Truequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef STING het volgende:
[..]
Die boobs van jou passen er nooit in
Ik heb het dan weer niet met Romequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Echt? Heb dat totaaaaaal niet met Londen.
Eigenlijk alleen maar met Rome, en wat doe ik in Rome? In een fucking park zitten de hele dag.
Fuck yeah
Betaal jijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Gaan we een [Singles] Londen Meet houden
Mijn eigen ticketquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het dan weer niet met RomeZou best nog een keer terug willen, er zijn nog zo veel dingen die ik niet heb gezien, maar ik ben er niet verliefd op ofzo.
quote:
Niet eens de mijnequote:
Is ze single?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Als je die meid in die gele jas tegenkomt doe 'r maar de groeten van d'r neef
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens de mijne
[..]
Is ze single?
Oh cool! Veel plezier er mee!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wiehooo!
Oh de radio zit erin! En hij is tof!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zonder die nekband
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ongetwijfeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens de mijne
[..]
Is ze single?
Nee, behoord helaas toe aan m'n neefje..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens de mijne
[..]
Is ze single?
Lekker spinazie ijsquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt ik ben zo'n goede kok he.
De aardappels zijn al klaar, de spinazie met bloepje is nog bevroren, de ballen inmiddels weer koud
Hiermee jaag ik mn loge vast wel wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |