De huiskamer van mijn broer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef Iemand91 het volgende:
zeg TeleluvR, wat is de achtergrond bij de TT?
Nee, hij snapt het woord Bitarift niet.quote:
Oh, de titel, niet de TS.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hij snapt het woord Bitarift niet.
Jij bent de TSquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, de titel, niet de TS.
Wie heeft het plaatje nog?
Gitaristentopic Nr. 56 *wahwah*
Beterschapquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef TeleluvR het volgende:
TS: Topic Start/ Topic Start... Misschien had ik idd gewoon OP moeten gebruiken.
Hoofdpijn, kut! Wil niet ziek worden...
dus hij kan kapot zijn gegaan toen ik hem verkeerdom aan heb gesloten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daarmee moet je goed op de richting [plus en min] letten.
Ja, maar Nico is zo lelijkquote:
Zeer zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dus hij kan kapot zijn gegaan toen ik hem verkeerdom aan heb gesloten?
Strat kopen? Moet ik delen opgestuurd, dus ik doe de snaren er wel los bij. Zelf dus nog even afstellen. Of moet ik dat voor je doen?quote:
Bad Monkey kopen?quote:
Scheer je weg!! Gij n0000b!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef Iemand91 het volgende:
zeg TeleluvR, wat is de achtergrond bij de TT?
Helaas even niet...quote:
Nog niks gehoord van Kay, maar afstellen kan ik inderdaad zelf wel als dat verzendkosten zou schelen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strat kopen? Moet ik delen opgestuurd, dus ik doe de snaren er wel los bij. Zelf dus nog even afstellen. Of moet ik dat voor je doen?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Even het volgende:
Gitarist ben je niet even, Gitarist ben je voor het leven
Whehe EvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe
,,/
Naja, verzenden in het algemeen. Anders kost het je nóg vijf tientjes aan dieselquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nog niks gehoord van Kay, maar afstellen kan ik inderdaad zelf wel als dat verzendkosten zou schelen!
Ik ben vroeger bij je thuis geweestquote:
Dat ja. Iets van de allereerste bitariften minimeets ofzo. En mijn Enter Sandman is nog niet beter geworden dan wat het toen was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
NIET!!We hebben afgesproken bij CS en zijn toen naar Dijkman muziek gegaan waar ik de PW-10 geprobeerd heb en ik je Enter Sandman verbeterd heb
Je kocht doen dat gitarenstandaard ding van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |