Beste nummer van 2010quote:
Je hebt de edit-knop ook nog niet ontdekt zie ikquote:
Prioriteiten en gedachten verschillen natuurlijk, en ik ben de laatste die je daar om gaat bekritiseren... maar als ik een supervet feest heb, waar ik graag naartoe wil.. Rij ik wel, zonder drank en drugs dus... of ga ik ergens afteren, of duik ik de kroeg in, of een hotel, of fix een crash-plek bij iemand. of iig IETS.. Geen geld, of geen tijd, of geen zin vind ik meer valide redenen dan.. te lang wachten op de trein..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Hoolii het volgende:
[..]
uhm ja? 4 uur eindigt het feest en het is of 3 uur wachten op de eerste trein richting Den Haag of het feest eerder verlaten.. Nou dat zijn dus 2 redenen om er voor te kiezen om niet te gaan.
Is toch niet heel raar?
QFTquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Geen geld, of geen tijd, of geen zin vind ik meer valide redenen dan.. te lang wachten op de trein..
Voor mij ook! Heb er zin in!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef benniesnugger het volgende:
Morgen eerste feestje voor dit jaar maar weer. Euphoria in Tilburg.
wordt laatste uurtje nog even kijken welke zaal we gaan staan. Of Ran-D of Josh & Wesh.
duik je daarna toch de Nacht inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Hoolii het volgende:
[..]
uhm ja? 4 uur eindigt het feest en het is of 3 uur wachten op de eerste trein richting Den Haag of het feest eerder verlaten.. Nou dat zijn dus 2 redenen om er voor te kiezen om niet te gaan.
Is toch niet heel raar?
Kom dr maar in met die slagroom!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
duik je daarna toch de Nacht in![]()
Then again... welke niet...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nieuwe WYFYB is ook weer heerlijk.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je hebt de edit-knop ook nog niet ontdekt zie ik
maar the machine
boh!quote:
quote:
ouderwets lage (standaard) BPMquote:
Gebruik hem dan ook eens.quote:
...in een zin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Gebruik hem dan ook eens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |