quote:Technical Information (for support personnel)
Error Code 10060: Connection timeout
Background: The gateway could not receive a timely response from the website you are trying to access. This might indicate that the network is congested, or that the website is experiencing technical difficulties.
stresstest, als in DOS'en ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we ff een stresstestje doen voor je site?
En je link is dood;
[..]
Haha wanneer komt een lapo wél goed uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, komt zo niet goed uit dit keer. Die lapo.
Hij gaat z'n script fixen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom is de XML nou weer verneukt.
Nee, lamlendig, nergens zin inquote:
Ik chagrijnig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, lamlendig, nergens zin in
Nou, meestal heb ik wel een titel paraat. Nu was het gekluns.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wanneer komt een lapo wél goed uitOja, wanneer een zeker persoon in de buurt is
Ik weet nooit ietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, meestal heb ik wel een titel paraat. Nu was het gekluns.
Kom je m wel NU brengen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Voor Tombo en Miauw allebei een doos bonbons
Merci dat jij er bent.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik eet geen chocola meer voorlopigquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |