Dan moet je al helemaal eens op vrijdag (geloof ik) op de BBC 'Fast and Loose' uitchecken. Is een nieuwe variant van het Who's Line is it Anyway (improv, voor wie het nog niet kent), gepresenteerd door Hugh Dennis, die weer absoluut geweldig is in zo'n beetje iedere aflevering van Mock the Week!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef sverbern het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat de acteur die James Stinson speelt (Wayne Brady) ook in Whose Line is it Anyway zit:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[..]
![]()
De paraplu is geel:
[ afbeelding ]
De hoorn blauw:
[ afbeelding ]
En de cowboylaarzen rood:
[ afbeelding ]
Pulling them off!
quote:I liked how they brought the game of Clue into the show--Ted was Prof. Plum always in purple, Barney was Mr. Green with at least a hint of green in each outfit, Robin was Mrs. Peacock in her blue outfit, Zoey was Mrs. White always in white and, of course, Katy Perry was Miss Scarlett in red. Very clever.
Mee eens. Dat van die kleuren was me trouwens niet opgevallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef HIMYMBlog het volgende:
Vond hem zelf redelijk. Het plot was leuk, maar de grappen vond ik minder.
Sorry, ik had blijkbaar meer smileys moeten gebruiken om mijn zelfspot duidelijker te maken...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Serieus gast, ga eens langs de dokter, want je haalt alle kleuren door elkaar
Grappen en grollen die zogenaamde zelfspot van je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Sorry, ik had blijkbaar meer smileys moeten gebruiken om mijn zelfspot duidelijker te maken...
Amen to thatquote:
Cluedo ken je niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef Mirel het volgende:
Katy Perry kwam niet charmant over. Zeker niet met die gezichtsuitdrukking. Dat van die kleuren is me voorbij gegaan, ken dat spelletje Clue totaal niet.
QFT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |