Jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker! Blokkade van 3 maanden. Ik heb per direct die teringbank opgezegd, blokkeer dan mijn pas ofzo, mongolenquote:
Tja, die luxe heb ik al helemaal nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker! Blokkade van 3 maanden. Ik heb per direct die teringbank opgezegd, blokkeer dan mijn pas ofzo, mongolen
Je kan ze even bellen, dan zullen de RBM gestopt/niet toegepast worden, maar de brieven gaan automatisch en kunnen niet gestopt worden, omdat die noodzakelijk zijn voor een eventueel juridisch vervolg traject. Telefonisch contact met ze houden regelmatig zorgt ervoor dat er niks zal gebeuren verder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt ook wel, als mijn loon gestort wordt straks. Maar dat duurt nog even.
ik moet nog wel onderdelen kunnen verkopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg agressie voor, kom maar op!
Bij de Rabo begon het met AI's. 3 maanden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
Snap ik, zorg iig dat je 1x 48u positief blijft staan, dan houdt het eventjes op. Tot die tijd zul je 1x/week een brief ontvangen, na een maand of 2 zullen ze diensten gaan blokkeren, meestal begint het pinnen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ze even bellen, dan zullen de RBM gestopt/niet toegepast worden, maar de brieven gaan automatisch en kunnen niet gestopt worden, omdat die noodzakelijk zijn voor een eventueel juridisch vervolg traject. Telefonisch contact met ze houden regelmatig zorgt ervoor dat er niks zal gebeuren verder.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Jahklopt, JoebravoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch?![]()
Dat komt pas als je meer dan 3 maanden niet betaald en niks van je laat horen en/of niet aan je gemaakte afspraken houdt. (bij de abn) RBM worden namelijk altijd handmatig gedaan daar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij de Rabo begon het met AI's. 3 maanden.
'yo mamaquote:
Die luxe had ik toen eigenlijk ook niet, maar papa wilde mij wel helpenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Tja, die luxe heb ik al helemaal niet![]()
FML!
Ja, je gaat ze vertellen wanneer je salaris komt, dat het probleem dan is opgelost. Iemand gaat dan op je bij/afschrijvingen kijken (doen ze nu toch elke week) om te zien of je de waarheid spreekt en noteert dan de afspraak. Hou je je daar aan, zal er niks gebeurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat moet in godsnaam zeggen? Hallo, ik ben een arme stumpert, heb meelij
Ja nee, da's geen optiequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die luxe had ik toen eigenlijk ook niet, maar papa wilde mij wel helpen(Waarom denk je dat ik die blokkade kreeg?
) Niet omdat ik zoveel winkelde hoor
Daten deed ik bij mij thuis, dan koste het niet zoveel
Hoeft niet, de meeste mensen op die afdeling zijn heel meelevend, anders om iemand anders vragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zin om even heel hard te gaan huilen
Nee maar dat zegt Johnny Bravo welquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
zo heet die joejoe "van je" toch hier?
oh en een "knuffel" niet huilen
quote:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat moet in godsnaam zeggen? Hallo, ik ben een arme stumpert, heb meelij
Ja mijn loon wordt sowieso elke maand gestort he...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, je gaat ze vertellen wanneer je salaris komt, dat het probleem dan is opgelost. Iemand gaat dan op je bij/afschrijvingen kijken (doen ze nu toch elke week) om te zien of je de waarheid spreekt en noteert dan de afspraak. Hou je je daar aan, zal er niks gebeuren
Dat is niet waar, ik kwam gewoon elke maand netjes boven nul, maar kwam ook iedere maand weer onder dat krediet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
Dat komt pas als je meer dan 3 maanden niet betaald en niks van je laat horen en/of niet aan je gemaakte afspraken houdt. (bij de abn) RBM worden namelijk altijd handmatig gedaan daar.
911, there is a handsome guy in my house!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee maar dat zegt Johnny Bravo wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |