quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef tong80 het volgende:
Ah hier zitten we. Was bijna te laat, anders was het topic volgepost.
Geen woorden voor ditquote:Merab Jordania heeft beloofd Vitesse niet op korte termijn te verlaten. De Georgische eigenaar hoopt in Arnhem zijn torenhoge ambities te verwezenlijken.
Tijdens het trainingskamp in Turkije vertelt Jordania aan Omroep Gelderland dat hij wel eens langer bij de club zou kunnen blijven. 'Misschien is het wel de club voor heel mijn leven.'
Al eerder maakte de Georgiër zijn ambities kenbaar. Nogmaals benadrukt de eigenaar dat hij voor niets minder dan de titel gaat. 'Ik ben pas tevreden als we kampioen zijn. Daarna is het doel om hoog te spelen in de Europa Cup.'
Om de ambities te verwezenlijken trekt de Georgiër de portemonnee. De club kan opnieuw rekenen op verscheidene versterkingen. 'Ervaring is daarbij van belang, omdat er al veel jonge talenten bij Vitesse rondlopen', aldus Jordania.
Die is er niet, Was niemand toendertijd die zich op offerde om er 1 te maken..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Waar is eigenlijk de banner van Mandarijntje?
Hools is denk ik niet de plaats waar veel mensen komen die dit weten. Misschien een topic openen in een ander subforum. GC wellicht? Of misschen Werk Geld en Recht?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik heb een probleem: ik heb geld op m'n paypall staan en ik krijg het er niet af!
Je moet blijkbaar minimaal 10 euro hebben om het over te kunnen maken naar je bankrekening en ook pokersites vragen een 10 dollar deposit. Conclusie: mijn geld staat klem!![]()
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Tips?
Ik zat al te zoeken, maar daar ben ik (zie boven) niet zo goed in. Maar ik zal een kijken bij WGR. Thanx!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hools is denk ik niet de plaats waar veel mensen komen die dit weten. Misschien een topic openen in een ander subforum. GC wellicht? Of misschen Werk Geld en Recht?
Mooi, alvast succes met je tentamens en de laatste loodjes daar (toch?)quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Rucebo het volgende:
Weer aangekomen in Schotland, waar het weer best behoorlijk is.
Dankjewelquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, alvast succes met je tentamens en de laatste loodjes daar (toch?)
Ik ben overigens mijn SCC-kwijt![]()
Hopelijk ligt hij bij pa waar ik met kerst was, anders moet ik 15 euro gaan betalen voor een duplicaat
Ja, je kan gewoon bij kaartverkoop een duplicaat aanvragen, Kan zelfs gewoon op wedstrijddagen. Zal dus wel zo gebeurd zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dankjewel, inderdaad de laatste loodjes.
Vervelend dat je je SCC kwijt bent, ik hoop dat je snel een nieuwe krijgt als je hem niet meer kan vinden. Mijn clubcard-aanvraag duurde een eeuwigheid.
Mooi. Ik heb nog geen kaartje voor Lille thuis, zal toch niet snel uitverkopen, dus dat heeft nog tijd. Eerstvolgende wedstrijd zal waarschijnlijk ADO-thuis wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon bij kaartverkoop een duplicaat aanvragen, Kan zelfs gewoon op wedstrijddagen. Zal dus wel zo gebeurd zijn.
Ik ben ook BRILjantquote:
Hier ook even vragen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Albert Heijn is overleden. 1 minuut stilte in gangpad 4...
Zet hem op Bossiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook BRILjant
Maar ik ga naar het werk toe. Kijken of ik vandaag wel de 2 uur vol kan maken
Hier ook even antwoorden: ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ook even vragen.
Is dat Syd Barett in je avater ?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hier ook even antwoorden: ja.![]()
Hou je een beetje van zijn muzak?
Ben bang dat die er niet komt.. ook niet voor Mandarijntje 2.0quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Waar is eigenlijk de banner van Mandarijntje?
Werkselfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef borisz het volgende:
Vanavond Leverkusen - DOrtmund live op de ARD
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Bos81 het volgende:
Syd Barret![]()
Ken niet veel van Floyd met Barret, maar klinkt zeker niet verkeerd. Arnold Layne, See Emily Play
Nee, ik fok soms vanaf het werk. Over ca een half uurtje ga ik weer naar huis.Gaat wel redelijk nulquote:
Mooi man. Houden zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik fok soms vanaf het werk. Over ca een half uurtje ga ik weer naar huis.Gaat wel redelijk nul
Het eerste album heeft hij praktisch in zijn eentje geschreven. Maar al snel liep hij rond met kikkers op zijn hoofd en was er geen land meer mee te bezijlen. Over zijn solo opnames zijn mooie verhalen te vertellen. Hij speelde meestal zijn zang en akoestische gitaar in op een bandje, niet gespeend van enige binding aan tijd, maat of toon, en een band van studiomusici moest dan maar zorgen dat ze hem een beetje volgden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Bos81 het volgende:
Syd Barret![]()
Ken niet veel van Floyd met Barret, maar klinkt zeker niet verkeerd. Arnold Layne, See Emily Play
OKee interessantquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het eerste album heeft hij praktisch in zijn eentje geschreven. Maar al snel liep hij rond met kikkers op zijn hoofd en was er geen land meer mee te bezijlen. Over zijn solo opnames zijn mooie verhalen te vertellen. Hij speelde meestal zijn zang en akoestische gitaar in op een bandje, niet gespeend van enige binding aan tijd, maat of toon, en een band van studiomusici moest dan maar zorgen dat ze hem een beetje volgden.![]()
Zoals op take 11 van Octopus. Hier een maat te weinig, daar twee tellen erbij. En die drummer maar roffelen op z'n snare en hopen dat ie een keer goed zit...![]()
Ken hem nog wel ja. Woonde in Geldrop,. reed me een keer bijna omver toen hij op zijn wielrenfiets aan de verkeerde kant van het fietspad fietste.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef tong80 het volgende:
Peter Post overleden.
Kennen jullie hem nog of is het van voor jullie tijd ?
Grappig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken hem nog wel ja. Woonde in Geldrop,. reed me een keer bijna omver toen hij op zijn wielrenfiets aan de verkeerde kant van het fietspad fietste.
Ik ken één nummer van die vrouw. Rowen Heze bestond in 2010 25 jaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef borisz het volgende:
Rowen Heze heeft wel een nieuw album uit en ja bij Golden Earring zou het en soort Oeuvreprijs zijn. Maar ja dat was het bij de Dijk in 2008 ook ongeveer
Alleen kijkende naar 2010 zou het Caro Emerald moeten worden.
Okee, geen zin om te kijken. Lees liever een boek nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef tong80 het volgende:
Zo nu lekker match of the day met een uitblinkende van Persie.
Wat lees je momenteel Bos ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, geen zin om te kijken. Lees liever een boek nu
Heavie stuff.quote:
Wat is er dan zo geweldig aan haar. Ik ken maar één nummer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef borisz het volgende:
Caro Emerald wint de popprijs. Zoals al gezegd het kon niet anders.
Ik vind het best leuke muziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er dan zo geweldig aan haar. Ik ken maar één nummer.
We hebben het over popquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef tong80 het volgende:
Ach dan hadden vader Abraham en Corrie Konings hem allang moeten winnen.
Onderschat Corry Konings nietquote:
Jawel hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In haar tijd bestond dit nog niet ...
Fuck, ik zou de barkrukken poetsenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:35 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dacht ik post hier even. Zo zielig voor de barkeeper.
Bluezzie tochquote:
Ja, inderdaad, maar tot nu toe (ben op bladzijde 65 ongeveer) is het best wel mooi geschrevenquote:
Wat deed ie dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef Ole het volgende:
Wow, kwam burgemeester Van der Laan tegen vannacht om 4 uur. Moet zeggen dat ik dat top vind van hem
Ik vind vd Laan echt een verademing tov Cohen.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef Ole het volgende:
Wow, kwam burgemeester Van der Laan tegen vannacht om 4 uur. Moet zeggen dat ik dat top vind van hem
Ik vind hem ok tot nu toe, maar volgens mij lust ie wel een paar borrels of meer, zo ziet ie er tenminste uitquote:Op zondag 16 januari 2011 17:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat deed ie dan?
Ik vind hem er altijd uitzien alsof ie iets onder zijn leden heeft, is dat in het eggie ook zo?
Ja die zal wel opvallen inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:08 schreef borisz het volgende:
v Gijsel zou ik ook niet direct herkennen.
vdLaan wel
Wij hebben lange Surinamer als Burgemeester dus die herken je ook wel.
Nee, die zou ik echt niet herkend hebbenquote:
ja dusquote:Op zondag 16 januari 2011 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk wel , maar zeker weten doe ik het niet
Amsterdam = sinds de WOII PVDAquote:Op zondag 16 januari 2011 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eberhard_van_der_Laan
Eindhoven ook volgens mij?quote:
Sinds 1973 is het PVDA met uitzondering van Sakkersquote:Op zondag 16 januari 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven ook volgens mij?
Al was Sakkers een VVD-er? Dacht ik
Okeequote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds 1973 is het PVDA met uitzondering van Sakkers.
In de meeste grote steden zit wel een PVDA'er ja. Of VVD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |