Vast nog niet goed genoeg! Hiquote:
En van mij!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:Als ik eeuwig single blijf, is het dus de schuld van de banner!
How You doin'quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast nog niet goed genoeg! Hi
Uiteraard! Want ze is van mij!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij gaat een ieder die met MissT wil daten de hersens inslaan?
Dat heb je dan soort van goed gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Zo, de keuken is soort van schoon.
ons schoonmaak prinsesjequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Zo, de keuken is soort van schoon.
En vooral zelf geen tijd vrijmaken voor dr hequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij gaat een ieder die met MissT wil daten de hersens inslaan?
Wat zei ik vanochtendquote:
En helaas weet ik nu dus voor altijd dat dat nagellak is en niks met vampieren te maken heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
Whajooow! Ik kom er net achter dat from dusk to dawn enorm goed past bij een blouse dat ik heb
quote:
Wat een geweldige man ben jij dat je dat gewoon snaptquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En helaas weet ik nu dus voor altijd dat dat nagellak is en niks met vampieren te maken heeft.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En helaas weet ik nu dus voor altijd dat dat nagellak is en niks met vampieren te maken heeft.
Daar merk ik veel te weinig van!quote:
Ik ook. Ben ik nu een vent?quote:
Ik geloof dat je dat aan Q moet vragenquote:
quote:
Ach ja, het is een gavequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een geweldige man ben jij dat je dat gewoon snapt
Q is je pimp?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dat aan Q moet vragen
Je onthoudt ook nog dingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, het is een gave![]()
Was hier laatst een hele discussie over en dan onthou ik dat he.
quote:
Latex handschoentjes. Te koop bij de supermarkt bij de schoonmaakmiddelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja kookmutsen hier opgelet.
Ik ga vanavond dus gehaktballen eten. Zelf maken uiteraard maar hoe kan ik de gehad met de kruiden mengen zonder dat ik nog 2 dagen gehakt onder mn nagels heb zitten?
nagelborsteltje gebruikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga vanavond dus gehaktballen eten. Zelf maken uiteraard maar hoe kan ik de gehad met de kruiden mengen zonder dat ik nog 2 dagen gehakt onder mn nagels heb zitten?
Rubber handschoenenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je handen wassen na het draaien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar er wat mee doen, ho maarquote:
Ik zou hem dumpen als ik jou wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar er wat mee doen, ho maar
Die zou ik liever niet gebruiken met kokenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Latex handschoentjes. Te koop bij de supermarkt bij de schoonmaakmiddelen.
geduld is een schone zaak miss...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar er wat mee doen, ho maar
Ja vooral van die nutteloze feiten raak ik nooit meer kwijt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je onthoudt ook nog dingen![]()
* Huppelmuts valt van stoel
wel met ballen draaienquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die zou ik liever niet gebruiken met koken
Je bent serieus met die opmerking he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je handen wassen na het draaien?
Of doe boterhamzakjes om je handen tijdens het draaien.
Goed wassen haalt alles gewoon wegquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent serieus met die opmerking he?
Mjah.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed wassen haalt alles gewoon weg
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent serieus met die opmerking he?
Schrobben tot het bloed onder je nagels vandaan stroomt en alles schoonspoeltquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed wassen haalt alles gewoon weg
je bent niet de makkelijkste hequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah.
Niet dus. En ik vind het ook gewoon superranzig ballen draaien![]()
Sowieso eten aan mn handen
Ja vraag ik me ook afquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet![]()
Maar ik ben de restjes wel altijd kwijt als ik gewoon m'n handen was. Dus vraag me een klein beetje af waarom jij nog 2 dagen gehakt onder je nagels zou hebben.
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Schrobben tot het bloed onder je nagels vandaan stroomt en alles schoonspoelt
Dat poeder wat erin zit komt vaak naar buitenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak miss...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |