Ik heb ECHT harde muziek, een vinyl uit de jaren '90 toen ik nog hakkuh dj was, dat houdt niemand vol, die is echt TE ergquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef Driepink het volgende:
he koelkast
draai anders ff mastah of shock! van tha playah
quote:
JA!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ECHT harde muziek, een vinyl uit de jaren '90 toen ik nog hakkuh dj was, dat houdt niemand vol, die is echt TE erg
oh draai maar hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ECHT harde muziek, een vinyl uit de jaren '90 toen ik nog hakkuh dj was, dat houdt niemand vol, die is echt TE erg
Best wel goed idee, was dat van mij hè.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan zegt ie gewoon: ik schijt op je deur!
Dat was de oude IP instellingen zoals ze nu in de OP staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hee mono, wat is de nieuwe broadcast server ook weer, dan maak ik screenshotje
Knap vinyltje wat mij eronder krijgt. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Idd. rechten zijn geen probleem voor onsquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Best wel goed idee, was dat van mij hè.
Daar dijnzen ze wel van terug. Niemand wil een kaklucht in de gang, netzoals een dag geen deur door vervanging.
Tot het bloed uit je oren stroomt!quote:
Whehe ik zal een klein stukje draaien als ik hem kan vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Knap vinyltje wat mij eronder krijgt. Ben benieuwd.
Gewoon de discografie van Petro er doorheen jassen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Dalando het volgende:
Idee: Hollandse avond - Met oerhollandse tracks
en je eindelijk een punt kan pakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tot het bloed uit je oren stroomt!
Keej.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whehe ik zal een klein stukje draaien als ik hem kan vinden
Pak een puntquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
en je eindelijk een punt kan pakken
De Rinus collectie wordt dan ook weer uit het stof getrokkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Dalando het volgende:
Idee: Hollandse avond - Met oerhollandse tracks
Jij begrijpt het, kameraad!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
en je eindelijk een punt kan pakken
Bitte ein Beatquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef Zokunen het volgende:
tunnel trance force was altijd ook wel leuk, wel wat softer
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon de discografie van Petro er doorheen jassen.
Ja maar dan door de Prime DJ'squote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De Rinus collectie wordt dan ook weer uit het stof getrokken
Goede planquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan door de Prime DJ's
ook de gewone nachtbagger lijdt eronderquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef FreezePop het volgende:
Mijn postgeschiedenis van de laatste 4 dagen is bijna alleen maar [ONZ RADIO]
Vanmiddag had Paul een prijs gewonnen, De Koelkast ging elke keer bij dat nummer van Ducksauce Barbra Streisand vervangen met heel droog: Paul.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef FreezePop het volgende:
Mijn postgeschiedenis van de laatste 4 dagen is bijna alleen maar [ONZ RADIO]
OHja, maar dat was meer Barbara Paul!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vanmiddag had Paul een prijs gewonnen, De Koelkast ging elke keer bij dat nummer van Ducksauce Barbra Streisand vervangen met heel droog: Paul.
Dan is het 12.00 en dan moet je toch kiezen, NB of dit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef Beach het volgende:
[..]
ook de gewone nachtbagger lijdt eronder
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |