quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ezel kan geen aardappels schillen hoor
Uhuh en ik heb nog gehakt onder mn nagels verdommequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dag, jij hebt al gehaktballen gedraaid
Plat slaan en mee nemen naar rest. de gouden bergenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dag, jij hebt al gehaktballen gedraaid
Ik hoor het welquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ezel kan geen aardappels schillen hoor
Oh, wacht, er staat eze...
Cursus omgaan met agressie lijkt me een betere..quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best makkelijk hoor. Eerst tegen een autoruit aanslaan en zo je hand breken, dan een falend ziekenhuis waar je had verkeerd in gips wordt gezet
Uit het gips komen, na 3 weken woest zijn op je baas omdat die al 5 maanden je salaris niet of nauwelijks betaald en dan tegen de muur slaan.
Toen niet terug naar ziekenhuis gegaan![]()
En in oktober mn ex blauw oog gegeven.
Hmm boksles is meer iets voor mij geloof ik
Geen koorts, minder pijn, maar ik ben wel heel snel kortademig en duizelig.quote:
Oooh, dus zo gek was dat nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Er zijn er meer die hem ezel noemen![]()
En snuit noemt hem Elzje
Ja, dat lijkt mij de makkelijkste optie. Heenweg niet zozeer, maar terugweg wel degelijk. Auto rijden met een kater ben ik niet goed inquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor het wel
Hoe ga jij naar Mata's partéy? Met de trein?
Jij hebt niet eens een autoquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij de makkelijkste optie. Heenweg niet zozeer, maar terugweg wel degelijk. Auto rijden met een kater ben ik niet goed in
Waarschijnlijk moet je weer wat aansterken, beetje eten en drinken, een goede nachtrust en dan zal het morgen vast alweer een stuk beter zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen koorts, minder pijn, maar ik ben wel heel snel kortademig en duizelig.
Morgen proberen te werken, dat moet wel kunnen vind ik
Die eerste klap was nadat ik opzettelijk was aangereden en toen een klap van die vent kreegquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cursus omgaan met agressie lijkt me een betere..
Of anger managementquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best makkelijk hoor. Eerst tegen een autoruit aanslaan en zo je hand breken, dan een falend ziekenhuis waar je had verkeerd in gips wordt gezet
Uit het gips komen, na 3 weken woest zijn op je baas omdat die al 5 maanden je salaris niet of nauwelijks betaald en dan tegen de muur slaan.
Toen niet terug naar ziekenhuis gegaan![]()
En in oktober mn ex blauw oog gegeven.
Hmm boksles is meer iets voor mij geloof ik
Spuit 11quote:
Nee helemaal nietquote:
quote:
Hier nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet 't, Fok loopt te klooien
Dat zal wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je weer wat aansterken, beetje eten en drinken, een goede nachtrust en dan zal het morgen vast alweer een stuk beter zijn.
Het gaat met vlagen, het kan ook gewoon aan m'n internet liggen omdat ik iets aan het downloaden benquote:
was naar Babs bedoeldquote:
Ja en dan opeens staat de quote er 3 keerquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen, het kan ook gewoon aan m'n internet liggen omdat ik iets aan het downloaden benDan kan ik of niet quoten vanwege iets met een code 0 of ik druk op invoeren en dan blijft hij wachten en wachten en dan gebeurt er dus niks.
Ik heb wel ouders met een auto die ik gewoon kan lenenquote:
Jij bent zo slimquote:
Hoe lang doe je er dan over? Vanuit Utrecht gezien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel ouders met een auto die ik gewoon kan lenen
Met de trein volgens 9292 en db.de is het het makkelijkst om via utrecht heerlen te gaan(is ook nog eens 10e goedkoper dan via munchenklabbach voor een enkeltje, meer met een weekendretour)
Ik kan vandaag nog een auto uitzoeken op de lease site en dat levert me bij sommige modellen zelfs een salarisverhoging op. En TOCH, doe ik het nietquote:
Ik was van plan dat de dag van tevoren uit te zoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel ouders met een auto die ik gewoon kan lenen
Met de trein volgens 9292 en db.de is het het makkelijkst om via utrecht heerlen te gaan(is ook nog eens 10e goedkoper dan via munchenklabbach voor een enkeltje, meer met een weekendretour)
3 uur vanuit Utrecht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er dan over? Vanuit Utrecht gezien?
Moest toch op db.de zijn voor een treinkaartje naar worglquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was van plan dat de dag van tevoren uit te zoeken
Worstl? Klinkt leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moest toch op db.de zijn voor een treinkaartje naar worstl of zoiets
Worglquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Worstl? Klinkt leuk
MissB komt ook, kunnen we samen reizen
Net iets meer dan 2u met de auto.quote:
Wat zegt het over mij als ik nu meteen Anton aus Tirol in m'n hoofd heb?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Tirol
En met MissB, gezellig! Dibs op de gangpad stoel
Foute muziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij als ik nu meteen Anton aus Tirol in m'n hoofd heb?
En wat?
Not again, gister al K3, nu Anton aus Tirolquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij als ik nu meteen Anton aus Tirol in m'n hoofd heb?
En wat?
Ahaaaa....quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foute muziek![]()
En dames die de hele tijd langs hem moeten lopen
Voor die eerste heb ik een excuusquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Not again, gister al K3, nu Anton aus Tirol
Jij was hier vanmiddag niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Not again, gister al K3, nu Anton aus Tirol
Ja en als jullie naar de wc ofzo moeten dan moet je langs hem. Kont in zn gezicht enzquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahaaaa....
De dames die naast 'm zitten zijn veul leuker
Samzz dr foute muziek uurtje gemist dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |