Ok, we gaan er volgende week heen en dan maken we een keuze.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Je niet al te sappel maken over het matras, Chooselife. Ga naar de Ikea en kies een stevig exemplaar waar je een goed gevoel bij hebt.
Toevallig precies hetzelfde als bij ons, via internet 13 jaar geleden ontmoet en al 11 jaar een relatiequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef Tally het volgende:
Mijn lief en ik zijn nu 11 jaar bij elkaar. Ontmoet via internet en hij is niet meer weg gegaan. Officieus binnen een jaar getrouwd (geregistreerd partnerschap na 9 maanden) en officieel 5 jaar getrouwd
Bij ons heeft dat hele traject wat zwanger worden heet nogal veel voeten in de aarde gehad en is een goeie test geweest voor ons huwelijk.Maar dat is gewoon niet stuk te krijgen
Van de week kreeg lief te horen: Zo, jij krijgt ook een buik zeg! Lief: Ja ik ben ook al 25 weken zwanger hoor! Gister was hij druk bezig en kwam hij hijgend naar beneden. Zegtie: Ik word oudHoezo mop? Nou mijn conditie is een stuk achteruit gegaan en ik zit niet lekker in mijn vel op het moment. Aaaah nee joh! Typische zwangerschapsklachten!
Pertinente onzin. De stress van het niet roken gaat vrij snel over als je (evt met hulp) doorzet, blijven doorroken blijft schade doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:59 schreef danimeisje het volgende:
Roken heb ik 3,5maand niet gedaan omdat ik te misselijk was.
Zooi familie gezeik gehad, stresss stresss en toen ben ik weer gaan roken.
Gematigd. Ik rook witte kent (infina). Tis niet goed dat ik het doe het is nooit goed..
Zwanger of niet. Maar de stress die je ergens van kunt hebben bv het stoppen met roken is slechter voor de kleine.
Dan praten 2 gynaecologen en 3 verloskundige onzin...quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pertinente onzin. De stress van het niet roken gaat vrij snel over als je (evt met hulp) doorzet, de schade van het blijven doorroken niet.
Overigens is laatst uit onderzoek gebleken dat zelfs de kleinkinderen van moeders die roken tijdens de zwangerschap significant meer kans hebben op allergieën en (andere) luchtwegaandoeningen. Dat roken lijkt me dus nogal een geval apart.
En externaliserende gedragsproblemen. Zit je langer aan vast dan aan de zogenaamde stop-stress (die wel los zal lopen als je maar "af en toe" een sigaretje rookt)..quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:05 schreef Vanyel het volgende:Overigens is laatst uit onderzoek gebleken dat zelfs de kleinkinderen van moeders die roken tijdens de zwangerschap significant meer kans hebben op allergieën en (andere) luchtwegaandoeningen.
Zo zijn er natuurlijk voor alles uitzonderingen te benoemen. Wie kent geen 95-jarige die altijd heeft gerookt en gedronken? Dat zegt niet zoveel over de gehele linie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mams heeft tijdens de zwangerschap van mij en me broertje ook doorgerookt, ze is zelfs wijn blijven drinken
Tijdens het bevallen heeft ze zelfs nog een sigaret opgestokengestresst
En toch zijn mijn broertje en ik supergezond
Mijn moeder heeft niet gerookt. Wij (vijf kinderen) hebben thuis allemaal VWO en daarna 4 van de 5 WO en 1 HBO. Zie het verschil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Tevens heb ik hbo en me broer mbo. We kunnen beiden goed leren en hebben beiden een goedbetaalde baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |