quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef Beschouw het volgende:
Ha, mijn beste vrolijke vriend en mijn lief vriendinnetje doen ook weer mee. Zonder de andere deelnemers te kort te willen doen hoop ik dat frits en kz hoog zullen scoren.
Dank je wel Beschouw! Sympathiek van je!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef Beschouw het volgende:
Ha, mijn beste vrolijke vriend en mijn lief vriendinnetje doen ook weer mee. Zonder de andere deelnemers te kort te willen doen hoop ik dat frits en kz hoog zullen scoren.
Ik zal maar aannemen dat het idd typefout is. Je andere inzetten waren met een - en die op De Graafschap-Utrecht wijkt daar qua schrijfstijl op af. Dus voor deze ene keer....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef SnuggLe het volgende:
Shit, verkeerde quote / edit bij mijn Graafschap - utrecht. Er staat 2X50, wat X-50 had moeten zijn, zoals logischerwijs de andere scores ook zijn. Typo
I know, zie het nu pas achteraf . Maak er maar wat van.
Maar ik laar 'mijn' superboeren iig nooit verliezen.
Zeer scherp!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:38 schreef Maringo het volgende:
Zijn we eigenlijk niet allemaal te laat voor die tweede wedstrijd?
Verkeerd gelezen die post van jou toen. Had genoteerd 2 x 2 voor 50. In volgende tussenstand is je puntentotaal bijgewerkt.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:56 schreef SnuggLe het volgende:
Beschouw, ik weet dat ik erg laat was met mijn " 2 keer X 50", maar je bent mijn punten voor Sevilla-Barcelona vergeten te plussen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |