dat zeggen ze allemaal...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeerde niet eensEn ik moet er dan ook nog bij zijn.
Hangt er vanaf, welke computer, en of ik er ben. Kans is groot dat ik er niet zal zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef tdrone het volgende:
ga je bij 999 wel lapohunten HT (dan hoef ik namelijk niet te proberen)
Doei maleduckquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal...
maar ik ben er vandoor
tot ooit allemaal!
Bye MannenEendquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal...
maar ik ben er vandoor
tot ooit allemaal!
Wat hypocriet dat ik dat typequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe al heel lang niet meer mee met dat achterlijke hunten, kinderachtig gedoe
oe... een kusje van c-cquote:
Je weet dat Benny met Lutte gaat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oe... een kusje van c-c![]()
laat benny het maar niet zien... die denkt dan meteen allemaal dingen...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet dat Benny met Lutte gaat?
benny ziet overal relaties... moet je hem maar eens vragen wat ik ermee bedoelquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet dat Benny met Lutte gaat?
hmm okeequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
benny ziet overal relaties... moet je hem maar eens vragen wat ik ermee bedoel
Doei Stuartquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weg en is er vanavond rond 8 uur NL tijd weer![]()
Zou je wel moeten doen. Best leuk.quote:
Späterquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
Bye Stuquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
Ze is zo blauw blauw blauw van de sangriaquote:
ja dat is altijd, totale anarchiequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Michhas het volgende:
Wat een klapmongolen heb ik aan de lijn vandaag, jezus hey
Het gaat achteruit met Nederland, domme mensen die niet nadenken nemen het land over
eNGine10 aan de macht!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Michhas het volgende:
Het gaat achteruit met Nederland, domme mensen die niet nadenken nemen het land over
hehequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
eNGine10 aan de macht!![]()
Oh wacht
ik dacht eraan toen ik je sig zag..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoe kom je dr eigenlijk bij tdrone?
burgemeester van moerdijk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Michhas het volgende:
oke ik snapquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik dacht eraan toen ik je sig zag..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef tdrone het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)nternetsensatie.html
ik lach me kapot om die gezichtsuitdrukking van dat beest
x2quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef tdrone het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)nternetsensatie.html
ik lach me kapot om die gezichtsuitdrukking van dat beest
Ja, ik zag hemquote:
Ja iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Balen man
[..]
Smijt de haak er dan op
Jan Smeets.quote:
...?quote:
Serieus.quote:
Ik zal je tijdens het golfen wel uitleggen wie Jan Smeets is danquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik geloof je niet tenzij we gaan golfen
Nee.quote:
Ik kan hem niet zien, zit op werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef honkeytonk het volgende:
Deze is voor Michhas en Zeroku
En deze is voor Chocolate-Chick!
Nee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Je ziet toch het artikel![]()
Of het is een schaker
Bedankt HTquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef honkeytonk het volgende:
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef honkeytonk het volgende:
Alsof ik daar mee bezig ben tijdens het golfen...ik weet heus wel wie het isquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zal je tijdens het golfen wel uitleggen wie Jan Smeets is dan.
Da's vervelend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan hem niet zien, zit op werk
Je staat bij me in het krijt.quote:
quote:
Je bent met je golfclub bezig als het goed is dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof ik daar mee bezig ben tijdens het golfen...ik weet heus wel wie het is
precies, dan heb ik geen tijd om aan jan smeets te denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent met je golfclub bezig als het goed is dan.
Waar wel aan dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, dan heb ik geen tijd om aan jan smeets te denken
Neequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof ik het hier ga zeggen
Helaas.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef honkeytonk het volgende:
Dat kan ik wel regelen? Ik moet mij zo toch omkleden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zoals wat? een strippende HT?
zoiets, leuker dan nietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zoals wat? een strippende HT?
Staat mijn naam niet bij heaquote:
Pics in PM graag, ik moet nu gaan, zie jullie zo nog even voor het zwemmenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kan ik wel regelen? Ik moet mij zo toch omkleden.
Ajuus!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Pics in PM graag, ik moet nu gaan, zie jullie zo nog even voor het zwemmentoedeledokio
![]()
Doeggquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Pics in PM graag, ik moet nu gaan, zie jullie zo nog even voor het zwemmentoedeledokio
![]()
Stiekem klikken, wees rebels!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Teal het volgende:
[..]
zoiets, leuker dan niets
[..]
Staat mijn naam niet bij hea
quote:
Ja. Wie kies je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik, mag ik wel zelf de slagman kiezen?
Later hunkquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu zie wat er van komt
Nu ga ik echt, later beebs
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu zie wat er van komt
Wie kies je nou?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu zie wat er van komt
Ik dacht even dat je het tegen mij hadquote:
quote:
Velletje voor.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef Teal het volgende:
Ik dacht dat je boos zou worden, omdat vrouwen hem altijd andersom hangen
Best!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef Teal het volgende:
Ik stel wel een boeiendere vraag: hoe gaat ie?
Het gaad goet! Ik had vandaach een 10 gehaalt voor nederlandquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef Teal het volgende:
Ik stel wel een boeiendere vraag: hoe gaat ie?
Niets van te zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het gaad goet! Ik had vandaach een 10 gehaalt voor nederland
Houden zoquote:
Namens heel Nederland bedanktquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het gaad goet! Ik had vandaach een 10 gehaalt voor nederland
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik haal graag goede cijfers voor mijn favoriete land.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ooit zul jij wereldkampioen worden voor dit land, met zo'n inzet.
Moet je het niet doen heaquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef Michhas het volgende:
Poeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoep
Vies man
Getverredekkie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef Michhas het volgende:
Poeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoeppoep
Vies man
Ik ben veel sneller tevreden dan de meeste mensen, omdat ik vaker moest "strijden" voor de kleinere dingen in het leven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:25 schreef Teal het volgende:
Ik snijd wel een onderwerp aan.
Hoe snel zijn jullie tevreden?
Ik vrij snel, maar snak wel altijd naar meer
Ja, gaan gewoon door.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:26 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, ik heb een probleem. Ik weet niet of mijn trainingen door gaan vanavond
nu pas?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef Teal het volgende:
Ik heb trouwens mijn kerstpakket gekregen
Whaaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:27 schreef NBT het volgende:
Trainuhhhhhhhhhhh.............. kutjes.................... whaaaaaaaaaaaaa~~
Zeker wel!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zwaar eensquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zwaar eensWhaaaaaaa.........kutjes..............whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:36 schreef Teal het volgende:
20 min to go
Ik ga even in ONZ ronddwalen
dag dag
HT en ik baggeren de boel vol volgens mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:36 schreef Teal het volgende:
20 min to go
Ik ga even in ONZ ronddwalen
dag dag
Huh? Nu bagger ik? Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
HT en ik baggeren de boel vol volgens mij
Waar blijft mijn pak slaag?quote:
Mazzelpikquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:49 schreef lipjes het volgende:
het
is
bijna
WEEKEND !!!!!!!!111
nog 10 minuten
een pak hagelslaag bedoel je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar blijft mijn pak slaag?
Nee, ik moest een pak slaag omdat ik iets bekeek wat niet voor mij bedoeld was.quote:
Nadat ik gebeld heb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar blijft mijn pak slaag?
[..]
Mazzelpik
Nouja weekend van woensdag t/m zondag zou ik ook wel willen, ik heb Zaterdag na 4 uur pas weekendquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
naja noem het maar mazzel, heb een heel druk weekend
Let's go.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ik bereid me vast voor
Spannend, dat was wel even leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Let's go.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hé? Moeten we vaker doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Spannend, dat was wel even leuk
En nu ben ik aan de beurtquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vind ik ook, het gaf echt een soort kick
Graag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij wilt ook pak slaag van mij?
Komtie nou nog dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij wilt ook pak slaag van mij?
ja was even iet spannends aan het lezen, je pak slaag komt eraanquote:
Geil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja was even iet spannends aan het lezen, je pak slaag komt eraan
SPOILER: als bonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Voor HT:
[ afbeelding ]Wat een lelijke bonusSPOILER: als bonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je niks mooiers?
Zoals wat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat een lelijke bonusHeb je niks mooiers?
Die krijg je laterquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een mooier meisje![]()
Ohja, en zonder een bh
SPOILER: voor HonkeytonkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Da's toch niet mooi genoegSPOILER: voor HonkeytonkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Zij wil niet dat ik die maakquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga naar je naaktpics van Micha kijken dan
Die heeft een BH aan en dat wilt HT niet.quote:
Smeken zul je,quote:
Dat zal jijquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die heeft een BH aan en dat wilt HT niet.
[..]
Smeken zul je,
Nee, ze heeft er toch maar ééntje nodig, mallert.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Wat wil je dan. Een gehandicapt wicht 3 armen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Haaii, geile HT van me. Zal ik jou eens lekker onder handen nemen met deze dildo?
[ Bericht 17% gewijzigd door Chocolate-chick op 12-01-2011 17:24:06 ]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
waarom moet ik smeken? Om mijn eigen naaktfoto's?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zal jij![]()
[..]
Nee, ze heeft er toch maar ééntje nodig, mallert.
Ja. Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom moet ik smeken? Om mijn eigen naaktfoto's?
Maar..quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zitten hier mensen op hun werk lieve schat
quote:
wooow echt supermooi met dat glasachtigequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:27 schreef 92Merel het volgende:
Hoooi
Deze schoenen, zo tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Ik ga jou konijn slaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat, gaat je konijn me nu slaan?
Waar is de hak?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:27 schreef 92Merel het volgende:
Hoooi
Deze schoenen, zo tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
¤142quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wooow echt supermooi met dat glasachtige
Zijn zeker vet duur?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar is de hak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
mmh ja, dat kan bruintje niet trekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
¤142
Dus wel duur, maar 'goedkoop' voor aparte schoenen
Waarom zou je pijnlijk worden omgebracht? Nu wil het wetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik dat hier openbaar zal zeggen zal ik pijnlijk om het leven worden gebracht.
Als ik hét zou zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom zou je pijnlijk worden omgebracht? Nu wil het weten
Ik wel, maar het zou me bijna een heel maandsalaris kosten, dus dat heb ik er niet voor overquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mmh ja, dat kan bruintje niet trekken
maja jammer
Heb jij ze?
oow vet, ik wil zequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wel, maar het zou me bijna een heel maandsalaris kosten, dus dat heb ik er niet voor over(het is dat ik weinig uitgeef, anders had ik het geld er niet voor gehad
)
Ook een toffe variant erop
[ afbeelding ]
Oh oeps, dat ging niet goed, maar het is ook zichtbaar.
Ohja en nee ik heb ze niet.
Jij gaat mij niet om het leven brengen, zíj. Ze zitten achter mij aan, ze zullen mij vinden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg maar, ik beloof dat ik je niet pijnlijk zal ombrengen
Zeg het nu maar, je wordt door niemand vermoord.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet om het leven brengen, zíj. Ze zitten achter mij aan, ze zullen mij vinden.
toch maar doen danquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
www.queenswardrobe.com
En nu sparen
Daar haal ik ook altijd mijn schoenenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
www.queenswardrobe.com
En nu sparen
Ik zal het nooit zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg het nu maar, je wordt door niemand vermoord.
tof!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar haal ik ook altijd mijn schoenen
Misschien dat je op ebay een goedkopere variant kan vinden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg het nu maar, je wordt door niemand vermoord.
[..]
toch maar doen dan
Ik wil bewijsquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar haal ik ook altijd mijn schoenen
mooiquote:
Ze zullen je niks aandoen, zeg het nu of ik doe je watquote:
Vond ik je wel een typ voor jaquote:
Ik zwijgquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ze zullen je niks aandoen, zeg het nu of ik doe je wat
Ochquote:
Is goed. Kom maar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ZEG NOU, ANDERS DOE IK JE ECHT WAT
alsjeblieft? ik heb je vanmiddag geholpen met wat je wilde weten, en nu wil ik iets weten en laat je me zo zittenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is goed. Kom maar.
Al sla je me dood.
Of je had een trui uit moeten zoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Och. Maar als ik had gezegd dat ik een jurkje had gekocht, was het sowieso niet meer geloofwaardig
.
Ah, dus ik moet dood zodat jij iets kan weten dat niet bestaat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsjeblieft? ik heb je vanmiddag geholpen met wat je wilde weten, en nu wil ik iets weten en laat je me zo zitten
Die kon ik niet vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Of je had een trui uit moeten zoeken
Die zijn niet mooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
http://www.queenswardrobe.com/goods_list.php?Index=300
De kleuren lijken niet echtquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef 92Merel het volgende:
Kijk nou, dat lijkt toch![]()
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tuurlijk, niet precies hetzelfde, maar wel herkenbaar
Ja, het model lijkt wel een tweelingquote:
Bron?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
Kleren zijn overbodig. Vooral bij aantrekkelijke vrouwen.
Daarom heb ik altijd kleren aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
Zal moeilijk douchen zijn voor jou danquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd kleren aan
Stommert.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd kleren aan
Schoenen zijn wel oké.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha
En accessoires en schoenen dan ?
Tijdens het douchen ziet niemand mij, dus dan doe ik mijn kleren wel uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal moeilijk douchen zijn voor jou dan.
Hmm.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tijdens het douchen ziet niemand mij, dus dan doe ik mijn kleren wel uit
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
Help! Er staat dat ik een PM heb ontvangen, en dat kan, want ik heb er ook ééntje gestuurd, maar ik zie hem niet staan in mijn inbox
Goedgekeurd?quote:
Gelukkig maar, schoenen zijn wel tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stommert.
[..]
Schoenen zijn wel oké.
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op F5 rammen
[..]
Goedgekeurd?
Gewoon nietquote:
Heb 4 dagen lang geen honger gehad, dus is wel positief ^^quote:
Dan moet je etenquote:
Voor alles is een reden, ook waarom het niet is goedgekeurd dat ik naakt douch.quote:
Wel dat je naakt doucht. Niet dat je daarbuiten ALTIJD je kleren aanhebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan moet je eten
[..]
Voor alles is een reden, ook waarom het niet is goedgekeurd dat ik naakt douch.
Dus ik moet in een gekke bui mijn kleren eens uittrekken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel dat je naakt doucht. Niet dat je daarbuiten ALTIJD je kleren aanhebt.
Ja, gewoon. Omdat het kan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus ik moet in een gekke bui mijn kleren eens uittrekken?
Ga ik zo met het avondeten doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan moet je eten
[..]
Voor alles is een reden, ook waarom het niet is goedgekeurd dat ik naakt douch.
Maar ik laat anderen niet zo graag mijn naakte lijf zien, mits het nodig isquote:
Af en toe is 't wel nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik laat anderen niet zo graag mijn naakte lijf zien, mits het nodig is
Bij de dokter, voor een algeheel onderzoek.quote:
Nee, die mag mijn tieten heul niet zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij de dokter, voor een algeheel onderzoek.
Ook niet als je zelf de dokter mag kiezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, die mag mijn tieten heul niet zien
Dan wil ik wel een uitzondering maken jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook niet als je zelf de dokter mag kiezen?
Hahahquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een uitzondering maken ja
Lasagnaquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een uitzondering maken ja
Nee dat bedoelde ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |