Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:04 schreef BONG4002 het volgende:
Worden er vanavond nog verzoekjes gedraaid?
Dit kan geen toeval zijn!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef ditiseenusername het volgende:
SAAAAA ik bedacht me net dat ik dat nummer op wou zetten op mn eigen pc, maar toen kwam die... geniaal
Wat moet je oefenen dan? Ik wil zo alleen ff kijken of mic werkt. (zit er nu niet op trouwens)quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Iemand die op de test broadcast zit nu kan ik niet oefenen
Dat dit kan bij ONZ radio omg omg omgquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval zijn!
Vanavond bij Hart van Nederland.
Eigenen stationananmaken dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Iemand die op de test broadcast zit nu kan ik niet oefenen
Gewoon defqon zooi downloadenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef trolololo het volgende:
Weet iemand een goed album met goede hardstyle mixes enzo?
Dan heb ik eventueel wel wat in te dienen vermits ik weet wie verzoek nrs. gaat draaienquote:
nou beetje kloten met overgangen enzo, kijken hoe het klinkt, vj 5 is voor mij totaal nieuwquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat moet je oefenen dan? Ik wil zo alleen ff kijken of mic werkt. (zit er nu niet op trouwens)
Dat kan toch ook zonder teststream?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:06 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
nou beetje kloten met overgangen enzo, kijken hoe het klinkt, vj 5 is voor mij totaal nieuw
Je kunt heel makkelijk eigen servertje aanmaken: listen2myradio.comquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook zonder teststream?
Suc6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |