Hoe oud is Chico?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, Chico is in NL de oudste met stamboom zo ongeveer.
Maar ik ken dr in België wel een paar die 20 / 21 geworden zijn, dus daar gaan we maar voor
Die wordt over 12 dagen 13.quote:
Feliquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh gefeliciteerd met Billy!
Ik deel ook taart uit, vriend en ik hebben vandaag 9 jaar verkering![]()
Ja, is ook hetzelfde formaat ongeveerquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Een beetje net zo oud als katten dus
Eigen zijn het gewoon geschoren katten hé? Of heb je ze gewaxed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, is ook hetzelfde formaat ongeveer
Nee waxen is voor poezen niet voor doggiesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigen zijn het gewoon geschoren katten hé? Of heb je ze gewaxed?
off singenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Geen singoff vrijdag bij VOH
Gewoon hup BAM! Meteen eruit.
Eigenlijk wel logisch ook nu ik er over nadenkIeder team heeft er nog maar 2 natuurlijk, en je kan moeilijk off singen tegen jezelf
Oh en weer een wereldartiest die opent
Als we altijd alles echt zouden krijgen wat ons hier op verjaardagen wordt toegewenst met foto's kwamen we inmiddels om in de blote kerels die uit een taart springenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja maak m maar lekker met soesjes die hij niet krijgt
Gewoon BAM een nekschot als je niet naar de finale mag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Geen singoff vrijdag bij VOH
Gewoon hup BAM! Meteen eruit.
Eigenlijk wel logisch ook nu ik er over nadenkIeder team heeft er nog maar 2 natuurlijk, en je kan moeilijk off singen tegen jezelf
Oh en weer een wereldartiest die opent
Oh, moest ik die weer teruggeven dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we altijd alles echt zouden krijgen wat ons hier op verjaardagen wordt toegewenst met foto's kwamen we inmiddels om in de blote kerels die uit een taart springen
Voor sommigen welquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon BAM een nekschot als je niet naar de finale mag?
Kim eruit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Het zal wel Ben, Leonie, Shary-An en Pearl worden en dan wint Ben
Ja dat vind ik ook zo mongoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Behalve als Kabouter Plop weer dezelfde debiele redenering hanteert als de afgelopen keer, dat ie de persoon door laat gaan die het het beste kan gebruiken, dat wint Popeye
Nee dat snap ik ook niet, dat is toch niet het doel van het programma?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo mongoolMensen dumpen 'omdat ze er toch wel komen'
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kim eruit?Nee joh
Ik denk Ben, Leonie, Kim & Pearl, en uiteraard wint Ben
Ik vond het echt volslagen kansloos, dan heeft ie al veel mensen laten schieten die zn hulp beter konden gebruikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo mongoolMensen dumpen 'omdat ze er toch wel komen'
Vraag het dr om half 11 ffquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
net niks aan de hand. Broodje kaas gegeten, hechting van mijn kies hangt nu half in mijn strot, hij is losgekomen. Ik ging er al aan trekken want dat ding hangt bij mijn huig dus ik kokhals telkens... doet fucking pijn
En ik durf hem niet zelf af te knippen ivm infectie gevaar van een vieze schaar.
Moet toevallig om half 11 bij de HA zijn. Zou zij dat kunnen doen?
Je moet wel een heel erg vieze schaar hebben wil deze viezer zijn dan je eigenste mondquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
net niks aan de hand. Broodje kaas gegeten, hechting van mijn kies hangt nu half in mijn strot, hij is losgekomen. Ik ging er al aan trekken want dat ding hangt bij mijn huig dus ik kokhals telkens... doet fucking pijn
En ik durf hem niet zelf af te knippen ivm infectie gevaar van een vieze schaar.
Moet toevallig om half 11 bij de HA zijn. Zou zij dat kunnen doen?
Fuck je zou toch telkens schrikken als het je aankeekquote:
Oohquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet wel een heel erg vieze schaar hebben wil deze viezer zijn dan je eigenste mond
Hallooooooo we hebben het hier over Qwea, als iemand zoiets krijgt dan is zij het welquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan toch de schaar ff afspoelen met jodium/betadine/kokend water oid?
Je krijgt heus niet ineens een vleesetende infectie ofzo hoor Q
Die hebben denk ik de telefoon dr uit getrokken, die worden gek van al dat achterlijke gebelquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh![]()
Naja, kan er ook niet zo goed bij zag ik. Dus ik laat er wel ff naar kijken. Ben er toch \o/
Wat een DRAMA de woningstichting. Jezus fuck.
Heb al 5x gebeld voor het plaatsen van de badkamer. Telkens beloven ze terug te bellen maar doen het niet. Ik ben er nu fucking klaar mee ook
Ik ga zo dat mens een standje geven.
Dank, maar wat zijn het voor een gekke koekiesquote:
Liep Q stage bij de woningstichting danquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hebben denk ik de telefoon dr uit getrokken, die worden gek van al dat achterlijke gebel
Dat zijn roomsoesjes met oortjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Dank, maar wat zijn het voor een gekke koekies?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hebben denk ik de telefoon dr uit getrokken, die worden gek van al dat achterlijke gebel
Uhm, koop jij een badkamer bij een woningstichting?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Qwea het volgende:
Onderbezetting my ass.
_ ja hoi, jullie zouden mij al 5x! terug bellen. 5x moet ik er zelf achteraan bellen. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee hoor.
"Ja hallo! Wij zijn onder bezet"
-Ja dat zal, moet je meer personeel aannemen.
"Nou zeg!"
-Zo simpel is het. Wil je wat verkopen of niet?
"Misschien is het geen excuus voor u maar wij zijn onder bezet. Uw mailtje ligt hier nog om terug gebeld te worden hoor!"
-Dat is niet mijn probleem. Ik wil *nu* een afspraak maken, en lukt dat niet dan ga ik wel op zoek naar een ander bedrijf
En toen kon het allemaal wel
Rot een end op.
Halfquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, koop jij een badkamer bij een woningstichting?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt als een succesvolle combinatie. Woningstichtingen en onderhoud is altijd drama
Leuke potquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
HalfNamelijk mooi...
Megategel levert het sanitair en onderhoud van de woningstichting plaatsen dat voor megategel
Pas maar op de je de relaaaatie niet beschaaaadigt. [/ervaring]quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Qwea het volgende:
Onderbezetting my ass.
_ ja hoi, jullie zouden mij al 5x! terug bellen. 5x moet ik er zelf achteraan bellen. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee hoor.
"Ja hallo! Wij zijn onder bezet"
-Ja dat zal, moet je meer personeel aannemen.
"Nou zeg!"
-Zo simpel is het. Wil je wat verkopen of niet?
"Misschien is het geen excuus voor u maar wij zijn onder bezet. Uw mailtje ligt hier nog om terug gebeld te worden hoor!"
-Dat is niet mijn probleem. Ik wil *nu* een afspraak maken, en lukt dat niet dan ga ik wel op zoek naar een ander bedrijf
En toen kon het allemaal wel
Rot een end op.
De fuck met ze. Voor hun 20 andere bedrijven die wel hun afspraken nakomen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op de je de relaaaatie niet beschaaaadigt. [/ervaring]![]()
Het doet best pijn hoor, als je gedumpt wordt door een bedrijf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
De fuck met ze. Voor hun 20 andere bedrijven die wel hun afspraken nakomen hoor
Maar dat wilde ik ook doen, alleen was hij me voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Maar Qwea wordt niet gedumpt, die dumpt zelf
Dat is echt heel vernederend, in alle gevallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat wilde ik ook doen, alleen was hij me voor.
En niet om te lachen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt heel vernederend, in alle gevallen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Zus van vriendin was bv al 3 keer bij dr vent weggelopen en is nu weer tijdelijk bij dr zus ingetrokken , gaat ze met oud en nieuw weer naar die vent in het kader van "ik geef hem nog 1 kans".
Komt ze terug, helemaal over de zeik.
Hij heeft dr definitief een punt achter gezet, hij was dat weglopen van dr meer dan zat![]()
En drama dat ze dr nu van maakt
Heus wel , voor derdenquote:
Zo, tis voor het eerst dat ik die vent es gelijk geefquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das wel zuur, maar ik snap die man wel ook
QFTquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt heel vernederend, in alle gevallen
Ja, dat was wel te verwachten toch, dat het geleidelijk aan bijna heel Nederland over zou waaien?quote:
In die 10 KM ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah boeiend, buiten die 10km zone was er toch niks aan de hand?
quote:
En geldt dan het "don't call us, we'll call you" principe niet meer, wat wel geldt als ze jou bellen en iets willen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
De fuck met ze. Voor hun 20 andere bedrijven die wel hun afspraken nakomen hoor
Dat was mijn principe, niet dat van Qweaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En geldt dan het "don't call us, we'll call you" principe niet meer, wat wel geldt als ze jou bellen en iets willen?
Crap, you are not sjitting mequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I AM NOT, ga maar vast plaatjes van de fallout zoeken
Niks nuttigs doen rulezquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ook gut! Alleen een beetje grieperig dus ik heb een goed excuus om niks nuttigs te doen
Ik ook niet volgens mijquote:
Ik echt alleen bij mn geboortequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet volgens mijmisschien vroeger toen m'n amandelen geknipt waren, of toen ik nogal eens buisjes kreeg. Maar dat was volgens mij allemaal poliklinisch
Oh, dat lijkt me rot!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wel, ik ben een bakfout, ik had altijd last van mn oren toen ik klein was
Gefeliciteerd Bamba!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh gefeliciteerd met Billy!
Ik deel ook taart uit, vriend en ik hebben vandaag 9 jaar verkering![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ja was ook wel vervelend met zwemmen enzo, en er ging echt een wereld voor me open toen ik buisjes had. Mooie anekdote is altijd dat ik toen helemaal overstuur in de keuken stond omdat ik wat hoorde sissen.![]()
En dat was dus gewoon het geluid van het gas wat aanstond (om te koken). Maar dat had ik nog nooit gehoord omdat ik zoveel vocht/troep achter m'n trommelvliezen had
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen buisjes en ik heb mn amandelen nog en ik ben thuis geboren, dus zelfs toen lag ik dr niet in
DAAR BETALEN WIJ DUS ALLEMAAL VOORquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
Ik voel me nou ineens wel een grootgebruiker van het ziekenhuis als ik jullie zo hoor
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAAR BETALEN WIJ DUS ALLEMAAL VOOR
Ik heb er ook zovaak in gelegenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
Ik voel me nou ineens wel een grootgebruiker van het ziekenhuis als ik jullie zo hoor
Heuj en de mijnes jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zovaak in gelegenzijn we samen verkwanselaars van Ll zijn zuurverdiende centjes
Ja, ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
Doe dat, hoop dat je even lekker tukt.quote:
Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis lag sliep ik op een nacht eindelijk, komt midden in de nacht de zuster naar me toe en schijnt net zolang met een zaklamp in mijn ogen tot ik wakker word; de deur moet dicht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Doe dat, hoop dat je even lekker tukt.
Daar kom je in het ziekenhuis helaas niet aan toe![]()
Nee, die van jou gebruik ikquote:
Ja, dat klopt.en dan midden in de nacht die zaklamp, even kijken of u slaapt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis lag sliep ik op een nacht eindelijk, komt midden in de nacht de zuster naar me toe en schijnt net zolang met een zaklamp in mijn ogen tot ik wakker word; de deur moet dicht.
Ja doe dan die deur dicht en laat mij slapen
Ja precies!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.en dan midden in de nacht die zaklamp, even kijken of u slaapt.
Nou dan dus niet meer hé.
Ik kom daar standaard overheen johquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik al dat geld niet weggooi ieg
![]()
Want als ik es iets moet moet ik t altijd zelf betalen, dat eigen risico daar kom ik goddank nooit overheen
Wat heeft Bill gekregen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Want als ik es iets moet moet ik t altijd zelf betalen, dat eigen risico daar kom ik goddank nooit overheen
*KLENG*quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Of als ze heel lief je bed gaan versieren omdat je jarig bent en iemand struikelt over een stoel waar een bedpan op staat. Heel de zaal wakker
Ik schrok me lamquote:
Hou op man.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kom daar standaard overheen johmoet je eens chronisch ziek worden, kan je lachen
Ja dat lijkt me ook, heel attentquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik schrok me lamMaar ik vond het wel heel erg leuk dat ze dat deden
Een knuffelbeest waar ie niks aan vindt en nog een speeltje waar ie niet naar omkijkt en een heel groot bot dat ie niet lustquote:
O ja, ik ook. Erg leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom daar standaard overheen johmoet je eens chronisch ziek worden, kan je lachen
Ja, dat is erg aardig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik schrok me lamMaar ik vond het wel heel erg leuk dat ze dat deden
Dat wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ja dat lijkt me ook, heel attentalleen was de verrassing er denk ik een beetje af
?
Nah ik pasquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, die schatquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een knuffelbeest waar ie niks aan vindt en nog een speeltje waar ie niet naar omkijkt en een heel groot bot dat ie niet lust
Verwend nest is hetquote:
Ik heb hier thuis ook de duurste polis ja, maar ik weet wel zeker dat ik zonder uitgebreide verzekering nog veeeeeeel duurder uit zou zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Hou op man.
Ik ben blij dat ik een zeer uitgebreide verzekering heb.
Hier hetzelfde, je moet wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb hier thuis ook de duurste polis ja, maar ik weet wel zeker dat ik zonder uitgebreide verzekering nog veeeeeeel duurder uit zou zijn.
Ach, die arme schat, hij is gewoon te lief!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verwend nest is het![]()
En hij kreeg een plak kaas van me tussen de middag , die liet ie zich letterlijk uit zn bakkes snaaien door Kees en toen at Sjon m op.
Naja, ik heb mn best gedaan ieg
Absoluut, ik moet er niet aan denken, 4 operaties, scans, bezoeken enz. enz. Ik zou het niet eens zelf kunnen betalenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis ook de duurste polis ja, maar ik weet wel zeker dat ik zonder uitgebreide verzekering nog veeeeeeel duurder uit zou zijn.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, kijk eens, ik heb de Rijn voor je meegenomen
Nah, kom je boven mij uit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
Iets zegt me dat dat filmpje in reverse isquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef senesta het volgende:
Jeumig
Oh kijk nou!
http://www.wimp.com/catbunny/
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
QFTquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik bied 4 weken ziekenhuisopname vorig jaarquote:
Jij kunt ze nog tellen! Ik ben de tel allang kwijtquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Inmiddels ben ik ook wel grootgebruiker in het z-huis
-met mijn geboorte (mijn moeder had dubbele longontsteking en ik mocht dus afkicken en was ook behoorlijk ziek.
-mijn keelamandelen toen ik 15 was
-schouder uit de kom en gebroken
-3x aan mijn schouder geopereeerd
-3x opgenomen ivm zwangerschap
quote:
Neh, dat red ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bied 4 weken ziekenhuisopname vorig jaar
Ik bied drie hersenoperaties, een implantaat, een vierde operatie, 24 bestralingssessies en medicijnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bied 4 weken ziekenhuisopname vorig jaar
dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij kunt ze nog tellen! Ik ben de tel allang kwijt
Stomme wedstrijd he, we maken geen schijn van kansquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten we hier nou een wedstrijdje te houden wie het gammelst is
Damn right.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Valt wel tegen hoor, ik meld het hier meestal niet maar een paar keer per jaar zit ik hier wel mee. Het gaat wel steeds beter, het eerste jaar met/na die ontsteking zat ik geloof ik bij elkaar twee maanden thuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, ook al geveld?
Jij bent ook nooit ziek he.
Beterschap, had je plannen voor morgen?
Gewoon vergelijken, niks competetiefs aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik bied drie hersenoperaties, een implantaat, een vierde operatie, 24 bestralingssessies en medicijnen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik bied drie hersenoperaties, een implantaat, een vierde operatie, 24 bestralingssessies en medicijnen.
Je moet wel je post checken iegquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Valt wel tegen hoor, ik meld het hier meestal niet maar een paar keer per jaar zit ik hier wel mee. Het gaat wel steeds beter, het eerste jaar met/na die ontsteking zat ik geloof ik bij elkaar twee maanden thuis. Maar toen hing ik hier nog niet rond
. Geen plannen voor morgen gelukkig, zou een gewone werkdag worden.
[..]
Gewoon vergelijken, niks competetiefs aan
Ja daar lijkt het misschien opquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Damn, jezus fuck. Nee, dat red ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had dat op de middelbare echt ontzettend vaak en na het verwijderen van mijn neus- en keelamandelen nog een jaar ofzo vaak gehad en ineens was het zo goed als over. Zo irritant dat je met sporten zo'n bij in je holtes had maar in het begin wist ik dus niet wat het was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Valt wel tegen hoor, ik meld het hier meestal niet maar een paar keer per jaar zit ik hier wel mee. Het gaat wel steeds beter, het eerste jaar met/na die ontsteking zat ik geloof ik bij elkaar twee maanden thuis. Maar toen hing ik hier nog niet rond
. Geen plannen voor morgen gelukkig, zou een gewone werkdag worden.
[..]
Gewoon vergelijken, niks competetiefs aan
Ik neem aan dat je die medicijnen wel gebruikt toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn, jezus fuck. Nee, dat red ik niet
Maar wel elke week medicatie van +- 600 euro per spuit. Ik heb in mijn koelkast voor bijna 10k liggen aan medicijnen! Ik ga ze illegaal verkopen
Welnee joh. Die liggen voor de kat zijn kut in de koelkast en elke maand komen ze voor de lol nieuwe brengen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die medicijnen wel gebruikt toch?
Anders kun je ze misschien schenken aan negeraidsweesjes of zo
Aaaah, fuckquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:06 schreef Rewimo het volgende:
Weet je wat ook leuk is? Je beschadigt een middenvoetsbeentje, dit gaat inwerken op het gewricht van je grote teen, dat raakt versleten en dan krijg je een kunstgewricht in je teen.
En dan blijkt dat jij net die ene op 4 miljoen mensen bent, die allergisch is voor de kunststof waarvan ze die gewrichten maken
Amandelen heb ik nog allemaal. Zo'n 20 jaar geleden had ik hetzelfde, dat is toen ook een paar jaar blijven kwakkelen en vervolgens weggebeleven tot een paar jaar geleden, dus ik hoop dat dit ook een periode is die weer over gaat. Zou amandelen knippen helpen? Ik ben er wel eens voor bij de huisarts geweest, die had het daar niet over (die had het eigenlijk nergens over behalve de boel openhouden met Otrivin).quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had dat op de middelbare echt ontzettend vaak en na het verwijderen van mijn neus- en keelamandelen nog een jaar ofzo vaak gehad en ineens was het zo goed als over. Zo irritant dat je met sporten zo'n bij in je holtes had maar in het begin wist ik dus niet wat het was.
Heb je al je amandelen nog?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Oja, ik had orthopedische schoenen van 1200 euro per paar. Twee paar
Ja ik heb soms het idee dat die operaties het minst gevaarlijk zijn maar al die dingen die je erbij krijgt zoals bacterien en trombose enz. daar zit je nog het langste mee als je er al vanaf komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:06 schreef Rewimo het volgende:
Weet je wat ook leuk is? Je beschadigt een middenvoetsbeentje, dit gaat inwerken op het gewricht van je grote teen, dat raakt versleten en dan krijg je een kunstgewricht in je teen.
En dan blijkt dat jij net die ene op 4 miljoen mensen bent, die allergisch is voor de kunststof waarvan ze die gewrichten maken
Mijn hemel, maar ik herken het, ook af en toe zo'n horror geval naast me.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had dit keer een 4 persoons kamer ipv een 2 persoons en die gene naast mij was echt horror.
Ze woont eigenlijk in een GGZ instelling en begon wel 1000x per dag te roepen dat ze extra oxazepam wilde hebben en zo'n pijn in d'r kaken had. Zei de dokter een keer dat heeft u toch ook al 30jaar?.
Ze wilde niet eten en maar klagen dat ze het zo benauwd had maar wilde de inhaler niet hebben.
En d'r leukste opmerkingen:
-de gene die voor een kijk operatie kwam (65jr) ow dan gaan ze kijken of het een j of m wordt?
-tegen mij volgens mij ben je zonder dat je zwanger bent best wel dik he. Nou en bedankt.
-en nogal bot tegen de gene die vannacht met een miskraam was opgenomen de hoeveelste keer is het dat het mis gaat?
Nee, ze discrimineren gewoon gezonde mensenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stomme wedstrijd he, we maken geen schijn van kans
Ik had op een gegeven moment ook om de twee maanden bijholteontsteking. Toen hebben ze de kanalen naar mijn bijholtes verwijd. Twee keer, want de eerste keer hielp bij mij - uiteraardquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
Amandelen heb ik nog allemaal. Zo'n 20 jaar geleden had ik hetzelfde, dat is toen ook een paar jaar blijven kwakkelen en vervolgens weggebeleven tot een paar jaar geleden, dus ik hoop dat dit ook een periode is die weer over gaat. Zou amandelen knippen helpen? Ik ben er wel eens voor bij de huisarts geweest, die had het daar niet over (die had het eigenlijk nergens over behalve de boel openhouden met Otrivin).
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ze discrimineren gewoon gezonde mensen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ze discrimineren gewoon gezonde mensen
Sterkte, en geloof me, ik weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef indaha het volgende:
Ik heb vroeger een keer of 3 in het ziekenhuis gelegen ivb met een correctie van een hazelip en een jaar of 6 geleden toen ze een nier hebben weggehaald,maar gelukkig daarna niets meer.![]()
Maar ik kan nu voor mijn man betalen(met liefde hoor) want die heeft net gehoord dat hij voor het derde jaar achter elkaar aan zijn voet geopereerd mott worden aan gezien de botten niet meer aan elkaar willen groeien en gisteren bij de internist ook nog eens nieuws gehad waar we niet blij mee waren dus het jaar begint niet zo lekker
![]()
Maar ik heb het nu even eruit gegooit dus misschien helpt het om even over mijn dip van gisteren heen te komen.
Omdat ik dr al een paar keer bijna dood van ben neergevallen, en de huisarts na de laatste keer ( toen ik dr voor het eerst maar es mee langs ging ) heel boos zei dat je dan dus echtr voor hetzelfde geld zo dood bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe weet je dan dat je allergisch bent voor iets als het zo erg is dat je er dood van neervaltde keer dat het gebeurt vertel je dan toch niet na
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog nooit holtes ontstoken gehad, en ook geen blaasontsteking![]()
Alleen longontsteking wel vaak vroeger.
Maar ik ben wel allergisch, waarvoor is me onbekend, maar dan wel zo hevig dat ik zo patsboem dood neer kan vallen dr van
ja dat maar ik was nog aan het bedenken hoe ik dat moest vragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe weet je dan dat je allergisch bent voor iets als het zo erg is dat je er dood van neervaltde keer dat het gebeurt vertel je dan toch niet na
Ja ik heb jou verhaal zo ongeveer gelezen en ik zie overeenkomsten, maar hoop dat bij jou nu alles aan mekaar blijft zittenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Sterkte, en geloof me, ik weet hoe het voelt.![]()
Ah! Dus je bent wel een beetje een Qweaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik dr al een paar keer bijna dood van ben neergevallen, en de huisarts na de laatste keer ( toen ik dr voor het eerst maar es mee langs ging ) heel boos zei dat je dan dus echtr voor hetzelfde geld zo dood bent![]()
Nu heb ik pillen die ik altijd bij me heb en die ik moet slikken zodra ik iets denk te voelen wat die richting uit gaat
oei dat lijkt me akelig vooral als je niet weet waardoor je het krijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Als ik die allergische reactie krijg dan begint eerst mn neus te lopen, dan beginnen mn longen te piepen, dan moet ik naar de plee rennen en spuit ik helemaal leeg en dan krijg ik amper nog lucht, en dat duurt een paar uur.
Ik blijf altijd heel kalm en ik kan mn ademhaling heel goed onder controle houden, maar de huisarts zei dat je als je dan in paniek raakt gewoon stikt. De laatste keer was mn hele gezicht opgezwollen, nog drie dagen dr na of zo![]()
En mn luchtpijp gaat dan ook helemaal dichtzitten
Nee hoor, ik moest laatst nieuwe vragen omdat ze alweer een jaar of zo over datum waren en ik krijg dr altijd 5quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah! Dus je bent wel een beetje een Qwea![]()
met je pillen!
En diequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik dr al een paar keer bijna dood van ben neergevallen, en de huisarts na de laatste keer ( toen ik dr voor het eerst maar es mee langs ging ) heel boos zei dat je dan dus echtr voor hetzelfde geld zo dood bent![]()
Ik heb echt geen idee maar ik eet uit voorzorg geen kastanjechampignons meer en niks meer waar honing in zit. Want die twee dingen hebben het ieg al es getriggerd. En ijs ook alleen maar van een paar merken waarvan ik zeker weet dat ze goed vallen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef indaha het volgende:
[..]
oei dat lijkt me akelig vooral als je niet weet waardoor je het krijgt.
Dat ik OOK iets heb wat erg kan zijn, dus dat ik wel mee mag lullenquote:
Ja hoor!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik heb jou verhaal zo ongeveer gelezen en ik zie overeenkomsten, maar hoop dat bij jou nu alles aan mekaar blijft zitten(wat een rare opmerking maar je snapt me wel denk ik)
Alsof je je er anders door zou laten tegenhoudenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat ik OOK iets heb wat erg kan zijn, dus dat ik wel mee mag lullen
Ze negeert jequote:
Oh ja sorry, heb niets teruggelezen, was ff snel illegaal in en uit, drukdrukdrukquote:
Ja lijkt me wel gaafquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja sorry, heb niets teruggelezen, was ff snel illegaal in en uit, drukdrukdruk
En ja. Klopt.Leuk he?
Momenteel wel ja. Want ik ben de enige hier nu even.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, krijg ik jou aan de lijn als ik dat nummer bel uit die email
Nou ik voel me vereerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja sorry, heb niets teruggelezen, was ff snel illegaal in en uit, drukdrukdruk
En ja. Klopt.Leuk he?
Wat was er mis dan? Weer het spugen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Van zondag tot en met vanmorgen. Eigenlijk wilde ze mij nog wel een dagje ter observatie houden maar ik had het zo gehad nu dus lekker weer thuis.
Werkzequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Momenteel wel ja. Want ik ben de enige hier nu even.
Dus ik ga nu snel echt weer verder
-Crohnquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Lijstje gemaakt:
Grote teen - keer of 6 (ben de tel echt kwijt daarvan)
Pols - 3 keer
Schouder
Benen rechtgezet toen ik 1,5 was
Neusholtes - 2x
Amandelen
Galblaas
Maagverkleining
Keizersnee
Verklevingen in buik
Nagel van grote teen verwijderd - 2x (kon ook niet normaal, eentje onder narcose, eentje met ruggeprik)
Meer schiet me even niet te binnen maar ik weet niet zeker of dit alles was
Ik voor remicade. En die jeuk is echt NIET grappig. Heeft fucking 4 weken geduurd voordat het weg wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben allergisch voor penicilline (dat is gekomen door al die medicatie tegen bijholteontsteking). De laatste keer dat ik het slikte kreeg ik overal jeuk, brrrr.
En als ik dat nu nog een keer krijg wordt de reactie nog erger. Dus ik hamer er altijd en overal op dat ze dat goed noteren want ik moet er niet aan denken dat dat een keer misloopt
En je weet niet waar het van komt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Als ik die allergische reactie krijg dan begint eerst mn neus te lopen, dan beginnen mn longen te piepen, dan moet ik naar de plee rennen en spuit ik helemaal leeg en dan krijg ik amper nog lucht, en dat duurt een paar uur.
Ik blijf altijd heel kalm en ik kan mn ademhaling heel goed onder controle houden, maar de huisarts zei dat je als je dan in paniek raakt gewoon stikt. De laatste keer was mn hele gezicht opgezwollen, nog drie dagen dr na of zo![]()
En mn luchtpijp gaat dan ook helemaal dichtzitten
Nou ja die kastanjechampi's zouden het een keer geweest kunnen zijn en wss zit er in sommige soorten honing iets aan pollen waar ik niet tegen kan, verder echt geen enkel idee neequote:
Die hielpen bij mij nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
Jeuk is vreselijk! En het komt van binnenuit, je kunt er niks tegen doen. Ja, weer andere medicijnen slikken
Best link ook. Want het zou dus zomaar nog eens ergens door getriggert kunnen wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja die kastanjechampi's zouden het een keer geweest kunnen zijn en wss zit er in sommige soorten honing iets aan pollen waar ik niet tegen kan, verder echt geen enkel idee nee
Je wordt hartelijk bedankt voor je goede gavenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik weet iig weer waar voor (voor wie) ik zorgpremie betaal
Komt die premie toch nog goed terechtquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wacht....quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Naja ik let niet echt ergens op , alleen geen dingen met honing dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Best link ook. Want het zou dus zomaar nog eens ergens door getriggert kunnen wordenlijkt me echt kut, telkens opletten of x niet in je eten zit.
Dus eigenlijk maar goed dat je meteen een sms-je krijgt als je je even niet hier meldquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ik let niet echt ergens op , alleen geen dingen met honing dus.
En zo vaak heb ik het niet, maar 1 keer kan genoeg zijn dus
De rest ligt in de bier laquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, 1x en je kan dood zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ik let niet echt ergens op , alleen geen dingen met honing dus.
En zo vaak heb ik het niet, maar 1 keer kan genoeg zijn dus
Picsquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef Rewimo het volgende:
Bij mij staat een grote tas vol klysma's naast mijn bed
Ik wil heul niet weten wat qltel en jij voor spelletjes doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef Rewimo het volgende:
Bij mij staat een grote tas vol klysma's naast mijn bed
Hoe ziek in je hoofd ben jij dat je denkt dat klysma's voor spelletjes zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil heul niet weten wat qltel en jij voor spelletjes doenhet ging over ziek zijn!
Nou ja nu ik die pillen heb zal dat wel meevallenquote:
Niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe ziek in je hoofd ben jij dat je denkt dat klysma's voor spelletjes zijn?
Een klysma maakt doorgaans je anus/darmen schoon zodat je er lekker in gepoerd kan worden met een staafmixerquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ik had het meer over het 'naast het bed'-gedeelte, verder wil ik niet weten wat een klysma precies doet, ik weet het half, en das meer dan genoeg volgens mij
Oh man heb je toen die klysma soap van Patty Brard niet gevolgd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ik had het meer over het 'naast het bed'-gedeelte, verder wil ik niet weten wat een klysma precies doet, ik weet het half, en das meer dan genoeg volgens mij
Zo ken ik het, maar dat heb ik verder niet gevolgd, alleen was het moeilijk te missen dat zij toen d'r zaakjes schoon had laten makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh man heb je toen die klysma soap van Patty Brard niet gevolgd?
Klopt, tegen darmontsteking. Echt heerlijk voor spe Ll etjes hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
Een klysma maakt doorgaans je anus/darmen schoon zodat je er lekker in gepoerd kan worden met een staafmixer
In die van Rewimo zit medicatie, toch rewimo?
verjaardagspost?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
Oh, check ik net even de post, zit er een dikke envelop tussen. Mag hem alleen pas na middernacht openmaken
.
't Zal toch wel niet?quote:
*niet-zo-gammele valt binnen*quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
Oh, check ik net even de post, zit er een dikke envelop tussen. Mag hem alleen pas na middernacht openmaken
.
Ja flauwvallen is heel akelig en weten ze niet waardoor dat komt dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok spugen icm flauw vallen. Voor het flauw vallen vond ik erg eng. Ik hoef maar een keer verkeerd terecht te komen. Ik ben ook verantwoordelijk voor het wezentje in mijn buik.
Laat het maar zo blijven danquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*niet-zo-gammele valt binnen*
Iemand wiens hoofd de gemeenschap meer gekost heeft dan het mijne.![]()
En wat jij in een jaar hebt verteerd haal ik volgens mij nog niet eens in mijn hele leven. Tot nu toe dan.
BAM!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt 1 keer in mn leven flauw gevallen, toen ik een jaar of 16 was, zo van boven aan de trap bam naar beneden, mn ouders stonden alletwee beneden en zagen me vallen, die zijn nog nooit zo erg geschrokken, maar ik had echt niks
quote:
Ik hopo het wel, maar ik verwacht dat er ergens in de toekomst wel kosten bij gaan komen.quote:
Met unne vuurbal?quote:
Ik laat mij daar normaal ook niet voor opnemen oid. Ik ben er 1x mee naar de HA geweest omdat ik het een poos elke week had. En toen kwam eruit dat mijn suiker erg kan dalen. We hadden toen ook gym voor de pauze en dat trok ik dus niet echt. Maar nu viel ik ook van de trap af terwijl ik normaal nog wel kan gaan zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt 1 keer in mn leven flauw gevallen, toen ik een jaar of 16 was, zo van boven aan de trap bam naar beneden, mn ouders stonden alletwee beneden en zagen me vallen, die zijn nog nooit zo erg geschrokken, maar ik had echt niks
Ik heb dat ook wel eens maar ik ben er normaal op tijd bij en als ik wat eet is het over.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee, waarschijnlijk een lage bloedsuikerspiegel door het spugen icm een lage bloeddruk.
Ik val weleens vaker flauw en dan weet ik dat ik suiker te kort heb. Maar dat is normaal 1 a 2x per jaar en niet 4 tot 6x op een dag.
Nou, speciaal voor jouquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zo ken ik het, maar dat heb ik verder niet gevolgd, alleen was het moeilijk te missen dat zij toen d'r zaakjes schoon had laten makendus ik weet wel waar het voor is
Er ontbreken trouwens nog 3 dozen want die zijn al opquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie alleen doosjes en dat wil ik graag zo houden
Noh! Zie je de baby harmonicaatjes niet? Voor extra kracht ende precisie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je er zoveel dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef Cat22 het volgende:
Ll: wil je ook een foto van mijn glazen en plastic ogen?Bedankt daarvoor he.
Ik denk niet dat Remiwo van plan was om het even voor te doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bewaar alles wat niet meer in gebruik is (gemiddeld doe je een jaar met zo'n ding). Tot ik er het ideale carnavalskostuum voor vind. Mijn ogen zijn veel beter dan die neppige troep die je in winkels vindt.quote:
Instructie!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef Cat22 het volgende:
Noh! Zie je de baby harmonicaatjes niet? Voor extra kracht ende precisie.
Spelfout Rewimoquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Remiwo van plan was om het even voor te doen
Dan moet ie sowieso wachten tot vanavondquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef indaha het volgende:
Ik denk niet dat Remiwo van plan was om het even voor te doen
Seksah.quote:
Iets met ogen in je rug en ogen in je achterhoofd misschienquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik bewaar alles wat niet meer in gebruik is (gemiddeld doe je een jaar met zo'n ding). Tot ik er het ideale carnavalskostuum voor vind. Mijn ogen zijn veel beter dan die neppige troep die je in winkels vindt.
Echt wel, dat spul geeft vlekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef Cat22 het volgende:
Seksah.
En goed opletten wanneer je de zuiger induwt en vooral... wanneer je hem (niet) loslaat.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Iets met ogen in je rug en ogen in je achterhoofd misschien
Ervaring?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |