Ja. Al zal Eurosport wel Sharapova uitzendenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:45 schreef Fukjoeman het volgende:
Rafter![]()
Wat een chille baas was dat.
Om 1u vannacht dus Thiemo-Monfils? Leuk begin
Thiemo heeft zijn laatste 7 partijen ofzo verloren. Die is dus niet echt aan een goede reeks bezig.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:51 schreef Fukjoeman het volgende:
Streampje dan maar. Heb et de laatste tijd niet echt gevolgd, hoe is Thiemo bezig? Die Monfils blijf ik altijd maar een clown vinden. Zeker niet kansloos imo
Oeh, met kleine oogjes morgen gaan werken dusquote:Op zondag 16 januari 2011 17:45 schreef Fukjoeman het volgende:
Rafter![]()
Wat een chille baas was dat.
Om 1u vannacht dus Thiemo-Monfils? Leuk begin
Ik doe met je meequote:Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef Norrage het volgende:
Ik vrees het ergste voor Thiemo, dus ik ga er niet voor op blijvenDe enige kans die ie heeft is als Monfils echt geblesseerd is...Maar goed, tijdens Rotterdam vorig jaar was Monfils ook aan het kotsen en ziek de avond voor de wedstrijd en dichtten we Thiemo ook kansen toe..maar werd ie er kansloos met 6-3 6-2 afgeslagen...
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Al zal Eurosport wel Sharapova uitzenden
Nouquote:
Net even gekeken en ze moet tegen Tanasugarn (dat duurt 75 minuten), dus dan zouden ze alsnog de laatste set van De Bakker-Monfils kunnen laten zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou, voor het tennis hoef je niet te kijken, ik ga er zeker niet voor wakker blijven iig. Die gebroken nachten komen vanaf het weekend pas denk ik.
Dan zullen ze wel gaan naar Wozniacki - Dulko die aansluitend begint. Wellicht dat ze op Eurosport 2 wel beginnen met mannentennisquote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Net even gekeken en ze moet tegen Tanasugarn (dat duurt 1 uur, 15 minuten), dus dan zouden ze alsnog de laatste set van De Bakker-Monfils kunnen laten zien.
Wozniacki - Dulko... godverdomme lekker godverdomme, haha.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel gaan naar Wozniacki - Dulko die aansluitend begint. Wellicht dat ze op Eurosport 2 wel beginnen met mannentennis. Laten we het hopen.
Oh, dat ziet er goed uit. Lekker om 01.00 dus beginnen!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef kevin_ het volgende:
Al een tijdje droog zie ik nu.
http://yfrog.com/hsteraj
Nieuwe UI!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:00 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Murray 2010 Finale AO is nu bezig op Eurosport 2.
Ik had al een hele tijd een andere, maar sinds het forum is veranderd, dus met die live updates en dergelijke, is een oude teruggezet. Dat had ik niet in de gatenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nieuwe UI!Of heb je die al een tijdje
Van welke wedstrijd is misschien wel handig om erbij te zeggen..De Bakker gok ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:35 schreef giveblood het volgende:
iemand een streampje die werkt?
thanks alvast!
Oja word, sorry.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van welke wedstrijd is misschien wel handig om erbij te zeggen..De Bakker gok ik?
Bookmarken die handelquote:
Soms wel jaquote:
Deze?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:12 schreef Bramaldo11 het volgende:
Dan val ik altijd direct in slaap
Edit: Moet wennen aan het nieuwe scorebord
Oh nu je het zegt ja.. Wat lelijk. Zo groot..quote:Op maandag 17 januari 2011 01:16 schreef Bramaldo11 het volgende:
Nee, ik bedoel op televisie. Onderaan in beeld: de stand zeg maar:)
Zitten aardig wat Nederlanders aan het gejuich te horen toen De Bakker's naam werd genoemd tijdens de presentatie bij het inspelen.
Viel mij ook al op, inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:20 schreef TheGeneral het volgende:
Het vrouwentennis is weer begonnen hoor. De 1e 2 games zijn direct allebei breaks.
Tja, om nou naar Schiavone - Santonja te gaan kijken is ook helemaal niks. Dan maar deze partij.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:21 schreef rooneyelst het volgende:
sharapove begon met een DF toen had iker alweer genoeg van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |