Voor de duidelijkheid moet er echt bij dat het een iPhone betreft. Andere telefoons kunnen wel zwemmen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef wise het volgende:
maw, je hebt je telefoon laten vallen in de wc. Das kut ja
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid moet er echt bij dat het een iPhone betreft. Andere telefoons kunnen wel zwemmen.
da's waar, goh bedanktquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat je droger stuk is, anders kon je je Iphone ermee laten drogen.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat je droger stuk is, anders kon je je Iphone ermee laten drogen.
Typisch Apple.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Laurensius het volgende:
[..]
en beetje jammer dat je de schuld geeft aan een ander..
Ok dat s waar, ik voel me steeds beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Laurensius het volgende:
[..]
en beetje jammer dat je de schuld geeft aan een ander..
Volgens mij ben jij diegene die hem in de wc hebt laten donderen?
Het komt door je eigen vrouwelijke onhandigheid! Je bent lomp en dom! Maar dan doel ik eigenlijk puur en alleen op de aankoop van je iphone!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Erpé het volgende:
k heb mijn iPhone in de WC laten vallen! Het komt allemaal door die stomme droger die stuk is, en die man die hem komt repareren, die zou bellen en daarom liep ik dus de hele tijd met die iPhone in mijn zak, wat ik anders nooit doe. En voor mij hoeft die droger niet eens gemaakt, ik gebruik hem nooit, wat mij betreft zetten we hem gewoon aan de straatdat kutding.
En nou is mijn mooie iPhone ook nog stuk en dat allemaal door DIE STOMME DROGER!!!!
Het wordt natuurlijk weer een hele dure grap dus ook geen nieuw T-shirt voor mij, godverdegodver. En ik kan sowieso het huis niet meer uit want die man is er nog steeds niet.
Ik kan wel janken.
Hij ligt in de rijst, voor dood. Zet hem nu bij de verwarming, dank!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef GodsSon het volgende:
Ding een paar dagen op de vensterbank/verwarming leggen in een bak met rijst
Na een week weer eens proberen aan te zetten.
Heb je het nu al geprobeerd om aan te zetten? Zo ja, dan heb je pech, zo nee, niet doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |