abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111812582
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zij gelooft in de wederopstanding!
I m outta here :o
pi_111813067
Uhmz waar ik het minste last van heb is de synagoge hier, altijd doodstil, die klote kerk met die bellen en dan nog dat islam huis sja zit een winkeltje in en in een "buurtje".
Overlast kun je het niet noemen, heb ik meer last van die kerk zondag ochtend.

Dood stil was misschien een verkeerde woord keuze :X Der is gewoon nooit iemand, geen fiets ofzo etc.
Ik zwaai naar dieren.
  Admin maandag 21 mei 2012 @ 00:59:07 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_111816026
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef hardlopen het volgende:

[..]

I m outta here :o
Hoi ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_116040538
Een moskee voor je huis is een ramp. Elke Nederlandse publieke bestuurder zou zorg moeten dragen dat deze gebouwen niet in de buurt van woonkernen gebouwd worden.

Het overlast niveau is vergelijkbaar met zware chemische industrie, dus bij de bouw zou hier rekening mee moeten worden gehouden.
  zondag 26 augustus 2012 @ 21:33:26 #225
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116041790
Hangt er vanaf hoe ontwikkeld de gelovigen zijn.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_116042748
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Hangt er vanaf hoe ontwikkeld de gelovigen zijn.
Als je een koophuis hebt is plotseling je huis volledig onverkoopbaar geworden, als er zo'n ding voor je huis komt. Dat is toch flink balen! :(
pi_116048212
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Sakit-Gede het volgende:
Een moskee voor je huis is een ramp. Elke Nederlandse publieke bestuurder zou zorg moeten dragen dat deze gebouwen niet in de buurt van woonkernen gebouwd worden.

Het overlast niveau is vergelijkbaar met zware chemische industrie, dus bij de bouw zou hier rekening mee moeten worden gehouden.
Tjongejonge, wat lul jij uit je nek zeg. Zware chemische industrie. Dat bestaat helemaal niet. Je hebt zware industrie, lichte industrie, chemische industrie en zo nog wat varianten.

En verder hoort een gebedscentrum, net als een koopcentrum of een ontspanningscentrum, in de buurt van een woonkern gebouwd te worden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116053078
Als de moskee geen lawaai maakt, heb ik geen bezwaar.
pi_116060716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2011 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat kan nooit, zo weinig kerken. In mijn geboortedorp stond er maar 1, maar dat was 60 jaar geleden in een katholiek dorp.
In de plaats waar ik nu woon tel ik er uit mijn blote hoofd al 8, plus nog een koninkrijkszaal en 1 moskee. En ik denk dat er nog wel 2 kerken zijn die ik niet ken.

Als er tegenover mijn huis een moskee gebouwd zou worden, zou ik wel protesteren, denk ik. Maar dat geldt voor elk nieuw gebouw tegenover mijn huis, ook voor een huisartsenpost of een slijterij.
Verder maakt het me echt niet uit: de moslims die ik ken zijn heel oppassende mensen. Net als de meeste christenen die ik ken.
Al heb ik wel moeite met mensen die zo nodig in een of andere god geloven.
Ze hebben het waarschijnlijk over die traditionele kerken met zo'n uil en klokken.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_116091006
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef Sakit-Gede het volgende:

[..]

Als je een koophuis hebt is plotseling je huis volledig onverkoopbaar geworden, als er zo'n ding voor je huis komt. Dat is toch flink balen! :(
Wat een gelul zeg. Alsof moskeegangers vervelender zijn dan zwarte-kousen-christenen.
Als je nou een kroeg had tegenover een katholieke kerk en die kerk werd omgebouwd tot moskee, ja, dan had je een probleem. :(

Maar dan begin je toch gewoon een theehuis? c_/
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116098134
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef Cockwhale het volgende:
Als de moskee geen lawaai maakt, heb ik geen bezwaar.
Ik heb me laten vertellen dat er nu ook al geluidsarme moskeeën bestaan en energiezuiniger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')