abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91208113
Het dreumestopic deeltje 104

Dreumesen:

23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91208180
Huups update:
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
Boh. Ik wals ff overal tussendoor, sorry :') :@

ik sta hier met een lekke band bij t ZH nadat k vanmorgen al een ticket had voor parkeren zonder blauwe schijf. Eigen schuld natuurlijk maar k geloof dat k niett mn dag heb vandaag :')

we zijn volledig doorgelicht, rontgen gemaakt, ze zit he-le-maal vol met poep :X ondanks de dagelijkse luiers dus. Daar hebben we een of ander paardenmiddel voor gekregen om dat eruit te krijgen. Keisneu, arm ding :-/
en verder is er bloed geprikt (6 buisjes...) een inwendig anaal onderzoek gedaan :X en een plaszakje om, want blijkbaar als je darmen zo vol zitten dan krijg je daar ook blaasontstekingen en urineweginfecties en zulks van. Had k nog nooit van gehoord maar ben blij dat ze zo grondig dan maar gelijk alles meeneemt in t onderzoek. Over 2 weken de uitslag via een belafspraak en over 4 weken terugkomen. Ben benieuwd hoe en wat. T is vet sneu dat ze zo door de molen moet maar blij dat er iig al op de rontgenfoto een verklaring zat mogelijk voor de buikpijn enzo.

En nu wachten op de pechhulp. Normaal draai k mn hand nie om voor een band verwisselen maar nu pas ik even geloof ik. Krijg van t idee alleen al harde buiken :')
Mijn laatste post:
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef oeke het volgende:
Dat is ook raar he, dat er nu dus al een soort smaak ontwikkeling is. Bij Elmo of ander sesamstraat materiaal gaat Ko ook meteen Nee nee roepen.
Terwijl ik het heel leuk vind. :(

Voor mij is het ook een mindset, en dan kan ik er gewoon van genieten. En op de grond erbij zitten met een boekje werkt dus ook heel goed. :Y

Arme Senna, zo zielig! Geef haar vanavond maar een extra dikke zoen van Ko. :*

Heb je niks met knuffelen en lichamelijkheid, Mefke?
pi_91208358
Jemig Huup, wat naar! :o
Ik moet er gewoon mijn tranen van wegslikken. Arme Amelie. :'(
Wat een enorme doorlichting. Hebben ze al enig idee hoe dat nou zo gekomen is? Of moet je wachten tot de belafspraak?
Oh, ik kan me er helemaal geen voorstelling bij maken, hoe dat voor haar moet voelen, je buik zo vol. ;(
En wat balen daar op de parkeerplaats, getver. :(
Hopelijk zijn ze er snel.

Dikke zoen voor jullie! :* :* :*

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 12-01-2011 13:49:33 ]
pi_91208376
ach huup, wat een narigheid zo.
Fijn dat je een prettig gevoel over hebt gehouden aan de afspraak en de onderzoeken.
Begrijp ik nou goed dat de aanwezigheid van de poep de oorzaak kan zijn van de buikpijnen? Dus als ze haar darmen goed leeg kan maken met dat paardemiddel, dat het dan beter zou kunnen gaan?
En een plaszakje, och gut, sneu.
:* voor jou en je meisje!

oeke, Senna heeft idd ook echt al smaak als het om programma's gaat. Echt lijn kan ik er neit in ontdekken, behalve dan Dora :D
Ik zal de dikke kus doorgeven en Ko krijgt er vast een terug :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91208570
Huup, wat een gedoe voor jullie! Wel fijn dat ze nu inderdaad alles grondig meenemen, dat lijkt mij ook heel prettig. Bloed afnemen bij die kleintjes is ook zo sneu... laat staan een anaal onderzoek. Accherm.....

Oeke, Joep vind sesamstraat ook niet super, hij loopt dan gewoon weg. Barbapapa is hier helemaal de bom :) Dan staat ie al te dansen en roept ie Barbaaaaaa.
Owja en op youtube manamana van de muppets, dat is ook hilarisch volgens Joep.
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:35:27 #6
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91208797
Huup, wat vervelend voor Amélie. Maar goed dat ze haar zo doorlichten, het wordt tijd dat er iets boven water komt. Je hebt haar toch wel extra veel verwend hè?!!!

Morris vindt Timmy time, het kleine broertje van Shaun the Sheep helemaal fantastisch.

En ik ben begonnen met Pluk van de Petteflet voor te lezen aan Anna. En Morris luistert aandachtig mee.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91208933
Huup, wat fijn dat ze zo grondig te werk gaan, al lijkt het me ook wel heel lastig om te zien wat ze dan moet doorstaan zon ochtend. Aan de andere kant... ik hoop gewoon zo dat er een oorzaak en daarmee hopelijk een oplossing wordt gevonden. :* Hopelijk is je pechhulp snel ter plaatse!

Iris is helemaal weg van de DVD van de theatershow van Woezel en Pip. Ze komt me halen en sleept me mee naar de tv met een overduidelijk "PIP" en daar kan ze ook echt een tijd naar zitten kijken O+. Ze heeft in bed een klein Pipje en die stopte ze vanmorgen tussen haar matras en de muur. En dan roepen: "Hallo Pip?" (soort verstoppertje denk ik).
Kleine grapjas.
Ze had tussen de middag een beker met een rups, dus ik zeg: rups
Iris: Beer
Ik: Rups
Iris: Beer
en zo even door...
Ik: Rups
Iris: Neeeeee (om vervolgens in een soort geschater uit te barsten _O- ).
Fake it till you make it...
pi_91208971
Och arme Amelie :'( Moesten die onderzoeken allemaal zonder roesje? Was ze niet helemaal overstuur?
Tjonge, helemaal vol poep toch nog :o Wel goed dat ze nu helemaal doorgelicht wordt Huup.
En dan ook nog een boete en een lekke band -O- :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91209035
Awww Huup wat een rotochtend :'( Arme jij en arme Amelie. Wat moet dat naar zijn geweest voor je meiske. Ik hoop zo enorm dat er nu snel iets uit gaat komen wat al het poepleed doet verdwijnen! Hebben ze al iets zinnigs kunnen zeggen over een mogelijke oorzaak? Dat paardenmiddel, is dat dan een laxeermiddel ofzo?
Dikke knuffel voor jullie :*
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:44:48 #10
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_91209212
Och jeee toch Huup, da's wel een verhaal zeg -O- arm meiske (zowel Amélie als jij natuurlijk :* ). Boh. En dat je er zomaar doorheen walst: dat mag hoor! Beterschap, hopelijk helpt het paardenmiddel snel! Ben ook heel benieuwd wat er uit de onderzoeken gaat komen.

De muppets: oooh jaaaaa!! *zoeken gaat op youtube*

Hier ook ziekenboeg, zoals bij zovelen. De mannen zijn alledrie ziek en ikzelf, tja, moeders mogen toch niet ziek worden. Volgens mij heb ik keelontsteking, probeer de ha te bellen, maar die heeft volgens mij pauze. Dat kán toch niet, dat huisartsen pauze hebben??? Het idee -O- ;)
pi_91209217
Over 4 weken terugkomen! :o Lekkere timing. Ergens wel fijn hoor dat ze bevestiging hebben gevonden van het probleem. En nu maar duimen dat ze een oorzaak vinden voor de obstipatie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91209234
Och arme Amelie.... poep-vol, bah zeg! Wat ontzettend naar voor die kleine meid. Hopelijk dat het paardemiddel flink werkt en ze eindelijk es van die nare buikpijn verlost kan zijn en gewoon fatsoenlijk de boel kwijt kan. Dikke, dikke kus! :*
pi_91209424
Och jeetje wat sneu voor Amelie! Hopelijk helpt het paardenmiddel goed!

Oehh Nijna, kan je die theatershow van W&P misschien kopieren :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91209802
Hè wat naar allemaal Huup. Zo sneu voor je meisje en dan zie ik jou in gedachten bij die lekke band staan en dan wil ik jullie heel hard knuffelen! Niet leuk!
pi_91210330
Jeetje Huup.... zouden de dagelijkse luiers dan zogenoemd 'overloopdiarree' zijn?

Wat naar zeg, hopelijk is ze snel leeg en kan er een structurele oplossing gevonden worden!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_91210335
He shit Huup. Shit voor het buikje en shit voor je ochtend. Wat zal ze een pijn hebben dan. En ik hoop maar dat ze hier heel snel een oorzaak voor vinden want dit is niet fijn.

Oeke, ik vind knuffelen en lichamelijkheid heerlijk, maar niet de hele dag, ik heb liever van die momentjes zeg maar. En ja, ik moet me er gewoon op instellen, maar dat valt niet mee. Hij slaapt nu, kan ik even wat doen.

Huisarts heeft net gebeld voor overleg. Hij heeft waarschijnlijk een kriebelhoest achtig iets door dat nieuwe virus. Maar omdat ie longontsteking gehad heeft wil ze em nu niets geven wat de hoestprikkel dempt. Logisch voor mij, maar dat betekent wel dat Driekus zijn braakreflex nog wel even geplaagd gaat worden. Kleine beetjes, veel vloeibaar en blijven puffen. Nou ja, weten we wat ons te doen staat. En hij mag geen koorts krijgen of meer gaan hoesten, dan is het weer terug komen.
Ik weet het, het heerst, bij ons op het ziekenhuis ligt de kinderafdeling vol met dit soort infecties. Maar goed, hij drinkt prima, dus dat gaan we gewoon voorkomen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91212358
quote:
1s.gif[b] Op woensdag 12 januari 2011 13:49 schreef Vicky het volgende:[/b
Oehh Nijna, *knip*
Daarvoor moet ik even mijn wederhelft aankijken, als er trucjes zijn dan weet hij ze wel. Zal eens even vragen of hij kan uitzoeken of het kan, laat ik je nog even weten :).

Mefke, beterschap voor je kleine vent

Mikoxx, daar ook beterschap!

McLaura, Thijs al wat beter te pas?
Fake it till you make it...
pi_91212485
Super!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:52:16 #19
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91212502
Huup, arm meiske van je toch! Ik zou ook buikpijn hebben hoor (en toch komt ze op de foto's altijd zo vrolijk over!!! O+) hopelijk werkt het paardenmiddel om haar in ieder geval een paar dagen rust te geven en hebben ze snel een goede oplossing voor jullie!

Verder veel zieke kindjes! Beterschap allemaal!!!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91212925
Nijna, Thijs is beter te pas inderdaad. Hij heeft 2,5 uur geslapen en zit nu met een van tafel gejat koffiekopje en bijbehorend lepeltje te spelen en houdt intussen hele verhalen. Wat hij vertelt weet ik niet, want van 'duppetuppetjeetjo jaja njee didadda thijtje' kan ik niks maken.

Ja, dat hij zichzelf benoemt maar in welke context is me een raadsel :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_91214393
Whop. We zijn thuis. Eindelijk. Mn bevalling was sneller geloof ik :') :P Wat een dag zeg.
Ff een wat duidelijker verhaal en wat antwoorden en dan ga k eens op mn gemak terug lezen ;)

Dit is dus eigenlijk precies de reden dat we gewacht hebben met de gang naar een kinderarts, zo'n hele doorlichting hadden we allebei wel verwacht en dat vonden we best wel belastend voor haar. Toen ze nog kleiner was (jonger dan 1) té belastend eigk. Je kunt zo'n medische molen natuurlijk niet maar half in en grondig it was.

De kinderarts heeft het verhaal aangehoord en aan t buikje gevoeld enzo en ze vond gelijk dat het erg vol voelde. Wij hebben wel vaker aangegeven dat we vonden dat ze zo'n bol buikje had dus dat verbaasde me niet. Daarna is er een röntgenfoto gemaakt waarop dus idd te zien is dat ze volledig vol zit.

@McLaura, ja en nee, overloopdiarree is echt ongecontroleerd. Amélie poepte wel, maar enkel met behulp van laxeermiddelen, zodra daarmee gestopt werd stopte zij ook met poepen. Maar het principe is wel hetzelfde, deze ontlasting ging dus inderdaad blijkbaar lángs datgene wat er al zat en er niet uit kwam. Daardoor krijg je een soort vals beeld van dat de laxeermiddelen hun werk doen want ze poept immers.
Nouja goed, het verklaard de buikpijn, en het verklaard waarom wij de indruk hadden dat ze enorme buikpijn kreeg van winden. Dat is niet zo gek als dat ook daar langs moet en dan dus druk uitoefent op de darmen.

Enfin, met bloedprikken is er geprikt op allerhande voedselallergieën, stofwisselingsstoornissen en coeliakie en nog wat dingen maar die heb ik niet onthouden. Dit waren de meest voor de hand liggende dingen volgens de KA en coeliakie was het eerste waar ze op wilde prikken :{
De uitslag daarvan is over 2 weken binnen, daar moest ik aanvankelijk voor langs komen maar gezien mn omvang ( :+ ) heb ik dus een belafspraak.

Voor de ophoping in de darmen hebben we een soort tabletjes gekregen. Met recht een paardenmiddel :X want ze worden normaliter voor volwassenen gebruikt. Ik ga straks de eerste geven, zie er een beetje tegenop want ze zou er forse krampen en buikpijn van moeten krijgen. De laxeermiddelen die we hadden waren van het soort dat ze alleen vocht bij de poep aantrekken, ze doen niets concreets met de darmen, je krijgt er dus ook geen luie darmen van; die paardenpillen die we zo geven zijn van het soort dat de darmen flink laten samentrekken.

Nouja goed, ik vergeet vast weer van alles enzo maar nu eerst ff aan de gang met pillen en zakjes en teruglezen.

ohja en de band kon niet met een prop gered worden dus ik heb in 1 middag 70 voor t parkeren en 70 voor de band over de balk gesmeten :') toch knap vond ik zo :P het zal wel mn karma-afrekening voor 2010 zijn ofzo }:|
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91214414
jeuzus wat een verhaal :o

nouja ik post het stiekem vooral om het voor mezelf op te schrijven dus voel je niet verplicht het te lezen :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 januari 2011 @ 15:41:38 #23
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91214715
Arm mupke maar wel fijn dat jullie gevoel klopte. Ik hoop voor jullie alledrie dat het relatief makkelijk op te lossen is. Lekker buikje masseren en heb je genoeg luiers in huis? Als het zulke paardenpilletjes zijn zou ik maar doekje en luiers klaarleggen.

Oh en die 140 euro is ook wel mooi Piep ja...
pi_91214863
Godnondeju Huup het arme ding! :o Wat zal daar een berg poep inzitten zeg ;( Ik krijg het er naar van als ik het allemaal lees. Zo sneu. Ik hoop dat ze een beetje goed voor die darmsamentrekkerij komt. Is B. ook thuis zodat jullie het samen op kunnen vangen? Of sta je er alleen voor?
héél véél sterkte met Amélie :*

Oh Driekus jochie. Das ook niet fijn he, die hoest, is het drinken Mefke wat verzachtend werkt?

Rienk is nog steeds niet lekker. We zijn zonet wezen wandelen (in de miezer :') ) En dat heb ik maar eens gefilmd:

Toen we bijna thuis kwamen viel hij op zijn handjes en toen was het brullen. Thuis bleef hij vervolgens piepen terwijl het al lang niet meer de handjes konden zijn. Dus maar eens in zijn mond gevoeld en de linkerhoektand is nog niet door. Dus druppels chamodent en een zetpil er in en nu ligt hij in bed. Het was stil, maar hij is nu wat actiever. De zetpil zal wel werken ;)
"ti tototot' hoor ik nu :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91214911
Och hemel Huup, what a day! Héél erg fijn dat amélie nu zo goed doorgelicht is, heel moeilijk om allemaal maar te laten ondergaan, maar aan half werk heeft niemand wat.. nu gaat t hopelijk voor korte metten zorgen. Ik vind het dapper te lezen hoe rustig je alles omschrijft, ik zou er zelf jankend naastgezeten hebben geloof ik.. hoe onderging amélie alles? liet ze t een beetje begaan?
Lastig te horen dat de laxeermiddelen vooralsnog vooral valse zekerheid hebben gegegeven over het wél poepen..en de verdenking coeliakie is natuurlijk verre van fijn, maar wel heel goed te controleren met een dieet natuurlijk! ik hoop voor jullie dat het zoiets controleerbaars zal zijn!
heb de zin wel 3x opnieuw opgeschreven, ik wens Amélie natúúrlijk geen coeliakie toe, maar dat snap je vast hoop ik!

succes voor haar en jullie met t oplossen van de poepblokkade...veel warme kruikjes en dikke kussen, hopelijk komen jullie er zo fijn mogelijk doorheen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')