quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef tong80 het volgende:
Ah hier zitten we. Was bijna te laat, anders was het topic volgepost.
Geen woorden voor ditquote:Merab Jordania heeft beloofd Vitesse niet op korte termijn te verlaten. De Georgische eigenaar hoopt in Arnhem zijn torenhoge ambities te verwezenlijken.
Tijdens het trainingskamp in Turkije vertelt Jordania aan Omroep Gelderland dat hij wel eens langer bij de club zou kunnen blijven. 'Misschien is het wel de club voor heel mijn leven.'
Al eerder maakte de Georgiër zijn ambities kenbaar. Nogmaals benadrukt de eigenaar dat hij voor niets minder dan de titel gaat. 'Ik ben pas tevreden als we kampioen zijn. Daarna is het doel om hoog te spelen in de Europa Cup.'
Om de ambities te verwezenlijken trekt de Georgiër de portemonnee. De club kan opnieuw rekenen op verscheidene versterkingen. 'Ervaring is daarbij van belang, omdat er al veel jonge talenten bij Vitesse rondlopen', aldus Jordania.
Die is er niet, Was niemand toendertijd die zich op offerde om er 1 te maken..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Waar is eigenlijk de banner van Mandarijntje?
Hools is denk ik niet de plaats waar veel mensen komen die dit weten. Misschien een topic openen in een ander subforum. GC wellicht? Of misschen Werk Geld en Recht?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik heb een probleem: ik heb geld op m'n paypall staan en ik krijg het er niet af!
Je moet blijkbaar minimaal 10 euro hebben om het over te kunnen maken naar je bankrekening en ook pokersites vragen een 10 dollar deposit. Conclusie: mijn geld staat klem!![]()
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Tips?
Ik zat al te zoeken, maar daar ben ik (zie boven) niet zo goed in. Maar ik zal een kijken bij WGR. Thanx!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hools is denk ik niet de plaats waar veel mensen komen die dit weten. Misschien een topic openen in een ander subforum. GC wellicht? Of misschen Werk Geld en Recht?
Mooi, alvast succes met je tentamens en de laatste loodjes daar (toch?)quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Rucebo het volgende:
Weer aangekomen in Schotland, waar het weer best behoorlijk is.
Dankjewelquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, alvast succes met je tentamens en de laatste loodjes daar (toch?)
Ik ben overigens mijn SCC-kwijt![]()
Hopelijk ligt hij bij pa waar ik met kerst was, anders moet ik 15 euro gaan betalen voor een duplicaat
Ja, je kan gewoon bij kaartverkoop een duplicaat aanvragen, Kan zelfs gewoon op wedstrijddagen. Zal dus wel zo gebeurd zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dankjewel, inderdaad de laatste loodjes.
Vervelend dat je je SCC kwijt bent, ik hoop dat je snel een nieuwe krijgt als je hem niet meer kan vinden. Mijn clubcard-aanvraag duurde een eeuwigheid.
Mooi. Ik heb nog geen kaartje voor Lille thuis, zal toch niet snel uitverkopen, dus dat heeft nog tijd. Eerstvolgende wedstrijd zal waarschijnlijk ADO-thuis wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon bij kaartverkoop een duplicaat aanvragen, Kan zelfs gewoon op wedstrijddagen. Zal dus wel zo gebeurd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |