Ik had al een hele tijd een andere, maar sinds het forum is veranderd, dus met die live updates en dergelijke, is een oude teruggezet. Dat had ik niet in de gatenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nieuwe UI!Of heb je die al een tijdje
Van welke wedstrijd is misschien wel handig om erbij te zeggen..De Bakker gok ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:35 schreef giveblood het volgende:
iemand een streampje die werkt?
thanks alvast!
Oja word, sorry.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van welke wedstrijd is misschien wel handig om erbij te zeggen..De Bakker gok ik?
Bookmarken die handelquote:
Soms wel jaquote:
Deze?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:12 schreef Bramaldo11 het volgende:
Dan val ik altijd direct in slaap
Edit: Moet wennen aan het nieuwe scorebord
Oh nu je het zegt ja.. Wat lelijk. Zo groot..quote:Op maandag 17 januari 2011 01:16 schreef Bramaldo11 het volgende:
Nee, ik bedoel op televisie. Onderaan in beeld: de stand zeg maar:)
Zitten aardig wat Nederlanders aan het gejuich te horen toen De Bakker's naam werd genoemd tijdens de presentatie bij het inspelen.
Viel mij ook al op, inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:20 schreef TheGeneral het volgende:
Het vrouwentennis is weer begonnen hoor. De 1e 2 games zijn direct allebei breaks.
Tja, om nou naar Schiavone - Santonja te gaan kijken is ook helemaal niks. Dan maar deze partij.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:21 schreef rooneyelst het volgende:
sharapove begon met een DF toen had iker alweer genoeg van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |