abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91238551
Danic, die visoliecapsules zijn niet zon succes, die smaak blijft de hele dag in je mond hangen, blegghhh....
En voor vergeetachtigheid heb ik geen zwangerschap nodig ;)

Die massage lijkt me wel fijn trouwens! Zowel voor, tijdens als na de bevalling :Y
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91238624
haha 3e ronde, dat opboeren ervan is pas vies :X :D
pi_91238809
Ik had dat probleem met die smaak idd ook, echt ranzig! Dus rij nu rond met een rol pepermunt in de auto. Vaak krijg ik nl een oprisping in de auto naar mijn werk en das echt smerig.
Maar ik heb dé oplossing: davitamon compleet mama plus mét visolie.
Vitaminepillen voor zwangeren met visolie in 1.
Dus als volgende week mijn andere potjes leeg zijn, ga ik over op deze. Ik moest van mijn vk ook al overschakelen van foliumzuur naar vitaminepillen voor zwangeren.
Ik weet niet precies hoever je bent, maar anders zou ik het even navragen, want dan is het zonde van het potje foliumzuur.
(aan de andere kant, zo'n potje kost ¤3,- ofzo, dus lb)
pi_91239454
WupWup :o
Nu krijg ik weer flashbacks naar die keer dat een of ander oester-gel-tablet-achtig-iets per ongeluk gespiest werd door een scherp randje aan mijn kies. De smaak was verschrikkelijk , rottend zeewier en ik heb het de hele dag nog mogen proeven ;(

Ik ga er morgen achteraan danic ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, beetje flauw...
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91240622
En als we het dan toch over roken hebben:

quote:
Longen baby's beter door rookbeleid

Uitgegeven: 12 januari 2011 22:37
Laatst gewijzigd: 12 januari 2011 22:35

UTRECHT - Het antirookbeleid van de overheid heeft de afgelopen jaren geleid tot een betere longfunctie bij baby's.
© Thinkstock

Moeders kwamen minder in aanraking met omgevingsrook, wat zijn effect had op de longen van de baby in de baarmoeder.

Dat blijkt uit promotieonderzoek van Marije Koopman. Het UMC Utrecht bevestigde woensdag een bericht hierover van RTL Nieuws.

Vanaf 2000 werden tien jaar lang de longen van minimaal 1700 baby's van drie weken oud getest. In 2008, vier jaar nadat het rookverbod in de publieke ruimte en op de werkvloer was ingevoerd, was de longfunctie van baby's 10 procent beter.

Horeca

Twee jaar later, toen inmiddels ook de horeca rookvrij was, was de longfunctie weer 10 procent omhoog gegaan.

De onderzoekers stelden vast dat de verbeteringen samenhangen met meldingen van de moeders dat zij minder aan omgevingsrook waren blootgesteld.

Hoe beter de longen bij de geboorte hoe minder een kind de jaren erna last heeft van hoesten, piepen en zagen, zo bleek ook het uit het onderzoek. Koopman promoveert daarop donderdag aan de Universiteit Utrecht.
© ANP
Bron
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91241015
Snotverdikkeme zeg, nog niks claudia?

Daar gaat mijn geloofwaardigheid.:-p
pi_91241838
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Snotverdikkeme zeg, nog niks claudia?

Daar gaat mijn geloofwaardigheid.:-p
Hihi, ik kwam ook al checken. Of ze moet zo hard puffen dat ze niet kan typen :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91245963
ik heb ook geen cursus gedaan. de verpleegkundige in t ziekenhuis heeft me uitgelegd hoe k moest puffen en dat ging goed. alleen in de weeenstorm minder, maar goed met cursus was dat ook niet goed gegaan denk ik :')
heb niet t gevoel t gemist te hebben
pi_91247301
Zo even alles bijgelezen.. pffffffffffffffffff...

Ik rook niet, ik drink niet, ook niet toen ik niet zwanger was overigens.
Ik eet dus wel tonijn, maar uit een blikje, dat mag toch wel gewoon?! (dacht ik)

Voor mijn eerste geen cursus gedaan, achteraf enorm blij om had ik toch niets aan gehad ivm ks.
Nu ook geen cursus, laat het wel over me heen komen, volgens mij moet het goed komen.

Vandaag afscheid wezen nemen op mijn werk, heb vanaf vandaag officieel verlof *O* , al zit ik al even thuis.

Jammer zeg dat er nog steeds geen beeb bij je is Claudia!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91249120
Meldt. Wakker.
Of was de meldplicht daar niet voor ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91250227
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef WupWup het volgende:
haha 3e ronde, dat opboeren ervan is pas vies :X :D
Vitamine pillen ook geen succes!
En ik slik voor mijn schildklier PTU dat heeft als je het inneemt een soort van metaalsmaakje heel vies...
Je kan tandenpoetsen wat je wilt / eten wat je wilt / of drinken wat je wilt gaat niet weg!

Lekker als je al misselijk bent!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91250248
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 01:02 schreef MamaPurk het volgende:
Zo even alles bijgelezen.. pffffffffffffffffff...

Ik rook niet, ik drink niet, ook niet toen ik niet zwanger was overigens.
Ik eet dus wel tonijn, maar uit een blikje, dat mag toch wel gewoon?! (dacht ik)

Voor mijn eerste geen cursus gedaan, achteraf enorm blij om had ik toch niets aan gehad ivm ks.
Nu ook geen cursus, laat het wel over me heen komen, volgens mij moet het goed komen.

Vandaag afscheid wezen nemen op mijn werk, heb vanaf vandaag officieel verlof *O* , al zit ik al even thuis.

Jammer zeg dat er nog steeds geen beeb bij je is Claudia!
Je kunt ook gewoon verse tonijn eten al zijn de meeste dat hier niet met me eens.
Waar je op moet letten is dat je b.v. Vlees of vis niet vacuum verpakt koopt of lang houdbaar vlees of vis wat verpakt is (b.v. Euroshopper boterham vleeswaren)
die van de vers vlees afdeling met dat gesealde plastic kan wel.

Tonijn, zalm e.d. bij een goede visboer vandaan ook geen probleem.

Verder alles wat je verhit is zoiezo geen probleem.

Maar zoals ik al aangeef de meningen zijn hier over verdeeld

Bovenstaande is aldus mijn verloskundige..

Andere vraag aan jullie:

Brie camembert blauwe schimmelkaasjes.
Dat eten jullie dan zeker ook niet?!

Deze kun je hier in NL prima eten, alleen even in de gaten houden dat er geen au lait cru op staat.

Mijn verloskundige heeft doosjes meegenomen uit frankrijk als voorbeeld omdat ze ze hier niet kon vinden.
1tje bij een specialiteiten kaasboertje.

Bovenstaande is ter info.
pi_91250257
Bedoel mbt tot de tonijn en zalm e.d. Uiteraard niet dat je dat elke dag moet gaan eten.
Maar als jij een keertje sushi met tonijn of zalm wilt eten en je maakt hetzelf of bij een goede sushibar ( wat ik doe zelf maken ) dan kun je dit prima eten.
Alleen niet elke dag.

Leverworst of kippenlevertjes of leverkaas enz kun je ook gewoon eten.
Volgens de richtlijnen op inet niet, ivm teveel vitamine a!
Dit is echt niet van 1 dag een keer een broodje met leverworst eten.
Of op een verjaardag een stukje leverworst pakken.

Aldus mijn verloskundige. En mijn gyn.

P.s.

Feel free om ook hier op te reageren :+
pi_91250324
sorry dani mij krijg je niet meer uit de tent gelokt, zeker niet met die posts zo achter elkaar. Als jij je gelijk wil kan je het krijgen, maar niet zo.

Claudia. Lekker geslapen?
Vanyel jammer dat ik niet wakker was vannacht! ;)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91250395
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 06:28 schreef mefke79 het volgende:
sorry dani mij krijg je niet meer uit de tent gelokt, zeker niet met die posts zo achter elkaar. Als jij je gelijk wil kan je het krijgen, maar niet zo.

Claudia. Lekker geslapen?
Vanyel jammer dat ik niet wakker was vannacht! ;)
Dit heeft niks met "gelijk" krijgen te maken.
Dit is directe info uit mijn intake bij de VK vandaan.
En daarnaast heb ik de eerste 3 maand onder controle van Gyn gestaan en daar kreeg ik hetzelfde te horen.

Duidelijk is wel dat de meningen / onderzoeken / vragen / discussies / adviezen zo uit eenlopend zijn dat niemand EXACT weet wat wel en niet in orde is!

Algemeen iets:

Ik lees dit op nu.nl:

http://mobiel.nu.nl/pda/a(...)door-rookbeleid.html

Laat me alsjeblieft niet lachen... Wie hebben hier in NL nou een bord voor hun kop..
De nederlandse overheid en hun onderzoeken...
Ga in elke willekeurige stad uit en loop 10 kroegen/discotheken binnen.
Praktisch overal mag en kan gerookt worden.
Der staan overal asbakken op tafel..

Door het nieuwe rookbeleid zijn de resultaten behaalt van 10% verbetering van de longetjes van baby's!
Als dat zo goed gaat kunnen ze beter het hele rookbeleid de deur uit doen...

Noem me naief e.d.

Maar bovenstaand artikel is wel erg hypocriet
pi_91250440
dani de meeste ouders komen niet met baby's in kroegen en discotheken en denk dat het aantal zwangeren daar ook reuze meevalt.
Wat jij allicht ook weet is dat het rookverbod ook geldt in andere openbare gelegenheden, zoals bioscoop en sporthal. En ik denk dat dat zeker WEL goed effect heeft.

idd beetje naief om direct weer te roepen.

Claudia zet hem op he? ;)

ik ga an die arbeit; slecht geslapen en beroerd. Dus wordt een zwaar dagje denk ik..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91250482
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 05:47 schreef danimeisje het volgende:
Je kunt ook gewoon verse tonijn eten al zijn de meeste dat hier niet met me eens.
Waar je op moet letten is dat je b.v. Vlees of vis niet vacuum verpakt koopt of lang houdbaar vlees of vis wat verpakt is (b.v. Euroshopper boterham vleeswaren)
die van de vers vlees afdeling met dat gesealde plastic kan wel.
Whaaaat? En de kipfilet van AH in zo'n pakje die razend snel op is, en niet extreem lang houdbaar? :o. :@.

*Help*.
  donderdag 13 januari 2011 @ 07:08:37 #268
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91250504
Ik ben wat angstig hier. Gisteravond bij het afvegen wat donkerbruin bloed op papiertje en vanmorgen weer, ik kon ook gelijk niet meer slapen. Ik krijg er gewoon hartkloppingen van.
Ik hoop dat het niets betekent, maar ik ben er bang voor.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 januari 2011 @ 07:09:24 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91250509
euroshopper boterham vleeswaren slecht voor je, maar roken niet ... sorry maar nu zit ik hardop te grinniken. ik ga me NIET in de hele (rook) discussie mengen.

Met voorverpakte vleeswaren, of ze nu van euroshopper of van een willekeurig ander merk zijn, is echt niks mis hoor. Je moet ze geen zes weken laten liggen alvorens op te eten, maar dat geld voor alles denk ik. Ik zal me sowieso niks anders kunnen veroorloven, aangezien er nogal wat beleg doorheen gaat in dit huishouden en het allemaal al duur genoeg is. Wellicht dat het met vis (zalm/tonijn etc anders werkt) maar gebraden gehakt, cervelaat, ontbijtspek etc etc is er niks aan de hand as far as i know.

Bedankt voor de lachbui op de vroege morgen, ik ga zo vol frisse moed de regen in om Jan naar de psz te brengen _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 januari 2011 @ 07:10:31 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91250514
Susie: heb je seks gehad gisteren? Hard moeten persen tijdens het poepen? Dan kan er een adertje zijn gesprongen. Gewoon even de vk bellen :* Sterkte
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 13 januari 2011 @ 07:11:38 #271
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91250522
Nee, geen sex gehad, wel gesport (volleybal wedstrijd). En nee, ook niet gepoept gisteren.
En ik ben nog niet bij een vk geweest, dan al bellen?
pi_91250526
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 07:09 schreef DJMO het volgende:
euroshopper boterham vleeswaren slecht voor je, maar roken niet ... sorry maar nu zit ik hardop te grinniken. ik ga me NIET in de hele (rook) discussie mengen.

Met voorverpakte vleeswaren, of ze nu van euroshopper of van een willekeurig ander merk zijn, is echt niks mis hoor. Je moet ze geen zes weken laten liggen alvorens op te eten, maar dat geld voor alles denk ik. Ik zal me sowieso niks anders kunnen veroorloven, aangezien er nogal wat beleg doorheen gaat in dit huishouden en het allemaal al duur genoeg is. Wellicht dat het met vis (zalm/tonijn etc anders werkt) maar gebraden gehakt, cervelaat, ontbijtspek etc etc is er niks aan de hand as far as i know.

Bedankt voor de lachbui op de vroege morgen, ik ga zo vol frisse moed de regen in om Jan naar de psz te brengen _O-
*Kalmeert. Dank je DJMO.
M'n vk heeft daar ook nooit iets over gezegd eigenlijk. Ze zei zoiets van eh.. je mag alles eten, behalve rosbief en fricandeau. En alle andere bekende dingen. Dus ja.

Susie, gewoon even bellen naar de vk! :* Ook als je nog geen vk had. ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 januari 2011 @ 07:16:23 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91250542
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 07:11 schreef Susie het volgende:
Nee, geen sex gehad, wel gesport (volleybal wedstrijd). En nee, ook niet gepoept gisteren.
En ik ben nog niet bij een vk geweest, dan al bellen?
gewoon de vk bellen die je had uitgezocht, je verhaal uitleggen en wellicht dat je wat eerder mag komen :*

PD: ik meng me niet zo vaak in die discussie's (meer), maar ik heb er wel een standpunt over. En dat is dat je tegenwoordig in de ogen van sommigen alleen nog mag slapen, eten en drinken wat absoluut geen schade kan voor de baby (maw: vrijwel niks dus) en voor de rest moet slapen. en dat liefst tien maanden lang, want je zou al een maand voor je zwanger wil worden moeten beginnen met je goede gedrag. Dat is gewoon onmogelijk .. punt. Sommige dingen kun je idd (beter) laten, anderen moet je een korreltje zout nemen... en voor danimeisje .. het roken is dus NIET met een korreltje zout te nemen ...

donderdag 13 januari 2011 @ 07:16:52 #274
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_91250547
Susie het hoeft niets te zijn, maar ik begrijp je bezorgdheid.
ik heb het zelf ook meegemaakt
  donderdag 13 januari 2011 @ 07:18:50 #275
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91250557
Ik heb al stress, zit hier niet ook nog eens te wachten. Heb helemaal trilhanden, krijg niet eens mijn broodje naar binnen, terwijl ik wel honger heb...
Ik zal straks eens bellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')