel..kaakquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus? Ik vind hem een beetje...eng
quote:
Ja, duh, het is een leuke man! Waar vind je die nog?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vrouw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is wel weer mooie EO erger TV nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou nou, daar moet je wel een geleerde voor in huis halen ja![]()
Mijn grootste bezwaar is dat ik het gewoon niet erg grappig vind.
* Sunnythesun kijkt naast zichquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, duh, het is een leuke man! Waar vind je die nog?
Je hebt een punt.quote:
Misschien is het thuis wel een gewelddadig tiranquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, duh, het is een leuke man!
onderbeet toch juist?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ook veel kaak, overbeet heet dat.
Op NL2? Ik ben stomverbaasd over die "expert"quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is wel weer mooie EO erger TV nu.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op NL2? Ik ben stomverbaasd over die "expert"
Als je zoveel verdient misschien wel. Maar als je parttime werkt of een uitkering hebt, niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef freecell het volgende:
ROFL @ begin van dit topic, serieus, bijna onder mijn stoel
Maar uhm... 21,000 is de huursubsidiegrens voor een alleenstaande...
Dat is 1750,- per máánd....
Dan kan je toch ook prima zelf je huur betalen?
Bruto he? Niet netto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef freecell het volgende:
Dat heeft toch niets met dat bedrag te maken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Als je zoveel verdient misschien wel. Maar als je parttime werkt of een uitkering hebt, niet.
1750 bruto dan wel, en het is de bovengrens. En als je 600 euro aan huur moet betalen wordt het best krap.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef freecell het volgende:
Nee, toetsingsinkomenquote:
Ik neem ook aan dat jullie huur-, zorg- en kindertoeslag krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef freecell het volgende:
Ja, dan nog?
Wij hebben dat niet bruto en wij zijn met 4 en een kat
Ja, maar de grens voor kindertoeslag en zorgtoeslag ligt aardig wat hogerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat jullie huur-, zorg- en kindertoeslag krijgen.
Wow. Das mijn dubbele inkomen voor 4 mensen.....Ik heb iets minder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar de grens voor kindertoeslag en zorgtoeslag ligt aardig wat hoger
Zonder huurtoeslag en met 1750 reken-inkomen zouden we er ook wel komen
Je zal dan waarschijnlijk ook niet zo'n hoge huur betalen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef freecell het volgende:
Ja, maar de grens voor kindertoeslag en zorgtoeslag ligt aardig wat hoger
Zonder huurtoeslag en met 1750 reken-inkomen zouden we er ook wel komen
Slaap lekker en succes met de fiets.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten, morgen vroeg fiets naar de fietsenmaker sleuren.
terug van zwemmen.quote:
En wat is daar het nut vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef z80 het volgende:
een digitale camera is zeer gevoelig voor infrarood, dus zit er een filter ingebouwd.
door het filter te vervangen door een filter voor zichtbaar licht kun je infrarood foto's maken.
spelen. en zie foto hierboven.quote:
Beetje photoshoppen bereikt hetzelfde resultaat.quote:
Sushi is altijd heerlijkquote:
Of gewoon je calorieën tellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Sushibinnen kort mezelf maar eens toestaan wat meer rijst te eten voor een keertje
of gewoon flink veel sashimi maken natuurlijk
ja dat sowieso natuurlijk, maar met low carb kun je je niet ineens ongans eten aan witte lijstquote:
Dan kan je toch gewoon sushi eten, want het enige waarop je afvalt is minder energie binnen krijgen dan je verbruikt.quote:
check edit..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon sushi eten, want het enige waarop je afvalt is minder energie binnen krijgen dan je verbruikt.
IMO het belangrijkste idee van low carben is zorgen dat je minder hongergevoel krijgt (door de verhouding eiwit en vet te vergroten tov koolhydraten) zodat je geen snackneigingen krijgt, en je teveel energie tot je neemt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja dat sowieso natuurlijk, maar met low carb kun je je niet ineens ongans eten aan witte lijst![]()
Heb vandaag crackertjes toegevoegd aan mijn voedingquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Als je je met iets meer koolhydraten goed voelt, prima.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vast naar boven.. zit officieel nog naar Inspector Linley te kijken maar heb helemaal niet opgeletLekker op tijd slapen dus, moet morgen ochtend nog tanken dus op tijd weg
Ik eet op 't moment juist meer koolhydraten om mijn hongergevoel wat aan te wakkerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
IMO het belangrijkste idee van low carben is zorgen dat je minder hongergevoel krijgt (door de verhouding eiwit en vet te vergroten tov koolhydraten) zodat je geen snackneigingen krijgt, en je teveel energie tot je neemt.
Het is dus meer een trucje voor jezelf dan dat het minder energie op zou leveren uit het voedsel an sich. Koolhydraten en eiwitten leveren beide ongeveer 4 kcal per gram. Doordat koolhydraten (met name de simpele) een enorme insulinepiek geven (en leptine etc. in actie komen), kan dat hongergevoel aanwakkeren. Eiwitten doen dat niet.
Als je je met iets meer koolhydraten goed voelt, prima.
Zo werkt het toch ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik eet op 't moment juist meer koolhydraten om mijn hongergevoel wat aan te wakkerenSo far weinig effect.
Discussie over huurtoeslagen.quote:
Helpt dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Zo werkt het toch ook niet
Kopje bouillon voor je gaat eten misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |