Hoiquote:
Als je een koophuis hebt is plotseling je huis volledig onverkoopbaar geworden, als er zo'n ding voor je huis komt. Dat is toch flink balen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Hangt er vanaf hoe ontwikkeld de gelovigen zijn.
Tjongejonge, wat lul jij uit je nek zeg. Zware chemische industrie. Dat bestaat helemaal niet. Je hebt zware industrie, lichte industrie, chemische industrie en zo nog wat varianten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef Sakit-Gede het volgende:
Een moskee voor je huis is een ramp. Elke Nederlandse publieke bestuurder zou zorg moeten dragen dat deze gebouwen niet in de buurt van woonkernen gebouwd worden.
Het overlast niveau is vergelijkbaar met zware chemische industrie, dus bij de bouw zou hier rekening mee moeten worden gehouden.
Ze hebben het waarschijnlijk over die traditionele kerken met zo'n uil en klokken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat kan nooit, zo weinig kerken. In mijn geboortedorp stond er maar 1, maar dat was 60 jaar geleden in een katholiek dorp.
In de plaats waar ik nu woon tel ik er uit mijn blote hoofd al 8, plus nog een koninkrijkszaal en 1 moskee. En ik denk dat er nog wel 2 kerken zijn die ik niet ken.
Als er tegenover mijn huis een moskee gebouwd zou worden, zou ik wel protesteren, denk ik. Maar dat geldt voor elk nieuw gebouw tegenover mijn huis, ook voor een huisartsenpost of een slijterij.
Verder maakt het me echt niet uit: de moslims die ik ken zijn heel oppassende mensen. Net als de meeste christenen die ik ken.
Al heb ik wel moeite met mensen die zo nodig in een of andere god geloven.
Wat een gelul zeg. Alsof moskeegangers vervelender zijn dan zwarte-kousen-christenen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Als je een koophuis hebt is plotseling je huis volledig onverkoopbaar geworden, als er zo'n ding voor je huis komt. Dat is toch flink balen!
Ik heb me laten vertellen dat er nu ook al geluidsarme moskeeën bestaan en energiezuiniger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef Cockwhale het volgende:
Als de moskee geen lawaai maakt, heb ik geen bezwaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |