Spinazie, met ei, met ballen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik ben mn eierwekker vergeten dus geen idee hoe lang die nog moeten
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga douchen en heb "the worlds best selling album" uit 1982 opgezet
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
Grappig had Lise Charmel 2 jaar geleden ook iets in die trant. Mooi heur, maar nekband = musthave. Wanneer de dame ondeugend is kan je haar daaraan door de kamer slingeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zonder die nekband
![]()
Ik heb echt zo'n hekel aan koken, soms moet het. Meestal gaat het dan mis. Huppelkind is er al aangewend. Die kan dan ook al heel goed zelf spaghetti en macaroni maken.quote:
Ik dacht dat het je nichtjes wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, behoord helaas toe aan m'n neefje..
Of nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hiermee jaag ik mn loge vast wel weg
God, je bent ook wel echt een kook wonder hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik ben mn eierwekker vergeten dus geen idee hoe lang die nog moeten
Mislukte spinazie hequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinazie, met ei, met ballen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef Solique het volgende:
Eten hier al weg gewerkt.
Stond een indische rijsttafel gereed
Ik word nergens aan rondgeslingerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Grappig had Lise Charmel 2 jaar geleden ook iets in die trant. Mooi heur, maar nekband = musthave. Wanneer de dame ondeugend is kan je haar daaraan door de kamer slingeren.
Dan beloof ik dat ik Bami zal maken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
God, je bent ook wel echt een kook wonder hoor
Help me herinneren nooit op een uitnodiging om te eten bij jou in ga
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je nichtjes wasnvm
[..]
Of niet
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
Ziet er goed uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zonder die nekband
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Zeker, werd zelfs nog gebeld onderweg.quote:
Verwend nest ben je!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, werd zelfs nog gebeld onderweg.
quote:
Thanksquote:
Spinazieijs met eiquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon veel ei doorheen prakken
Ja, vind ik ookquote:
Vragen of hij/zij wat langer blijftquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat kan leuk worden dan zaterdag als R. thuiskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |