zullen wij gewoon verder gaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef FUFR het volgende:
Dooddoeners! Dat zijn het!
eerst de discussie killen en dan snel gaan werken!
waar wilde gij het over hebben dan? heb nog een kwartierkequote:
une blauwe jurk met een colbertje en laarzen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:46 schreef FUFR het volgende:
Wat heb je aan vandaag?
/lage zwoele stem
ik heb zo een afschpraak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
une blauwe jurk met een colbertje en laarzen.
en gij
en waarom bende gij er nog maar een kwartierke?
eerst een afspraak en dan weer dagvaardingen schrijvenquote:
Yep en nee geen pics.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb zo een afschpraak.
Ik draag een blauwe spijkerhose en een grijs (hairmatching) shirt met een pandabeer er op.
Vond het niet nodig een pak aan te doen vandaag.
Een jurk met een colbert er over?
netjes van haar, ze wil haar eigen ding luisteren zonder collega's ermee lastig te vallen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega zit naast me te werken met een koptelefoon op
En ze luistert gewoon radio.
Ik vind dat echt geen porem
Right.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
netjes van haar, ze wil haar eigen ding luisteren zonder collega's ermee lastig te vallen!
Zo kan ze wel geconcentreerd werken maar echt een open houding is het niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega zit naast me te werken met een koptelefoon op
En ze luistert gewoon radio.
Ik vind dat echt geen porem
Dat ze d'r koptelefoon afzet zodat ze me gewoon hoort als ik iets aan d'r vraag, of als d'r telefoon gaat.quote:
Als je zo graag geconcentreerd wil werken ga je in een stiltehok zitten (ja, die hebben we).quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zo kan ze wel geconcentreerd werken maar echt een open houding is het niet!
Ik deed dat tijdens mijn stage eigenlijk alleen als er evenementen in uitvoering was (liepen continu mensen in en uit) of als ik stukken moest typen waarbij geen afleiding kon gebruiken
dan moet je dat tegen haar zeggen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze d'r koptelefoon afzet zodat ze me gewoon hoort als ik iets aan d'r vraag, of als d'r telefoon gaat.
daar zat jij net effe te Fokken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zo graag geconcentreerd wil werken ga je in een stiltehok zitten (ja, die hebben we).
ik heb heul geen wit pak, ik heb blauwe, grijze en... nee dat was het wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Yep en nee geen pics.
je hebt jurken zonder mouwen enzo, deze dan weer niet maar toch....
gij het oe witte pak niet aangedaan?
Weet je hoe groot die neus is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je dat tegen haar zeggen!
schuif een briefje onder haar neus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |