www.kwartoverbier.nlquote:
Moet jij zeggen:quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een soort smulrol
A) gezondigd
B) hij was geneens
zondig en rol... maar verder klinkt het wel okay...quote:
Met lieslaarzen aan of niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
Net even op de Waalkade geweest. Weinig kade meer over, staat bijna helemaal onder waterBest spectaculair om te zien.
verder?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zondig en rol... maar verder klinkt het wel okay...
Zonderquote:
ja, dat is nederlands uit 66quote:
quote:
Ja, ik moest Koen even achtervolgen in verband met zijn smulrolquote:
Dan moet je nu gaan vergaderen... want dat ging koen ook doen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moest Koen even achtervolgen in verband met zijn smulrol
Alleen maar leuk om je hier te zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moest Koen even achtervolgen in verband met zijn smulrol
Ik zei niet voor niets 'moest'quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef MaleDuck het volgende:
Dan moet je nu gaan vergaderen... want dat ging koen ook doen...
Succes met vergaderen Koenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Koen66 het volgende:
Suikertje in GRTDOJW
Damn
Ik moet vergaderen
ow... sorry zal voortaan beter opletten...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets 'moest'
Ik ben hier stiekem wel eens vaker hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen maar leuk om je hier te zien
braaf zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... sorry zal voortaan beter opletten...
Wat leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben hier stiekem wel eens vaker hoor![]()
Heel soms![]()
Als ik even niets te doen heb op mijn werk
ja, die heb ik continue...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
braaf zo![]()
anders krijg je van die misverstanden enzo
Ik heb meestal ook wel wat te doen op mijn werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
Wat leuk
Ik heb je hier nog nooit gezien![]()
ik geef voorzetjes voor die golflengtequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef MaleDuck het volgende:
ja, die heb ik continue...
*mompelt iets over andere golflengte*
*draait druk aan knoppen*quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik geef voorzetjes voor die golflengte
knopjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef MaleDuck het volgende:
*draait druk aan knoppen*
hopelijk de juiste...
Fair enoughquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook wel wat te doen op mijn werk![]()
Hah... je weet niet hoe goed ik daaraan kan draaien hoorquote:
Dat kloptquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:57 schreef MaleDuck het volgende:
Hah... je weet niet hoe goed ik daaraan kan draaien hoor
wil je het weten?quote:
Hoe is'tquote:
Druk!quote:
kom maar langs dan!quote:
dan mag ik hier niet meer posten hequote:
Van mij mag jij allesquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan mag ik hier niet meer posten he
Ja, daar heb je een punt...quote:
Lekker op tijd wel die receptiequote:
Hee, dat zei je bij de buren ook alquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef Stuart het volgende:
Dit vind ik echt een FANTASTISCH liedje![]()
Ik wijs graag iedereen op mijn buitengewoon goede muzieksmaakquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, dat zei je bij de buren ook al
Begrijpelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wijs graag iedereen op mijn buitengewoon goede muzieksmaak
ben niet zo'n stingfan heb je ook iets nieuwers (laatse 5 jaar)quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wijs graag iedereen op mijn buitengewoon goede muzieksmaak
Niet op dit moment want ik ben wel gek van Sting dus luister er nu naarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben niet zo'n stingfan heb je ook iets nieuwers (laatse 5 jaar)
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet op dit moment want ik ben wel gek van Sting dus luister er nu naar
Okay, ik geef je wat andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok
ik vind the police wel ok.. maar sting alleen niet zo
Omdat jij altijd zo vrolijk bent en dat vind ik leukquote:
Echt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat jij altijd zo vrolijk bent en dat vind ik leuk
goede smaakquote:
die gaik in de zomer hopelijk live zien op pinkpopquote:
Er is een nieuwe hequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
wij weten ook wel dat je het legotopic bedoeld
Legotopic!?!? Waar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
wij weten ook wel dat je het legotopic bedoeld
Coolquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:49 schreef tdrone het volgende:
hoi HT
[..]
die gaik in de zomer hopelijk live zien op pinkpop
Knex had ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb vroeger nooit playmobil gehad.. ook weinig knex trouwens..
Tegenwoordig Duplo, samen met MiniDuck... zie mijn GRTDOJW nicpic maarquote:
hoogstandje!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tegenwoordig Duplo, samen met MiniDuck... zie mijn GRTDOJW nicpic maar
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tegenwoordig Duplo, samen met MiniDuck... zie mijn GRTDOJW nicpic maar
quote:
Dank je!quote:
Hoe lang ben je daar toen mee bezig geweestquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je!
Ik heb er ook erg mn best op gedaan!
incl planning en ontwerptekeningenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar toen mee bezig geweest
Geen idee... grootste gedeelte van de tijd toch bezig geweest met het zorgen dat MiniDuck het niet slooptequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar toen mee bezig geweest
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee... grootste gedeelte van de tijd toch bezig geweest met het zorgen dat MiniDuck het niet sloopte
idd... het nee gehalte was hoogquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Wegwezen, papaduck is met de duplo bezig"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Wegwezen, papaduck is met de duplo bezig"
Voor een echte lul moet je nu hier komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik las een TT met een lul en dus kom ik even posten
Oke tof!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor een echte lul moet je nu hier komen.
Ja ik hoop dat ik de nummer 1000 mee kan maken en niet net op stage zit ofzoquote:
idd... nog 1% ervan verwijderdquote:
Ik wil nummer 1000 openen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik de nummer 1000 mee kan maken en niet net op stage zit ofzo
Dat mag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik las een TT met een lul en dus kom ik even posten
ik zal eraan denken als ik post 300 van topic 999 voorbij zie komenquote:
Ik was er alquote:
vakantiegeld in januariquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik was met mijn konijn spelen
Oehquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tof werk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
wij krijgen dat ieder half jaar om de een of andere reden
Dat zou jij ook wel willen hequote:
Ah, dus nu heet het "spelen"?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb een eigen konijn om mee te spelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat zou jij ook wel willen he
doe gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil een foto van mijn konijn hier plaatsen maar je mag niet op hyves etc..
Hoeft nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil een foto van mijn konijn hier plaatsen maar je mag niet op hyves etc..
wat voor kunstjes dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aaien, een kunstjes leren enzo
Hoe kan jij nou een foto van mijn konijn posten?quote:
Ze kan staan en zelf in de kooi springenquote:
Wacht maar afquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou een foto van mijn konijn posten?
[..]
Ze kan staan en zelf in de kooi springen
quote:
Nee ik heb het niet beveiligd maar ik weet eigenlijk niet eens of ie erop staat maar dat denk ik welquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb jij je profiel op hyves beveiligd anders doe ik ook een poging
of ze heeft haar fotos alleen beveiligdquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet beveiligd maar ik weet eigenlijk niet eens of ie erop staat maar dat denk ik wel
ik ben er ook al..quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij weet mijn hyves niet eens
Wtf, dit is je laatste krabbel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij weet mijn hyves niet eens
quote:ik word geil van je.
X.
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wtf, dit is je laatste krabbel?
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
dan zitten we wel op de zelfde hyves te kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Van Jur de Vriesquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zitten we wel op de zelfde hyves te kijken
Ow dat zou dan wel kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Van Jur de Vries![]()
Je naam, die heb ik. Uit Uithoorn. Je hebt Lutte onder je vrienden staan, leeftijd klopt.
zo had ik het ook gevondenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Van Jur de Vries![]()
Je naam, die heb ik. Uit Uithoorn. Je hebt Lutte onder je vrienden staan, leeftijd klopt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow dat zou dan wel kunnen
hmm toch even stiekem kijken dan
wat jij wilt johquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
IK HEB JE TOEGEVOEGD OP MIJN NEPMSN!
hep jij lutte op haaifs?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
IK HEB JE TOEGEVOEGD OP MIJN NEPMSN!
Verdorie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op wat? ik kan hier niet op msn, dat moet ik thuis doen
Ja, ik vergeet het steeds omdat ik nooit meer op hyves kom eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar cc even serieus het is wel verstandig je profiel te beveiligen
quote:
Bovenkant openmaken en eruit klimmen danquote:
Mijn ajax-bedquote:
waar het hart vol van is...quote:
Ja MaleDuck, jij hebt tenslotte een MiniDuck gemaakt dus jij weet er alles vanafquote:
Ik geef het door.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef honkeytonk het volgende:
Chocolate-Chick doet flauw tegen mij
Aah HT, wat ben je toch zieligquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef honkeytonk het volgende:
Ik geef het door.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef honkeytonk het volgende:
quote:
Dankjequote:
Klopt, alleen maar omdat ik zwart benquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
BIW
[..]
Aah HT, wat ben je toch zielig
Kusje op je verdrietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Dankje![]()
[..]
Klopt, alleen maar omdat ik zwart ben
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja MaleDuck, jij hebt tenslotte een MiniDuck gemaakt dus jij weet er alles vanaf
Maaruh... hoe kan je een kleine maken met alleen rukken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef honkeytonk het volgende:
Tegen jezelf pratenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Dankje![]()
[..]
Klopt, alleen maar omdat ik zwart ben
Goed mikken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Maaruh... hoe kan je een kleine maken met alleen rukken?![]()
Sperma deponeren in een flesdingetje en dan later door een dokter bij de vrouw naar binnen brengenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Maaruh... hoe kan je een kleine maken met alleen rukken?![]()
weet ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer lief CC
Ow... maar zo is MiniDuck niet ontstaan hoor...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sperma deponeren in een flesdingetje en dan later door een dokter bij de vrouw naar binnen brengen
Geen foto's geen bewijs.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... maar zo is MiniDuck niet ontstaan hoor...
Dat maakt mij niet uit, het was een suggestie, tevens moet je sowieso eerst rukken voor je een miniduck maakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... maar zo is MiniDuck niet ontstaan hoor...
Dat maakt mij niet uit, het was een suggestie, tevens moet je sowieso eerst rukken voor je een miniduck maakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, het was een suggestie, tevens moet je sowieso eerst rukken voor je een miniduck maakt.
als je niet oppast ga ik je notenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, het was een suggestie, tevens moet je sowieso eerst rukken voor je een miniduck maakt.
Ach... dan blijf je toch in de waan joh...quote:
Sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef honkeytonk het volgende:
Michhas. Nu ophouden, het wordt irritant.
quote:
Slim! Ik kom net uit de regenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook met mijn jas aan binnen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... dan blijf je toch in de waan joh...
REGEN = Lage gevoelstemp.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als het vriest, dan is het koud
ik ben met de auto naar school gebrachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Slim! Ik kom net uit de regen
Lucky youquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben met de auto naar school gebracht
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef honkeytonk het volgende:
http://onz-radio.nl/player.html
NU LUISTEREN!
Ja mijn scooter moest weggebracht worden dus had ik mijn privechauffeuse voor een dagjequote:
Alleen 's avonds manquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef honkeytonk het volgende:
http://onz-radio.nl/player.html
NU LUISTEREN!
Carnavalquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben met de auto naar school gebracht
carnavalquote:
wutquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
carnaval
maar nederlandstalige carnavalsmuziek![]()
hier is alle carnavalsmuziek limburgs
Ja wat doet ons mam nouquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef Zeroku het volgende:
OMG, zit ik tegen ons mam te praten. Kijk ik, slaapt ze al de hele tijd![]()
_!
quote:
Slapenquote:
Waar denk je dat ik woonquote:
Samen met mijn pandaquote:
Ja jouw panda is liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik woon![]()
.
[..]
Samen met mijn panda?
brabant toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik woon![]()
.
[..]
Samen met mijn panda?
Uhuh.quote:
wij zijn bazenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh.. Daar wordt ook carnaval gevierd
.
dan moet je eens naar brabant gaan met carnvalquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik adoreer jullie want hier kennen wij dat niet
3 maart is het weer zoverquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan moet je eens naar brabant gaan met carnval
was je weg danquote:
Ik miste al de repeatknopquote:
Mja ik kijk welquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan moet je eens naar brabant gaan met carnval
Michhasquote:
andere mensen noemen dat bezigheidstherapie!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef Zeroku het volgende:
Fijn. Dubbele knoop in de veter van m'n joggingbroek gelegd. Nu krijg ik 'm niet meer eruit
Moet ik helpen? ik heb lange nagelsquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef Zeroku het volgende:
Fijn. Dubbele knoop in de veter van m'n joggingbroek gelegd. Nu krijg ik 'm niet meer eruit
Ik noem het fucking irritantquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
andere mensen noemen dat bezigheidstherapie!
Okay, hopen dat dat wel werktquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik helpen? ik heb lange nagels
Daar zijn scharen voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef Zeroku het volgende:
Ja, ook goed voor m'n broek.quote:
Ja ik krijg broeken heel snel losquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik noem het fucking irritant.
[..]
Okay, hopen dat dat wel werkt.
Knippen in je zakquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ook goed voor m'n broek.
En dalijk knip ik in m'n zak
Hehequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik krijg broeken heel snel los
Ja, dan lach ik niet meer ben ik bangquote:
Maar ik wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan lach ik niet meer ben ik bang.
you know what i mean right nowquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe![]()
.
[..]
Ja, dan lach ik niet meer ben ik bang.
Hmhmquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
you know what i mean right now
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas the clown gaat up en down
heb je een puntquote:
op school, en de wc's stinken altijd zo en van het toiletpapier vliegt je reet in brandquote:
Je moet ook niet naar de WC opschoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op school, en de wc's stinken altijd zo en van het toiletpapier vliegt je reet in brand
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de WC opschool
maar ik moet altijd zo nodig plassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de WC opschool
schuurpapierquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op school, en de wc's stinken altijd zo en van het toiletpapier vliegt je reet in brand
grof of fijn? 80 of 240?quote:
Oefening.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
ht... je hebt nog 8 lapo's om te oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |