Een outsider kan er maar eentje zijn natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef Nalbandian het volgende:
Waarom staat Nalbandian niet in de poll???
Haters!
Nou vooruit Timmers.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een outsider kan er maar eentje zijn natuurlijk
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nou vooruit Timmers.
Oh ja, er zit een typo in de TT.
Interessant voor Del Potro alleen ben ik bang. 6-7 7-6 7-6 tegen Lopez voor kansloos 2-6 5-7 van Mayer (Florian) te verliezen geven me weinig hoop op een stunt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ohja zo was het, wel zo logisch ook. Dan wordt het wel interessant om te zien waar in het schema Del Potro terecht komt. Al is hij ongetwijfeld nog lang niet op zijn oude niveau.
De experts praten hoorquote:AMSTERDAM - In de ogen van John McEnroe is Rafael Nadal de te kloppen man op de Australian Open. Ik zie hem eerder winnen dan Roger Federer.
1559
Š ANP
Doordat de nummer één van de wereld de laatste week kampte met koorts, houdt de Amerikaan in LEquipe een slag om de arm.
Natuurlijk moet hij wel fit zijn. Als hem niets mankeert, is Nadal in elke grandslam de favoriet. Zie hem maar eens te verslaan in een best of five-partij.
McEnroe denkt verder dat Juan Martin del Potro, Andy Murray en Novak Djokovic een rol van betekenis zullen spelen in Melbourne. Maar het niveau van Nadal en Federer is misschien nog te hoog grepen voor hen.
Ook Mats Wilander ziet Nadal zegevieren eind januari. Hij heeft zich opnieuw uitgevonden na 2009. Federer speelt al heel lang exceptioneel tennis, maar hij verandert nooit iets in zijn spel. Zonder twijfel zet ik mijn geld op Nadal.
Nou ja, wat ze zeggen is natuurlijk ook niet totaal onzinnig. Hoewel Federer aan het einde van het seizoen en begin dit seizoen wel aardig staat te spelen denk ik dat een Nadal in vorm gewoon nog beter is.quote:
ze kunnen dat stukje bijna bij elk GS gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou ja, wat ze zeggen is natuurlijk ook niet totaal onzinnig. Hoewel Federer aan het einde van het seizoen en begin dit seizoen wel aardig staat te spelen denk ik dat een Nadal in vorm gewoon nog beter is.
Ik twijfel nog bij de US Open. Wimbledon heeft hij al 2 keer gewonnen, maar met de US Open had toch een beetje mazzel naar mijn idee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:40 schreef franklop het volgende:
[..]
ze kunnen dat stukje bijna bij elk GS gebruiken
Koubek en Koellerer hebben dezelfde homeground. Dani zal wel weer hebben lopen eikelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:24 schreef Bramaldo11 het volgende:
Woww, terecht gediskwalificeerd. Dacht nog ff dat het niet ging gebeuren.
Weet iemand waarom ie zo kwaad werd?
En het was zeker on home ground dat die supporters voor Koubek waren?
Het was tijdens een competitiewedstrijd, dus het maakt wel verschil.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef XL het volgende:
[..]
Koubek en Koellerer hebben dezelfde homeground. Dani zal wel weer hebben lopen eikelen.
Laten we vooral de positieve momenten koesteren.quote:
Wanneer ga jij trouwens die Future in West-Afrika spelen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laten we vooral de positieve momenten koesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |