abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:12:35 #126
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91253667
Orea wat naar zeg, ziekjes zijn en dan ook de hele dag voor Leia zorgen lijkt me inderdaad heftig. Sterkte.

Leuke foto's!

Soneal krampjes -O-

Extra love handles had ik altijd al. Het meest geweldige van zwanger zijn, eindelijk mocht ik een keer blij zijn met mn buik.
pi_91253870
Oei Orea, niet ziek worden! Succes vandaag, zorgen voor een baby als je niet lekker bent is echt pittig.
Ach Shirley, niet ongesteld zijn is het enige wat ik mis van de zwangerschap. Bij mij is het minder heftig dan voor de zwangerschap, maar dat is dus niet altijd zo.

Net bij de huisarts geweest die heeft haar curve bekeken en had het gelijk over de kinderarts. Hij denkt niet aan ernstige dingen, maar wil toch dat ze even bekeken wordt. Dus gelijk een afspraak gemaakt en 25 januari kunnen we terecht. Hij heeft mijn vermoeden van koemelkallergie niet bevestigd of ontkent, maar goed daar is denk ik ook wat meer onderzoek voor nodig.
pi_91254352
Oh wat goed!! Beter het zekere voor het onzekere Sola! :Y Heeft hij nog tips gegeven voor de tussentijd?
pi_91254677
Nee geen tips gekregen, dus ik ga maar gewoon door met wat we al deden. Niets bijzonders dus ;) Ik blijf denk ik maar naar het weeguurtje gaan zodat ik haar groei in de gaten kan blijven houden. Of heeft dat niet veel zin om elke week te gaan wegen? Tot 25 januari dan, daarna horen we wel weer verder.
pi_91255050
Als dat voor jou goed voelt moet je dat vooral doen! :Y
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:19:56 #131
259886 pessie
pi_91256061
Sola fijn dat de HA je doorstuurt!
pi_91256111
Zo daar ben ik weer leuk zo'n laptop die opeens zwart beeld geeft :{

Orea wat vervelend zeg dat je je niet lekker voelt. Ik hoop dat je gauw wat beter bent!

Beetje te laat maar wil Sonnetje en Floris toch nog feliciteren met hun halfjaardag *O*

Solagratia fijn dat de huisarts je doorstuurt en ik hoop dat de kinderarts iets kan vinden en jullie verder kan helpen. Lijkt me niks om in onzekerheid te zitten!
pi_91256142
Ik vind het ook fijn ja. Ook dat ik er niet om hoefde te smeken of zo. Was eerst bang dat hij het gelijk op het spugen zou gooien en dat we dan gelijk iets voor het spugen zouden krijgen. Dat was bij een vorige afspraak aan de orde. Maar nu wordt ze gewoon goed onderzocht en misschien is er wel helemaal niets, dan is het prima, maar dan weet ik dat ik me niet bij elke weegbeurt zorgen hoef te maken.

Tot de 25e zet ik alle zorgen maar even uit mijn hoofd. Maar blijf wel wegen.
pi_91256175
O en ik ga mijn gewicht hier maar niet neer zetten :+ Ben ik nou gewoon heel erg lang of heel erg zwaar :D Ben voor mijn zwangerschap 50 kilo afgevallen dus ja ik was errug dik! Na de zwangerschap zijn er 5 kilo van de 15 zwangerschapskilo's blijven hangen. Nu al een tijdje niet meer op de weegschaal gestaan maar ben erg benieuwd mijn broeken beginnen in ieder geval weer een stukje ruimer te zitten en voel me prettiger. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik begin december weer ben begonnen met werken toch 2 ochtenden intensief schoonmaken doet veel calorieen verbranden :P
pi_91256247
Oh dat klinkt toch goed Rixtje. 5 van de 15 kilo vind ik meevallen hoor. En dat je je prettig voelt is ook belangrijk! 50 kilo afvallen vind ik ook echt heel erg knap!
pi_91256345
Sola, wat fijn dat de ha je doorverwezen heeft naar de ka!
Hopelijk komt er gewoon niets uit, hoewel aan de andere kant zou t ook wel fijn zijn om te weten waardoor het komt dat ze niet zo goed groeit..Lastig hoor. Ook fijn dat je redelijk snel bij de ka terecht kan!

Rixtje knap joh, dat je zoveel afgevallen ben!
Bij mij is 5 kg al lastig :') (terwijl dat er best af mag (en de rest))
pi_91256493
Wauw Rixtje!! 50 kilo afgevallen :o _O_ superknap! En inderdaad, 5 van de 15 valt zeker nog meer! En een zwart beeldscherm sucks... :{

Hier een meisje wat zo moe was (logisch) dat ze nu al 2 uur ligt te tukken :D net dacht ik: heee die is wakker! Maar bij binnenkomst op haar kamer kreeg ik een glimlach en draaide ze dramatisch haar hoofd de andere kant op :D (teken dat ze op die kant van haar zij wil liggen) en snurkte zo verder :Y)

Haar laken was vanmorgen zeiknat :') ze propt tegenwoordig alles in haar mond, haar konijn wordt agressiever aangevallen dan ooit :D maar ook haar laken is niet meer veilig! Ik hou mijn hart vast eind van de maand als we met vast eten gaan beginnen :D
pi_91256852
Ik heb Amy net voor de verandering na een uur slapen niet uit bed gehaald, maar de speen teruggestopt en even laten huilen (ze huilt met de speen in haar mond) en na 2 minuten ging ze weer slapen :o Dus zo moet dat! ;)

En ik had eindelijk de moed bij elkaar geschraapt om de bekkenbodemtherapeute te bellen voor een afspraak, echt trots was ik op mezelf! Toen kreeg ik de voicemail ;(

Dat proppen doet Amy ook Orea! En wat ligt ze toch lekker te snurken, even bijkomen van de kdv dagen?
pi_91256996
Solagratia is het geen optie om alvast met voeding te beginnen tegen KMA?
pi_91257203
Dat moet je toch van de kinderarts krijgen? Op recept? Ik gebruik nu Hypo Allergene voeding.
pi_91257377
Ja ik denk echt dat ze bij moet komen.. het huilen gisterenavond laat/vannacht was ook echt nieuw.. ergens wilde ze wel slapen, maar het lukte niet.. ze had ook geen pijn ofzo. M. en ik hebben om en om haar nek staan kriebelen :D :') en uiteindelijk zakte ze onder een hoop gemormel weg.. Wel vaak wakker geweest, en vroeg weer op. Het is voor ons allemaal even wennen natuurlijk (ik ben ook niet voor niets ziek denk ik ;) we moeten alle 3 weer een nieuw ritme vinden..)
pi_91257841
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Solagratia het volgende:
Dat moet je toch van de kinderarts krijgen? Op recept? Ik gebruik nu Hypo Allergene voeding.
Nee je kunt allergycare of pepti gewoon zo in de winkel kopen, keiduur, maar als de allergie is bewezen en de ka schrijf het voor kun je het terugvragen aan de verzekering. Ik weet niet hoe breed je het hebt, maar je zou natuurlijk tot de 25e alvast kunnen beginnen met allergycare en dan inderdaad gaan wegen om te kijken of dat werkt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91257917
Ah, dan ga ik er eens naar op zoek. Kan ik tenminste al iets doen :)
pi_91258078
Wij moesten de voeding ook eerst zelf betalen. En ik heb het nog steeds niet terug van de verzekering. Falers.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91258198
Dat is echt frustrerend. Het duurde bij ons ook zo lang voordat we de ziekenhuiskosten voor Amy terug hadden. Moesten betalen voor de overnachting van een gezonde baby (omdat ik moest blijven) Nou ja je geeft je baby ook niet echt aan de vader mee naar huis als ze net is geboren :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:27:26 #146
259886 pessie
pi_91258734
Tico, stom dat je het nog steeds niet terug hebt van de verzekering. 50 euro per week vind ik wel erg veel. Pepti is volgens mij goedkoper geworden, volgens mij kost het nu 20 euro per pak? Ik weet het niet zeker, maar zag ergens zoiets staan.

Sola, stom dat het zo lang duurde voordat je de overnachting van Amy terug kreeg. Is toch logisch dat je een verse baby bij de moeder in het ziekenhuis laat?

Nathan slaapt al anderhalf uur :o . Meer nog zie ik nu! Zeker een slaapdagje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91258814
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Solagratia het volgende:
Dat is echt frustrerend. Het duurde bij ons ook zo lang voordat we de ziekenhuiskosten voor Amy terug hadden. Moesten betalen voor de overnachting van een gezonde baby (omdat ik moest blijven) Nou ja je geeft je baby ook niet echt aan de vader mee naar huis als ze net is geboren :P
WAT??? Serieus??? Mijn baby was ook gezond, en ik had naar huis gemogen maar ging niet ivm lage HB.. ik heb echt niks hoeven betalen...? Je hebt toch wel bezwaar ingediend he?
pi_91258835
Lezen :')

Je hebt het terug gehad.. belachelijk dat je uberhaupt moest betalen....
pi_91259406
Sola, wat fijn dat je HA je door heeft gestuurd naar de KA. En hopelijk komt er dan snel duidelijkheid en een oplossing.
Orea, wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt! Best wel weer wennen hè, zo'n nieuw ritme?
Rixtje, 50 kg afgevallen, wat goed zeg! Ik ben ooit 25 kg afgevallen, maar die zitten er allemaal ook weer aan (plus nog 4 extra kilo's). Ik ben maandag ook weer begonnen met lijnen, want het liep de spuigaten uit.
pessie, Lekker dat Nathan een slaapdagje heeft!

Anne's oude slaapritme is hier nog steeds ver te zoeken. 's Nachts gaat het echt perfect, ze slaapt 11 a 12 uur aan een stuk, maar overdag is echt een ander verhaal. 's Ochtends slaapt ze vaak nog wel anderhalf uur, maar vanaf een uur of 11 slaapt ze amper. Waardoor ze aan het eind van de middag/begin van de avond óp is van vermoeidheid. Maar hopelijk is het een fase ;)
pi_91259626
hihi Orea, hard gewerkt? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')